• This topic is empty.
Rodoma 17 įrašų - nuo 41 iki 57 (viso: 57)
  • Autorius
    Įrašai
  • #174940
    Sania

    PUIKU!!!!!! Neisivaizduojat ant kiek man pasidare lengviau! Pasakyciau dabar kad myliu jus, bet nenoriu gejum cia pasirodyt ir dar geresne reputacija sau padaryti :) Zodziu sutarta! penktadieni vakare paskambinu, susitariam ir sestadieni busiu pas jus.

    #174942
    zvirblis

    dekui visiem uz nuosirdu patarima.del sparno viskas aisku nepirksiu kol nebaigsiu kursu.
    nu jo mokimo kainos pas mus gerokai brangesnes nei lietuvoi.didzioji dalis instrukrtoriu ima uz kiekviena diena praleista su mokiniu.
    jau mlj kartu girdejau(nesimokink be instruktoriaus)bet juk ne visi sedi apsikrove slamanciais o svajone skristi didele(labai didele)ka daryti jiems?mokintis skraidyti be instruktoriaus tai jau labai kvaila ir to tikrai nedarysiu(jau pasimokiau jegos aitvaru savarankiskai :) buvo nelinksma ) na o lakstyti su sparnu po pievas manau rizika pakenciama.del didziulio noro skraidyti teks biskuti parizikuoti(nerizikuosi sampano negersi,arba nerizikuosi y kelnes neprimsimysi :) ) beto nebusiu pirmas kuris mokinsis groundhendlinga savarankiskai.teko bendrauti su ruseliu kuris per ziema lakste po lauks mokykloje pademonstravo instruktoriui savo sugebejimus ant zemes,tas ji pakoregavo, pataise,patare ir pirmyn skraidyti.taip sutaupe pinigus mokslams ant zemes.po kursu ta sparna pardave ir pirko gera.kursu kaina jam gavosi lietuviska.taip darysiu ir as,tai nemanau kad busiu visiskas beprotis.i betkokia jusu kritika ziuresiu nuosirdziai.kiekvienas pasakytas piloto zodis gali buti kazkuom naudingas
    del skraidymo salygu lietuvoi ir amerikoi nesigincysiu nes nelabai suprant, bet man atrodo kad tos salygos panasios jei skraidai su isvilktuvu ar kopose(neskaitan kalnu)cia yra keletas skraidimo saitu netoli mano namu

    #174945
    Anonimas

    Zvirbli,
    Kazkada Liotcik rase apie amerikos instruktorius, ir ju būdus melžti pinigus iš klientų. Užtestos ir bereikalingos paskaitos- itariu vienas iš pagrindinių būdų užsidirbti. Lietuvoje “graundhandlingo” paskaitos trunka vieną dieną, nebent mokinys labai atsargus. Amerikoje kiek suprantu tai užtrunka tiek ilgai, kiek įmanoma, ir kainuoja …
    Negaliu ką nors patarti, šiaip, nuoširdžiai baisiuosi burgerių civilizacija.

    #174947
    zvirblis

    sutinku Donatai.yra visokiu mokyklu cia.begiosi po pievas savaite ir instruktorius sersi.aisku kitam gal tikrai tiek laiko gali prireikti.
    kitos mokyklos turi grieztus reikalavimus atlikti daugybe skrydziu ir nemaziau nei yra nustatyta(tie skaiciai dideli)nors mokinys atlieka visus reikalavimus atlikes puse skrydziu.cia skaitau yra pinigu melzimas
    kogero jau esu susirades instruktoriu ta pati liotcika.buvau sukontaktaves ir per ganetinai trumpa pokalbi gavau nemazai info.
    bet ir pas Liotcika nenoriu vaziuoti visiskai zalias.gali buti ir taip pravalas.isleisiu pinigus lektuvo bilietui,viezbuciui,o jei nepalankios salygos?lietus,vejas o dar po pievas lakstyti.
    esu perskaites knyga mecta letat pries pora metu,dabar skaitau is naujo.nusipirksiu su draugu susimete nuvaryta sparna su kuriu galesim lakstyt visa ziema.na o paskui kaip Liotcikas pasakys,jei groundhendlinga reikes is naujo mokintis teks mokintis,bus isvis zopa :)
    sutinku del burgeriu civilizacijo,bet gyvent galim:)

    #174952
    Georgas

    Galima ir be instruktoriaus ismokt. Ne vienas yra savarankiskai ismokes. Daznai susitinki kur ant slaito, ir is karto matosi, kazkaip keistai sparna kelia, keistai skraido, o kai pasisneki, tokias idomias teorijas isdesto, kad nezinai, ar verkt ar juoktis… Paskui apsitrina, ir visai normaliu pilotu patampa :)
    Cia gal net ne instruktorius svarbiausia, o bendravimas su kitais pilotais. Kai pastoviai keitiesi informacija, daug suzinai ir ismoksti. Is dalies tai forumai atstoja, daug ka is ju suzinoti galima, bet gyvas bendravimas vis tiek reikalingas.

    Jei mokinsiesi be instruktoriaus, niekada nevaziuok vienas. Visada turek drauga. Buvo atveju, kai zmones vairavo su sulauzyta koja ar ranka, nes nebuvo kam padeti.
    O susilauzyti ar issinarinti ka nors labai lengva, net parasparnio tam nereikia :)

    Jei mokymuisi nusipirksi gera sparna, kol ismoksi jis bus smarkiai nuvalkiotas. Jei nusipirksi bloga, su juo negalesi skraidyti, turesi pirkt dar viena.

    Prie silpno vejo sparna iskelti sunku, o prie stipraus reikia atsargumo. Jei neteisingai padarysi, arsi nosim zeme. 25kv.m. bure – ne juokas.

    Sekmes!

    G.

    #174969
    liotcik

    karolis Parašė:


    >
    > be to, lietuviski sparnai nera skirti skraidymui
    > statuose. Kitaip visi savo panaudotus sparnus
    > pardavinetu uzsieny uz brangiau negu cia naujus
    > pirko.

    Karoli tu cia niekus tauziji. Jei tau nepavyko parduot savo deveto sparno i amerija tai tik del patikimumo, nepasitiki zmones tokiom salim kaip Lietuva. Taip pat nereikia amerikonam kietesniu nei DHV-2 sparnu. (einamiausi 1/2) ir USSR gamintoju. Jie kas norit pabandyt parduot sparna galit pabandyt per mane tada patikimumo klausimas atkris.

    Zvirbli, kaip cia yra kad toks biednas? Gal eik furos pavairuot arba grisk i Lietuva pinigu uzsidirbt? O gal atvaziuok i Kanzasa, cia progyvenimas daug pigesnis nei Cikagoj. Neisivaizduoju ka reik dirbt jei per 3-6 menesius nesusitauoytum ant normalaus sparno.
    Nusipirksi nauja govenorini sparna uzteks ir mokymams ir dar 3 metam i prieki. Tik laikykis bendru prieziuros rekomendaciju. Isbandyta! Paskambink papasakosiu detales.

    #174970
    karolis

    tai gaunasi kad as galiu laisvai lietuvoj nusipirkti sparna uz 1800 euru ir kita diena ji parduoti britams uz 2300 GBP?
    Mano metu senumo sparnas dabar ten kainuotu tiek kiek as mokejau uz nauja…

    tas pats itariu su statais, tik pagal dabartini nuvertejusi USD kainu skirtumas nebus toks didelis

    Lietuviam distributoriam draudziama pardavineti sparnus i normalias salis. Tas pats turetu buti taikoma ir pilotam pagal viska.

    #174975
    Anonimas

    karolis Parašė:


    > Lietuviam distributoriam draudziama pardavineti
    > sparnus i normalias salis. Tas pats turetu buti
    > taikoma ir pilotam pagal viska.

    idomu, kaip gali pilotams uždrausi tai padaryti ? Ypač jei pilotas parduoda savo seną metų sparną, arba kokį edeliuką :)

    #174977
    karolis

    Negali, bet manau lietuvis distributorius turetu buti suinteresuotas pasirupinti kad jo klientai neperpardavinetu i uzsieni.

    Tada klausimas: po kiek laiko as galiu pardavineti savo sparna uzsienyje? Po metu tinka?

    Aisku del edelio problemu turbut nekiltu :D

    #174978
    liotcik

    Del nauju parasparniu tu teisus, gamintojas dileriui duoda apribojimus. Del devetu parasparniu nera jokios kontroles, lygiai kaip ir su masinom ar elektronika. Ir nereik prisiglvot nesamoniu.
    Beje dilerio apribojimai yra siuntimui is salies. Paskaitykit forumuose, angai labai daznai perka is kitu saliu kai vaziuoja kur nors paskraidyt. Amerikonams sunkiau.

    #174979
    zvirblis

    liotcik Parašė:


    > Zvirbli, kaip cia yra kad toks biednas? Gal eik
    > furos pavairuot arba grisk i Lietuva pinigu
    > uzsidirbt? O gal atvaziuok i Kanzasa, cia
    > progyvenimas daug pigesnis nei Cikagoj.
    > Neisivaizduoju ka reik dirbt jei per 3-6 menesius
    > nesusitauoytum ant normalaus sparno.

    nu ka mes mokam tai mokam,svetimus pinigus mums skaiciuoti ne problema:)
    visus pinigus ka turejau investavau y savo nauja kompanija.kadangi kompanija dar visai nauja tai ir to pelno nelabai nesa.tikiu kad atsistosiu ant koju,o jei ne tai tada ir apie furas pagalvosiu,arba nors ir subiniu bobutem valyti eisiu:) kad tik pinigu skraidymam butu.
    o kolkas yra taip kaip yra

    #174980
    Muda

    Zvirbli, tokias skraidavietes pasonej turedamas , tiesiog privalai skrist. Bet kokia kaina :D

    #174981
    liotcik

    Nu nelabai ten pasonej, itariu kokios 5val kelio.

    #174982
    Sania
    #174983
    zvirblis

    kai aplink nepusdavo tinkami vejai,vaziuodavom sale tu skraidavieciu su kaitais plaukioti,tos penkios valandos niekam nesukele rupesciu.o jei paskraidyt tai ir begom galim nuvaryti:)
    lietuvoi 300km man budavo daug.amerikoi prie atstumu pripratau,300 myliu pasidare nedaug,o ir benzas pigesnis nei lietuvoi.kartais ir y darba tenka vaziuoti 2 valandas
    beto aplink pilna kempingu kur gali permiegoti.
    5 valandos gal nevisai pasonej,bet vizgi nera labai toli

    #174984
    Sania

    laisvas rojus

    #175001
    karolis

    OK, panasu kad del sparnu pardavimo i uzsieni as gerokai nusipezejau.
    Ka darysi :)

Rodoma 17 įrašų - nuo 41 iki 57 (viso: 57)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.