As pats sveriu 95 , sparnas iki 130kg , manau beveik telpu i remus …
man variklis reikalingas butent numalsinti lomkem kai oras per ramus, tai ypac jauciasi ziema .. bet ir vasara pasitaiko per daug ramaus oro …
Taip pas mane golden 2 , ir taip pagal mane stropos nedengtos .. berots ne tik virsutineje eileje bet apskritai visur (matyt del to kad sumazinti pasipriesinima) tik va nelabai suprantu koks gi skirtumas skrendant laisvai ir su varikliu … tik ikrovimas skiriasi o greitis juk panasiai kaip isvilkimo metu , ar cia kazkas susije buten su svorio ir pasipriesinimo pasiskirstymo paciame sparne ? ( priekine eile daugiau apkraunama del kitokiu atakos kampu … ?)
Jai nori tik siap kartais paskraidyti tai reiketu rinktis sparna jau sukurta ir laisvam ir paramotoriniui skrydziui, tokiu yra
Daug kas pradejom nuo tokio varianto taupymo sumetimais, bet po poros metu supranti kad tai kaip ozys nei pieno nei vilnos
ir tada vel perki bet jau du sparnus viena laisvam sk. o kita paramotoriniam sk. sumoj = 3 sparnai
Ir cia labiausiai kalti aplinkui skraidantys nes su savo universaliu visada lieki paskutinis tiek su laisvu skrydziu tiek su motoriuku. Jie leke ir nuleke o pats velkiesi is paskos ir nervuojies. Su laisvu sk. pastoviai iki sekancio termiko nedatrauki ir vel chebra nuskrenda susirinkus termika o tu leidies ir pokuokies daigtus
Gal tau taip nebus….. bet man taip buvo
Varstelis sako tiesa…is universalaus daigto niekados nieko gero nereikia tiketis.tik del saves lomkes numalsinti
del to ir planavau su laisvunisku sparnu keleta valandu varikliuku pasinaudot …
bet kaip supratau geriau jau prastesnis (senesnis) sparnas prie variklio nei laisvuniskas su varikliu …
labai aciu uz patarimus