- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 8 gegužės @ 16:14 #152631eimantas
Parduodu sparna sol ellus 2m DHV 1-2 svorio ribos 75-95 kg. melynos spalvos.Sita sparna isigijau 2008 metu pabaigoi (nauja).Su siuo sparnu skraidau nuo 2009metu sezono pradzios.Pardavimo priezastis -norisi aukstesnes klases sparno dhv 2-3.
Kaina 2500lt.tel.867728863
2010 15 rugpjūčio @ 10:26 #188662eimantasSparnas vis dar laukia naujo seimininko..
2010 16 rugpjūčio @ 08:47 #188671FimaO ne per greitai po ellus i 2-3?
2010 16 rugpjūčio @ 13:57 #188676eimantasKiekvieno poreikiai skirtingi….vienam eluso gali uztekti visam gyvenimui ,o kitas jau po puses metu intensyviu skraidymu gali uzsimanyti dvojkes ir ne tik. As manau viskas priklauso nuo to kiek skraidai ir kiek greitai gali isisavinti informacija ,bei nuo to kaip gebi vertinti rizikos faktorius .Ypac jeigu esi ju turejes.
P.S. Fima, geru tau skraidymu ne virtualioj erdvej.
2010 16 rugpjūčio @ 14:54 #188677FimaGerai jeigu bandei 2 ir 2-3, bet , atrodo, kad ne. Ellus gana ramus sparnas, ir per puses metu turetum priskraidyti pora simtu valandu kad i 2-3 pereiti, ir to gal neuztektu. Ellus visiskai kitaip elgesi negu LTF 2, 2-3 ar EN C ir netinka, kad sokineti tarp klasiu. Jei neskrendi virs 150 val. per metus ir nieko neuzimi vietinese varzybose, reiskia tu per gerai apie save galvoji. “Dvoike” taip, skrenda zymiai geriau ir dabar gana saugi, bet su aukstesne klase sparnu reikia tikrai gerai skraidyti. As to praejau, manau, gerai ,kad kolkas pasirinkau ‘dvoike’.
Vistiek parduodi sparna, parasyk prasau kiek valandu prikrydai su ellus?2010 17 rugpjūčio @ 00:04 #188683liotcikeimantas Parašė:
> As manau viskas priklauso nuo
> to kiek skraidaiTai kiek valandu skraidai i metus?
2010 17 rugpjūčio @ 08:04 #188689karpisKiek žinau – tai Eimantui su šiuo Elusu teko patirti tikrai ekstremaliu pojūčių :
išskristi nuo ezeriuko – smerčiuje (viesule);
neblogai pskristi audroje – ko pasekoje – mestas atsarginis
taip kad žmogus jis tikrai pasirinkęs skrydžio patirites gal net daugiau nei kiti;
Ir kiek žinau valandų tai jis priskrides tikrai daug – nereikia žiūrėt kad jo traklogų nėra
conteste – paprasčiausia žmogus neturi GPS.2010 17 rugpjūčio @ 08:20 #188690karoliskarpis Parašė:
> Kiek žinau – tai Eimantui su šiuo Elusu teko
> patirti tikrai ekstremaliu pojūčių :
> išskristi nuo ezeriuko – smerčiuje (viesule);Atidurti virs ezeriuko mazam aukstyje – patirties neturejimas.
Smercius kylantis nuo vandens man tiesa sakant skamba gana abejotinai> neblogai pskristi audroje – ko pasekoje – mestas
> atsarginisMete atsargini – reiskia nesusitvarke su 1-2 kauptuku ir toje situacijoje buvo bejegis ir griebesi paskutinio sanso isgyventi. Puiki motyvacija pereiti ant sportinio sparno
> taip kad žmogus jis tikrai pasirinkęs skrydžio
> patirites gal net daugiau nei kiti;“Prisidirbti” ir “igyti patirties” – ne visada sinonimai
As Eimanto nepazistu ir nieko nesakau, bet kol kas issakyti argumentai atrodo svelniai tariant silpnokai
2010 17 rugpjūčio @ 08:55 #188691ginteelisOt ir sugalvok parduot ka nors- tuoj cenzūra išlenda
. Vėl reikės naują skelbimą kurt.
2010 17 rugpjūčio @ 09:26 #188692ljakaitisEimantai, atvažiuok į http://www.f2g.lt ten bus para-krautuvėlė, žmonės galės išbandyt iškart sparną ir gal pajamt =]
2010 17 rugpjūčio @ 10:35 #188694karpisMatai Karoli ne visi turi pinigu ir galimybiu šlifuoti turkijoje Babadago kalna – kai kurie SIVA praeina naturaliai ir cia Lietuvoje.
2010 17 rugpjūčio @ 11:14 #188696karolisKarpi, as manau kad tavo pranesimai klaidina maziau patirties turincius pilotus, kurie skaito sita foruma. Tai kad zmogus prisidirbo, krito, vos neuzsimuse, ismete zapaske ir per plauka liko gyvas, dar nereiskia kad jo kvalifikacija pakilo ir jis dabar gali pirkti sunkiau valdoma kupola.
Jokiu budu ne.
Turkija su tuo neturi nieko bendro.
Eimantas teisingai sako, kad kiekvienas pilotas patirti igyja savaip. Viskas OK, ne mum spresti su kokiu kupolu jam skraidyt. Pats nuspres. Bet sakyt kad po isiurbimoi audra ir zapaskes metimo jis dabar tapo geresniu pilotu ir del to yra pasiruoses skraidyt su dhv 2-3… nu atsiprasau, tiesiog nesamone.
As i zapaskes metima ziuriu taip: Jei zmogus meta zapaske, reiskia tuo metu jam suvaldyti savo sparna buvo per sudetinga ir jis to nesugebejo padaryti. Siuo atveju tai buvo DHV 1-2 cimodanas, kuris valdosi LABAI PAPRASTAI. Esu isitikines kad toje pacioje situacijoje suvaldyti dhv 2-3 jam butu buve dar sunkiau. Priezastis galeciau vardinti gana ilgai…
Atsiprasau kad rasau i pardavimo tema, tiesiog manau kad kai kurie pranesimai yra klaidinantys ir i juos butina atsakyt.
2010 17 rugpjūčio @ 11:15 #188697MoonKo jus cia ta Eimanta auklejat. Buvo laikas, kai Bitlui kaili karset, kai tas Merkuri “pasibalnojo”, dabar vel.
Jei pilotas daug skraido, tai gal sugebes pabandyti viena kita 2-3 ir apsispresti. Jei savo galimybes pervertins – mesti atsargini jau moka, o irangos skyrelyje bus dar vienas skelbimas. Ne jis pirmas, nei paskutinis, lipant aukstyn, ar zemyn2010 17 rugpjūčio @ 19:12 #188701eimantas……………………………………………..
:D:D
P.S. http://www.paragliding.lt/index.php?option=com_phorum&Itemid=30&phorum_query=read,1,37661
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.