• This topic is empty.
Rodomi 8 įrašai - nuo 1 iki 8 (viso: 8)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149826
    DaliDali

    Sveiki ,

    Noriu užvesti diskusija apie sparnų pasirinkimą.Labai seniai apie tai diskutavome.O per tą laiką atsirado naujos sparnų kartos, keitėsi konceptai ir saugumas.Vakar paklausė, kurie nauji sparnai geriausiai tinka skraidymams Lietuvoje?Kuo daugiau domiuosi sparnais, tuo sunkiau tampa atsakyti į šį klausymą.Pirmoje vietoje ,manau ,turėtų būti saugumo klasės pasirinkimas.Bet kokie dažniausi sparnų lūžiai Lietuvoje.Gal konsulių ar priekinės briaunos.Bet pats mačiau, kaip Sigio sparnui užlūžo 1/3 dalis , o sparnas išliko stabilus.Žodžiu ,nelabai aišku.
    Gal žinant dažniausiai įvykstančius nesusipratimus pasitikrinti per DHV raportus ir pagal tai spręsti ,pasirenkant norimą saugumą?
    Ačiū,Dalius

    #165012
    GedasGedas

    Gal geriau padiskutuokime kas geriau – ar ‘Coca Cola’, ar ‘Pepsi Cola’. Ar isvis kokia ‘Just Cola’ :)

    Zodziu, kiek zmoniu, tiek nuomoniu bus. Ir visi po to liks su savaja…

    Gedas

    #165013
    DaliDali

    Nesutinku.Viskas apsirašo žodžiais ir susiskaičiuoja.Net renkantis gėrimus galvoji apie bazinę informaciją(skoninės savybės, spalva, įtaka organizmui irt.t.)
    Galima neaprašinėti impulsinių pirkimų(pvz.čipsai, šokoladas), kada tu negali logiškai paaiškinti,kaip jie atsiduria tavo krepšyje.Bet renkiesi sparną…

    Tada klausimas.Kokie pavojingi režimai dažniausiai kartojasi ,skraidant Lietuvoje?

    #165015
    GeorgasGeorgas

    Sparna reikia pagal pilota rinkt o ne pagal tiketina luzima

    Visi luzimai tiek Lietuvoje tiek kitur vienodai galimi. Daug svarbiau kaip pilotas elgiasi, padeda savo sparnui at trukdo. Kuo didesne piloto patirtis, tuo aukstesnes klases sparna jis gali rinktis, nes tokio sparno atsakas i turbulencija bus zymiai greitesnes ir reikalinga greitesna piloto reakcija.

    G.

    #165026
    GedasGedas

    Georgas parašė:

    > Kuo didesne piloto patirtis, tuo aukstesnes klases sparna jis
    > gali rinktis, nes tokio sparno atsakas i turbulencija bus
    > zymiai greitesnes ir reikalinga greitesna piloto reakcija.

    Ne tik greitesne, bet ir teisingesne reakcija.

    Gedas

    #165027
    Anonimas

    Pasirinkimas daugiausia priklauso nuo piloto charakterio. (Zinoma jeigu jis informuotas). Tai ko tu nori- ishshukio ir tobulejimo -ar ramei leisti laika gamtoje su min stresu. Sparno pasirinkimas ne skaiciuku reikalas.

    Pasiskaitykite patyrusiu ir protingu zmoniu:
    http://eternitypress.co.za/freshair/upgrade.htm/
    http://eternitypress.co.za/freshair/bigsmall.htm/

    Juokus arba pasipiktinima kelia diletantiskos diskusijos apie skraidyma DHV2-3 sparnu.

    Protingo zmogaus mintis apie sparno pasirinkima:
    “If you’re considering buying a 2/3 glider, you don’t need my advise”

    #165032
    GeorgasGeorgas

    Siulau pasiziureti filmuka, kuris nesenai apskriejo visa pasauli ir sukele daug diskusiju visuose forumuose. Pilotas su kamera ant salmo papuola i kaskada pavojingu rezimu ir ismeta atsargini. Ispudingas video. Daug isvadu galima padaryti.

    Gal dar rasit ji cia:
    http://existenciel.org.nyud.net:8090/Download/Videos/spirale.wmv
    arba
    http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2665841?ifilmp=99&refsite=6721&htv=12&htv=12

    G.

    #165035
    Anonimas

    Jei už gamintojo kainą gauni saugų, gražų ir tobulą daiktą,
    nesvarbu kiek ten tu DHV, nes lužta tik kieti sparnai.
    O minksti – užlinksta, susiglamžo,subliūkšta, susmunka, susideda, nugriūna, suyra, susilanksto, sužlugdomas srautas, suspaudžiamas mojis, išardomas vientisumas, perkraunami nervai, užgęsta forma, atraitojamos ambicijos susiklosto turbulencija, įsibėgėja audros ir sužlunga laminarios viltys, kai oro sąlygos buna geros butent tada, kai reikia dirbti :)

Rodomi 8 įrašai - nuo 1 iki 8 (viso: 8)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.