• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 38)
  • Autorius
    Įrašai
  • #153396
    CinCas

    http://www.cometclones.com/mythology2011.htm
    įdomių pamąstymų ir statistikos šiokios tokios

    beje kalbant ir apie Letuvos statistika, kažkaip kalbėta, kalbėta, bet taip niekur ir nejudama. :) :(

    #193097
    SarunasE

    Idomus straipsnis. Kazkaip maniau, kad pagrindines avarijos priezastys dazniausiai buna piloto klaidos. Zinoma, salygu neivertinima priskiriu prie piloto klaidu. Nezinau, kaip straipsnio autorius tai traktuoja, rasydamas, kad su aerodinamika susije faktoriai (luziai, ir visa kita) 2 kartus dazniau buna katastrofos priezastis, nei kad piloto klaidos… Manyciau, kad pati iranga retai paveda (nekalbam apie 15metu jaunystes sparnus)

    Sarunas

    #193098
    Anonimas

    Senas bajeris šito autoriaus “genialūs” nusipezėjimai. Autorius gerai žinomas paraglidingforum.com skaitantiems žmonėms, ten su juo daug kas bandė diskutuoti, įrodinėti- bet su ligoniais negali būti diskutuojama.

    #193100
    CinCas

    Donatai, o kaip tu įvertintum paskutinio pasaulio čempo “pasirodymą” kai jis buvo sustabdytas?

    Ar tai neverčia tavęs susimąstyti? Ar tikri statistiniai ligoniai su ramentais ir gipsais tai nėra ligoniai:)?

    Taip pat jei nesunku man būtų tkrai įdomų iš tavęs ar kitų išgirsti kuom jo mintys ir paskaičiavimai neatitinka tikrovės. Ir anot tavęs yra nusipezėjimai. nes kolkas tai iš tavęs nieko kito neigirdėjau tik pirstelėjimą :) (atsiprašau už išsireiškimą, bet niekaip kitaip to negaliu pavadinti)

    #193101
    paujon

    Jei cometclones.com perskaitysit ir patiko, yra dar vienas panasus saltinis: http://energykitesystems.net/WPGA/
    Sekmes mastant ir analizuojant!

    #193103
    karolis

    Cincai, gali paieskoti 2-3 metu senumo paraglidingforumo temose, ten apie ta “straipsni” ir kitus to paties piliecio kliedesius yra prirasyta bent 100 puslapiu… su juo gincytis beprasmiska nes jis girdi tik savo vieno nuomone ir nieko kito neveikia tik rasineja tas nesamones, nors pats nera skrides berods…. 12 metu ar pan, o su parasparniu apskritai nera skrides niekada.

    Beje, tiek HG tiek PG forumuose jis seniai uzbanintas…

    #193104
    sssvajoklis

    Mano nuomuone didzioji dalis nelaimingu atsitikimu tai zmogiskasis faktorius…ir nedidelis procentas irangos kaltes,,
    Neivertinimas (pervertinimas )savo galimybiu. neivertinimas meteo salygu. (rotoriai ir tt) vietoves kurioje skraidoma ypatumu (kalnai- lygumos – tarp pastatu ar medziu) yrangos galimybiu. (sparno klase) ir tt….pamirstama uzsisegti koju dirzus pakaboje.
    licenzijos neturejimas…(lipduko neturejimas ) nepriklausymas klubui?
    Yrangos kalte…
    senas susidevejes (laikytas netinkamom salygos.. netinkamai ekploatuotas) sparnas
    pasirinktas netinkamas isvilkimo budas. risama standziai prie masinos. isvilktuvo gedimas (uzstrigo bugnas stabdis)
    isiro pakabos siulai . suluzo karabinai. ir kitos priezastys.
    manau gal kas papildys ta sarasiuka protingomis mintimis. pastebejimais…variantais gal sudelios eiles tavrka. pagrys faktais. pasiulys sprendima kaip sumazinti tokiu tikimybiu galimybes ir nelaimingu atsikimu skaiciu.
    su pagarba.

    #193106
    CinCas

    ok o kas gali pakomentuoti paskutinio pasaulio chiampo atsitikima. ar tai taip pat pilotu klaidos, ar tai jau konstrukcines sparnu galimybiu ribos perzhengimas ir kiek tais proto nebeturejimas?

    #193108
    kipsas

    ir viena ir kita, jei skristu su kauptukais ir varzytusi del pasaulio taures tai irgi mintu spyda iki dugno visada, ir jei dar mazai butu dasiristu kad butu dar daugiau, didelis noras nugaleti iveikia ir saugumo jausma tada taip ir nutinka

    #193109
    Varstelis

    Tokiiose varzybose dalyvauja pilotai zinantys kas yra sparnas ir jo galibybes. Taip kad tokius atvejus nereiketu vertinti kaip nelaimingus atsitikimus. Tai kova iki paskutines sekundes ir ne del gyvybes o del prizines vietos
    Panasiai ir mes elgiames zinodami ir suprasdami kad galim nusiliuobti ,vaziuodami i Kernave ar trindami burbula virs kokios fermos stogo, kada reiketu ramiai nusileisti i pievute susirinkti daigtus ir paanlizavus kur buvo taktine klaida keliauti namo. Taip kad kiekvienas renkasi kas jam svarbiau saugumas ar pasididziavimas kad jis nugalejo, paeme ta termika , skrido per neskrendama ora, ar dar ka nors sugalvojo
    Tai ka cia reikia kaltinti, iranga ant kurios uzrasyta jos galimybiu ribos, visus aplinkinius ar save . Visada yra pasirinkimas SKRISTI AR NE ,O KA MES PASIRENKAM TAI IR YRA MUSU SPRENDIMAS . Teisingas ar ne parodo laikas

    #193111
    CinCas

    na apie tai ir esme, kad saugumas labai toks idomus dalykas pas parasparnius… :) pati konstrukcija nėra saugi……ir pilotu klaidos shiais atvejais ne prie ko, mano manymu.

    #193112
    Valiusp

    Daugiausia žmonių miršta lovose
    Amen

    #193113
    sssvajoklis

    CinCas Parašė:


    > na apie tai ir esme, kad saugumas labai toks
    > idomus dalykas pas parasparnius… :) pati
    > konstrukcija nėra saugi……ir pilotu klaidos
    > shiais atvejais ne prie ko, mano manymu.

    bet priezastys tai turi buti?
    tai kur problema? pasakyk savo nuomuone iki galo kad visiem butu aisku.ko truksta iiki pilno saugumo konstrukcijai?

    #193118
    toslis

    alaus :D

    #193121
    kipsas

    niekas nera pasauly saugu, labiausiai pavojinga gyventi.
    ir isvis cia kalbos apie ora.
    cia tas pats kas sneketi apie dviracius, visas pasaulis vazinejasi, visi kas vazineja bent karta yra nugriuve, susizaloje, kas megsta akrobatika varo downhill pro miskus, tramplynus ir panasiais ar bmx, kiti varo Tour de France su dviracias britvom, ir netgi ten pasitaiko mirciu varzybose.
    Tai kur beda? ar pas pilota dviratininka ar dviratis yra netobula konstrukcija?
    Kas kaip moka ar nori tas taip naudojasi jam patinkancia transporto priemone ir visa atsakomybe tenka jam paciam, vien del to kad jis jau tuo uzsiima, o toliau seka visa kita…

    #193124
    baubas

    CinCas Parašė:


    > na apie tai ir esme, kad saugumas labai toks
    > idomus dalykas pas parasparnius… :) pati
    > konstrukcija nėra saugi……ir pilotu klaidos
    > shiais atvejais ne prie ko, mano manymu.

    O iš vis ko konstrukcija yra saugi? Turbūt tik karsto. Manau, juose mažiausiai žmonių susižaloja arba žūsta :D

    #193126
    liotcik

    sssvajoklis Parašė:

    >
    > bet priezastys tai turi buti?
    > tai kur problema? pasakyk savo nuomuone iki galo
    > kad visiem butu aisku.ko truksta iiki pilno
    > saugumo konstrukcijai?

    Pilnas saugumas neįmanomas.
    Ne veltui liaudies išmintis sako: bijai vilko, neik į mišką.
    Tai galioja net žaidžiant futbolą.

    Cincai, tau pmastymui: skraidykles statistiskai yra mažiau saugios už pg ;)

    #193128
    Kostja

    #193129
    artistas

    Šitoj temoj kiekvienas čia išsakęs savo mintis yra dalinai teisus.Absoliučios tiesos kaip žinome nėra.Ir net neverta diskutuoti,įrodinėti SAVOSIOS.Pavojus tame,kad toje temoje niekada nepadėsit taško.Tai kokio velnio taškytis seilėmis arba krauju,ginčytis,įrodinėti,eikvoti energiją,laiką dėl dalyko,kuris vadinasi GYVENIMAS.Pro jį tiek daug dainų sudainuota,romanų parašyta,filmų prisukta,didžiausi žmonijos filosofai nerado atsakymo.Taip kad gal geriau paliečiam kokią nors konkretesnę temą,kuri turėtu laimingą pabaigą ir nesibaigtu klaustuku.Nors abejoju ar išvis tokia egzistuoja.Nebent apie snoro banką

    #193132
    Anonimas

    Greetings to free flight pilots of Lithuania,
    I am a pilot like you. I am your friend. I do not wish to see my friends be hurt or to die.
    Too many pilots who paraglide are being hurt or killed in thermal venues.
    The reason is that parachutes cannot survive turbulence.
    When turbulence strikes your paraglider, there is nothing you can do.
    It makes no difference if you are are a student or experienced.
    The truth is here
    http://www.cometclones.com/mythology2011.htm
    The truth is that you need rigid parts on your parachutes.
    A parachute with rigid parts is a hang glider.
    Paragliders in smooth air, near the ocean, are not so dangerous.
    But when you go inland and fly in thermals, paragliders become too dangerous to fly safely.
    Do not fly paragliders inland.
    Do not fly paragliders in thermals.
    There are too many deaths.
    This is clear.
    Fly only hang gliders in thermals.
    I am only trying to save your lives.
    Rick Masters
    http://www.cometclones.com

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 38)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.