- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2011 24 lapkričio @ 15:56 #153396CinCas
http://www.cometclones.com/mythology2011.htm
įdomių pamąstymų ir statistikos šiokios tokiosbeje kalbant ir apie Letuvos statistika, kažkaip kalbėta, kalbėta, bet taip niekur ir nejudama.
2011 24 lapkričio @ 17:33 #193097SarunasEIdomus straipsnis. Kazkaip maniau, kad pagrindines avarijos priezastys dazniausiai buna piloto klaidos. Zinoma, salygu neivertinima priskiriu prie piloto klaidu. Nezinau, kaip straipsnio autorius tai traktuoja, rasydamas, kad su aerodinamika susije faktoriai (luziai, ir visa kita) 2 kartus dazniau buna katastrofos priezastis, nei kad piloto klaidos… Manyciau, kad pati iranga retai paveda (nekalbam apie 15metu jaunystes sparnus)
Sarunas
2011 24 lapkričio @ 18:17 #193098AnonimasSenas bajeris šito autoriaus “genialūs” nusipezėjimai. Autorius gerai žinomas paraglidingforum.com skaitantiems žmonėms, ten su juo daug kas bandė diskutuoti, įrodinėti- bet su ligoniais negali būti diskutuojama.
2011 24 lapkričio @ 22:49 #193100CinCasDonatai, o kaip tu įvertintum paskutinio pasaulio čempo “pasirodymą” kai jis buvo sustabdytas?
Ar tai neverčia tavęs susimąstyti? Ar tikri statistiniai ligoniai su ramentais ir gipsais tai nėra ligoniai:)?
Taip pat jei nesunku man būtų tkrai įdomų iš tavęs ar kitų išgirsti kuom jo mintys ir paskaičiavimai neatitinka tikrovės. Ir anot tavęs yra nusipezėjimai. nes kolkas tai iš tavęs nieko kito neigirdėjau tik pirstelėjimą
(atsiprašau už išsireiškimą, bet niekaip kitaip to negaliu pavadinti)
2011 25 lapkričio @ 06:46 #193101paujonJei cometclones.com perskaitysit ir patiko, yra dar vienas panasus saltinis: http://energykitesystems.net/WPGA/
Sekmes mastant ir analizuojant!2011 25 lapkričio @ 08:05 #193103karolisCincai, gali paieskoti 2-3 metu senumo paraglidingforumo temose, ten apie ta “straipsni” ir kitus to paties piliecio kliedesius yra prirasyta bent 100 puslapiu… su juo gincytis beprasmiska nes jis girdi tik savo vieno nuomone ir nieko kito neveikia tik rasineja tas nesamones, nors pats nera skrides berods…. 12 metu ar pan, o su parasparniu apskritai nera skrides niekada.
Beje, tiek HG tiek PG forumuose jis seniai uzbanintas…
2011 25 lapkričio @ 09:45 #193104sssvajoklisMano nuomuone didzioji dalis nelaimingu atsitikimu tai zmogiskasis faktorius…ir nedidelis procentas irangos kaltes,,
Neivertinimas (pervertinimas )savo galimybiu. neivertinimas meteo salygu. (rotoriai ir tt) vietoves kurioje skraidoma ypatumu (kalnai- lygumos – tarp pastatu ar medziu) yrangos galimybiu. (sparno klase) ir tt….pamirstama uzsisegti koju dirzus pakaboje.
licenzijos neturejimas…(lipduko neturejimas ) nepriklausymas klubui?
Yrangos kalte…
senas susidevejes (laikytas netinkamom salygos.. netinkamai ekploatuotas) sparnas
pasirinktas netinkamas isvilkimo budas. risama standziai prie masinos. isvilktuvo gedimas (uzstrigo bugnas stabdis)
isiro pakabos siulai . suluzo karabinai. ir kitos priezastys.
manau gal kas papildys ta sarasiuka protingomis mintimis. pastebejimais…variantais gal sudelios eiles tavrka. pagrys faktais. pasiulys sprendima kaip sumazinti tokiu tikimybiu galimybes ir nelaimingu atsikimu skaiciu.
su pagarba.2011 25 lapkričio @ 14:02 #193106CinCasok o kas gali pakomentuoti paskutinio pasaulio chiampo atsitikima. ar tai taip pat pilotu klaidos, ar tai jau konstrukcines sparnu galimybiu ribos perzhengimas ir kiek tais proto nebeturejimas?
2011 25 lapkričio @ 15:47 #193108kipsasir viena ir kita, jei skristu su kauptukais ir varzytusi del pasaulio taures tai irgi mintu spyda iki dugno visada, ir jei dar mazai butu dasiristu kad butu dar daugiau, didelis noras nugaleti iveikia ir saugumo jausma tada taip ir nutinka
2011 25 lapkričio @ 20:31 #193109VarstelisTokiiose varzybose dalyvauja pilotai zinantys kas yra sparnas ir jo galibybes. Taip kad tokius atvejus nereiketu vertinti kaip nelaimingus atsitikimus. Tai kova iki paskutines sekundes ir ne del gyvybes o del prizines vietos
Panasiai ir mes elgiames zinodami ir suprasdami kad galim nusiliuobti ,vaziuodami i Kernave ar trindami burbula virs kokios fermos stogo, kada reiketu ramiai nusileisti i pievute susirinkti daigtus ir paanlizavus kur buvo taktine klaida keliauti namo. Taip kad kiekvienas renkasi kas jam svarbiau saugumas ar pasididziavimas kad jis nugalejo, paeme ta termika , skrido per neskrendama ora, ar dar ka nors sugalvojo
Tai ka cia reikia kaltinti, iranga ant kurios uzrasyta jos galimybiu ribos, visus aplinkinius ar save . Visada yra pasirinkimas SKRISTI AR NE ,O KA MES PASIRENKAM TAI IR YRA MUSU SPRENDIMAS . Teisingas ar ne parodo laikas2011 26 lapkričio @ 06:31 #193111CinCasna apie tai ir esme, kad saugumas labai toks idomus dalykas pas parasparnius…
pati konstrukcija nėra saugi……ir pilotu klaidos shiais atvejais ne prie ko, mano manymu.
2011 26 lapkričio @ 07:56 #193112ValiuspDaugiausia žmonių miršta lovose
Amen2011 26 lapkričio @ 09:25 #193113sssvajoklisCinCas Parašė:
> na apie tai ir esme, kad saugumas labai toks
> idomus dalykas pas parasparnius…pati
> konstrukcija nėra saugi……ir pilotu klaidos
> shiais atvejais ne prie ko, mano manymu.bet priezastys tai turi buti?
tai kur problema? pasakyk savo nuomuone iki galo kad visiem butu aisku.ko truksta iiki pilno saugumo konstrukcijai?2011 26 lapkričio @ 14:01 #193118toslisalaus
2011 26 lapkričio @ 14:54 #193121kipsasniekas nera pasauly saugu, labiausiai pavojinga gyventi.
ir isvis cia kalbos apie ora.
cia tas pats kas sneketi apie dviracius, visas pasaulis vazinejasi, visi kas vazineja bent karta yra nugriuve, susizaloje, kas megsta akrobatika varo downhill pro miskus, tramplynus ir panasiais ar bmx, kiti varo Tour de France su dviracias britvom, ir netgi ten pasitaiko mirciu varzybose.
Tai kur beda? ar pas pilota dviratininka ar dviratis yra netobula konstrukcija?
Kas kaip moka ar nori tas taip naudojasi jam patinkancia transporto priemone ir visa atsakomybe tenka jam paciam, vien del to kad jis jau tuo uzsiima, o toliau seka visa kita…2011 26 lapkričio @ 15:58 #193124baubasCinCas Parašė:
> na apie tai ir esme, kad saugumas labai toks
> idomus dalykas pas parasparnius…pati
> konstrukcija nėra saugi……ir pilotu klaidos
> shiais atvejais ne prie ko, mano manymu.O iš vis ko konstrukcija yra saugi? Turbūt tik karsto. Manau, juose mažiausiai žmonių susižaloja arba žūsta
2011 26 lapkričio @ 16:26 #193126liotciksssvajoklis Parašė:
>
> bet priezastys tai turi buti?
> tai kur problema? pasakyk savo nuomuone iki galo
> kad visiem butu aisku.ko truksta iiki pilno
> saugumo konstrukcijai?Pilnas saugumas neįmanomas.
Ne veltui liaudies išmintis sako: bijai vilko, neik į mišką.
Tai galioja net žaidžiant futbolą.Cincai, tau pmastymui: skraidykles statistiskai yra mažiau saugios už pg
2011 26 lapkričio @ 16:31 #193128Kostja2011 26 lapkričio @ 17:26 #193129artistasŠitoj temoj kiekvienas čia išsakęs savo mintis yra dalinai teisus.Absoliučios tiesos kaip žinome nėra.Ir net neverta diskutuoti,įrodinėti SAVOSIOS.Pavojus tame,kad toje temoje niekada nepadėsit taško.Tai kokio velnio taškytis seilėmis arba krauju,ginčytis,įrodinėti,eikvoti energiją,laiką dėl dalyko,kuris vadinasi GYVENIMAS.Pro jį tiek daug dainų sudainuota,romanų parašyta,filmų prisukta,didžiausi žmonijos filosofai nerado atsakymo.Taip kad gal geriau paliečiam kokią nors konkretesnę temą,kuri turėtu laimingą pabaigą ir nesibaigtu klaustuku.Nors abejoju ar išvis tokia egzistuoja.Nebent apie snoro banką
2011 27 lapkričio @ 23:16 #193132AnonimasGreetings to free flight pilots of Lithuania,
I am a pilot like you. I am your friend. I do not wish to see my friends be hurt or to die.
Too many pilots who paraglide are being hurt or killed in thermal venues.
The reason is that parachutes cannot survive turbulence.
When turbulence strikes your paraglider, there is nothing you can do.
It makes no difference if you are are a student or experienced.
The truth is here
http://www.cometclones.com/mythology2011.htm
The truth is that you need rigid parts on your parachutes.
A parachute with rigid parts is a hang glider.
Paragliders in smooth air, near the ocean, are not so dangerous.
But when you go inland and fly in thermals, paragliders become too dangerous to fly safely.
Do not fly paragliders inland.
Do not fly paragliders in thermals.
There are too many deaths.
This is clear.
Fly only hang gliders in thermals.
I am only trying to save your lives.
Rick Masters
http://www.cometclones.com -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.