• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 27)
  • Autorius
    Įrašai
  • #152717
    rolis25

    Sveiki visi broliai parasparnuoliai :)
    Tema seniai tokia buvi iskelta, bet ko noriu paklausti, to neradau senesnesese temose.
    Idomu, kokiu saugiu greiciu reikia vaziuoti automobiliu, norint iskelti tvarkingai parasparnista, noreciau viska nuosekliai suzinoti. Ir dar – ar itakoja auksciui, kuo daugiau isvynioti virves is bugno pries startuojant, aciu, laukiu jusu nuomenes .

    #188232
    baubas

    Kiek aš žinau iš savo visiškai minimalios išvilkimo patirties ir labai neminimalios logikos, tai greitis turi būti minimalus, bet kad dar būtų atiduodama virvė. Jei greitis bus per mažas – nebus ir kilimo. Jei per didelis – tiesiog labai padidės atstumas tarp piloto ir mašinos, išvilkimo kokybė nepasikeis, nes būgno stabdymo jėga visada ta pati. Greičiau važiuosi – daugiau virvės turėsi sutraukti po atsikabinimo.

    Tegul profesionalai mane pataiso, jei kažką sumaišiau :)

    #188233
    karolis

    Vaziavimo greitis priklauso nuo vejo stiprumo. Kuo stipresnis vejas, tuo leciau reikia vaziuot. Prie stiliaus vaziuosi apie 50 km/h, prie 5 m/s galbut 30 km/h, o prie stipraus vejo, ypac didesniam aukstyje kartais uzteks stovet vietoj arba net judeti atgal.

    Atvynioti troso pries starta apsimoka visada, kai nera kliuciu uz kur galetu uzsikabinti trosas. Stulpu, medziu ir tt. Kuo daugiau atvynioji, tuo maziau kaista stabdis, taip pat didesne tikimybe aukstai issikelti. Jei as noriu kuo efektyviau isnaudoti turima keliuko ilgi prie stiliaus, atvynioju apie 30% viso kelio ilgio. PVZ prie 2 km kelio – apie 700m.

    #188234
    liotcik

    As vaziuoju tokiu greiciu (kaip ir Karolis minejo priklauso nuo vejo) kad virves kampas su horizontu butu apie 45°

    #188237
    rolis25

    o ka jus naudojat suviniot virve, starteri ar varikliuka bendzinini?

    #188248
    Pauliukas

    rolis25 manau tu nuvaziuok i startaviete kuria nors ir viska pamatysi, o dar net ir papasakos.

    #188249
    rolis25

    Tai, kad jau suzinojau pakankamai tai ko reikejo, aciu tiems uz issame informacija, kas raset, bet db i startaviete leksiu tik sparniuko kelti, ir bandyti nauja isvilktuva, turbut dar niekeno nebandytu nauju metodu, su oriniais stabdziais vietoi hidraulikos. Tiesa sakant jau bandziau siektiek issivilkti, netikejau, bet kelia puikiai, tik norejau suzinoti ar gerai darau.

    #189099
    rolis25

    Gal kas zinot, kur galima isigyti bendzinini varikliuka tinkama, pasyvkes virvei suvinioti ?

    #189101
    Marijonas

    Yra 2 variantai: 1. Vilniuje firmoje Agrotiekimas, 2. patikimesnis – bandyk kontaktuoti su Valentinu Raginsku (on zhe Varzhtelis)

    #189102
    VytautasS

    rolis25 Parašė:



    > bandyti nauja isvilktuva, turbut dar niekeno
    > nebandytu nauju metodu, su oriniais stabdziais
    > vietoi hidraulikos. .

    Tai gal galėtum išvilktuvo foto ar kokią nuorodėlę kur jį pamatyti įdėti. Smalsu pažiūrėti. Dėkui.

    #189105
    rolis25

    Aciu Marijonai!
    OK dedu nuoroda. http://picasaweb.google.com/home

    #189106
    paujon

    Patikrink nuoroda. Dabartine atidaro kiekvienam savo picasa.

    #189107
    Moon

    Yra ir trecias variantas, t.v. “suvalkietiskasis”. :)
    Kreipkis i ginteeli

    #189109
    ginteelis

    o ką- pas mane varikliai lyg nesiveisia. Agrotiekime pirktas mūsų. Įdomus varijantas su oriniais stabdžiais, laukiam foto..

    #189114
    rolis25
    #189115
    rolis25

    Jei atidarys nuotraukas galiu pakomentuoti is anksto: Sotvi resyveris i kuri pripompuota 8 bar atmosferos, per reduktoriu nustatau savo svoriui trauka 6 bar. atmosferos. Kaistant stabdziu diskui metalas pleciasi ir stabdziu cilindriukas per kaladeles pasiduoda atgal del oro tankio, todel neislieka seksavimo.Dabar truputi patobulinau idejau greito numetimo voztuveli nuo stabdziu suporto, kad nereiketu reduktoriaus sukineti, norint trauka nuimti. Su 8 bar uztenka 10 skrydziu atlikti.

    #189117
    liotcik

    rolis25 Parašė:


    > Jei atidarys nuotraukas galiu pakomentuoti is
    > anksto: Sotvi resyveris i kuri pripompuota 8 bar
    > atmosferos, per reduktoriu nustatau savo svoriui
    > trauka 6 bar. atmosferos. Kaistant stabdziu diskui
    > metalas pleciasi ir stabdziu cilindriukas per
    > kaladeles pasiduoda atgal del oro tankio, todel
    > neislieka seksavimo.Dabar truputi patobulinau
    > idejau greito numetimo voztuveli nuo stabdziu
    > suporto, kad nereiketu reduktoriaus sukineti,
    > norint trauka nuimti. Su 8 bar uztenka 10 skrydziu
    > atlikti.

    Kam skirtas dirzelis?

    Kuo neitiko hidraulika, kad perejei prie pneumatikos?

    Ir seksas gaunasi ne del perkaitimo (automobilis sveria virs tonos o parasparnis tempiamas vos 50-150kg trauka – stabdziai yra pritaikyti kaitimui). Seksas, mano ziniom, naudojant automobilinius diskinius stabdzius gaunasi paprastai del senu, sukepusiu kaladeliu, arba nauju kaladeliu naudojamu su susidevejusiu (atsirade grioveliai) disku. Sprendimas – dedi naujas kaladeles, ir nauja arba nulyginta (nutekinta) stabdziu diska. Diskas ir kaladeles pagrindiniai pasyvkes elementai, taupyt sioje vietoje reiktu maziausiai.

    Tavo stabdziu diskas pats paprasciausias – jautriausias kaitimui. Dabar stabdziu diskai daznai buna dvigubi (su skyrimu per viduri – tai padeda geriau issisklaidyt silumai) kai kurie net su ausinimo skylutemis, paziurek kokiu yra: http://www.google.com/images?q=brake%20disk&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1680&bih=935

    #189119
    karpis

    Gaila kad Rytis tyli – galetu jis uzpatentuoti savo paskutini patobulima – manyciau paprasciausiais ir naudingiausias kury teko matyti !!!

    #189120
    karolis

    liotcik, mano diskine pasyvke pradedavo tampytis tik tada kai ikaisdavo stabdziai. Ten vis delto labiau susije su besiplecianciu stabdziu skysciu ar metalu ar dar kazkuo.

    Dar juokingiau – tas pats variantas su hidrauliniu isvilktuvu. Jei tepalas ikaista iki 65-70 laipsniu, irgi atsiranda tendencija i seksa. Sito as kol kas nelabai suprantu, bet itariu teks statyti radiatoriu.

    #189121
    karolis

    Beje didelio diametro stabdis gali buti geriau uz visus griovelius ir skylutes ir kt.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 27)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.