• This topic is empty.
Rodomi 7 įrašai - nuo 21 iki 27 (viso: 27)
  • Autorius
    Įrašai
  • #189122
    rolis25

    Dirzelis skirtas bugnui vynioti, ten apacioje starteris yra pakavotas, bet su juo vargas :) mano akumuliatorius ir generatorius tokiam dalykui persilpnas. Su pneumatika viskas paprasciau ir svariau.Istikruju kurdamas negalvojau deti pneumatikos, bet kai po ranka pasitaike, besivaliojantys darbe lentynose stabdziu diskai su suportais, pagalvojau reikia daryti :D
    O del stabdziu kaitimo, tai taip, jie pritaikyti kaisti, bet netoki ilga laika, metalas pleciasi ir kaip tu sakai liocik del galbut nelygaus stabdziu disko ir atsiranda seksavimas.
    Pas mane irgi buvo seksavimas, bet idejau greito numetimo voztuveli, jis veikia kaip kranelis ir kaip numetimo voztuvelis, nes yra vienkryptis, kuris uzkerta oro kelia is resyverio i stbdiu cilindra, o besipleciantis oras is stabdziu cilindro iki numetimo voztuvelio, puikiai kompencuoja stabdziu suspaudima.

    #189129
    liotcik

    rolis25 Parašė:


    > Dirzelis skirtas bugnui vynioti, ten apacioje
    > starteris yra pakavotas, bet su juo vargas :) mano
    > akumuliatorius ir generatorius tokiam dalykui
    > per silpnas.

    Pasakysiu kodel per silpnas: todel kad ten turi but reduktorius (musantis apsukas) o pas tave multiplikatorius t.y. didina apsukas. Del to ir nepaveza starteris nes tu is jo reikalauji nezmonisko sukimo momento. Padaryk redukcija 1:6 ir viskas bus OK.

    Starterio variklis pasiekia maksimalia galia esant gan nemaziems apsisukimams.

    > Su pneumatika viskas paprasciau ir
    > svariau.Istikruju kurdamas negalvojau deti
    > pneumatikos, bet kai po ranka pasitaike,
    > besivaliojantys darbe lentynose stabdziu diskai su
    > suportais, pagalvojau reikia daryti :D
    > O del stabdziu kaitimo, tai taip, jie pritaikyti
    > kaisti, bet netoki ilga laika, metalas pleciasi ir
    > kaip tu sakai liocik del galbut nelygaus stabdziu
    > disko ir atsiranda seksavimas.
    > Pas mane irgi buvo seksavimas, bet idejau greito
    > numetimo voztuveli, jis veikia kaip kranelis ir
    > kaip numetimo voztuvelis, nes yra vienkryptis,
    > kuris uzkerta oro kelia is resyverio i stbdiu
    > cilindra, o besipleciantis oras is stabdziu
    > cilindro iki numetimo voztuvelio, puikiai
    > kompencuoja stabdziu suspaudima.

    karolis Parašė:


    > liotcik, mano diskine pasyvke pradedavo tampytis
    > tik tada kai ikaisdavo stabdziai. Ten vis delto
    > labiau susije su besiplecianciu stabdziu skysciu
    > ar metalu ar dar kazkuo.
    >

    Mes kalbam apie traukos reguliavima, Rolio isvilktuvas numusa slegi jei jis pakyla del temperaturos. Bet prie ko cia seksas? Jei oras (ar skystis) pleciasi del silumos tai paprasciausia turetu padidet isvilktuvo trauka.

    Seksas atsiranda del subtilesniu priezasciu. Keiciasi trinties koeficientas tarp kaladeliu ir stabdziu disko. Neesu girdejes normalaus paaiskinimo kas ten tiksliai darosi. Gali buti kad ir disko temperatura tam turi itakos. Is savo ir kitu zmoniu patirties zinau kad su nauju disku ir kaladelem sekso nebuna. Itariu kad deveto disko pavirsius nusipoliruoja ir prie tokio pavirziaus kaledelis megsta “prilipti”, rusu forume skaiciau kad perejus diska su rupiu svitriniu seksas dingsta. Prie pora metu bandem ta padaryt ant panevezio pasyvkes. Buvo labai blogas priejimas prie disko o ir svitrinis ne pats geriausias. Bet seksas bent jau kuriam laikui buvo gerokai sumazejes.

    Kazkada maciau per teliko programa kurioje kalbejo apie sportiniu masinu stabdzius. Tie grioveliai ir skylutes diskuose yra ne del ausinimo, o del kad stabdziu kaladeles neatkiltu kai del karscio is ju pradeda skirtis dujos. t.y. skylutes ir grioveliai padeda dujom laisvai nuteket. O va dvigubas diskas pagerina ausinima:
    SJ+410.+SJ413+front+vented+brake+disk.jpg

    #189130
    rolis25

    Visko gali buti, variantu daug, ,svarbu rasti priezasti ir ji pasalinti.

    #189131
    karolis

    Seksas dar labai priklauso nuo to kokia trauka uzdeta ant isvilktuvo, ty koks slegis paduodamas i stabdzius. Kuo stipresne trauka uzdedi, tuo labiau tamposi.
    Kai ilgiau issivilkinejant reikalai pradeda kaisti ir plestis, slegis automatiskai auga ir seksas automatiskai stipreja.

    Del to tas numetimas per apsaugini voztuva apsaugo nuo per dideles traukos ir dalinai apsaugo nuo sekso, nors pneumatinej sistemoj turbut uztenka oro susispaudimo savybiu ir tas voztuvas galbut nera butinas.

    Rytis tam reikalui padares cilindro spaudima per spyruokle.

    #189132
    karpis

    Rytis padare dar viena labai paparasta ir unikalu sprendima – jis ant traukos reguliatoriaus uzdejo – labai paprasta ir visiem prieinama dalyka –
    varikliuka su slieku ir aisku su reversu nuo automobiliniu sedyniu – ko pasekoje buksyruodamas vairuotojo vietoje vienu pirsto paspaudimu gali svelniai valdyti trauka

    #189133
    Pacanas

    Tai pabandykit kuris nors prafrezuoti tuos griovelius diskuose, ta padarys bet kuris frezuotojas, turintis koordinatines stakles. Tik turekit omeny, kad frezuoti diskai zymiai greiciau “eda” kaladeles. Arba galima jau nupirkt “ala tuning” jau isfrezuotus lenkiskus kokius.
    Arba dar galimas variantas ant tekinimo stakliu, “grubiu praejimu” pasiausti disko pavirsiu – irgi turetu gelbet. Jei reiks frezuotoju-tekintoju kontaktu vilniuje, tai i PM.

    #189214
    Varstelis

    O pas mane seksas KAI SALTAS DISKAS ir man tenka 1 kilima paukoti disko susildymui su maza trauka , arba pilota paseksuoti jai nori normaliai issikelti
    O liotcikas siap tai teisus DISKAS IR KALADELES TURI BUTI NAUJOS su tekintu disku zaidziau 2 kartus ir nieko gero

Rodomi 7 įrašai - nuo 21 iki 27 (viso: 27)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.