- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 4 spalio @ 21:15 #170204liotcik
Vidai, kiek klasiu baigei? “kajp”
Jei nera slegio matuoklio, slegi galima “is rankos” nustatyt jei patirties siek tiek yra. Bet geriau, kad jis butu.
Motociklo diskinis stabdis niekuo neblogesnis uz automobilio, bet tada ka naudosi uz bugna? Motociklo ratlankis bus per mazas. Jokiu atveju nenaudok bugninio stabdzio – trauka bus labai netolygi.2006 6 spalio @ 04:40 #170215AnonimasNa ok apie konstrukcija viskas kajp ir ajsku o db kajp su startu?
kiek virves isviniot startuojant? ka daryti ir ko isvis nedaryti jus skraide su tuo irenginiu taj gal galit kokiu komentariuku man =]2006 9 spalio @ 00:15 #170236TadasStartuojant pasyviniu isvilktuvu, vienas is esminiu dalyku – tinkamas traukos atreguliavimas, atsizvelgiant i oro salygas. Jeigu nureguliuota trauka bus persilpna, parasparnis gali nepakilti arba pakilti i minimalu (nepakankama) auksti. Esant atreguliuotai perstipriai traukai, startas gali buti nesaugus ar net baigtis trauma. Isvilkinejant, startas ir tolimesnis buksyravimas turi buti svelnus, sekant piloto ir pacio sparno veiksmus ore. Del virves, tai geriau, kad jos butu isvyniota 100-200 metru, ar dar daugiau, tada startas bus “minkstesnis” ir kilimo kampas nebus toks astrus. Jei nori, kad virve ilgiau tarnautu – venk asfaltuoto kelio (jeigu virves gale nera parasiutelio), arba bent jau suvyniok ja nedidesniu nei 20km/h greiciu. Beje, nevisada greicio didinimas isvilkinejant “pasyvke” parasparni virs 30km/h duoda naudos – dazniausiai tai buna netinkamai atreguliuota (persilpna) trauka. Šiuo atveju virve nuo bugno vyniojasi, o pilotas nekyla.
Tai yra keli, patys elementariausi, ir tikrai ne visi issakyti patarimai. Jei kas ne taip – kritikuokit, papildykit – gerbsiu jusu nuomone.
Apie technine dali gal daugiau parasys “sharas”. Jis tikrai neblogai zino, kaip nebrangiai ir gerai pagaminti pasyvini isvilktuva.2006 9 spalio @ 08:35 #170239AnonimasO starta galima atlikti tik prie veja? ar tinka ir nedideli nukrypimaj?
2006 9 spalio @ 13:09 #170241AnonimasGalima ir esant nedideliam šoniniam vėjui
2006 9 spalio @ 15:20 #170243liotcikPas mus keliukas E-W vyraujantys vejai S. Labai daznai skraidom prie 90° soninio (pvz si sestadieni
) . Paprasciausiai nereik bukai sekt automobilio is paskos o ivertint nuonasos kampa ir skrist atatinkamai sone.
Kaip ir minejo Tadas virves geriau isvyniot daugiau, manau ant 1km keliuko idealaisia but atvyniot kokius 400m, deja jei vejas soninis taip neiseis. Pas mus slegio reguliavimo cilinra galima pernest prie vairuotojo, pradzioj pradedi su mazesniu slegiu veliau padidini (pilotas isijunges racija su VOX pasako kiek traukos nori)2006 9 spalio @ 17:03 #170248AnonimasJei skrajdaj be variometro kajp zinot kokias komandas duot pasyvkes operatoriuj kajp pajausti
kada traukos uztenka o kada perdaug ?2006 9 spalio @ 17:27 #170249liotcikO kas skraido be variometro? Ir koks tolkas is vis tampytis neturint vario, juk be jo nepaskriesi? O mokinimui nustatai pradine trauka ir tempi su ja per visa kelia, juk nera svarbu pakelt mokini kuo auksciau.
2006 9 spalio @ 19:54 #170251AnonimasTaj tas ir yra kad pasigaminus pasyvke reik ismokti su ja pasikelti ir suzinoti kas kur ir kajp
tajgi ir domiuosi visu komentarajs ir patarimajs2006 9 spalio @ 20:08 #170253liotcikJei nemoki su aktyviniu, savrankiskai su pasyvke mokintis nepatariu. Forume mes tikrai neismokinsim buksyruotis.
Is kur esi, kaip skraidai?2006 9 spalio @ 20:18 #170254AnonimasAntvejy nuo slajto skrajdau o su aktyviniu mokslo perdaug nereikia
ajsq neismokysit buksyruot bet patarimu visada malonu paskajtyti2006 9 spalio @ 20:34 #170255TadasBet vistiek, jei noresi skraidyti kaip visi, variometra tau teks isigyti. Antraip, kai tave buksyruos manysi kad kyli, o pasirodo leidiesi…
2006 9 spalio @ 20:52 #170256AnonimasNa va po biski galime ir forume ismokti pakilti =] va tadas parase kad vario reik butinaj nes nesuprasi kyli ar zemeji
kokie dar patarimaj nepatingekit pasireiksti naudos bus ir man ir kitiems =]2006 28 lapkričio @ 14:40 #170698AnonimasVidai, ar tau dar viskas gerai.Neramu ….
2006 28 lapkričio @ 15:56 #170700AnonimasGeriau nei geraj
2007 6 kovo @ 20:48 #171544karolisjeigu dar kas nors parduoda normaliai veikiancia pasyvke tai mane labai domina.
2007 8 kovo @ 19:12 #171562arbatinisgerai veikianti pasyfe. 3000lt
2007 10 kovo @ 15:30 #171571RemigaCia tokia kaina firmines pasyvkes,ar savidarbes?
2007 10 kovo @ 20:34 #171572sharasGerai veikianti savadarbe pasyfke 2000lt.
2007 11 kovo @ 02:46 #171573liotcikSavadarbe savadarbei nelygi, teko susidurt keleta su meistrais kuriu “abi rankos kaires” o kiti padaro graziau nei kai kurios firmos.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.