• This topic is empty.
Rodoma 13 įrašų - nuo 101 iki 113 (viso: 113)
  • Autorius
    Įrašai
  • #174812
    KJ

    Pati virvė tai neelastinga, bet kildamas pasyfke ne kartą pastebėjau, kad virvė nebūna pilnai įsitempusi, bet išsiriečia puslankiu, t.y. jei žvilgsnį nukreipiu tiesiai į automobilį, tai virvę matau ne šioje trajektorijoje, bet gerokai žemiau. Greičiausiai šis efektas yra dėl virvės pasipriešinimo orui. Tai ir turėtų sudaryti “netiesioginį” elastingumą, kurio simbiozė su kle aprašyta stovinčia ir nestovinčia trintimi (irgi nežinau pavadinimo, bet įtariu, kad šios trintys vadinamos statine ir dinamine…) ir sudaro sekso generatorių. Galbūt kaistant stabdžiams didėja skirtumas tarp statinės ir dinaminės trinties? Tai paaiškintų apie sekso atsiradimą įkaitus standžiams…

    #174822
    Georgas

    Virve – tai spyruokle, o bugnas su trosu turi inercija, gaunasi lyg svambalas su spyruokle, esant tam tikram santykiui tarp virves elastiskumo ir bugno inercijos, prasideda svyravimai.
    Tiek to, formuliu cia nerasysiu :)
    Trumpai: kuo inertiskesnis bugnas (didesnis diametras, didesnis svoris, iskaitant virves, esancios ant bugno svori), tuo virve turi buti maziau tampri. Kitaip svyravimai neisvengiami.

    Prie to dar gali prisideti:
    a) “Rimties trintis” – jei besisukancio bugno stabdymo jega mazesne, nei stovincio. Gali pasireiksti, jei naudojami “sausi” stabdziai;
    b) kreiva bugno asis arba netolygiai suvyniota virve. Tada stabdymo jega bugnui sukantis buna netolygi.

    Visa tai galioja tiek pasyviniam, tiek aktyviniam isvilktuvui, tik pasyviniam dar prisideda netolygaus automobilio judejimo efektai.
    Tradiciskai aktyviniai isvilktuvai buvo kruopsciau daromi, ten naudojama hidraulika neturi “rimties trinties”, dyanema turi maza elastiskuma, todel su aktyviniu isvilktuvo “sekso” stebeti neteko.

    G.

    #174825
    karolis

    O nera sansu kad panaudojus tampresne virve tas svyravimas uzsigesins? As isivaizduoju kad atsirastu svyravimas turi buti butent tam tikras santykis tarp elastingumo ir intercijos. Bugno keisti jau negaliu, bet su virve experimentuoti tai galima.

    #174826
    Moon

    Gal galima toki rezonansini dalyka bandyti salinti pareguliuojant atleidimo jega kelimo metu?

    Te visad sviecia saule…

    #174828
    karolis

    sumazinus slegi sumazeja ir sexo efektas siek tiek.

    dar jeigu turi mikliaranki operatoriu, jis gali judinti slegio reguliatoriu pries faze :D

    #174831
    sharas

    Jei pasyfkė pradeda atidavinėti virvę staiga sexas bus, jei tolygiai pasipriešinimas didės svyravimai baigsis. Tai galima padaryti didinant trinties plotą, dar iš dalies ir būgno diametrą. Virvės elastingumas man atrodo prie tam tikros apkrovos vistiek padarys savo s.

    #174852
    siero

    karoli, patariu uzsideti armuotas shlangas ant savo diskiniu stabdziu (jeigu nori pabandyt – turiu nuo sport bike’o), taip pat nusipirkti sportinio stabdziu skyscio (bet kokioj moto prekiu pardoj) – jo virimo temperatura zymiai didesne nei paprasto st. skyscio. turetu padet nors truputeli.

    sierikas@gmail.com

    #174859
    Spaskis

    Gaila mazas sukimosi greitis tai dar ventiliuojamas stabziu diskas kiek pagelbetu, dar galima pasvajoti apie varinio vamzdelio ausinimo gyvatele, bet ir vel skystis ten necirkuliuoja o tik spaudziamas is vieno cilindriuko i kita.
    Bet tiuningas butu konkretus o dar Lietinis lengvo lydinio diskas krepiamosios su guoliais :) ABS tipo apsuku jutiklis su perprogramuotu slegio reguliatoriumi :) pritaikytas uzpakalines pakabos tvirtinimas su spiruokle ir amortiku ir dar slegio reguliatoriumi :D

    #174862
    liotcik

    Niekad nemates ABS sitemos mazgu is arti, bet jei butu imanoma sumontuot, manau nebloga ideja.

    #174865
    karolis

    nuo vibracijos siules atsokines sparnui :)

    #175004
    arbatinis

    svaigstat cia su visokiom armuotom slangelem ir abs… :D traukos reguliavima padarykit ne standu, o per spyruokle…plaukiojanti. ir dings visos skyscio pletimosi problemos. praktiskai ismeginta ;)

    #175005
    karolis

    tai gal paprasciau oro biski ileisti i sistema :)

    tik rankena reikes sukineti kaip vilkiko vairuotojui

    #175039
    siero

    esme ir yra tame, kad armuotos slangeles ir sportinis stabdziu skystis ishspres visas problemas.
    turiu patirti vaziuojant moto sporte ir zinau kaip toks stabdziu “tiuningas” paveikia stabdzius….

Rodoma 13 įrašų - nuo 101 iki 113 (viso: 113)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.