- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 20 gegužės @ 07:17 #148965Anonimas
Latviu forume visu galu meistrai vienu balsu tvirtina, kad isvilktuvas pradedanciajam yra baisiai pavojingas dalykas. Esa pirmiausia reikia skraidyti nuo nuozulniu kalnu (keliu metru aukstyje), po to statesniu, po to kalnuose, o tik po to jau galima su isvilktuvu. Su isvilktuvu pradeti mokintis grieztai NEGALIMA.
Panasu, kad as ten viena kitos nuomones. Bet pries sokdama mustis noriu pasilausyt kompetentigesniu nuomoniu.
Jei suprasit ka latviskai – http://www.vertikalex.lv/minisurvey/Discussion/ShowMessage.asp?ID=10397
2004 20 gegužės @ 09:41 #158278GeorgasPas mus 90% pilotu pradejo mokslus ant isvilktuvo ir sekmingai skraido.
Mano nuomone pradeti mokytis su isvilktuvu yra saugiau, nei nuo slaito.
Be abejo, pradzioje reikia ismokti pasikelti sparna ant zemes. Pavoju kelia buvimas arti zemes, tas aukstis, kuriame skraidoma prie slaito – pats pavojingiausias. Be to, vienas skrydis nuo slaito trunka sekundes, o vienas startas isvilktuvu minimum 5 minutes.Skrydis keliu metru aukstyje – labai apgaulingas. Tie metrai netiketai gali padideti, ir psichologiskai tam nepairuoses zmogus gali supanikuoti ir nurauti srauta.
Georgas
2004 20 gegužės @ 11:20 #158279liotcikGaila nemoku latviskai.
Mieva pasakyk kad tie latviai nieko nesupranta tegu mokinasi is lietuviu tada gal ir jie kada nors nuskris > 100km
O jei rimti manau, kad ir ant slaito ir ant isvilktuvo galima prisizaist neivertinanus salygu.
O jei tie latviai rimtai mano kad GRIEZTAI NEGALIMA tad jie tikrai buki.mieva parašė:
>
> Latviu forume visu galu meistrai vienu balsu tvirtina, kad
> isvilktuvas pradedanciajam yra baisiai pavojingas dalykas.
> Esa pirmiausia reikia skraidyti nuo nuozulniu kalnu (keliu
> metru aukstyje), po to statesniu, po to kalnuose, o tik po to
> jau galima su isvilktuvu. Su isvilktuvu pradeti mokintis
> grieztai NEGALIMA.
>
> Panasu, kad as ten viena kitos nuomones. Bet pries sokdama
> mustis noriu pasilausyt kompetentigesniu nuomoniu.
>
> Jei suprasit ka latviskai –
> http://www.vertikalex.lv/minisurvey/Discussion/ShowMessage.asp?ID=103972004 20 gegužės @ 13:25 #158280AntanasMano pastebejimas, kad shiuo klausimu skiriasi nuomones priklausomai nuo to kur ishmokta skraidyti. Pas mus dauguma ishmoke su ishvilktuvu ir del to jis atrodo saugiausias
2004 20 gegužės @ 16:19 #158281Termikir dar paliginkit kiek pas LV pilotu ir pas mus
)))
2004 20 gegužės @ 18:18 #158282AnonimasAntanai, turiu paisifkes foto, primink savo mailla
2004 21 gegužės @ 08:25 #158284Anonimaspikta kad klaidinama liaudis. Gi prisiskaite tokiu asu pasisakymu mirtingieji bijos isvilktuvo, o apmokymais uziimanciom firmom bus lengviau ikalbeti naujokelius tustinti pinigines ir vaziuoti i apmokymus Slovenijoj. Latvijoj mokinti nepopuliaru – ne ta klase..
Va viena citata is tos diskusijos:
“Vienam vargsui reikejo smarkiai papluseti ir irkluoti kojomis, kad jo paties neisrautu is sistemos…”2004 21 gegužės @ 10:17 #158285GeorgasBeje, siandien Vio ir Egis isvyko i Svedija pasisemti patirties, kaip svedai organizuoja skraidymus ir mokinimus su isvilktuvias (jie tokie pat bekalniai, kaip ir mes). Svedijoje – apie 2000 parasparniu pilotu.
As manau, kad kai kuriu dalyku ne jie mus, o mes juos galetume pamokyti.
Georgas
2004 21 gegužės @ 10:30 #158286Anonimasna nezhinau kaip kam, bet mano manymu, tai pradeti pirmuosius skrydzhius tai tikrai yra geriau ne su ishvilktuvu, o nuo kalniuku. . o prie ishvilktuvo galima pereiti, kai jau zhmogus bent jau minimaliai suvokia kaip reikia vairuoti ar bent ishlaikyti tiesia krypti. juk nedidele klaida tokiame aukshtyje tikrai gali brangiai kainuoti ypach kai mokinys uzhsistresaves pamirshta apie atsikabinimo spynele:(
2004 21 gegužės @ 14:11 #158287TermikTam yra troso kirtikliai arba peilis.
O jai jis uzsistresavo tai ar nuo kalno ar ant zemes vistiek jam bus pi…..2004 21 gegužės @ 14:37 #158288AnonimasMariuk,gal uzsiimam latviu mokymu – basliu bus : Panevezys nuo Lavijos visai netoli …
2004 21 gegužės @ 14:40 #158289AnonimasBeje,nesuprantantiems,BASLIAI (tariasi bashliai) yra pinigai…
2004 21 gegužės @ 21:00 #158290AnonimasKiek pamenu, DHV is savo nelaimingu atsitikimu statistikos padare isvada – “mirtina zona” iki 30 metru nuo zemes…
2004 25 gegužės @ 15:59 #158300AnonimasO šeip labai gera idėja… reiktų tik kad licenzijos būtų abipusiai pripažystamos. Kaip tai pvz yra tarp Vokietijos ir Austrijos. Jeigu federacijoms pavyktų suderinti tokį klausimą, tai būtų didelis žingsnis į priekį bandradarbiaujant su kaimynais… Sekantis žingsnis būtų leidimas kirsti sieną su parasparniu(pavyzdžių neminėsiu, nes labai tingiu daug rašyt…)
2004 25 gegužės @ 16:05 #158301GeorgasKol kas su svedais einasi lengviau, nei su latviais. Ko gero jau greit visi norintys gales parasparniu laisvai kirst Lietuvos-Svedijos siena.
G.
2004 25 gegužės @ 16:11 #158302AnonimasO kaip su latviais einasi??? Jie nenori ar negali????
))))
Būtų įdomu sužinoti kokia pas latvius licenzijavimo sistema, gal čia mieva galėtų pasireikšti ????
2004 26 gegužės @ 08:52 #158303AnonimasSveiki,
Nors dauguma savo startu esu padariusi isvilktuvu, ir manau, kad skraidymas lygumose niekuo ne parstesnis, bei nepovingesnis nei kalnuose, o trintis prie mazu slaitu ( pvz Kernave, ar Netonys) bijau… na gal ne kaip velnias kryziaus, bet panasiai…
Taciau, jei kalbame apie pirmuosius, pacius pirmuosius, zingsnius, mano nuomone, geriau pradeti nuo slaitelio. Nes kaip ir Cincas siame forume manau, kad tam, kad skristi prikabintam prie troso reikalingi minimalus igudziai, o nors ir vienas pries skrydi isvilktuvu padarytas savarankistas startas nuo kalveles, jau nuima dali pirmojo starto ” mandrazo” nes bent jau minimalus supratimas bei pojuciai atsiplesus nuo zemes jau zinomi, galima pradet ir vairuot.Tai tik nuomone. beja, pries kildami su isvilktuvu, kuris nera ” velnio masina” svedijoje, studentai butinai padaro po keleta skridimu nuo 40 m. kalvos.
Violeta
2004 26 gegužės @ 09:55 #158304AnonimasIr viskas ka gali apie svedus
2004 26 gegužės @ 10:22 #158305AnonimasKita savaite, kol kas galvokim antradieni, o gal dar geriau per panevezio taure parodysiu video ir papasakosiu daugiau.
Ispudziai- super geri.
Apibendrinant, galeciau pasakyti, kad lietuvos ir svedijos pilotai, bei darbo sistemos turi labai daug bendo. Pradedant charakteriu. ( nors svedai truputi didesni optimistai), skraidymo budais, problemomis.
Taigi bendradarbiavimas gali buti labai naudingas abiem pusem nes nei vieniems nebereikes isradineti dviracio is naujo.teko susitikti su keleto klubu instruktoriais, dalyvauti ” vietinese” varzybose, susitiksti su parasparniu asociasijos vadu bei Visos Svedijos federaciju prezidentu ( kaip pas mus LAK prezidentas), daug idomiu pasiulymu bendradarbiavimui.
kalbant apie isvilktuvus, tai isvilktuvai, bei pati isvilkimo procedura ir darbas beveik niekuo nesisikiria nuo Lietuvos.
Svedai labai susidomejo grazintuvu, nes kol kas tokio dalyko nemate, taciau trosu veziojimas juos taip pat jau uzkniso ( tam jie nuadojo tokius labai fainus keturracius motocikliukus).….
Placiau apie viska per panevezio Taure.Pg. pasiulymas, tai gruodzio menesi vilniuje surengti siaure ir baltijos saliu federaciju atstovu susitikima ir aptarti bendradarbiavimo galimybes.
t.y. del licenciju pripazinimo ir sistemu suvienodinimo.
Del butino draudimo trecioms salims
ir t.t.O seip klauskite, atsakysiu.
violeta2004 26 gegužės @ 10:28 #158306AnonimasBeja, visiems pazystamiems geriausi linkejimai nuo Riikkos ir Hans- Peterio ( cia tie kur dalyvavo tikslaus nusileidimo cempionate Trakuose )
I Lietuva uzsukti jie planuoja liepos birzelio pabaigoj, liepos pradzioj.
Vio
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.