- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 26 gegužės @ 11:43 #158307Anonimas
Apie Latvija – cia licenciju parasparniams paprasciausiai nera…
Ne bet si reikala bandoma judinti2004 26 gegužės @ 12:05 #158308AnonimasO kas yra draudimas trečioms šalims??? Ir kas tos šalys???
2004 26 gegužės @ 12:07 #158309AnonimasTai semkitės patirties (licenzijų) pas kaimynus
))))
2004 26 gegužės @ 12:16 #158310AnonimasDraudimas trecioms salims – tai civilines atsakomybes draudimas.
Del licenciju Latvijoj, manau, kad greitu laiku situacija LV pasikeis. manu, kad per siuos metus atsiras, arba atnaujins savo veikla LV federacija, ar kokia kita organizacija kuri rupinsis licencijos ir kt. Antons Jalisejevs per siuos metus gana daznai skambino su klausimais, kaip vieni ar kiti klausimai sprendziami lietuvoje, kad pritaikytu ta patirti LV. be to Trakuose susipazino su Riikka ir HP ir kiek zinau savo keliones i baltijos salis metu svedai planuoja susitikti ir su latvijos atstovais.
Taigi, progresas yra.
Mieva, o tu esi kokio nors LV jklubo nare?
Kaip vadinasi klubas rygoj? labai idomu butu gauti daugiau info apie galimybes paskraidyti kopose prie Venspilio.dekui.
Viol2004 26 gegužės @ 12:29 #158311AnonimasGalima pasiūlymą dėl draudimo trečioms šalims?
Siūlau pasinaudoti DHV patirtimi – visi DHV nariai gauna civilinės atsakomybės draudimą kartu su naryste DHV. Praktiškai tai ir yra pagrindinė narystės priežastis. Žinoma nėra privaloma draudimą “pirkti” būtent iš DHV, yra ir kitos firmos.
Lietuvoj niekas negali asmeniškai tapti LSPSF nariu, bet turbūt tai galima sutvarkyti per klubus – LSPSF narius, būtų geras argumentas tapti klubo nariu.
Taip gal būt galima gauti geresnes sąlygas draudžiantis, dėl plius minus garantuoto klientų kiekio?Ką manote???
2004 26 gegužės @ 13:33 #158312Anonimasgalvojame apie panasia sistema.
LSPSF ir VLSK jau turi sutarti su BTA daudimu. pilotams uztikrinamos palakios salygos be to minetos organizacijos dirba kaip draudimo brokeriai, t.y apsidrausdami BTA dardime pilotai remia LSPSF ir VLSK.artimiausiu metu http://www.skrydis.lt – bus isdestytos salygos ir kainos.
vio2004 26 gegužės @ 14:14 #158313AnonimasRimciausi Latvijoje Daugpilio Ultra: http://www.flight.lv, kai kam pazistami. Bet toli
(
Per visas sias diskusijas su manim susisieke klubas Sparni, http://www.wings.lv, su kuriais tariames kazka veikt. Skaitineja si foruma, bet lietuviskai nesupranta. Gana aktyvus, nori draugauti su kaimynais. Galbut atvaziuos i Panevezi.
Dar pries 3 metus skraidziau su Adrenalinu: http://www.adrenalins.lv
Ir dar yra kazkoks http://www.paraplan.lv
Galbut ir daugiau yra, bet kadangi cia vieni su kitais nelabai linke bendrauti, tai mazai apie juos ir girdet2004 27 gegužės @ 07:42 #158320Anonimaso kaip kopos? gal yra zemelpis su zonom? Ar gamtos apsauga nedraudzia ten skraidyt?
v2004 27 gegužės @ 12:14 #158321AnonimasDel vietu reiktu latvius iskamantineti. Viena is tokiu – prie sodybos Zitari, zemiau Jurkalnes:
http://map.tria.lv/vic/Data/pavilosta.html
Kai gausiu tikslesni zemelapi, persiusiu.
Del kopu – kiek pamenu, ten jokio parko ar draustinio nera. Tik ta pieva turbut privati, bet matyt su vietiniais galima susitarti.
Sviezios nuotraukos is ten:
http://www.wings.lv/jurkalne210504b.htm#2004 28 gegužės @ 17:23 #158333AnonimasPabandysiu ir as pasidalinti savo nuomone apie apmokymu su isvilktuvu sauguma palyginus su slaitu. As turiu 2 metu mokymu nuo slaito ir 4 metu – su isvilktuvu patirti. Pagrindine apmokymo problema – sudaryti salygas, prie kuriu yra atleidziamos neisvengiamos mokynio klaidos, nebent su maziausiomis pasekmiemis. Tam ir reikalingas mokomasis parasparnis, ramus oras, grieztas instruktazas ir t.t. Pavojingiausias aukstis, mano nuomone – nuo 3 iki 10-15 m. Jei parasparnis jau pasiekia savo normalaus greicio (25-40km/h), esant grubiom pilotavimo klaidom tokio aukscio ir greicio jau uztenka susilauzyti koja, ranka ar dar ka nors. Argumentas “nebent visai neuzsimus” kazkaip mane nepritraukia.. Todel nenaudoju populiaraus mokymo budo – pradziai traukti pilota mazame aukstyje. Taip pat nematau ypatingo saugumo skristi nuo nuozulnaus slaito keliu metru aukstyje. Atvirai sakant, kada mokynis padaro savo pirmus startus, as siek tiek galiu atsipalaiduoti tik po pirmu 50 m aukscio.. Tegul jo aukscio baimes saskaita
O dabar paprasta situacija – mokynis neislaiko krypties ir pradeda suktis, arba issigando ir stipriai uztraukia stabdzius, arba ussiubuoja ir pagauna frontalini luzima. Jei jis 50-.. m aukstyje, vienintelis mano rupestis – neuzmirsti jam velniu israsyti
parasparnis is visko pats spes iseiti. O jei kaz kas atsitinka prie pat zemes, iseina paradoksas – jei nuimta trauka, horizontalus aerodromas yra universalesnis pavirsius saugiam nusileidimui, negu slaitas bet kokio nuozulnumo! Juk praradus krypti (skrisdamas ne pries veja) i slaita galima stipriai atsitrenkti.. Dar vienas niuansas – jei operatorius patyres, jis gali tam tikrose situacijose netgi svelniau “padeti pilota ant zemes”, negu be troso (arba iskart nuemus trauka).
Man sunku sugalvoti situacija, kada piloas papuola i pavojinga rezima, ir be troso jam butu geriau (su salyga, kad personalas patyres, zinoma, bet mes liktai toki turimeDel parasiutavimo ant troso galiu “nuraminti” – ir nuo slaito startuojant neisvestas (tam linkes) parasparnis gali parasiutuoti.
Vienintelis dalykas, susijes su isvilkimu, kuris mane gasdina – tai troso nutrukimas mazame aukstyje. Aciu Dievui, su geru trosu ir specialia silpna grandim sita porblema dabar pradedu pamirsti.
Galbut as idealizuoju isvilktuva (mes dar nekalbejome apie napalyginama mokymu su isvilktuvu efektivuma), bet mano statistika itikina mane ir saugumo atzvilgiu – esu mates 3 koju, 3 ranku, 2 stuburu, 1 galvos traumas (nebijokite ne tik Lietuvoje, is ju 7 – ant slaito, 2 – aerodrome bet ne ant troso..
Blocha Jevgenij
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.