• This topic is empty.
Rodoma 10 įrašų - nuo 1 iki 10 (viso: 10)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149876
    Anonimas

    Ar galima ant sparno, kuriuo max keliamoji galia 90kg pakabinti pilota su 50kg paratraiku? Juk laisvo skrydzio skraidykles irgi perkrauna, kai pakabina 80kg vezimeli. Nors sparne uzdeda storesni vamzdi. Manau, kad pakeitus stropas 1mm storio plieniniu lynu turetu laikyti. Tik ar sparnas nesuplys???

    #165349
    Anonimas

    Ar čia tas tik ne tas pats Sakalas, kuris gamino skraidyklę iš eglaičių šakelių? :)

    #165350
    Anonimas

    Matyt, apie parasparnio perkrovimo galimybes duomenu nerasta…

    #165352
    Anonimas

    > Manau, kad pakeitus stropas 1mm storio plieniniu lynu turetu laikyti. Tik ar sparnas nesuplys???
    jooo o tu bent isivaizduoji kai ta Plienini lyna tvirtinsi prie sparno:)))

    #165353
    Klekle

    za adno ir sparna folija apklijuok

    #165354
    GeorgasGeorgas

    RISER_SteelRisers_PMag_1989_11_p67.jpg

    #165355
    Anonimas

    Taip ir i sparna prikimšti tuščių limonado butelių, kad standesnis būtų.

    #165357
    Anonimas

    Iki 30% perkrautais sparnais “karlsonai” skraido labai daznai. Siekant dar didesnio greicio kai kas drista perkrauti net iki 50%, bet tai jau …
    Saugiausia, kai sparnas sertifikuotas pagal abi kategorijas – DHV (laisvam skrydziui) ir DULV (motoriniam skrydziui). Tokiais atvejais ant sparno visados nurodomos dvi svorio lenteles. “Motorines” lenteles maksimalus svoriai buna didesni mazdaug apie 30 kg, nors cia daug lemia sparno plotas (kuo jis didesnis, tuo daugiau kilogramu gali papildomai “vezti” su varikliu). Pvz., yra sparnas, kurio max pagal DHV – 170 kg, o pagal DULV – iki 250 kg! Taciau tai nustyta testuojant sparna. DULV netestuotiems sparnams “karlsonai” dazniausiai vadovaujasi taisykle “+30”, t.y. – prie max dar “prikabina” iki 30 kg.
    Jusu turimas parasparnis (neaisku, kiek ir kokiomis salygomis jis jau yra “tarnaves”) nera didelio ploto (max – 90 kg), todel, remiantis anksciau mineta taisykle su juo nederetu “vezioti” daugiau kaip 120 kg. Jeigu traikas sveria 50 kg (vel neaisku, ar cia nurodytas svoris su pilnu kuro baku), pilotui su visa ekipiruote belieka iki 70 kg. Santuriai. Japonams, kinieciams, vietnamieciams sio rezervo tikriausiai pakaktu…
    O plienines stropas galima kad ir prie lietsargio prikabinti. Bet rizika – ne muzika.

    #165358
    Anonimas

    skridau su sparnu edel saber 105 kg prikabines 80kg traika+ as 90kg ,taigi viso 170kg.sparnas skrido,kilo,leidosi ir valdesi normaliai, o greitis kaip su lektuveliu…bet taip perkrauti nerekomenduoju.savo tandema 220kg su dvivieciu traiku pastoviai perkraunu 30-40kg-skirtumas nelabai jauciasi.

    #165364
    Anonimas

    Turbut ir nebandysiu tiek perkrauti, nes sparnas ne pirmos jaunystes. Be to variklis turi gana didele vibracija. Aciu uz komentarus.

Rodoma 10 įrašų - nuo 1 iki 10 (viso: 10)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.