• This topic is empty.
Rodomi 6 įrašai - nuo 21 iki 26 (viso: 26)
  • Autorius
    Įrašai
  • #166247
    liotcik

    Apmokymai vyksta ramiu oru, todel luzimu pavojus atkrenta. Kaip nenutraukt srauto, pilotas turi arba zinot arba kas nors turi paaiskint. Kad nutraukt srauta reik pilnai uztemt vairus ir palaikyt 3-5 sekundes. Skraidau jau beveik 4 metus neturejau nei vienos srauto nutraukimo ar negatyvo.
    Kaip ir minejau, ismokus ir pradedant skraidyt tikrose salygose rimti sparnai gali parodyt visus savo trukumus, i luzima reik sureguot nebe per 3-5 sekundes , o gal but 0.3-0.5 s :) Ne karta pastebejau, kad pilotu veiksmai kurie mokesi su kietu parasparniu yra tikslesni nei tu kierie mokesi su “tupu” parasparniu. “Tupas” parasparnis tave moko “tupu” (buku) veiksmu. Todel as naujokui bent jau ant zmes, duociau patampyt rimtesni paraspani, kad ismoktu tiksliau reaguot i parasparnio nukrypimus.
    Beje ar zinai kad 1995-2000 ne vienas pilotas mokesi su Freex fiber kuris yra dhv-3 (siuo metu competition).
    Pasirodo ir su dhv-1 galima uzsimust ramiom salygom:
    I’ll tell you a story about a French paragliding teacher I knew some years ago. This guy, who had a very good pilot skill, did a test flight with an Advance Alpha 1 (DHV1), at about 500m agl he did a B-stall, when he release, he did it assymetric (don’t know why), then things goes wrong very quick, the glider went in bad sketch, he had a stupid light harness without rescue, he crash and die ! Nobody never doubt or claim that the Alpha was a killing machine, and of course it was not. (paimta is paraglidingforum.com)

    Stepan parašė:
    >
    > Sakau tai nes zinau kad Gestas budamas labai geru ir
    > patyrusiu pilotu pats truputi bijo to sparno. O del apmokymo
    > su 2/3 kaip liotcikas sake viskas gerai eigu nedarai grubiu
    > klaidu kaip pvz srauto nutrukimas ar negativas.O va tada
    > suzinoji kodel gi tas sparnas 2/3. Ir gerai jeigu viskas
    > baigsis laimingai. Tai del to as pvz naujokui to sparno
    > neduocau.

    #166248
    KJ

    Isvada – net ir labai patyres pilotas neturetu skraidyti be zapaskes…

    #166249
    Anonimas

    yra zmoniu kuriems privaloma skraidyti tik su dhv1 ,bet yra ir tokiu ,kurie is prigimties sutverti skraidyt su competition sparnu.cia priklauso ir nuo charakterio bruozu,fiziniu savybiu ir aplinkos supancios pilota…

    #166250
    liotcik

    Sutikau toki vokieti, pas ji priskraidymas 70-80 val, jis skraido su dhv-1 ir nesiruosia keist.
    Beje Lietuvoj lygumos jos atleidzia daug dauiau nei kalnai.

    #166355
    windhunter

    Jau nusipirkau !!!!!!!!!

    #166356
    windhunter

    jau nusipirkau!!!!!

Rodomi 6 įrašai - nuo 21 iki 26 (viso: 26)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.