- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 6 spalio @ 16:45 #149971liotcik
Reikia parasparnio atsikabinimo spynos (neisiskiriancios, atsarginis sone)
Taip pat girdejau kad prie Moletu skraido su tokiu isvilktuvu ? Galvoju toki isigyti, kokie atsiliepimai t.y. privalumai ir svarbiausia trukumai?2005 10 spalio @ 15:58 #165680Anonimasgal tu Liotcik skambinai ten ir klausiai kokia sito aparato kaina?ir idomu kur ta aparata gamina.
2005 10 spalio @ 17:27 #165681liotcikBe persiuntimo 1150$, parsiuntimas iki jav 270$
2005 11 spalio @ 16:04 #165684Anonimasna niekaip nerandu kas yra gamintojas ir is kur siuncia sita pasyvini isvilktuva?Liotcik gal gali pasakyti?
2005 11 spalio @ 19:14 #165685ArvisTomai,ta pasifke gaminama pietu Afrikos respublikoje -PAR.Gali nuvaziuot parsivesti,nereiks siustis
2005 12 spalio @ 04:45 #165686liotcikJo isvilktuvas yra is Bartlett, South Africa. Arvi gal praktiskai teko su juo susidurt?
2005 12 spalio @ 06:33 #165687ArvisNeteko.
2005 12 spalio @ 07:01 #165688GeorgasTai vienas is geriausiu pasyviniu isvilktuvu, su kuriais man teko skristi. “Sekso” praktiskai nera, konstrukcija paprasta ir patikima. Su juo skraido Gestas ir co. Jie ir galetu daugiau papasakoti.
G.
2005 12 spalio @ 13:30 #165689AudriusDar galiu pridurti, kad ne tik kilti vienas malonumas, bet ir valdyti paprasta, karta man teko “isvilkineti” kazka, ko niekad nebuvau dares su jokiu isvilktuvu, ir pavyko normaliai is pirmo karto.
2005 12 spalio @ 15:47 #165690liotcikAudriau, kaip suprantu ten trauka nustatai is pradziu o traukimo metu jos jau reguliuot nebereikia, ar taip?
Mes siuo metu naudojames skraidyklininku isvilktuvu (siaip skirtumo beveik nera, isskyrus kad yra platforma skraidyklei padet) su diskiniais stabdziais, traukimas gan neblogas (“sekso” praktiskai nera, kai jau atkyli normaliai) bet pagrindine problema su startu, bugnas gan didelis is ispradziu ji issukt sunku, todel tik atkylus nuo zemes reikia pamazint trauka (kad pradetu suktis bugnas, nes rauni i virsu kaip raketa) po to vel padidint (kad kiltum normaliai). Paprastai mes esam 2 parasparnistai, abu norim skrist, turim 1 vairuotoja, o pakelimui reik praktiskai 2 zmoniu. Tame ir bedos.
Georgai ar nera tokiu pat (ar artimu) problemu su siuo Pietu Afrikos isvilktuvu?2005 12 spalio @ 17:28 #165691Anonimastai kuom tau blogas isvilktuvas kaip pas mane?
2005 12 spalio @ 17:48 #165692liotcikbence parašė:
>
> tai kuom tau blogas isvilktuvas kaip pas mane?Senai maciau tavo isvilktuva dabar tiksliai neprisimenu, siaip kai mes skraidem su tavo isvilktuvu buvo vejas normalus ir problemu nebuvo, o kai vejo nera, tada ir kyla problemos su stratu.
2005 12 spalio @ 18:30 #165693GeorgasPAR isvilktuve trauka nusistato pries starta is karto nominali pagal piloto svori, bet startuot sunku nebuna, ypac jei vairuotojas greiti didina svelniai. Bugno inercijos praktiskai nera. Mokytis su tokiu nepatartina, bet patyrusiems pilotams problemu nekyla. Antro zmogaus nereikia, uztenka vairuotojo. Pas vairuotoja yra pypsiukas, kuris pypteli viena karta apsisukus bugnui, pagal ji vairuotojas sprendzia, ar pridet gazo (jei pypsiukas nustoja pypset) ar nuimti (jei pradeda labai tankiai pypt). Butinas galinio vaizdo veidrodelis ir patyres vairuotojas, kad lockout’o atveju sustabdytu masina. Troso nukirtimas atrodo yra, bet abejotino efektyvumo, nes vairuotojui reikia islipti is masinos kad ji panaudotu (jei gerai pamenu). Tiesa, siais laikais labai retai jo prireikia, bet yra buves toks atvejis.
Siaip mano nuomone, daiktas vertas demesio. Ar tiktu skraidyklem, nezinau, bet parasparniam visai tinkamas. Jei kada pirksiu pasyvini isvilktuva, sitas bus pirmas kandidatas.G.
2005 12 spalio @ 19:04 #165694Anonimasdariau,jokiu problemu.tiesiog per stiliu isvyniojam daug sniuro ir tik tada startuojam.aleksote vasara per taka 200m aukscio.siandien dvelke vos vos skersas vejukas ir per ne visa taka -420m aukcio su standartu.geresnis saparnas dar auksciau.turiu ideja padaryt tokia pasifke tik su moco agregatais ir geru plonu sniuru.kaina aisku isauktu,bet svoris ir gabaritai butu juokingi.visi kas kelesi pas mus sako ,kad traukia labai lygiai
2005 12 spalio @ 19:49 #165696Anonimas“Fresh Breez’o” alternatyva isvilktuvui (tik turekite kantrybes paziureti viska iki galo…): http://www.fresh-breeze.de/video/quickrelease.mpg
2005 13 spalio @ 09:55 #165698AnonimasLiotcikai o tu skraidai ar tik barski forume.
2005 13 spalio @ 14:35 #165700AnonimasLiotcikas skraido, bet zemyn galva, kadangi yra kitoje zemes rutulio puseje.
Jonas*2 parašė:
>
> Liotcikai o tu skraidai ar tik barski forume.2005 13 spalio @ 15:09 #165701liotcikJonas*2 parašė:
>
> Liotcikai o tu skraidai ar tik barski forume.Paprastom dienom barsku forume, savaitgaliais skraidau.
2005 13 spalio @ 20:44 #165702KJMes kazkada skraidavietej juokais kazka panasaus svaigom laukdami oro Vietoj parasiuto galetu issiskleisti mazas parasparnis, kuri su distanciniu valdymu galima butu nuvairuoti ten kur reikia ir svelniai nutupdyti arba isjungti ir skraidinti paskui save, jei kartais termikai pasibaigs ir pakilti galima butu galima belekiek… o tai dabar motoras kaip jabambanulsia ant zemes, tai net sirdi suskaudo
2005 14 spalio @ 09:17 #165703AnonimasCia tik pokstas. Tai, ka siulo “Fresh Breeze”, nera skirta pakilimui iki termiku. Jie tik reklamuoja savo pakabos sistemos (kurios dabar jau niekas nebenaudoja, na nebent dar “Pagojet”) privalumus – gaisro atveju yra galimybe “atsikratyti” variklio. “Fresh Beez’ui” tai, manau, aktualu, nes savo paramotoruose kuro baka jei montuoja virs variklio – netiketai pradejus varveti benzinui gali kilti rimtu problemu… Zymiai saugiau, kada kuro bakas yra zemiau variklio.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.