- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2013 15 balandžio @ 22:27 #154047CinCas
klausimas keliauninkams: kokį parasparnį rinktumetės, kad svertų mažai, tiktų minimaliems, ne rekordiniams pasiskraidymams. Be abejo įtakoja ir kaina.
2013 16 balandžio @ 04:18 #197037TermikLTF A ALPINE PEAK 2 – 3.7kg
2013 16 balandžio @ 06:29 #197041AndriusLabas, kaip tik gavau toki laiska is Dupalio:
New Gradient glider is coming:
Nevada Light
Gradient’s new Intermediate Nevada (EN
is available as a light version. With a special combination of carefully selected materials the glider weight could be reduced by 1 kg down to 4700 grams (size 28). The Nevada Light will be available in size 22, 24, 26 and 28. Another advantage of the glider is the packing volume, which could be reduced essentially. With the new Nevada Light Gradient offers a wing for pilots who don’t compromise in EN B performance, speed and climb, but additionally need lowest packing volume and lowest possible glider weight. This combination makes the Nevada a wing for hikers, mountaineers and travellers who’d like to top their adventures with thermaling and XC flying.
Due to the special light material with Gradient exclusive double coating ( 32g/m2 EVERLAST) for leading edge Nevada light will be available in one RED colour combination exclusively, see attachment.
The serial production of the new Nevada Light starts at the second week of April 2013. We are starting to accept and confirm your orders since today.
Neislengvinta Nevada skraido jau Lietuvoj, zmogus dziaugiasi. Paieskojes rasi tikrai daug atsiliepimu ir testu is viso pasaulio.
Tel. 861270845.Andrius2013 16 balandžio @ 07:04 #197042TasasJei pvz keliaučiau tik lėktuvais ir skraidyčiau iki 10-15 dienų per metus rinkčiausi ultralight tipo sparną,
bet jei dažniau sulyčiau žiūrėti į įprasta šiek tiek išlengvinta.
Kokio gamintojo ir tikslų modelį reik ieškot pagal kainą tikriausiai…2013 16 balandžio @ 07:46 #197044CinCaso kaip su pakabomis? į ka reiktų atkreipti dėmesį? ir gal kokie modeliai/dizainai/sprendimai yra užsirekomendavę?
2013 16 balandžio @ 09:02 #197047TasasYra keletas variantų, kaip ir su sparnais:
Visiškai trumpiems skrydžiams Ultralite tipo pvz Light Eddy ~ 1,13 kg.
[img]http://www.macpara.com/mambots/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=/products/hernesses/light-eddy/gallery//light-eddy_01.jpg&width=200&height=150&quality=80[/img][img]http://www.macpara.com/mambots/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=/products/hernesses/light-eddy/gallery//light-eddy_02.jpg&width=200&height=150&quality=80[/img]
Ultralite tipo su kuprine gale ir t.t. pvz Ready Eddy ~ 2,5 kg.
[img]http://www.macpara.com/mambots/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=/products/hernesses/ready-eddy/gallery//ready-eddy_01.jpg&width=200&height=150&quality=80[/img][img]http://www.macpara.com/mambots/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=/products/hernesses/ready-eddy/gallery//ready-eddy_02.jpg&width=200&height=150&quality=80[/img]
Transformerio variantas daug patogesnis ilgesniems skrydžiams ir kartu yra išsiverčianti kuprinė pvz. Levity ~ 3,75 kg., nes vien kuprinė atskirai ~1kg.
[img]http://www.macpara.com/mambots/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=/products/hernesses/levity/gallery//levity_02.jpg&width=200&height=150&quality=80[/img][img]http://www.macpara.com/mambots/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=/products/hernesses/levity/gallery//levity_06.jpg&width=200&height=150&quality=80[/img][img]http://www.macpara.com/mambots/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=/products/hernesses/levity/gallery//levity_08.jpg&width=200&height=150&quality=80[/img]Pirma reiktų pasirinkt tipą kas tau arčiau tavo norų ir tikslų, o po to tik tikslesnį modelį
2013 16 balandžio @ 10:55 #197049arunsNaudoju tokią
http://www.karpofly.cz/detail.asp?PID=H733-11412&k=”
svoris 2.2kg
pripučiamas protektorius2013 16 balandžio @ 16:05 #197051liotcikMano nuomone taupyti ant parasparnio svorio ne pats geriausias variantas (nebent zadama lipti i tolimus kalnus su parasparniu ant peciu), nes ultralengva medziaga lengviau pazeisti startuojant, ji greiciau degraduoja nuo UV.
Siulyciau taupyti svori ir turi pakabinimo sistemos ir atsarginio parasiuto saskaita. Teko isbandyti Apco Chairbag, labai lengva, isvertus tampa kurpine: http://www.apcoaviation.com/products.asp?section=harnesses&product=chairbagIII
2013 16 balandžio @ 17:09 #197053MoonSveiki,
pritariu Liotcikui. Keliaujant pasitaiko ir visiskai nekultivuotu startavieciu be Alpiu zolytes ar kilimo – ultralaitui visai nepatiktu.
2013 17 balandžio @ 10:14 #197060BlochaPridėsiu ir aš savo “porą” žodžių:
Radikaliai palengvintas sparnas – pritariu Liotcikui ir Tadui – labiau alpinistų pasirinkimas. Arba specialioms užduotims.
Pvz. OZONE Ultralight-3-23 – tik 2,5 kg, o vienasluoksnis OZONE XXLite – išvis 1,37 kg..
Laimei, jau daug metų yra galimybė pasirinkti KIEK palengvintą sparną (apie 4,5 kg), kurio resursas neženkliai skiriasi nuo standartinio. Svorio laimėjimas – apie 1.5 – 2 kg. Jis užima kiek mažiau tūrio, kas kartu su lengva pakaba duoda puikų rezultatą – parasparnio kuprinė vos ne dvigubai mažesnė ir tebesveria 10-12 kg!!
Didžiausią palengvintų modelių pasirinkimą turi OZONE – kiekvienoje klasėje po 1-2 modelius:
http://www.flyozone.com/paragliders/en/products/
Low EN B GEO-III – 1950 euro
Hi EN B SWIFT-II – 2100 euro
EN C ALPINA – 2260 euro
EN D LM4 – 2480 euroKiti gamintojai bent po vieną-kitą palengvintą modelį irgi siūlo.
Su pakaba galima sutaupyti svorio gerokai daugiau:
Radikaliai lengvi “stringai” – gal paliksime alpinistams.
Pakaba-transformeris (apie 4 kg) – pritariu kolegoms – puikus variantas, leidžia atsisakyti kuprinės ir laimėti 3-4 kg. Komfortu kiek nusileidžia standartinėms pakaboms.
Variantai:
Woody Valley Voyager Plius – 480 euro
GIN Verso – 460 euro
Near Birds Bivvy – 380 euro
Near Birds GoGo – 495 euro (su daugybe pričindalų)
SC Vector ABS – 350 euroLengva versija standartinės pakabos (3,2-3,5 kg) – kruizinės geometrijos pakaba, bet su Air-bag’u ir iš lengvesnių medžiagų. 1,5-2,5 kg lengvesnė, ir praktiškai nenusileidžia komforto atžvilgiu.
Variantai:
WOODY VALLEY Peak-2 – 462 euro
GIN Gingo Airlite – 399 euro
ADVANCE Access 3 Air – 600 euro
CHARLY Mission – 462 euroLengvas kokonas. Svoris apie 4,5 kg. Sportininkų pasirinkimas, jei ne visada planuojamas nusileidimas finiše ar prie savo mašinos. Vienintelis komplektas su kokonu, kurį pavyks priduoti į lėktuvo bagažą.
Variantai:
GIN Genie Lite – 650 euro
WOODY VALLEY X-Alps GTO – 867 euro
ADVANCE Impress-3 – 950 euroLabai lengvas kokonas. Svoris apie 2,3-2,6 kg. “Flight-bivouac” skraidymo priemonė. Rimtiems sportininkams, kurie nori minimalaus svorio ir pasiruošė skisti su pakaba-hamaku be sėdynės. Komplektuojama su specialaus dizaino lengva kuprine.
Variantai:
NEAR BIRDS Zippy – 598 euro
WOODY VALLEY X-Alps Race – 867 euro
ADVANCE Lightness – 830 euroRenkant lengvą komplektą, natūralu pasirūpinti lengvu atsarginiu parašiutu. Gerokai mažesnis tūris ir svoris (1,3 – 1,5 kg).
Variantai:
GIN Yeti 35 – 370 euro
Turbo Stop 100 – 500 euroPaskaičiuokime lengvo komplekto svorį 80 kg pilotui:
Pradinukui:
GEO+VOYAGER+YETI+2 kg kita = 11 kg!!
Sportininkui:
ALPINA+X-Apls GTO+YETI+ 3 kg kita = 14 kg!
RedBull X-Alps čempionui:
LM4+Lightness+TS100+2 kg kita = 10.4 kg!!!Pakartosiu, kad resurso atžvilgiu toks komplektas tik 10-15% nusileistu “standartiniam”, o kainos skirtumo gali ir ne būti.
Tebūnie Lengvoji Para-Era!2013 17 balandžio @ 19:47 #197061CinCasAčiū visiems už patarimus. bus apie ką pamastyti.
2013 18 balandžio @ 19:37 #197065MoonSparnai ir keliautojams
http://www.skyman.aero/ -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.