- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2016 26 sausio @ 10:16 #154845Robertas
http://pwca.org/results/results/
Baigėsi vienos rimčiausių parasparnių varžybų. Įdomus pastebėjimas ir tendencija: 2013 Pasaulio čempionate dar buvo dalyvių su en-b ir nemažai en-c, 2015 jau tik 17 en-d (įskaičius enzo keletą), visi likę ccc, o pwc superfinale tik 3 en-d, ir jie draugiškai paskutinėse vietose, neaplenkę nei vieno ccc (išskyrus 2, kurie varžybų pradžioje pasitraukė). Mano 7icepeak- paskutinis . Susidaro įspūdis, kad ccc- tai ne klase aukštesni sparnai- o visai kita skraidymo priemonė, su kuria varžytis nėra jokių vilčių. Šiais metais per Fai konferenciją greičiausiai bus numatyti nauji reikalavimai ateities varžybiniams sparnams, kurie greičiausiai vėl nulems parasparnių eilinę evoliuciją tobuliausios skraidymo priemonės link.
2016 26 sausio @ 11:14 #201145liotcikTai parasvisuomenė ir IP-8 buvo nurašiusi kaip nekonkurentabilų (tik 2 tokie sparnai iš 113dalyviu), o va Lucas Bernardin su juo užemė 14vietą.
Reikia ne pavėjui lygomose skraidyti o bent po 5 PWC varzybas i metus.
Ir niekada nereikia pamiršti kad skrenda pilotas o ne Icepeak-7.2016 26 sausio @ 16:16 #201147RobertasPosakis, kad skrenda pilotas, o ne sparnas – geležinis argumentas. Bet vien skristi varžybose neužtenka, dar reikia ir greitai skristi. Nuvažiuok į varžybas, pamatysi pats.
2016 26 sausio @ 19:23 #201149paujonLLL niekad nepamirštu, kad skrenda pilotas, o ne sparnas. Pas mus tikrai galima pasivarzyti del prizines vietos su EN C sparnu. Na nebent stiprios salygos ir gelezinis sparnas dalyvauja
PWC yra kitaip, ten pilotai daro salyginai mazai klaidų ir nedideli sparnu skirtumai itakoja rezultatus.
2016 27 sausio @ 08:32 #201150liotcikApie ka mes, ar apie pinigus tam kad nusipirkti Enzo-2 ar apie tai kad Lietuvoj nelabai yra pilotu sugebesianciu skristi su juo tipo Valle De Bravo salygomis?
2016 27 sausio @ 15:13 #201156RobertasŠiaip tema apie tendencijas aukštesnio lygio varžybas, o pletkų visokių būna, vieną dieną paravisuomenė, kuri geriausiu atveju gavo pačiupinėti ccc sparną jį nurašo, vėliau persigalvoja. Kiekvienas iš dabar ęsančių ccc sparnų turi savo savybių, bet visi bendrai paėmus yra su panašiom galimybėm: vienas neblogai skrenda ir turi prestižinį prekės ženklą, kitas sklendžia šiek tiek geriau, bet dėl didelio proilgio, kuris turi įtakos pasyviam saugumui, ir dėl to, kad jo gamintojui kartais nepavykavo su kai kuriais modeliais, yra ne toks populiarus, mums labiausiai girdėtas- pasižymi didžiausiu pasyviu saugumu, bet minimaliai blogesnėm sklendimo savybėm už kitus du ir bendrai viską paėmus nei vienas iš jų nėra pats geriausias, kiekvienas renkasi pagal save ir kiekvienas aparnas pagamintas taip, kad galima rodyti aukščiausius rezultatus.
O Valle del bravo salygos nėra išskirtinės, su Rasa dalyvavom ten varžybose, Europoje būna ne ką prasčiau. Viskas priklauso nuo oro sąlygų, kurios visokios pasitaiko. Kolumbijoje į dienos galą nuo vandenyno ateinantis brizas arčiau kalnagubrio dažnai sukelia tokius skersvejus ir turbulencijas, kad Valles turbulencija vaikų žaidimas palyginus.
Ir dar norėjau paprašyti nežeminti Lietuvos pilotų, manau jų yra kurie galėtų skristi, beje kaip ir pernai rašei, kad PWC ant tiek aukštas lygis, kad lietuviai ten negali dalyvauti, nes per prastas reitingas, tai neteisybė, nes PWC reikia deklaruoti savo rezultatus, tik tada gauni atitinkamas reitingo raides, o kadangi niekas nedeklaravo, tai automatiškai ir reitingas minimalus.
Tai tiek apie tendencijas iš mano pusės. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.