- This topic is empty.
Rodomi 5 įrašai - nuo 1 iki 5 (viso: 5)
Rodomi 5 įrašai - nuo 1 iki 5 (viso: 5)
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.
Gal kas gali pakomentuoti koks reduktorius geriau: krumpliaratinis ar dirzinis,ir kodel?Kalba eina apie skraidykles vezima su suzuki G10 motoru.
Dirzinis reduktorius (su kiliniais dirzais) atima apie 10 procentu variklio galios. Krupliaratinio reduktoriaus naudingumo koficientas zymiai geresnis, bet ji padaryti ir primontuoti sudetingiau.
Diržinis reduktorius jums kainuos pigiau ir konstrukcija bus paprastesnė.
Diržinės pavaros n.k.labai žemas .Paprasciau tariant ,diržinėje pavaroje dideli galingumo nuostoliai,o tai labai svarbu ,kai naudojami mažo galingumo varikliai .Krumpliaratinis reduktorius brangesnis .Jomontavimas prie variklio sudėtingesnis.Bet tinkamai parinktas tarnaus ilgai,nereikalaudamas papildomos priežiūros .
Cia gal eina kalba apie trapecinius dirzus?As galvoju apie dantytus dirzus,kaip automobilyje pagrindinis dirzelis.Manyciau ten nuostoliai mazesni?
Trapecinis ar dantytas diržas,rūpestėlissu juo didelis