- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2012 12 rugsėjo @ 19:19 #195492liotcik
Robertas ne pirmas skundziasi kad boom-x stropos uzsirisa esant didelem apkrovom, tema yra cia: http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=50309
2012 12 rugsėjo @ 20:00 #195493artistasRobertas pirmų to sparno kaprizų buketą gavo Tolmine.Kaip manau jų santykiai kuriam laikui atšalo Kuris iš jų pirmas žengs link kompromiso,link pasitikėjimo,neaišku.Intriga auga,pirkėjai laukia
2012 14 rugsėjo @ 12:30 #195508rasa2012 14 rugsėjo @ 14:54 #195509rasaRobertas finiše tarp lyderių !
Sveikinam !2012 14 rugsėjo @ 17:32 #195510artistasNebūtu pesliakas(peslys)Jis daugeliui bus subinėj rakštis
2012 14 rugsėjo @ 19:26 #195512liotcikSios dienos rezultatai tikrai dziugina: http://www.aerogliss.com/euro2012/results/t_1_5_1.htm?ts=120914193010
2012 14 rugsėjo @ 20:01 #195513HookRobertai, saunuolis!!!
2012 15 rugsėjo @ 14:18 #195516RobertasVaržybos baigėsi, aš praktiškai neskridau šiandien, pakilęs susiradau aikštelę ir nusileidau, nes buvau beveik nemiegojęs, vakar namelyje, kur gyvenau su Rusais jie susimušė, po to taikėsi, nuėjau miegot paryčiais. Šiaip kas dieną su jais tekdavo baliavot, pakliuvau į “gerą kompaniją”.Vakar Marina Olexina su boomerangu nukrito, susilaužė stuburą ir koją, o dar prieš kelias dienas kartu su ja atšventėm mano gimtadienį, tai nuotaika nekokia. Pasiilgau Lietuvos, ryt varom namo!
Iki.2012 16 rugsėjo @ 02:57 #195518liotcikUz task-6 statom 10 su pliusu, uz santykius su rusai 2 su minusu
2012 16 rugsėjo @ 14:22 #195520artistasĮdomu kodėl rusų paraforume nei žodžio apie Marinos Olexsinos traumą.Juk ji pilotesa NR 1
2012 16 rugsėjo @ 14:56 #1955212012 16 rugsėjo @ 16:11 #195522artistasJo jau yra,mačiau.Gydoma Nicoje
2012 17 rugsėjo @ 20:28 #195527liotcikGaila Marinos, teko su ja trumai pabendrauti pries kelias savaites Sun Valley, Idaho.
Kalbant apie Boom x:
>Bumerangas nekaltas!
>Super sparnas, kiek taikei įlėkt į jį, tiek nepasidavė… Ir aš dabar tokio noriu
Is vienos puses is Roberto video matosi, kad pilotas nelabai sureaguoja i asimetrija.
Is kitos puses Gin reklamuoja sita sparna kaip “normalu” En-D.
Bet tai kad tas “normalus” D pilotui elementarios asimetrijos neatleidzia, kaklaraisciai risasi “tolko tak”.
Man atrodo siais laikais kas nori “normalaus” EN-D perka EN-C, normalumo zona gan stipriai pasislinko i astresne puse.2012 18 rugsėjo @ 06:12 #195529karolistaip, jei nori skraidyti nosi krapstydamas, tada perki dvoike… o kaklaraisciai risasi del proilgio, cia viskas normalu. Nuo britvos skiriasi tuo kad su kaklaraisciu sparnas vis dar skrenda, yra valdomas, neina i rotacija ir turi daug laiko pagalvoti ka su tuo kaklaraisciu daryt.
Kaip matyt is video, tie kaklaraisciai puikiai atsirisa, tik gal reiketu siek tiek labiau paslifuoti srauto nutrukimus
2012 18 rugsėjo @ 09:01 #195531SmuNu nežinau, bet Tolmine kažkodėl vien tik Boom’ų ausys pastoviai makaluodavos. Netgi slėnye besirenkant aukštį ir laukiant starto, Boom’ų galai raitosi kaip gyvatės (o kiti sparnai normaliai). Tai visgi ne tarpinė šiuo atveju kalta, patys Boom’ai kažkokie neišdirbti ir nestabilūs.
2012 18 rugsėjo @ 10:11 #195533CinCaskaip sakė vienas senas čekų pilotas – “то есть кобра ядовита”
2012 18 rugsėjo @ 12:05 #195534artistasKą jis sakė?Taip ir neperskaičiau
2012 18 rugsėjo @ 12:42 #195535artistasJei rimtai,tai už kokybę(aerodinaminę)tenka aukoti saugumą.Labai sena tiesa.Stebuklų nebūna.Turi aštrų peilį ir būk atsargus,mokėk juo naudotis,gali įsipjauti
2012 18 rugsėjo @ 14:44 #195536liotcikkarolis Parašė:
> taip, jei nori skraidyti nosi krapstydamas, tada
> perki dvoike… o kaklaraisciai risasi del
> proilgio, cia viskas normalu.Tai dabartines dvoikes turi ta pati proilgi kaip ir boom-x (pasion/zefira, XC2).
Pas booom-x siuros tik dvi eiles ausyse, tas manau prisideda prie “ausetumo”.> Nuo britvos skiriasi
> tuo kad su kaklaraisciu sparnas vis dar skrenda,
> yra valdomas, neina i rotacija ir turi daug laiko
> pagalvoti ka su tuo kaklaraisciu daryt.Britva britvai nelygi. Buvo nemazai salyginai paprastu britvu net ir su didesniu proilgiu kurios skrenda ir su 50% asimetrija.
>
> Kaip matyt is video, tie kaklaraisciai puikiai
> atsirisa, tik gal reiketu siek tiek labiau
> paslifuoti srauto nutrukimusLygiai tas pats taiklytina ir skrendant su open class parasparniu.
Noriu tik pasakyt kad jei perki siuolaikini EN-D buk nusiteikes kad sparnas bus tiek saugus kaip drugiskesne britva.
2012 18 rugsėjo @ 19:20 #195539artistasAš manau,kad su traškančiu,dažais kvepenčiu,nepažįstamu,ką tik pagimdytu sparnu skristi varžybose-rizika.Marina Olexsina patyrusi, pastoviai neišlendanti iš varžybų,valandų valandas priskraidžiusi su įvairiausiais sparnais tačiau irgi pervertino savo galimybes.Kaip matau dažnai sportinės ambicijos atsisuka prieš pilotus.Robertas labai protingai padarė,kad laiku pakeitė sparną.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.