- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2012 19 rugsėjo @ 10:51 #195547Robertas
Pagaliau grįžau į Lietuvą, trumpai galiu papasakot apie sparnus ir aš. Varžybiniai EN-D – Enzo, Icepeak, boom-x nėra tokie sparnai, kaip daug kas mano. Jie yra dar labiau patobulinti tie patys open: mažiau stropų, plonesnės, tik apribotas speedas. Skrendant pilnu speedu su senesniais openais, kaip ir su boomerangu, neturėjau nei vieno lūžio, nors per europos čempą pilnu speedu skrisdavau didžiają dalį maršruto, todėl darau išvadą, kad didžiausias pavojus slypi renkant aukštį rotorinėse zonose arba stipriuose, nestabiliuose, siauruose termikuose. Problema su boomerangu yra ta, kad jis po nedidelio lūžio, automatiškai gali lūžti dar daugiau, nuo atsiradusio pasipriešinimo. Marina, kaip pusiau Gino dilerė, pasakojo, kad pas ją mažesnio dydžio sparne, ne tokia sparno konstrukcija, kaip pas mane, per didelio ausų lūžinėjimo problema pašalinta. Su enzo skraidantys rusai pasakojo pamatę mano video, kad per varžybas turėjo žymiai didesnių lūžių, jų sparnai išeidavo be ypatingos piloto pagalbos, tik labai retais atvejais po frontalo enzo parasiutuoja, ir tik išspaudus speeda, išeina iš šio pavojingo rėžimo. Su icepeaku kas skraidė, buvo labai patenkinti, labai stabilus sparnas.
Nors boomerangų buvo nedaug, dauguma matytų prakritimų įvairiuose kaskaduose mačiau tarp šios rūšies sparnų. Sparno proilgis ne visada yra lemiamas dalykas užsirišti kaklaraiščiams. Nei mercuris su 7,5, nei avax sr7 man neužsirišdavo, skrendant panašiomis sąlygomis, nekreipdavau dėmesio net jei ausis nulūždavo. Šiaip paskutinėmis varžybų dienomis aš supratau, kad skrendant su boomerangu, bent jau M dydžio, reikia labai labai aktyvaus valdymo, kas blaško pilotą. Reikia labai staigių, smarkių ir trumpų ( sparnas nusirauna ypač lengvai) kirčių abejomis klevantomis pačioje lūžio pradžioje. Slovėnijoje lūžus sparnui, užsirišo ausis, kad per silpnai patraukiau klevantą, nes nesitikėjau, kad gali po tokio mažo lūžio užsirišti ausis, pabandžius išpainiot su stabilo stropa, lūžo visa pusė sparno, aukščio buvo mažai, tai leidausi ant pusės, Prancūzijoje nutariau ilgai su tampymais a eilių ir kratymais nebežaisti, daryti srauto nutraukimą, bėda tame, kad po srauto nutraukimų tokiais sparnais gali trūkti plonos stropos (susiriša arba apdega nuo prisilietimų), todėl atidirbinėti nutraukimus nerekomenduočiau, o kiekvienas sparnas elgiasi kitaip, patirtis su kitu sparnu nėra pilnavertė, tiesa, srautą esu nutraukinėjęs iki šiol tik su motoriniu vienetuku.
Vienu žodžiu, jei kas norėtų sąlyginai saugiai skraidyti su aukštos klasės sparnu- šiai dienai geriausias pasirinkimas yra Icepeak.2012 21 rugsėjo @ 05:48 #195557RobertasKaip buvo gražu!
Uploaded with ImageShack.us2012 21 rugsėjo @ 08:37 #195559juonisNu jo, tikrai gražu. Tik kaip tokiam marmalyne vienas su kitu nesusipina? Man būna, kad vienam termike dviese sunkiai įsitenkam
2012 21 rugsėjo @ 19:59 #195565TadasVaržybos tai kova. Kiekvienas stengiasi užimti geresnę pozicija, įsipaišyti į tirštą, pilną konkurentų termiką, sustartuoti kuo didesniame aukštyje ir t.t.. Neretai tarp varžybininkų pasitaikydavo ir nedrausmingų pilotų, kurie nepaisydami centravimo krypties termike įskrisdavo į jį tarsi nieko nematydami, centruodavo priešinga kryptimi taip sukeldami pavojų kitiems pilotams, o tuo pačiu ir sau. Sunku net įsivaizduoti, koks kiltų samyšis jei šimtapilotiniame termike bent vienam pilotui staiga susipintų stropos ar nutiktų kas nors panašaus. Sutinku su Jonu, kad vienam skristi saugiausia, ir kad kiekvienas papildomas pilotas termike tam tikra prasme apriboja tavo skrydžio laisvę. Bet varžybos – ne laisvalaikio pasiskraidymai. Čia tvyro įtampa, kartais rizika, tačiau saugumas taip pat ne paskutinėje vietoje. Ore privalai išmokti prisitaikyti prie greta skrendančių, nors kartais to ir visai nesinori…
2012 21 rugsėjo @ 20:14 #195566artistasO kažin,jei tame pačiame termike besisukantis apačioje,kyla sparčiau viršutinis pasitrauks?O juk nesinori,juk tai tavo varžovas
2012 21 rugsėjo @ 21:43 #195567AnonimasTadas Parašė:
> Neretai tarp varžybininkų
> pasitaikydavo ir nedrausmingų pilotų, kurie
> nepaisydami centravimo krypties termike įskrisdavo
> į jį tarsi nieko nematydamiTaip Tadai, ir as sutikau viena toki Slovenijoj. http://www.youtube.com/watch?v=rb7tyoYfus8&feature=youtu.be Ir ka jis man primena ?
2012 22 rugsėjo @ 06:55 #195569TadasDonatas Parašė:
> Tadas Parašė:
>
>
> > Neretai tarp varžybininkų
> > pasitaikydavo ir nedrausmingų pilotų, kurie
> > nepaisydami centravimo krypties termike
> įskrisdavo
> > į jį tarsi nieko nematydami
>
> Taip Tadai, ir as sutikau viena toki Slovenijoj.
> http://www.youtube.com/watch?v=rb7tyoYfus8&feature
> =youtu.be Ir ka jis man primena ?Tai čia tik vienas ir dar pakankamai aukštai. O jei tokių pilotų atskrenda daugiau, o tu centruoji šalia šlaito? Tuomet gali pajausti, kaip kitas varžovas tarsi norėtų tau padaryti psichologinį spaudimą, tokiu būdu išmušdamas tave iš “vėžių”.
. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.