- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 8 vasario @ 20:54 #152479liotcik
Labai idomu ar jums yra pasitaike luziu (asimetriniu, frontaliniu), lokautu, srauto nutraukimu, uzstrigusiu spynu buksyravimo metu? kokios buvo pasekemes?
Pavardziu nereikia, galima anonimiskai
Dekui
2010 8 vasario @ 21:32 #186238Raimuckabuvo: užstrigusiu spynu, trosu nutrukimo, asimetrinių ir frontalų. Skaudziu pasekmių nebuvo – nes turėjau gera instruktoriu.
2010 9 vasario @ 01:10 #186241liotcikGal galima detaliau?
2010 9 vasario @ 05:36 #186244TermikDariuk kam tau tai?
seip kiekvienais metais koks nors mokynukas toki poksta iskrecia arba vietoja atsikabinimo istrauke zapaskes rankenaO PRISIMINIAU
Mano vieno kokinuko sapna:
Klube vyksta uzsiemimai as leiziu i ora mokynius nu ir vienam mokinukui uzsikerta atsikabinimas
as per racija duodu ivairiausias komandas ,bet nieko neiseina ir is kazkur atsiranda Mecka ,pribega prie libiotkes
griebe uz virves ir uzlipa virve i virsu iki pilotokarocia atkabina ji jis nuskrenda o Mecka su visu trosu krenta zemin
Va kokie sapnai buna po pirmu skrydziu2010 9 vasario @ 06:39 #186246Tomas Sestokas…visada galvojau kokiam velniui reikia tu parasuteliu ant troso
2010 9 vasario @ 15:15 #186275liotcikTermik Parašė:
> Dariuk kam tau tai?
> seip kiekvienais metais koks nors mokynukas toki
> poksta iskrecia arba vietoja atsikabinimo istrauke
> zapaskes rankenaNU cia mano vienas buves mokinys prisiruke zoles (arba vidurio gyvenimo krize uzspaude, arba zmona nedave pora menesiu….) ir pradejo, varyt: pas mus nera instrukciju kaip turi elgtis isvilktuvo operatoriui kritinemis situacijomis – kas bus jei sparno luzis, spyna neatsikabina, lokautas, stall’as ir pan.
As jam sakau nesitikek, jokios pagalbos is operatoriaus – tu pats turi atkabint , nupjaut spyna ar mest zpaske. Sitos situacijos ipatingai retos (as asmeniskai esu mates tik nedideli frontala kuris iskart atsoko ant isvilktuvo) ir mes negalime sau leisti tureti visa laika du zmones masinoj, kad vienas visa laika ziuretu i tave ir nuimtu trauka esant kritinei situacijai.
Kokia jusu nuomone apie tai?2010 9 vasario @ 16:33 #186281TermikNu apie pasivke ir kas link saugumo tai cia yra du nesuderinami dalykai ,pasivke ir saugumas , bet cia tik mano nuomone nes as jau toks paranojikas kas link saugumo
O kas link aktivkes tai tos problemos isniksta nu gal ne iki galo bent jau sumazinama rizika iki min. nes libiotke operatoriaus visas demesis yra i pilota ir sekamas kiekvienas jo zinksnis ir dar plius nuo zemes ziuri i tai skrydziu vadovas jai jis yra
nors jis ir turi buti
Tai va reziumie du zmones
o kad spina uzsikerta arba kas daznai buna kad pilotas neatsikabina tai operatorius labai greitai nupjauna virve
Is esmes tas tavo kuris ilgai negavo yra teisusDariuk pavizdziais tave galeciau apzerti iki kaklo ,bet zinau kad ir patc esi ne durnas ir supranti
2010 9 vasario @ 16:37 #186282Termiknu ciuju daba prasides, pasivkiu turetojai mane valgyti hihihihihi
bet hebra manau suprantat kad aktivke yra visais budais saugesne
Pasivke yra issigelbejimas ir aisku kad ji auksciau kele ir aisku kaina to yra saugumas2010 9 vasario @ 18:19 #186284karolis>> As jam sakau nesitikek, jokios pagalbos is operatoriaus – tu pats turi atkabint , nupjaut spyna ar mest zpaske.
Jei zmogus toks zioplas kad pateko i lokauta, tai sansai kad jis pats is jo issikrapstys yra beveik nuliniai, manau tokiu atveju operatorius tikrai turetu zinoti ka daryt.
>> Nu apie pasivke ir kas link saugumo tai cia yra du nesuderinami dalykai ,pasivke ir saugumas ,
Aktyvinis isvilktuvas yra saugesnis tik pasyvinio saugumo atveju, t.y. pilotas gali sau leisti daryti nesamones, tikedamasis kad operatorius ji isgelbes nuo pasekmiu.
Jei pilotas supranta ka daro, tai mano galva yra saugu issivilkineti tiek su aktyvke, tiek su pasyvke.Dar vienas dalykas: aktyvinis isvilktuvas suteikia operatoriui daugiau galimybiu ne tik isgelbeti pilota, bet ir ji suzaloti. Todel jeigu operatorius debilas (kartais pasitaiko), tai as mieliau kelciausi su pasyvke.
2010 9 vasario @ 18:27 #186285liotcikkarolis Parašė:
> >> As jam sakau nesitikek, jokios pagalbos is
> operatoriaus – tu pats turi atkabint , nupjaut
> spyna ar mest zpaske.
>
> Jei zmogus toks zioplas kad pateko i lokauta, tai
> sansai kad jis pats is jo issikrapstys yra beveik
> nuliniai,Zapaske gal ismes?
>manau tokiu atveju operatorius tikrai
> turetu zinoti ka daryt.Starto metu (gal ir) bet kas gali papult i lockouta. Skrydzio metu tarkim tokia situacija: asimetrinis krypties pasikeitimas – lockout’as. Atsikabinimas arba zapaske.
Siaip lygumoj skrydzio metu zpaskiu praktiskai nepasitaiko, tai davai metam jas esant neaiskumams isvilkime?
Zmones pasidalinkit realiais pavydziais, nenoriu per daug nukrypt i filosofijas.
2010 9 vasario @ 20:49 #186292Raimuckaliotcik Parašė:
> Termik Parašė:
>
>
> > Dariuk kam tau tai?
> > seip kiekvienais metais koks nors mokynukas
> toki
> > poksta iskrecia arba vietoja atsikabinimo
> istrauke
> > zapaskes rankena
>
> NU cia mano vienas buves mokinys prisiruke zoles
> (arba vidurio gyvenimo krize uzspaude, arba zmona
> nedave pora menesiu….) ir pradejo, varyt: pas
> mus nera instrukciju kaip turi elgtis isvilktuvo
> operatoriui kritinemis situacijomis – kas bus jei
> sparno luzis, spyna neatsikabina, lokautas,
> stall’as ir pan.
> As jam sakau nesitikek, jokios pagalbos is
> operatoriaus – tu pats turi atkabint , nupjaut
> spyna ar mest zpaske. Sitos situacijos ipatingai
> retos (as asmeniskai esu mates tik nedideli
> frontala kuris iskart atsoko ant isvilktuvo) ir
> mes negalime sau leisti tureti visa laika du
> zmones masinoj, kad vienas visa laika ziuretu i
> tave ir nuimtu trauka esant kritinei situacijai.
> Kokia jusu nuomone apie tai?papasakok tam savo “negavusiam” veikėjui kad Lietuvoj su tuo reikalu yra labai saugu – nes yra Mėčka – kuris jeigu ka užlipa trosu aukštyn ir sutvarko visa reikala
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.