- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 24 lapkričio @ 09:59 #159374Anonimas
Jo sutinku, tik kai minejai sale, tai jos didokos reiketu
Per discovery rode kad kazkur Japonijoj ar Kinijoj yra kalnu slidinejimo arena(labai didele), va ten gal ir butu galima nuimineti parasparniu poliares (aisq tam reiktu ne vieno skrydzio).Rimas parašė:
>
> Tiksliai ismatuoti degalu san. ar atlikti crash-testa jei yra
> metodika ir directyva nesunku techniskai:) bet finansiskai ir
> juridiskai tai labai brangu. Uz toki matavima su visais
> stebetojais, tam sertifikuota firma… ir su visa technika
> galima sumoketi 2…10 automobiliu kainas ir gauti
> sertifikata. Ar yra norinciu pasimatuoti ? Paklaida +-2%
> Manau tas pat ir su para.sp. cia gal siek tiek sunkiau
> techniskai, o juridines-metodines puses matyt is vis niekas
> dar nesukure. Bet mano manymu paklaida neturetu virsyti -+2%
> tokiems matavimams. Kad isvengti aplinkos itakos, tokius
> bandymus galima butu atlikti uzdaroje saleje, arenoje.
> Nors mano galva pakanka palyginimo vieno su kitu. Galima
> pasirinkti viena p.p uz etalona, ir kitus lyginti su juo,
> tomis paciomis salygomis. Taip sakant pasirinkti matavimo
> vieneta..pvz:> parasparnis (v=36 km/h) skrenda 1.26 karto
> toliau nei etaloninis. Atsiranda galimybe palyginti tuos
> pacius bet skirtingu dydziu modelius
>
>
> Liotcik parašė:
>
> > Be to degalu sanaudas manau galima gan tiksliai ismauoti ir
> > ta matavima galima atlikti be ipatingai sudentigu techniniu
> > salygu, parasparnio maksimalai aerodinamine kokybe daug
> > sunkiau ismatuot ir kaip as suprantu nera normaliu metodiku.
> > Taigi leistina paklaida tokiems dalykams gali but ne ±10%, o
> > gal ±20%. Manau gali buti laaaaaaaabai sunku atsiimt pinigus
> > uz paraspari kurio aerodinamine kokybe neatitinka tos kuri
> > yra gamintojo puslapyje ar vartotojo instrukcijoje.2004 24 lapkričio @ 10:06 #159375AnonimasJo reikia bandyti, tik lygumu salygom reik dvieju isvilktuvu ir is karto kelt du parasparnius, kad jie skristu vienas salia kito; ir pilotai galetu vienas kitam parodyt kieno ilgesnis ir storesnis.
Gedas parašė:
>
> Zodziu, diskusija del diskusijos, teisiu vis vien nebus, visi
> liks prie savo nuomones. Klausimas – tai kam cia plepeti,
> geriau laukiam oro, uz sparnu ir i aerodroma ju bandyti. Tada
> prie cierkos po skraidymu ir pasidalinam nuomonem
>
> Gedas2004 24 lapkričio @ 11:09 #159377AnonimasNu velgi – kiekvienas “skraidmuo” tures maziausiai po 2 kintamuosius – sparna ir pilota. Ir vel nieko objektyvaus.

Tad kils klausimas – kuris pilotas geresnis…
Liotcik. parašė:
>
> Jo reikia bandyti, tik lygumu salygom reik dvieju isvilktuvu
> ir is karto kelt du parasparnius, kad jie skristu vienas
> salia kito; ir pilotai galetu vienas kitam parodyt kieno
> ilgesnis ir storesnis.
>
> Gedas parašė:
> >
> > Zodziu, diskusija del diskusijos, teisiu vis vien nebus, visi
> > liks prie savo nuomones. Klausimas – tai kam cia plepeti,
> > geriau laukiam oro, uz sparnu ir i aerodroma ju bandyti. Tada
> > prie cierkos po skraidymu ir pasidalinam nuomonem
> >
> > Gedas2004 24 lapkričio @ 11:42 #159378AnonimasZiema pavyksta pakilt auksciau nei vasara 400-800m. visi palyginamieji skridimai vyktu tik skrendant tiesiai. Norint pasiekt didesni tiksluma kartu leitis reiktu keleta simtu metru.
Kalba eina tik apie aerodinamines kokybes bandymus t.y. minimalaus zemejimo (cia siek tiek reikia patirties, kad jausti kiek pristabdyt, bet kai sone bus su kuo lygintis gan, greitai galima suprast ar skrenti tinkamu greiciu), skridima max kokybes greiciu “trim speed” (paleidi vairus ir skrendi ,o jei skrendi truputi greiciau nei konkurentas, greiti tektu sulyginti, siek tiek pristabdant) ir max grecio (pats paprasciausias ismini “speed” iki galo ir ziuri ar tu tolsti ar kitas parasparnis tave lenkia). Tokiu bandymu metu nepavyktu nustatyt konkreciu skaiciu, bet butu galima pasakyt kad parasparnio A minimalus zemejimas yra didesnis (ryskiai juntamas arba vos juntamas) nei B esant K kg skridimo svoriui.
Cia turbut Zenia ar kiti patyre pilotai(Aleksas) galetu mane kaikur pataisyt, bet palyginamuosius skridimus tikrai galima atlikti.Fiodorovicius parašė:
>
>
> Nu velgi – kiekvienas “skraidmuo” tures maziausiai po 2
> kintamuosius – sparna ir pilota. Ir vel nieko objektyvaus.
> Tad kils klausimas – kuris pilotas geresnis…
>2004 24 lapkričio @ 13:49 #159379AnonimasO man atrodo, kad viena karta, bet ilgai yra geriau, nei daug kartu, bet po trumpai..
2004 24 lapkričio @ 14:37 #159380AnonimasGerai pastebeta
Matyt jei pavyktu suregistruoti tokius duomenis: p.p vairu eiga, greiti oro atzvilgiu, zemejima, vertikalu ir horizontalu pagreicius, pokrypius horizonto atzvilgiu, ikrova i sparno plota ir ikrova i kiekviena pakabos puse ir visa tai laiko atzvilgiu, galima butu nusipaisyti idomiu grafiku. Nereiketu dvieju isvilktuvu:) Vienam ilgam skrydziui:)Blond parašė:
>
> O man atrodo, kad viena karta, bet ilgai yra geriau, nei daug
> kartu, bet po trumpai..2004 24 lapkričio @ 15:19 #159381AnonimasIsmatuoti galima viska ir gana tiksliai, speju kad ir matuojama, kitaip tobulejimas neimanomas. Ne tame problema. Klausimas galetu buti kada ir toks: kiek tie parametrai itakoje skrydziui? Gal but auksto lygio varzybose finisavusiu pilotu rezultatu pasiskirstymas ir yra 10-20% ribose, panasiai kiek galetu skirtis sparnu charakteristikos DHV1-DHV3, tik kad neskraido ten nikas su “standartais”. Musu salygomis net pirmos 3-5 vietos i tokius procentus nesutelpa.
Paimkim kita skaiciu, kiek per 10 meto padidejo nuotolio rekordas, kiek maksimali minksto sparno kokybe, nuo kurios lyg ir priklausytu maksimalus nuskrendamas atstumas?
Imkim dar “arciau”, kaip metai is metu keiciasi asmeniniai rekordai, kiek sparno (ar sparnu jei juos keiciame) kokybe? Manau atsakymas kiekvienam aiskus: sparno (kaip skraidancios sistemos, kurios negalima testuoti be piloto) “kokybe” ir kiti “krutumo” parametrai labiausiai priklauso nuo padangeje praleisto laiko.
GV2004 24 lapkričio @ 15:47 #159382AnonimasGV,malonu tamstos mintys skaitit.Esi net labai teisus.Mazas no:auksto lygio varzybose tie 10-20%turi ytakos visam skrydziui,ne tik finisavimui.Tokiam Shorohovui ore sugedo spidas.Buvo vienas is pimuju,patapo arciau galo.Nutupus net labai rusiskai kalbejo.
2004 24 lapkričio @ 16:06 #159383Anonimastoks bimbaliauskas parašė:
>
>Nutupus net
> labai rusiskai kalbejo.
Labai graziai pasakyta, jei nieko pries itrauksiu i savo frazeologini zodyna ;o) Idomu kaip jis kalbetu, jei jeigu am tektu del kokios nors priezasties pakeisti sparna tarkim is 3 i 2.5? Ar tiek pat labai rusisku zodziubutu?
GV2004 24 lapkričio @ 18:56 #159384Anonimassutinku ,kad standartu ir sportiniu sparnu zemejimas trim greitis ir kokybe labai panasus,bet jus pamirsot pacia svarbiausia savybe.sportiniai sparnai visai kitaip pereina zemejimus ir tvarkosi su turbulencijom,jeigu sugebi ji valdyti-igauni zymiai daugiau judejimo laisves nei su standartu.ta pati atstuma sportinis sparnas iveiks greiciau nei standartas(be spydo),nors ju trimerinis greitis bus vienodas.
2004 24 lapkričio @ 19:34 #159385Georgas>ta pati atstuma sportinis sparnas iveiks greiciau nei standartas(be spydo),nors ju trimerinis greitis bus vienodas.
Cia tai kaip??? Teleportacija? Laiko masina? nesuprantu

Beje, as savo pareiskime nieko nesakiau apie rimtas varzybas, kur skirtumas tarp pirmo ir paskutinio finisavusio gali buti <10%
Tik atkreipiu demesi, kad tas skirtumas nera jau toks didelis, ir, jei skraidai savo malonumui, tai neturi dideles itakos, o pradedantysis dazniausiai is viso nepanaudos to nezymaus pranasumo.Ir dar. Izeidinejimai be argumentu tik rodo autoriaus kulturos lygi. Pilotu kompanija ne tokia jau didele, kad nebutu galima atspeti, kas rasineja prisidenges anoniminiais vardais…
G.
2004 24 lapkričio @ 20:09 #159386Anonimasvyrai, apie ka tokia karsta dikusija, pasakykit esme, prasau
2004 24 lapkričio @ 21:06 #159388AnonimasPradejom “Standartu” bandymais,
bandymu ispudziai
skaiciavom procentus neobjektyviai
skaitem DHV puslapi
po to buvo nedideles “mustynes”,
adminas pasiule issiaiskinti prie cerkos,
snekejom apie joystick’us
po to “competition” ir rekordai prasidejo:(
teleportacija (kaip tam zaidime “worms”)
ir apie tai kaip cempionai rusiskai sneka, kai jiems technika suluzta
issiaiskinom kas yra “toks bimbaliauskas”v parašė:
>
> vyrai, apie ka tokia karsta dikusija, pasakykit esme, prasau2004 24 lapkričio @ 21:19 #159389Anonimasaaaaaa supratu,-aciu
2004 25 lapkričio @ 00:14 #159390Anonimaso kur dingo “amatioras”, o gal jau viska issiaiskino
2004 25 lapkričio @ 07:09 #159392Anonimasgal turi ka pasakti, -pasakyk man. O gal ir gera mintis, man reikia informacijos gal bendrom jegom ja pavyks ispesti, bet as pradesiu nauja tema sis stulpelis labai ilgas.
)2004 25 lapkričio @ 07:50 #159393Anonimas> >ta pati atstuma sportinis sparnas iveiks greiciau nei
> standartas(be spydo),nors ju trimerinis greitis bus vienodas.
>
> Cia tai kaip??? Teleportacija? Laiko masina? nesuprantu
čia tai geras bajeris
))) reiktų kokį legendų apie parasparnius rinkinį pradėti, ar ką?
))))))> Ir dar. Izeidinejimai be argumentu tik rodo autoriaus
> kulturos lygi. Pilotu kompanija ne tokia jau didele, kad
Aha, tokie asmeniniai įžeidinėjimai tikrai nemaloniai nustebino…O šeip… per filosofijos pradmenis univerkėj mums teigė, kad diskusija tarp tikinčiųjų ir filosofų negalima…
2004 25 lapkričio @ 07:56 #159394AnonimasJokiu izeidinejimu nebuvo.Argumentu sociai.Cia kaip nori taip ir supranti.O skirtumas net ziauriai didelis.Net savo malonumui skrendant-sparno galimybes. Nejau nematot,pasideje panasius skaiciukus pries nosi(min-max ir tt)akys badanti skirtuma?Nejau tikit,kad DHV1 ir DHV2-3(nekalbam apie sportinius)beveik vienodai skrenda(tik saugumas jiu panasus)?Fantastika!Ir dar apie teleportacija..Pvz:pries 2-3 metus Kernavkei pokalbis tarp su raudonais akyniais ir kurio rankoi alaus bonke:Maniskis Korvetas(berods)greiciau skrenda!Aplinkiniai-OO!Tas su alaus boke:o koks zemeimas?Atsako su akyniais:-5!Uzdavinukas:kiek Korvetas is 1km su tokiu zem. nuskrys?Iki 2km.Su alumi(zem.su spydu-1,
-virs 5km,sportinis-apie 9km.DHV1shema dinamike:aukstyn-atgal-zemyn.DHV2-3:auksyn-aukstyn-pirmyn.Sportiniu:aukstyn-tolyn-tolyn.Nejau manot,kad su storu profiliu sparnas(DHV1)ir su perpus plonesniu(DHV2-3)niekom nesiskiria?Ir dar apie teleportacija.. Biski veliau ir ipie turkiskus sparnu pasendinimus..2004 25 lapkričio @ 08:28 #159395AnonimasGalbutt greitu laiku Webmateriui reiketu siame forume ideti keleta nauju skyriu, arba esamuose skyriuose – poskyriu (tokiu kaip “sportiniai skraidymai, varzybos”)
Nes matosi, kad parasparnistu bendrija pasidare labai diferencijuota, toje pacioje temoje pradejo kapotis megejai, kuriu tikslas- tiesiog maloniai paskraidyti, o kitu, sportininku, tikslas – “skraidyti, bet ne vien malonumui, o tolyn aukstym greiciau”, dar treciu – tik paspaminti…
Reiketu bent pirmasias dvi kateogrijas atskiriti i atskirus skyrius, nes dabar beprasmiai gincai gaunasi – vienas apie tiltus, kitas apie miltus.
Nes svarbiausia turbut yra tikslas, del kurio skraidom ir del kurios gincijames siame forume…
2004 25 lapkričio @ 10:16 #159400AnonimasApie palyginimus kartu skrendant.
..Skrendam viena karta mes su Igorium Turkijoj. Paskutinis skrydis, visus mokynius isleidom, jau sutemo, Oludenizas apacioje svieciasi, oras ramus, kaip betonas, gera.. Klevantas pametem, ausim lieciames, snekam negarsiai.. Po 15 min skrydzio (tesiai) jis kazkaip keistai i mane ziuri:
– Klausyk, pas tave X-RAY, Standartas, taip? O as su nauju Hi-Performance “Dart”u.. O ko tu vis dar salia?!!
taip ir nusileidom po 35 min skrydzio su stropu ilgio skirtumu (tiesa, jis buvo auksciau:-)..
Ta pati Turkija, po 2 metu.. Skrendam su mylima mokyne salia. As su savo X-RAYciku ant svorio maksimumo, ji su Atis (DHV 1-2) arciau minimumo. Su paleistais vairais skrendu greiciau, tad pristabdau ir sulyginu greiti.. Blemba, galvoju, istobulejo sparnai per pora metu, Atis nuozulniau eina, ir dar saugesnes klases uz maniski.. Oj, as gi nuo max kokybes nuejau, net leciau min zemejimo skrendu! “ladno, vyryvajemsia na operativnyj prostor” ir paleidziam klevantas.. nueinu nuo Vilmos i prieki kaip nuo tvoros, bet ir greiciau zemejant.. Atitrukes keliais simtais metru bandau ivertinti aukscio skirtuma – o, visai kitas reikalas, toks jausmas, kad skirtumas nevirsija 10-20 m, bet kaip tai ivertinsi? kokiam aukstyje bus Atis, kai atskris iki mano tasko?..
Isvados? Jokiu isvadu!
Kokybes skirtuma tokiu budu ivertinsi TIK jegu max kokybes atitinkantis greiciai vienodi. Ir dar viena “neisvada” – ne tokie ir dideli skirtumai “britvu” ir standartu ant balansuoto greicio.. Taigi be poliares nuemimo maksimaliai objektyviu budu neapsieisme. Manau su laiku atsiras ir metodika, kaip pas slandytojus, suinteresuoti tame tie patys lyderiai – irodyti savo pranasuma, bet kol neturim geros metodikos – tokia info labiau sukelia gynciu, nei naudinga
( Gal sukursime?Blocha
ARCUSP.S. Chebra, o gal islypam is po visokiu GV, rbt, bimbaliuku ir pan.! As neabejoju, kad jus visus pazystu, bet forume jauciuosi, kaip kitam kraste..
As nezinau Interneto etikos, bet is bendro issilavinimo atsimenu, kad jei zmogus slepia savo varda, jis turi tam priezasciu.. Atleiskit, tai mano asm. nuomone -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.