• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 47)
  • Autorius
    Įrašai
  • #159374
    Anonimas

    Jo sutinku, tik kai minejai sale, tai jos didokos reiketu :) Per discovery rode kad kazkur Japonijoj ar Kinijoj yra kalnu slidinejimo arena(labai didele), va ten gal ir butu galima nuimineti parasparniu poliares (aisq tam reiktu ne vieno skrydzio).

    Rimas parašė:
    >
    > Tiksliai ismatuoti degalu san. ar atlikti crash-testa jei yra
    > metodika ir directyva nesunku techniskai:) bet finansiskai ir
    > juridiskai tai labai brangu. Uz toki matavima su visais
    > stebetojais, tam sertifikuota firma… ir su visa technika
    > galima sumoketi 2…10 automobiliu kainas ir gauti
    > sertifikata. Ar yra norinciu pasimatuoti ? Paklaida +-2%
    > Manau tas pat ir su para.sp. cia gal siek tiek sunkiau
    > techniskai, o juridines-metodines puses matyt is vis niekas
    > dar nesukure. Bet mano manymu paklaida neturetu virsyti -+2%
    > tokiems matavimams. Kad isvengti aplinkos itakos, tokius
    > bandymus galima butu atlikti uzdaroje saleje, arenoje.
    > Nors mano galva pakanka palyginimo vieno su kitu. Galima
    > pasirinkti viena p.p uz etalona, ir kitus lyginti su juo,
    > tomis paciomis salygomis. Taip sakant pasirinkti matavimo
    > vieneta..pvz:> parasparnis (v=36 km/h) skrenda 1.26 karto
    > toliau nei etaloninis. Atsiranda galimybe palyginti tuos
    > pacius bet skirtingu dydziu modelius
    >
    >
    > Liotcik parašė:
    >
    > > Be to degalu sanaudas manau galima gan tiksliai ismauoti ir
    > > ta matavima galima atlikti be ipatingai sudentigu techniniu
    > > salygu, parasparnio maksimalai aerodinamine kokybe daug
    > > sunkiau ismatuot ir kaip as suprantu nera normaliu metodiku.
    > > Taigi leistina paklaida tokiems dalykams gali but ne ±10%, o
    > > gal ±20%. Manau gali buti laaaaaaaabai sunku atsiimt pinigus
    > > uz paraspari kurio aerodinamine kokybe neatitinka tos kuri
    > > yra gamintojo puslapyje ar vartotojo instrukcijoje.

    #159375
    Anonimas

    Jo reikia bandyti, tik lygumu salygom reik dvieju isvilktuvu ir is karto kelt du parasparnius, kad jie skristu vienas salia kito; ir pilotai galetu vienas kitam parodyt kieno ilgesnis ir storesnis.

    Gedas parašė:
    >
    > Zodziu, diskusija del diskusijos, teisiu vis vien nebus, visi
    > liks prie savo nuomones. Klausimas – tai kam cia plepeti,
    > geriau laukiam oro, uz sparnu ir i aerodroma ju bandyti. Tada
    > prie cierkos po skraidymu ir pasidalinam nuomonem :)
    >
    > Gedas

    #159377
    Anonimas

    Nu velgi – kiekvienas “skraidmuo” tures maziausiai po 2 kintamuosius – sparna ir pilota. Ir vel nieko objektyvaus. ;)
    Tad kils klausimas – kuris pilotas geresnis… :)

    Liotcik. parašė:
    >
    > Jo reikia bandyti, tik lygumu salygom reik dvieju isvilktuvu
    > ir is karto kelt du parasparnius, kad jie skristu vienas
    > salia kito; ir pilotai galetu vienas kitam parodyt kieno
    > ilgesnis ir storesnis.
    >
    > Gedas parašė:
    > >
    > > Zodziu, diskusija del diskusijos, teisiu vis vien nebus, visi
    > > liks prie savo nuomones. Klausimas – tai kam cia plepeti,
    > > geriau laukiam oro, uz sparnu ir i aerodroma ju bandyti. Tada
    > > prie cierkos po skraidymu ir pasidalinam nuomonem :)
    > >
    > > Gedas

    #159378
    Anonimas

    Ziema pavyksta pakilt auksciau nei vasara 400-800m. visi palyginamieji skridimai vyktu tik skrendant tiesiai. Norint pasiekt didesni tiksluma kartu leitis reiktu keleta simtu metru.
    Kalba eina tik apie aerodinamines kokybes bandymus t.y. minimalaus zemejimo (cia siek tiek reikia patirties, kad jausti kiek pristabdyt, bet kai sone bus su kuo lygintis gan, greitai galima suprast ar skrenti tinkamu greiciu), skridima max kokybes greiciu “trim speed” (paleidi vairus ir skrendi ,o jei skrendi truputi greiciau nei konkurentas, greiti tektu sulyginti, siek tiek pristabdant) ir max grecio (pats paprasciausias ismini “speed” iki galo ir ziuri ar tu tolsti ar kitas parasparnis tave lenkia). Tokiu bandymu metu nepavyktu nustatyt konkreciu skaiciu, bet butu galima pasakyt kad parasparnio A minimalus zemejimas yra didesnis (ryskiai juntamas arba vos juntamas) nei B esant K kg skridimo svoriui.
    Cia turbut Zenia ar kiti patyre pilotai(Aleksas) galetu mane kaikur pataisyt, bet palyginamuosius skridimus tikrai galima atlikti.

    Fiodorovicius parašė:
    >
    >
    > Nu velgi – kiekvienas “skraidmuo” tures maziausiai po 2
    > kintamuosius – sparna ir pilota. Ir vel nieko objektyvaus. ;)
    > Tad kils klausimas – kuris pilotas geresnis… :)
    >

    #159379
    Anonimas

    O man atrodo, kad viena karta, bet ilgai yra geriau, nei daug kartu, bet po trumpai..

    #159380
    Anonimas

    Gerai pastebeta :) Matyt jei pavyktu suregistruoti tokius duomenis: p.p vairu eiga, greiti oro atzvilgiu, zemejima, vertikalu ir horizontalu pagreicius, pokrypius horizonto atzvilgiu, ikrova i sparno plota ir ikrova i kiekviena pakabos puse ir visa tai laiko atzvilgiu, galima butu nusipaisyti idomiu grafiku. Nereiketu dvieju isvilktuvu:) Vienam ilgam skrydziui:)

    Blond parašė:
    >
    > O man atrodo, kad viena karta, bet ilgai yra geriau, nei daug
    > kartu, bet po trumpai..

    #159381
    Anonimas

    Ismatuoti galima viska ir gana tiksliai, speju kad ir matuojama, kitaip tobulejimas neimanomas. Ne tame problema. Klausimas galetu buti kada ir toks: kiek tie parametrai itakoje skrydziui? Gal but auksto lygio varzybose finisavusiu pilotu rezultatu pasiskirstymas ir yra 10-20% ribose, panasiai kiek galetu skirtis sparnu charakteristikos DHV1-DHV3, tik kad neskraido ten nikas su “standartais”. Musu salygomis net pirmos 3-5 vietos i tokius procentus nesutelpa.
    Paimkim kita skaiciu, kiek per 10 meto padidejo nuotolio rekordas, kiek maksimali minksto sparno kokybe, nuo kurios lyg ir priklausytu maksimalus nuskrendamas atstumas?
    Imkim dar “arciau”, kaip metai is metu keiciasi asmeniniai rekordai, kiek sparno (ar sparnu jei juos keiciame) kokybe? Manau atsakymas kiekvienam aiskus: sparno (kaip skraidancios sistemos, kurios negalima testuoti be piloto) “kokybe” ir kiti “krutumo” parametrai labiausiai priklauso nuo padangeje praleisto laiko.
    GV

    #159382
    Anonimas

    GV,malonu tamstos mintys skaitit.Esi net labai teisus.Mazas no:auksto lygio varzybose tie 10-20%turi ytakos visam skrydziui,ne tik finisavimui.Tokiam Shorohovui ore sugedo spidas.Buvo vienas is pimuju,patapo arciau galo.Nutupus net labai rusiskai kalbejo.

    #159383
    Anonimas

    toks bimbaliauskas parašė:
    >
    >Nutupus net
    > labai rusiskai kalbejo.
    Labai graziai pasakyta, jei nieko pries itrauksiu i savo frazeologini zodyna ;o) Idomu kaip jis kalbetu, jei jeigu am tektu del kokios nors priezasties pakeisti sparna tarkim is 3 i 2.5? Ar tiek pat labai rusisku zodziubutu?
    GV

    #159384
    Anonimas

    sutinku ,kad standartu ir sportiniu sparnu zemejimas trim greitis ir kokybe labai panasus,bet jus pamirsot pacia svarbiausia savybe.sportiniai sparnai visai kitaip pereina zemejimus ir tvarkosi su turbulencijom,jeigu sugebi ji valdyti-igauni zymiai daugiau judejimo laisves nei su standartu.ta pati atstuma sportinis sparnas iveiks greiciau nei standartas(be spydo),nors ju trimerinis greitis bus vienodas.

    #159385
    Georgas

    >ta pati atstuma sportinis sparnas iveiks greiciau nei standartas(be spydo),nors ju trimerinis greitis bus vienodas.

    Cia tai kaip??? Teleportacija? Laiko masina? nesuprantu :(

    Beje, as savo pareiskime nieko nesakiau apie rimtas varzybas, kur skirtumas tarp pirmo ir paskutinio finisavusio gali buti <10%
    Tik atkreipiu demesi, kad tas skirtumas nera jau toks didelis, ir, jei skraidai savo malonumui, tai neturi dideles itakos, o pradedantysis dazniausiai is viso nepanaudos to nezymaus pranasumo.

    Ir dar. Izeidinejimai be argumentu tik rodo autoriaus kulturos lygi. Pilotu kompanija ne tokia jau didele, kad nebutu galima atspeti, kas rasineja prisidenges anoniminiais vardais…

    G.

    #159386
    Anonimas

    vyrai, apie ka tokia karsta dikusija, pasakykit esme, prasau

    #159388
    Anonimas

    Pradejom “Standartu” bandymais,
    bandymu ispudziai
    skaiciavom procentus neobjektyviai
    skaitem DHV puslapi
    po to buvo nedideles “mustynes”,
    adminas pasiule issiaiskinti prie cerkos,
    snekejom apie joystick’us
    po to “competition” ir rekordai prasidejo:(
    teleportacija (kaip tam zaidime “worms”)
    ir apie tai kaip cempionai rusiskai sneka, kai jiems technika suluzta
    issiaiskinom kas yra “toks bimbaliauskas”

    v parašė:
    >
    > vyrai, apie ka tokia karsta dikusija, pasakykit esme, prasau

    #159389
    Anonimas

    aaaaaa supratu,-aciu

    #159390
    Anonimas

    o kur dingo “amatioras”, o gal jau viska issiaiskino

    #159392
    Anonimas

    gal turi ka pasakti, -pasakyk man. O gal ir gera mintis, man reikia informacijos gal bendrom jegom ja pavyks ispesti, bet as pradesiu nauja tema sis stulpelis labai ilgas.:))

    #159393
    Anonimas

    > >ta pati atstuma sportinis sparnas iveiks greiciau nei
    > standartas(be spydo),nors ju trimerinis greitis bus vienodas.
    >
    > Cia tai kaip??? Teleportacija? Laiko masina? nesuprantu :(

    čia tai geras bajeris :)))) reiktų kokį legendų apie parasparnius rinkinį pradėti, ar ką? :)))))))

    > Ir dar. Izeidinejimai be argumentu tik rodo autoriaus
    > kulturos lygi. Pilotu kompanija ne tokia jau didele, kad
    Aha, tokie asmeniniai įžeidinėjimai tikrai nemaloniai nustebino…

    O šeip… per filosofijos pradmenis univerkėj mums teigė, kad diskusija tarp tikinčiųjų ir filosofų negalima…

    #159394
    Anonimas

    Jokiu izeidinejimu nebuvo.Argumentu sociai.Cia kaip nori taip ir supranti.O skirtumas net ziauriai didelis.Net savo malonumui skrendant-sparno galimybes. Nejau nematot,pasideje panasius skaiciukus pries nosi(min-max ir tt)akys badanti skirtuma?Nejau tikit,kad DHV1 ir DHV2-3(nekalbam apie sportinius)beveik vienodai skrenda(tik saugumas jiu panasus)?Fantastika!Ir dar apie teleportacija..Pvz:pries 2-3 metus Kernavkei pokalbis tarp su raudonais akyniais ir kurio rankoi alaus bonke:Maniskis Korvetas(berods)greiciau skrenda!Aplinkiniai-OO!Tas su alaus boke:o koks zemeimas?Atsako su akyniais:-5!Uzdavinukas:kiek Korvetas is 1km su tokiu zem. nuskrys?Iki 2km.Su alumi(zem.su spydu-1,8)-virs 5km,sportinis-apie 9km.DHV1shema dinamike:aukstyn-atgal-zemyn.DHV2-3:auksyn-aukstyn-pirmyn.Sportiniu:aukstyn-tolyn-tolyn.Nejau manot,kad su storu profiliu sparnas(DHV1)ir su perpus plonesniu(DHV2-3)niekom nesiskiria?Ir dar apie teleportacija.. Biski veliau ir ipie turkiskus sparnu pasendinimus..

    #159395
    Anonimas

    Galbutt greitu laiku Webmateriui reiketu siame forume ideti keleta nauju skyriu, arba esamuose skyriuose – poskyriu (tokiu kaip “sportiniai skraidymai, varzybos”)

    Nes matosi, kad parasparnistu bendrija pasidare labai diferencijuota, toje pacioje temoje pradejo kapotis megejai, kuriu tikslas- tiesiog maloniai paskraidyti, o kitu, sportininku, tikslas – “skraidyti, bet ne vien malonumui, o tolyn aukstym greiciau”, dar treciu – tik paspaminti…

    Reiketu bent pirmasias dvi kateogrijas atskiriti i atskirus skyrius, nes dabar beprasmiai gincai gaunasi – vienas apie tiltus, kitas apie miltus.

    Nes svarbiausia turbut yra tikslas, del kurio skraidom ir del kurios gincijames siame forume…

    #159400
    Anonimas

    Apie palyginimus kartu skrendant.
    ..Skrendam viena karta mes su Igorium Turkijoj. Paskutinis skrydis, visus mokynius isleidom, jau sutemo, Oludenizas apacioje svieciasi, oras ramus, kaip betonas, gera.. Klevantas pametem, ausim lieciames, snekam negarsiai.. Po 15 min skrydzio (tesiai) jis kazkaip keistai i mane ziuri:
    – Klausyk, pas tave X-RAY, Standartas, taip? O as su nauju Hi-Performance “Dart”u.. O ko tu vis dar salia?!!
    taip ir nusileidom po 35 min skrydzio su stropu ilgio skirtumu (tiesa, jis buvo auksciau:-)..
    Ta pati Turkija, po 2 metu.. Skrendam su mylima mokyne salia. As su savo X-RAYciku ant svorio maksimumo, ji su Atis (DHV 1-2) arciau minimumo. Su paleistais vairais skrendu greiciau, tad pristabdau ir sulyginu greiti.. Blemba, galvoju, istobulejo sparnai per pora metu, Atis nuozulniau eina, ir dar saugesnes klases uz maniski.. Oj, as gi nuo max kokybes nuejau, net leciau min zemejimo skrendu! “ladno, vyryvajemsia na operativnyj prostor” ir paleidziam klevantas.. nueinu nuo Vilmos i prieki kaip nuo tvoros, bet ir greiciau zemejant.. Atitrukes keliais simtais metru bandau ivertinti aukscio skirtuma – o, visai kitas reikalas, toks jausmas, kad skirtumas nevirsija 10-20 m, bet kaip tai ivertinsi? kokiam aukstyje bus Atis, kai atskris iki mano tasko?..
    Isvados? Jokiu isvadu! :-) Kokybes skirtuma tokiu budu ivertinsi TIK jegu max kokybes atitinkantis greiciai vienodi. Ir dar viena “neisvada” – ne tokie ir dideli skirtumai “britvu” ir standartu ant balansuoto greicio.. Taigi be poliares nuemimo maksimaliai objektyviu budu neapsieisme. Manau su laiku atsiras ir metodika, kaip pas slandytojus, suinteresuoti tame tie patys lyderiai – irodyti savo pranasuma, bet kol neturim geros metodikos – tokia info labiau sukelia gynciu, nei naudinga :-(( Gal sukursime?

    Blocha
    ARCUS

    P.S. Chebra, o gal islypam is po visokiu GV, rbt, bimbaliuku ir pan.! As neabejoju, kad jus visus pazystu, bet forume jauciuosi, kaip kitam kraste..
    As nezinau Interneto etikos, bet is bendro issilavinimo atsimenu, kad jei zmogus slepia savo varda, jis turi tam priezasciu.. Atleiskit, tai mano asm. nuomone

Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 47)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.