• This topic is empty.
Rodoma 18 įrašų - nuo 41 iki 58 (viso: 58)
  • Autorius
    Įrašai
  • #181416
    Tomas Sestokas

    Georgas Parašė:


    > Tomas turi kitos šalies instruktoriaus licenziją
    > ir pagal EU įstatymus gali dirbti bet kurioje
    > šalyje. Bet jo mokiniai galės gauti tik tos šalies
    > piloto licenziją. O su kitos šalies piloto
    > licenzija LAK neišduos FAI licenzijos.
    >
    > G.

    Todel Tomo mokiniai gali:
    gauti kitos salies piloto pazymejima ir jei to nores, FAI bei IPP korteles. (jos siek tiek brangesnes nei Lietuviskos)
    laikyti egzamina pas LSPSF instruktoriu ir gauti LSPSF licencija (egzaminas mokiniui papildomai nekainuoja).

    #181417
    Gedulko

    Na jei nori rimtai uzsiimti mokymais Lietuvoje, tai vertetu gauti LSPSF instruktoriaus licencija.
    Dabar nerimtai isrodo zvelgiant is sono.
    Mano nuomone arba reikia rimtai uzsiimti, tobulinti mokymo sistemas ir igudzius, arba nepradeti sito sunkaus ir labai atsakingo darbo.

    #181418
    Tomas Sestokas

    Man atrodo, kad raides ant popieriuko nelabai itakoja rimtumo. Man pavyzdziui priesingai, smagu ant savo licencijos matyti FAI viceprezidento parasa (zinoma, jis pasirasynejo ne siuo statusu) ir apskritai tureti keliu valstybiu licencijas – tai man paciam leidzia jaustis nepriklausomam nuo zmoniu sukurtu ribu.
    Turbut akivaizdu, kad siuo metu rimciausia mokykla – Arcus. Bet vargu ar to prieazstis LSPSF licencija. Tiesiog tai yra pagrindine vadovo veikla. Tame galima izvelgti ir privalumu ir trukumu. O ar Arcus islaikys savo lyderio pozicijas bus matyt. Tai priklauso tiek nuo Arcus, tiek nuo galimu konkurentu veiksmu. Turint omeny mano pirma profesija, tai priklauso netgi nuo naftos kainu, o siuo metu jos nieko gero Arcusui nezada :)

    #181419
    GiSi

    Tomai, tai gal gali isduoti paslapti, kokia organizacija tau isdavusi sia licencija???
    G

    #181420
    Tomas Sestokas

    gal :) as pagalvosiu apie sia perspektyva :)

    #181421
    Marijonas

    As isivaizduoju, kad turedamas “Burkina Faso” licencija atvaziuoju i Prancuzija ir pradedu mokyti pranciziukus skraidyti ir isdavineti Burkina Faso licencijas….
    Idomu, kaip greitai mane paimtu uz siknos ir pastatytu i tinkama vieta….
    Bet manau, kad gana greitai.

    Kitas dalykas, kad as, turedamas “Burkina Faso”licencija, atvaziaves i Prancuzija, ir jeigu is tiesu licencija leidzia man veikti Prancuzijoje, tureciau savo licencija patvirtinti sioje salyje ir tik tada
    mokyti tos salies “gavrikus”ir isdavineti tos salies licencijas…. Nes dabar kas gaunasi, turedamas tokia licencija as savavaliskai mokau tuos pacius gavrikus, tada juos vedu pas “äborigena” turinti reikiama toje salyje licencija, tas aborigenas priima egza ir isduoda licencija…. Nu visiskas marazmas… O mokiniui bereikalingas vaiksciojimas per kancias….
    Jeigu taip, tai “nafig”…
    Ateik Tomukai pas Vyta Grigoraiti, parodyk ta savo “sypkorte”, manau jis, gaves is FAI patvirtinima, uzdes viza ir varyk legaliai tu ta savo mokiniu konvejeri… Patikek niekas sito tau nepavydes….
    Dabar gi visiems, ir nebe pagrindo kyla klausimas del tos tavo licencijos patikimumo. Tai uzciaupk visiems burnas, kad nersynetu cia visokiu kliauzu….

    #181422
    GiSi

    Jei daugelis sutiktu, siulyciau sia tema kelt pas pilotus.
    tada as pakartociau, ka jau esu sakes Tomui ir LSPSFui.
    Gintaras

    #181423
    GiSi

    tai kai turesiu laiko, as ptas uzvesiu panasia tema pas pilotus

    #181424
    Tomas Sestokas

    Marijonas Parašė:


    > Ateik Tomukai pas Vyta Grigoraiti, parodyk ta savo
    > “sypkorte”, manau jis, gaves is FAI patvirtinima,
    > uzdes viza

    Pagal galiojancia tvarka Vytas to daryti neturi teises (reikia komisijos, videoirasu, archyvo…). O ir rezultatas… ai, nu sita as tau pasakysiu asmeniskai, bet pukiai zinai, kad manes si perpektyva nevilioja.
    >
    > Dabar gi visiems, ir nebe pagrindo kyla klausimas
    > del tos tavo licencijos patikimumo. Tai uzciaupk
    > visiems burnas, kad nersynetu cia visokiu
    > kliauzu….

    Gal tu ir teisus (nors tikrai nebutu smagu, jei i isdavusiai istaigai tektu atsakyneti i laiskus). Bet manau, kad dabar jau sedziu aklavietej ir nebeissisuksiu – teks irodynet. Grisiu is Prancuzijos, uzsiimsiu.

    Kas del darbo Prancuzijoj, licencija is burkinafaso (kuria beje tu matei pries pora dienu) yra pripazinta sioje salyje ir priimama skraidymo mokyklose, kurios ir licencijuoja pilotus.

    Kagi, as gal jau ir atsisveikinu. I sia tema grisiu su irodymais.

    Taigi, as grisiu i sia tema tuomet, kai

    #181425
    Tomas Sestokas

    Atidarykit nauja tema!!!. Sioje, laukiu Lino priekaistu. Nors jis ir vel, energingai pradejes, isbleso?

    #181426
    LY Simonini

    Išsiuntė: Georgas
    Data: 2009-02-27 12:01
    O su kitos šalies piloto licenzija LAK neišduos FAI licenzijos.

    Siaip LAK FAI licencijas isduoda pilotams ir be jokiu licenciju.

    #181430
    zvirblis

    manau kad visu saliu pilotai ira vienodi, visi parasparniai skraido vienodai, ir jei kazkokia salis pripazino kad tomas gali buti instruktorium reiskia jis gali buti ir mokinti zmones skraidyti. cia jau prtadeta kita tema.
    Manau linas supranta kad instruktoriavimas tai nera pagrindinis tomo darbas ir mokinti jis gali tik tada kai jis turi laiko. taip pat ir linas yra dirbanis zmogus kuris pasiroditi mokimuose gali tik turedamas laisva diena. o cia jau faktas kad sunku abiem pusem susiderinti ir tokie mokslai gali uzimti visa skraidymo sezona ar net ilgiau. manu kad nei viena puse nera kalta. ir labai negrazu is Lino puses paskelbti tai viesai. mano nuomone sie du herojai turetu test mokimus ir toliau kas gali uztrukti gan ilgai. tuo labiau jei mokiniui po valandos pasidaro bloga.

    #181431
    Blocha

    Gražinsiu diskusiją pradėtos temos link.
    Šiaip, santykiuose “instruktorius-mokinys” (pardavėjas-pirkėjas ir t.t.) būna visko, ir dėl objektyvių (ar nelabai) priežasčių vienas kito gali likti nepatenkintas. Pas mane taip irgi yra buvę.
    1. Reikia siekti maksimalaus aiškumo pačioje pradžioje, kai imami pinigai, ir susitariama dėl mokymų apimties, intensyvumo, grafiko ir pan. Patarimas Tomui ir kitiems instruktoriams – iš karto išaiškinti žmogui, ką jis gaus už savo pinigus ir ko laukia iš jo instruktorius, kiek (ir kaip dažnai) bus praktikos ir teorijos pamokų; kaip jis turi palaikyti ryšį su instruktoriumi ir t.t. Tada dings pusė galimų problemų.

    2. Mokymų eigoje ryšys tarp “šalių” turėtu būti abi pusinis ir nuoseklus. Jei nesutarta kitaip, instruktorius privalo informuoti mokinius apie planuotas pamokas, bet jei nuo instruktoriaus įtartinai ilgai nėra “žinių” – niekas nedraudžia mokiniui pačiam paskambinti (ir keleta kartų). Pas mane taip būna – lygtai siunčiu SMS-us žmogui, jis nepasirodo, “kur dingai? – o aš nieko negaunu..” Kreipiuosi čia ir į visus SAVO mokinius, kurie gali pasijausti “pamirštais” – mano tel. kabo ant kiekvieno para-internetinio kampo, nepatingėkite patys kartais paskambinti.
    Tarp kitko, čia jums ne Universitetas, kur užsiėmimų tvarkaraštis kabo ant lentos jau rugsėjo 1. Parasparnių mokyklos užsiėmimas planuojamas atsižvelgiant į du dalykus: tinkamas oras ir galinčių dalyvauti mokinių kiekis (dėl vieno žmogaus aš pvz nevažiuoju).

    3. Jei visgi įvyko nesusitarimas – kuo ankščiau šalys tai užfiksuoja, tuo lengviau “išsiskirti”. Skaičiuojama apytiksli kiekvienos įvykusios pamokos kaina ir iš bendros sumos atimame atlikto darbo kainą. Visiems savo kolegoms patariu gražinti pinigų dalį šiuo atveju – gera reputacija brangesnė. Bet “Įpusėjus” mokymosi procesui – nemanau, kad mokinys turi moralinę teisę reikalauti gražinti pinigus.

    4. Gerai surašyta sutartis visada turi straipsnį – “Šalys sieks, kad visi ginčai… būtų sprendžiami derybų keliu…”. Visada sveikiau pradžiai išnaudoti visas derybų galimybes tarpusavyje. “Linux”, sutik, kad toks tavo kreipimasis į forumą – yra beveik paskutinė “tiesos paieškų” forma.

    Čia daug kas jau pasakė gerai – kuo mažiau purvo ir neapgristų kaltinimų, kuo daugiau konstruktyvumo.

    Blocha

    P.S. Tarp Rusijos instruktorių skamba tokia patarlė “jei pasitaikė sunkus mokinys – atiduok jį konkurentui”. Sorry, aš negaliu būti objektyvus iki galo – irgi instruktorius…

    #181432
    Tomas Sestokas

    Sveiki dar syki, sakiau, kad iseinu iki grisiu is keliones, bet mintys sukasi cia. Tad, labai noriu dar syki pasisakyti tiek komentuvusiems, tiek autoriui.
    Komentavusiems. Daug kas mane palaike, o kai kurie palaike net neieskodami priezasciu tam palaikymui. Pastarieji gal ir nera teisus, bet asmeniskai priimu tai su begaliniu dziaugsmu ir dekingumu – reiskia as ta palaikyma su jumis priksraidziau, prikeliavau, pribuvau danguje ir zemeje… o kadangi parasparniai pasieeme mano gyvenima – sakau sau: ta pagarba ir palaikyma as su jumis prigyvenau. Vadinasi mano gyvenimas gyvenasi :) teisingai. ACIU.
    Dekodamas, noriu paprasyti, kad neatstumem zmogaus, kuris irgi nori pakilti, taciau dar neturejo progos su jumis priskraidyti, prigyventi jusu pagarbos. Is savo puses Linai, siulau (nors ir baisu man tai tau siulyti) atnaujinti mokymus. Jei desi pastangas, pazadu: padarysiu is taves pilota, galinti saugiai sklesti.

    Tomas

    #181438
    vytask

    Tomai – tu esi labai geras žmogus, nors esi padraika ir užmirštuolis, :) toks tavo charakterio būdas, nesunkiai leidžia smerkti kitus ir atleisti sau už tuos pačius veiksmus, bet tai smulkmenos palyginus su ta atsakomybe, kuri ateina pradėjus mokyti skraidyti kitus. Kai mokini skraidyti kita žmogų žiūrėdamas i tai, ne kaip i verslą, o kaip i pagalba savo busimam kolegai – problemų santykiuose nebūna. Bet svarbiausias dalykas šiame procese – MOKĖTI MOKYTI ir JAUSTI ATSAKOMYBE. Manau, kad tau bus sunku konkuruoti :) su Ženia ar Marium.
    Pasigirdamas noriu pasakyti – mūsų nauji kolegos, kuriuos man teko pamokyti, jau po antros, trečios pamokos skriejo savarankiškai.

    #181440
    Georgas

    Labai tikiuosi, kad Tomas is visu tu istoriju padarys reikiamas isvadas, siek tiek surimtes ir bus puikiu instruktorium. O federacija jam isduos popieriuka.

    G.

    #181442
    Tomas Sestokas

    Georgas Parašė:


    > Labai tikiuosi, kad Tomas is visu tu istoriju
    > padarys reikiamas isvadas, siek tiek surimtes ir
    > bus puikiu instruktorium. O federacija jam isduos
    > popieriuka.
    >
    > G.

    Tomas isvadas padare. Manau, Tomui rimtumo netruksta ir jis labai tikisi ir siekia tapti puikiu instruktorium. Siuo metu Tomas nenori buti LSPSF instruktorium del zinomu priezasciu.
    Tomai, blin, nu kada gi tu ismoksi patyleti :(

    #181445
    GiSi

    :)

Rodoma 18 įrašų - nuo 41 iki 58 (viso: 58)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.