- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2003 28 rugpjūčio @ 12:36 #149581Sigitas
Įdomi informacija apie Brazilijos parasparnistus. kas su kokiais sparnais skraido –
http://www.goup.com.br/index2.html
Brazilijos FAI 2-os kat. “Valadares 2003” International Open rezultatai –
http://www.goup.com.br/resultados/2003/valadares/internacionalopen.pdf
, iš kur matosi, kad SOL firmos pagrindinis dizaineris Andre Rottet – pirmas! Taip pat aišku, kad SOL sparnai nenusileidžia GIN Boomerangams ir kitiems.
ir lietuvių pilotai, kurie skraido SOL, patenkinti sparnų kaina/kokybe ir rezultatais.
Puiku, kad yra galimybė ir lietuvių pilotams, kaip daug skraidantiems, taip ir pradedantiems skraidyt, įsigyti puikius SOL sparnus ir įrangą tikrai geromis kainomis ir sąlygomis.2003 28 rugpjūčio @ 12:38 #163841kleir sol synergy acro chiampe dalyvavo shalia mileniumu ir boomeriu ir kitu britvu..
Tai va kokiais sportiniais sparnais skraido puse saugiuju lietuvos pilotu:P
2003 28 rugpjūčio @ 12:39 #163842AnonimasPritariu.
jonis YARIS
2003 28 rugpjūčio @ 14:38 #163843GedasKad jau prasidejo reklama, tai pora linku apie Nova
Kalbant apie varzybu rezultatus, kam mums Brazilijos, pazvelkime i LT cempionato rezultatus
http://www.skrydis.lt/varzybos/2003/cempo_rez.htm
Subjektyvi Jerome Daoust (gal kas girdejo toki zmogu, jis siek tiek paraglidingu uzsiima, sparnu nepardavineja ) nuomone:
http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Best/Summary.htm
Jo pacio nuomones apie Aeron ir Artax:
Cross Country ‘etatinio’ sparnu bandytojo nuomone apie Artax sparna:
http://www.xcmag.com/html/read/article.cfm?id=1005&uuid=16841A53-F782-A015-9F9DD37688BB62CD
Vol Libre bandymu rezultatai:
http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Perf/Compare_English.htm
Paskutiniame Vol Libre numeryje yra Artax bandymu rezultatai. Max L/D=8.4 – berods pirmasis DHV 1-2 klases sparnas pasiekes sia riba.
Gedas
P.S. Jei ka – Nova sparnai paprastai nelabai tinka acro ar pan bezobrazijoms. Rimti sparnai rimtiems pilotams rimtiems skrydziams
2003 28 rugpjūčio @ 18:53 #163844Sigitas)) Lietuvos čempo rezultatai?)) – kiek alaus išgerta ten buvo ar pan.? – skraidymo tai faktiškai tada nebuvo:))
Jei jau žiūrėt, tai žiūrėkit LSPSF taurė 2003 – kiek kas ir su kokiais sparnais Lietuvoj priskraidė per visą sezoną – (šioj lentelėj įskaityti skrydžiai nuo 15km) –
http://www.skrydis.lt/varzybos_lspsf2003.htmlo kokie Europoje ‘skraidomiausi’ sparnai – puikiai matosi iš OLC neakivaizdinių varžybų, kur bet koks pilotas, turėdamas GPS, po skrydžio atsiunčia čia savo track’ą –
http://www.onlinecontest.org/olcphp/2003/ausw_wertung.php?olc=holc-i&spr=en&ein_kl=106kažkas minėjo dėl SOL, kad skrendant ausys lengvai lūžta – visų sparnų ausys lūžinėja, arba nelūžta tiems, kurie neskraido:)
2003 28 rugpjūčio @ 19:46 #163845GedasSigitas parašė:
>
> )) Lietuvos čempo rezultatai?)) – kiek alaus išgerta ten
> buvo ar pan.? – skraidymo tai faktiškai tada nebuvo:))Tada reikia zinoti ir kiek alaus buvo isgerta ir aname cempionate O del skraidymu Lietuvos taureje – deja ne visi gali skraidyti, kai oras ‘skamba’
Tiesiog kaliegos, nepradekime cia ar kur kitur fleimu tema ‘mano daiktas ilgiausias ir geriausias’… Asmeniskai as manau, kad kazka daugmaz objektyvaus apie viena ar kita sparna gali pasakyti tik tie pilotai, kurie per metus isskraido ne maziau kaip koki 100-150 valandu ir per ta laika isbando ne viena, o bent kokius 5 skirtingus sparnus (bent po 5-10 valandu ant kiekvieno).
Gedas
2003 29 rugpjūčio @ 05:44 #163846liotcikKa jus cia snekat, geriausiai skrenda “Eta” max L/D 70 http://www.leichtwerk.de/eta/en/gallery/photos.html
2003 4 rugsėjo @ 08:33 #163849Sigitas<Tiesiog kaliegos, nepradekime cia ar kur kitur fleimu tema 'mano daiktas <ilgiausias ir geriausias'… Asmeniskai as manau, kad kazka daugmaz <objektyvaus apie viena ar kita sparna gali pasakyti tik tie pilotai, kurie <per metus isskraido ne maziau kaip koki 100-150 valandu ir per ta laika <isbando ne viena, o bent kokius 5 skirtingus sparnus (bent po 5-10 <valandu ant kiekvieno).
– tik kad tokių pilotų nedaug, tiesa – kažkas buvo pasakęs: jei tau, žmogau, kas nors įdomu dėl skraidymų parasparniais ar pačios technikos – susirask Miečką, nes jo patirtis leis tau atsakyti į visus klausimus; o ir jei ne Miečka, Lietuvoj turbūt dar nieks neskraidytų. Miečkos koordinatės – 868253401, e-mail: ekspla@ekspla.com
– Gedai, bet niekur aukščiau nebuvo sakoma, kad SOL sparnai geresni už NOVA ar kitus ir pan, – visi sparnai geri, ir klijentas gali rinktis, o faktus žmonėms pateikti galima ir reikia
2003 5 rugsėjo @ 01:34 #163850egisLiotcik parašė:
>
> Ka jus cia snekat, geriausiai skrenda “Eta” max L/D 70
> http://www.leichtwerk.de/eta/en/gallery/photos.htmlbliamba – pora valandu usimusdamas iekojau internete kokia firma parasparnius “Eta” gamina
jei ka jau radau
2003 5 rugsėjo @ 01:43 #163851egisnoreciau pritarti kad nenukrypstant i krastutinumus tokios diskusijos kuo skiriasi sparnai skirtingu firmu ir t.t. tikrai aktualios ir naudingos, ypac naujokams – kai firmu atstovai ar gerbejai diskutuoja, klausantis is visos gaunamos informacijos galima kazka ir suprasti, nebutinai laimi tas kas garsiau rekia – klausytojai gi savo isvadas gali padaryti.
diskutuokim
va pvz apie NOVA daug kartu teko girdeti “nu cia kaip mersedesas tarp parasparniu”, o ka tai reiskai suprantamai isvertus???
2003 5 rugsėjo @ 02:35 #163852egisSigitas parašė:
>
> Puiku, kad yra galimybė ir lietuvių pilotams, kaip daug
> skraidantiems, taip ir pradedantiems skraidyt, įsigyti
> puikius SOL sparnus ir įrangą tikrai geromis kainomis ir
> sąlygomis.na tai gal galima butu paklausti:
kokios gi yra tos geros kainos?
ir kas yra geros salygos???
2003 5 rugsėjo @ 02:54 #163853egis>
> Jei jau žiūrėt, tai žiūrėkit LSPSF taurė 2003 – kiek kas ir
> su kokiais sparnais Lietuvoj priskraidė per visą sezoną –
> (šioj lentelėj įskaityti skrydžiai nuo 15km) –
> http://www.skrydis.lt/varzybos_lspsf2003.htmlprotingieji kurmiai
man, kaip beveik neskraidanciam, riamiantis viduriniu issilavinimu atrodo, kad minetos lenteles virsuje esantys pyluotai ten atsidure del savo patirties ir sugebejimu, o ne del sparno firmos. tai yra jei is geriausiu lietuvos pilotu atimsim SOL’us ir liepsim skrist su NOVO’m ir atvirksciai, vistiek Miecka liks Miecka, Laura liks Laura, kle liks lke ir sedes jie kaip sedeje savo virsutinese eilutese. taigi pagal visas tokias lenteles spresti apie sparnus nelabai geras pasiulymas, ar ne?
manau daugiau suprantantys pataisys jei as klystu… bet kad ne, neklystu2003 5 rugsėjo @ 14:22 #163856Sigitasše tau: – Egis rašė:
< apie NOVA daug kartu teko girdeti "nu cia kaip mersedesas tarp parasparniu" –
nuo kada Novos tapo ”mersedesais” tarp parasparniu?)), ir kodėl tada pilotai, anksčiau skraidę Novomis, dauguma perėjo pri kitų markių?Verta pažiūrėt toliau, Europoj, pasaulyje o ir Lietuvoj – kas su kokiais sparniais skraido ir kaip skraido – viskas yra internete.
2003 5 rugsėjo @ 16:28 #163857GedasSigitas parašė:
> ir
> kodėl tada pilotai, anksčiau skraidę Novomis, dauguma perėjo
> pri kitų markių?Kas ta ‘dauguma’, kuri perejo prie ‘kitu’ markiu? Kiekiais, jei galima.
> Verta pažiūrėt toliau, Europoj, pasaulyje o ir Lietuvoj –
> kas su kokiais sparniais skraido ir kaip skraido – viskas yra
> internete.Paziuri i Europa (OLC) – nu daugiausia Gin’ai, Ozonai, Novos, UP, Edel’iai. Dar Gradientai ir MacPara. Brazilijoje – Sol’ai, Ukrainoje – SC, Rusijoje Paraavis, visur savos mados ir tradicijos.
Gedas
2003 5 rugsėjo @ 17:10 #163858GedasEgis parašė:
> va pvz apie NOVA daug kartu teko girdeti “nu cia kaip
> mersedesas tarp parasparniu”, o ka tai reiskai suprantamai
> isvertus???Tai yra marketing bullshit, jei suprantamai isvertus i anglu kalba O jei domina, kuom Nova is tikruju skiriasi nuo kitu sparnu –
Nova (ypac paskutiniu metu) kiekvienos savo modelio kiekvieno dydzio sparna kuria atskirai. T.y. istobuline vieno dydzio modeli ne paprastai proporcingai ji padidina/sumazina ir priduoda testams, o ‘daveda’ atskirai. Todel siuo metu yra keista situacija – jau senokai parduodami naujausios kartos Artax/Aeron/Radon M ir L dydzio versijos, o S ir XS dar net negaminami ir nesertifikuoti. Del paprastos priezasties – tai jau bus siek tiek kitokie modeliai pagal sparno forma, profili, stropu sistema, etc. Priezastis paprasta – keiciantis dydziui, keiciasi sparno dinamines savybes, valdomumas ir saugumas (mazesni dydziai paprastai ‘pasiduoda’ zymiai sunkiau).
Kiekviena firma turi savo kurimo stiliu. Novos kryptis – XC masinos (Hannes Papesh zodziais – gliding machines). O, tarkim, Ozone – valdomumas.
Nova atsisake kurti ‘varzybinius’ (competition) sparnus, visas pajegas skirdama ‘kasdieniniams’ sparnams. Nors gal kam tai ir atrodo minusas, bet mano nuomone tai yra gerai, nes galima tiketis, kad kiekvienas ‘plataus vartojimo’ modelis bus labiau isbaigtas.
Rimtesnis poziuris i technika – sparnai pradedami gaminti ir pardavineti tik po sertifikacijos. Priezastis paprasta – pirkejas turi zinoti, ka perka (o pvz., Synergy S iki siol nesertifikuotas, o jau pardavinejamas).
Na o toliau prasideda jau skonio niuansai – vieni konstruktoriai labiau megsta ‘kietus’ stabdzius, kiti ‘minkstus’. Pas vienus sparnai informacija apie oro judejima perduoda per laisvagalius, pas kitus per stabdzius, pas trecius kombinuotai (ar isvis neperduoda ). Pas vienus sparnai lengvai valdosi svoriu, pas kitus labiau stabdziais, ir t.t. Zodziu, kiek konstruktoriu, tiek ir stiliu. Kiekvienas zmogus kuria ir renkasi pagal save.
Gedas
2003 6 rugsėjo @ 09:32 #163859AndriusParduodu sparną FREEX “MISSION” L . Kaina 2000lt. Tel. 8 612 70845
2003 8 rugsėjo @ 05:06 #163860liotcikGedas parašė:
>
>> Nova atsisake kurti ‘varzybinius’ (competition) sparnus,
> visas pajegas skirdama ‘kasdieniniams’ sparnams. Nors gal kam
> tai ir atrodo minusas, bet mano nuomone tai yra gerai, nes
> galima tiketis, kad kiekvienas ‘plataus vartojimo’ modelis
> bus labiau isbaigtas.
>Isbaigtumas priklauso nuo to kiek dedziu dirba prie vieno parasparnio, ju gabumu ir babkiu skirtu naujo gaminio kurimui, o jeigu gretimame kabinete dedes kuria Competition parasparni, tai tikrai nereiskia ,kad kaimyniam kabinete sukurtas DHV1-2 bus blogesnis
2003 8 rugsėjo @ 07:53 #163861GedasLiotcik parašė:
>
> >> Nova atsisake kurti ‘varzybinius’ (competition) sparnus,
> > visas pajegas skirdama ‘kasdieniniams’ sparnams. Nors gal kam
> > tai ir atrodo minusas, bet mano nuomone tai yra gerai, nes
> > galima tiketis, kad kiekvienas ‘plataus vartojimo’ modelis
> > bus labiau isbaigtas.
> >
>
> Isbaigtumas priklauso nuo to kiek dedziu dirba prie vieno
> parasparnio, ju gabumu ir babkiu skirtu naujo gaminio
> kurimui, o jeigu gretimame kabinete dedes kuria Competition
> parasparni, tai tikrai nereiskia ,kad kaimyniam kabinete
> sukurtas DHV1-2 bus blogesnisThat’s the point! Deja beveik _visos_ siuolaikines parasparniu kontoros susideda is vieno konstruktoriaus ir poros pilotu-bandytoju, neskaiciuojant ‘gamybininku’ (tai geriausiu atveju, daznai tas pats konstruktorius buna ir pilotas-bandytojas viename asmenyje). O laikas – resursas baigtinis ir gali atsitikti taip, kad isbaigti koki nors sparna iki galo jo ir neliks…
Gedas
2003 8 rugsėjo @ 08:07 #163862liotcikGali but, as kalbejau remiantis siek tiek rimtesnes aviacijos patirtimi. Neisivaizdavau kad parasparniu kurimas toks nesunkus, kad viska gali atlikt 1-2 zmones Nes pvz. An gamykloj dirba ~30000 inzinieriu. Taigi 3-5 zmones projektuoja pvz. rata (ne visa vaziuokle,o tik rata)
2003 8 rugsėjo @ 08:50 #163863GeorgasAn gaminamas rusijoje, ku istisi institutai uzsiiminedavo niekais by tik alga eina.
Georgas
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.