• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 29)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149581
    Sigitas

    Įdomi informacija apie Brazilijos parasparnistus. kas su kokiais sparnais skraido –

    http://www.goup.com.br/index2.html

    Brazilijos FAI 2-os kat. “Valadares 2003” International Open rezultatai –

    http://www.goup.com.br/resultados/2003/valadares/internacionalopen.pdf
    , iš kur matosi, kad SOL firmos pagrindinis dizaineris Andre Rottet – pirmas!:) Taip pat aišku, kad SOL sparnai nenusileidžia GIN Boomerangams ir kitiems.
    ir lietuvių pilotai, kurie skraido SOL, patenkinti sparnų kaina/kokybe ir rezultatais.
    Puiku, kad yra galimybė ir lietuvių pilotams, kaip daug skraidantiems, taip ir pradedantiems skraidyt, įsigyti puikius SOL sparnus ir įrangą tikrai geromis kainomis ir sąlygomis.

    #163841
    kle

    ir sol synergy acro chiampe dalyvavo shalia mileniumu ir boomeriu ir kitu britvu..

    Tai va kokiais sportiniais sparnais skraido puse saugiuju lietuvos pilotu:P

    #163842
    Anonimas

    Pritariu.

    jonis YARIS

    #163843
    Gedas

    Kad jau prasidejo reklama, tai pora linku apie Nova

    Kalbant apie varzybu rezultatus, kam mums Brazilijos, pazvelkime i LT cempionato rezultatus :)

    http://www.skrydis.lt/varzybos/2003/cempo_rez.htm

    Subjektyvi Jerome Daoust (gal kas girdejo toki zmogu, jis siek tiek paraglidingu uzsiima, sparnu nepardavineja :) ) nuomone:

    http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Best/Summary.htm

    Jo pacio nuomones apie Aeron ir Artax:

    http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Article/Wing/Archive/2002_12_27_JeromeDaoust_Nova_Artax/Main.htm

    http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Article/Wing/Archive/2002_12_20_JeromeDaoust_Nova_Aeron/Main.htm

    Cross Country ‘etatinio’ sparnu bandytojo nuomone apie Artax sparna:

    http://www.xcmag.com/html/read/article.cfm?id=1005&uuid=16841A53-F782-A015-9F9DD37688BB62CD

    Vol Libre bandymu rezultatai:

    http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Perf/Compare_English.htm

    Paskutiniame Vol Libre numeryje yra Artax bandymu rezultatai. Max L/D=8.4 – berods pirmasis DHV 1-2 klases sparnas pasiekes sia riba.

    Gedas

    P.S. Jei ka – Nova sparnai paprastai nelabai tinka acro ar pan bezobrazijoms. Rimti sparnai rimtiems pilotams rimtiems skrydziams :)

    #163844
    Sigitas

    :))) Lietuvos čempo rezultatai?:))) – kiek alaus išgerta ten buvo ar pan.? – skraidymo tai faktiškai tada nebuvo:))
    Jei jau žiūrėt, tai žiūrėkit LSPSF taurė 2003 – kiek kas ir su kokiais sparnais Lietuvoj priskraidė per visą sezoną – (šioj lentelėj įskaityti skrydžiai nuo 15km) –
    http://www.skrydis.lt/varzybos_lspsf2003.html

    o kokie Europoje ‘skraidomiausi’ sparnai – puikiai matosi iš OLC neakivaizdinių varžybų, kur bet koks pilotas, turėdamas GPS, po skrydžio atsiunčia čia savo track’ą –
    http://www.onlinecontest.org/olcphp/2003/ausw_wertung.php?olc=holc-i&spr=en&ein_kl=106

    kažkas minėjo dėl SOL, kad skrendant ausys lengvai lūžta – visų sparnų ausys lūžinėja, arba nelūžta tiems, kurie neskraido:)

    #163845
    Gedas

    Sigitas parašė:
    >
    > :))) Lietuvos čempo rezultatai?:))) – kiek alaus išgerta ten
    > buvo ar pan.? – skraidymo tai faktiškai tada nebuvo:))

    Tada reikia zinoti ir kiek alaus buvo isgerta ir aname cempionate ;) O del skraidymu Lietuvos taureje – deja ne visi gali skraidyti, kai oras ‘skamba’ :(

    Tiesiog kaliegos, nepradekime cia ar kur kitur fleimu tema ‘mano daiktas ilgiausias ir geriausias’… Asmeniskai as manau, kad kazka daugmaz objektyvaus apie viena ar kita sparna gali pasakyti tik tie pilotai, kurie per metus isskraido ne maziau kaip koki 100-150 valandu ir per ta laika isbando ne viena, o bent kokius 5 skirtingus sparnus (bent po 5-10 valandu ant kiekvieno).

    Gedas

    #163846
    liotcik

    Ka jus cia snekat, geriausiai skrenda “Eta” max L/D 70 :) http://www.leichtwerk.de/eta/en/gallery/photos.html

    #163849
    Sigitas

    <Tiesiog kaliegos, nepradekime cia ar kur kitur fleimu tema 'mano daiktas <ilgiausias ir geriausias'… Asmeniskai as manau, kad kazka daugmaz <objektyvaus apie viena ar kita sparna gali pasakyti tik tie pilotai, kurie <per metus isskraido ne maziau kaip koki 100-150 valandu ir per ta laika <isbando ne viena, o bent kokius 5 skirtingus sparnus (bent po 5-10 <valandu ant kiekvieno).

    – tik kad tokių pilotų nedaug, tiesa – kažkas buvo pasakęs: jei tau, žmogau, kas nors įdomu dėl skraidymų parasparniais ar pačios technikos – susirask Miečką, nes jo patirtis leis tau atsakyti į visus klausimus; o ir jei ne Miečka, Lietuvoj turbūt dar nieks neskraidytų. Miečkos koordinatės – 868253401, e-mail: ekspla@ekspla.com

    – Gedai, bet niekur aukščiau nebuvo sakoma, kad SOL sparnai geresni už NOVA ar kitus ir pan, – visi sparnai geri, ir klijentas gali rinktis, o faktus žmonėms pateikti galima ir reikia

    #163850
    egis

    Liotcik parašė:
    >
    > Ka jus cia snekat, geriausiai skrenda “Eta” max L/D 70 :)
    > http://www.leichtwerk.de/eta/en/gallery/photos.html

    bliamba – pora valandu usimusdamas iekojau internete kokia firma parasparnius “Eta” gamina :-)

    jei ka jau radau :-)

    #163851
    egis

    noreciau pritarti kad nenukrypstant i krastutinumus tokios diskusijos kuo skiriasi sparnai skirtingu firmu ir t.t. tikrai aktualios ir naudingos, ypac naujokams – kai firmu atstovai ar gerbejai diskutuoja, klausantis is visos gaunamos informacijos galima kazka ir suprasti, nebutinai laimi tas kas garsiau rekia – klausytojai gi savo isvadas gali padaryti.

    diskutuokim

    va pvz apie NOVA daug kartu teko girdeti “nu cia kaip mersedesas tarp parasparniu”, o ka tai reiskai suprantamai isvertus???

    #163852
    egis

    Sigitas parašė:
    >
    > Puiku, kad yra galimybė ir lietuvių pilotams, kaip daug
    > skraidantiems, taip ir pradedantiems skraidyt, įsigyti
    > puikius SOL sparnus ir įrangą tikrai geromis kainomis ir
    > sąlygomis.

    na tai gal galima butu paklausti:

    kokios gi yra tos geros kainos?

    ir kas yra geros salygos???

    #163853
    egis

    >
    > Jei jau žiūrėt, tai žiūrėkit LSPSF taurė 2003 – kiek kas ir
    > su kokiais sparnais Lietuvoj priskraidė per visą sezoną –
    > (šioj lentelėj įskaityti skrydžiai nuo 15km) –
    > http://www.skrydis.lt/varzybos_lspsf2003.html

    protingieji kurmiai
    man, kaip beveik neskraidanciam, riamiantis viduriniu issilavinimu atrodo, kad minetos lenteles virsuje esantys pyluotai ten atsidure del savo patirties ir sugebejimu, o ne del sparno firmos. tai yra jei is geriausiu lietuvos pilotu atimsim SOL’us ir liepsim skrist su NOVO’m ir atvirksciai, vistiek Miecka liks Miecka, Laura liks Laura, kle liks lke ir sedes jie kaip sedeje savo virsutinese eilutese. taigi pagal visas tokias lenteles spresti apie sparnus nelabai geras pasiulymas, ar ne?
    manau daugiau suprantantys pataisys jei as klystu… bet kad ne, neklystu :-)

    #163856
    Sigitas

    še tau: – Egis rašė:
    < apie NOVA daug kartu teko girdeti "nu cia kaip mersedesas tarp parasparniu" –
    nuo kada Novos tapo ”mersedesais” tarp parasparniu?:))), ir kodėl tada pilotai, anksčiau skraidę Novomis, dauguma perėjo pri kitų markių?

    Verta pažiūrėt toliau, Europoj, pasaulyje o ir Lietuvoj – kas su kokiais sparniais skraido ir kaip skraido – viskas yra internete.

    #163857
    Gedas

    Sigitas parašė:
    > ir
    > kodėl tada pilotai, anksčiau skraidę Novomis, dauguma perėjo
    > pri kitų markių?

    Kas ta ‘dauguma’, kuri perejo prie ‘kitu’ markiu? Kiekiais, jei galima.

    > Verta pažiūrėt toliau, Europoj, pasaulyje o ir Lietuvoj –
    > kas su kokiais sparniais skraido ir kaip skraido – viskas yra
    > internete.

    Paziuri i Europa (OLC) – nu daugiausia Gin’ai, Ozonai, Novos, UP, Edel’iai. Dar Gradientai ir MacPara. Brazilijoje – Sol’ai, Ukrainoje – SC, Rusijoje Paraavis, visur savos mados ir tradicijos.

    Gedas

    #163858
    Gedas

    Egis parašė:

    > va pvz apie NOVA daug kartu teko girdeti “nu cia kaip
    > mersedesas tarp parasparniu”, o ka tai reiskai suprantamai
    > isvertus???

    Tai yra marketing bullshit, jei suprantamai isvertus i anglu kalba :) O jei domina, kuom Nova is tikruju skiriasi nuo kitu sparnu –

    Nova (ypac paskutiniu metu) kiekvienos savo modelio kiekvieno dydzio sparna kuria atskirai. T.y. istobuline vieno dydzio modeli ne paprastai proporcingai ji padidina/sumazina ir priduoda testams, o ‘daveda’ atskirai. Todel siuo metu yra keista situacija – jau senokai parduodami naujausios kartos Artax/Aeron/Radon M ir L dydzio versijos, o S ir XS dar net negaminami ir nesertifikuoti. Del paprastos priezasties – tai jau bus siek tiek kitokie modeliai pagal sparno forma, profili, stropu sistema, etc. Priezastis paprasta – keiciantis dydziui, keiciasi sparno dinamines savybes, valdomumas ir saugumas (mazesni dydziai paprastai ‘pasiduoda’ zymiai sunkiau).

    Kiekviena firma turi savo kurimo stiliu. Novos kryptis – XC masinos (Hannes Papesh zodziais – gliding machines). O, tarkim, Ozone – valdomumas.

    Nova atsisake kurti ‘varzybinius’ (competition) sparnus, visas pajegas skirdama ‘kasdieniniams’ sparnams. Nors gal kam tai ir atrodo minusas, bet mano nuomone tai yra gerai, nes galima tiketis, kad kiekvienas ‘plataus vartojimo’ modelis bus labiau isbaigtas.

    Rimtesnis poziuris i technika – sparnai pradedami gaminti ir pardavineti tik po sertifikacijos. Priezastis paprasta – pirkejas turi zinoti, ka perka (o pvz., Synergy S iki siol nesertifikuotas, o jau pardavinejamas).

    Na o toliau prasideda jau skonio niuansai – vieni konstruktoriai labiau megsta ‘kietus’ stabdzius, kiti ‘minkstus’. Pas vienus sparnai informacija apie oro judejima perduoda per laisvagalius, pas kitus per stabdzius, pas trecius kombinuotai (ar isvis neperduoda :) ). Pas vienus sparnai lengvai valdosi svoriu, pas kitus labiau stabdziais, ir t.t. Zodziu, kiek konstruktoriu, tiek ir stiliu. Kiekvienas zmogus kuria ir renkasi pagal save.

    Gedas

    #163859
    Andrius

    Parduodu sparną FREEX “MISSION” L . Kaina 2000lt. Tel. 8 612 70845

    #163860
    liotcik

    Gedas parašė:
    >
    >> Nova atsisake kurti ‘varzybinius’ (competition) sparnus,
    > visas pajegas skirdama ‘kasdieniniams’ sparnams. Nors gal kam
    > tai ir atrodo minusas, bet mano nuomone tai yra gerai, nes
    > galima tiketis, kad kiekvienas ‘plataus vartojimo’ modelis
    > bus labiau isbaigtas.
    >

    Isbaigtumas priklauso nuo to kiek dedziu dirba prie vieno parasparnio, ju gabumu ir babkiu skirtu naujo gaminio kurimui, o jeigu gretimame kabinete dedes kuria Competition parasparni, tai tikrai nereiskia ,kad kaimyniam kabinete sukurtas DHV1-2 bus blogesnis :)

    #163861
    Gedas

    Liotcik parašė:
    >
    > >> Nova atsisake kurti ‘varzybinius’ (competition) sparnus,
    > > visas pajegas skirdama ‘kasdieniniams’ sparnams. Nors gal kam
    > > tai ir atrodo minusas, bet mano nuomone tai yra gerai, nes
    > > galima tiketis, kad kiekvienas ‘plataus vartojimo’ modelis
    > > bus labiau isbaigtas.
    > >
    >
    > Isbaigtumas priklauso nuo to kiek dedziu dirba prie vieno
    > parasparnio, ju gabumu ir babkiu skirtu naujo gaminio
    > kurimui, o jeigu gretimame kabinete dedes kuria Competition
    > parasparni, tai tikrai nereiskia ,kad kaimyniam kabinete
    > sukurtas DHV1-2 bus blogesnis :)

    That’s the point! Deja beveik _visos_ siuolaikines parasparniu kontoros susideda is vieno konstruktoriaus ir poros pilotu-bandytoju, neskaiciuojant ‘gamybininku’ (tai geriausiu atveju, daznai tas pats konstruktorius buna ir pilotas-bandytojas viename asmenyje). O laikas – resursas baigtinis ir gali atsitikti taip, kad isbaigti koki nors sparna iki galo jo ir neliks…

    Gedas

    #163862
    liotcik

    Gali but, as kalbejau remiantis siek tiek rimtesnes aviacijos patirtimi. Neisivaizdavau kad parasparniu kurimas toks nesunkus, kad viska gali atlikt 1-2 zmones :) Nes pvz. An gamykloj dirba ~30000 inzinieriu. Taigi 3-5 zmones projektuoja pvz. rata (ne visa vaziuokle,o tik rata) :)

    #163863
    Georgas

    An gaminamas rusijoje, ku istisi institutai uzsiiminedavo niekais by tik alga eina.

    Georgas

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 29)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.