- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2003 8 rugsėjo @ 12:29 #163865kle
Liotcik parašė:
>
>
> Gali but, as kalbejau remiantis siek tiek rimtesnes
> aviacijos patirtimi. Neisivaizdavau kad parasparniu kurimas
> toks nesunkus, kad viska gali atlikt 1-2 zmones Nes pvz.
> An gamykloj dirba ~30000 inzinieriu. Taigi 3-5 zmones
> projektuoja pvz. rata (ne visa vaziuokle,o tik rata)Nuskambejo kazhkokia sumenkinimo gaidele.. Manau kad daug geriau kai projektuotojas yra 1 zhmogus, nes taip ishvengiama ilgo kompromisinimo del pozhiuriu nesutapimo.. Apie tokia nesamone kai viena lektuva projektuoja 30000 inzhinieriu tai ash ish vis tyliu.. kokiu 10kart daugiau laiko sunaudojama ju minchiu sinchronizavimui, o dar jei viskas daroma rusijoj.. tai ish vis..
Tai kad dizaineris vienas- didelis pliusas, ir ish vis kuo ju mazhiau tuo geriau..2003 8 rugsėjo @ 12:42 #163866klevis nenurimstu kazhkaip.. paradoksas tavo toj minty..
negi rato projektavimui reik laikyt 3-5 etatus.. kad ir koki rata isivaizduochiau, bet ka ten gali veikti 3 zhmones?2003 8 rugsėjo @ 13:05 #163867liotcikkle parašė:
>
> vis nenurimstu kazhkaip.. paradoksas tavo toj minty..
> negi rato projektavimui reik laikyt 3-5 etatus.. kad ir koki
> rata isivaizduochiau, bet ka ten gali veikti 3 zhmones?Paziureciau kaip tu vienas suprojektuotum Tu-134 arba SU-27.
Tu klemensai bent isivaizduoji kiek daliu yra lektuve?
Ir nespreskit apie rusiskus lektuvus pagal rusiskas masinas.
Kaip minejau tas ratas (tiksliau visi ratai ju buna iki 20) tai cia ne ultralengvam lektuveliui,o rimtam lektuvui pvz 100t ir paziuresiu kiek laiko tu skaiciuosi jo atsparuma be baigtiniu elementu programos. Po to kol issiaskinsi ir istirsi naudojamas gumas padangoms po to dar rato protektoriu, stbzdziu kaladeliu dydi , stabdymo efektyvuma visas apkrovas kol sunurmuosi po dar ir dar, jei domina galeciau pabandyt sudaryt sarasa norint suprojektuot tikram lektuvui rata. (Dabar esant pilnai kompiuterizacijai turbut jau nereikia tiek daug zmoniu, bet veikt patikek yra ka)
))))
2003 8 rugsėjo @ 13:10 #163868GeorgasManau, is 3000 realiai dirba kokie 100, o kiti tik apsimeta (bent jau anksciau taip buvo, dabar – nezinau, gal jau persitvarke). Rata projektuoja vienas inzinierius, o dar trys raso ataskaitas.
Jokios tikros informacijos neturiu, tik speju.
Georgas
2003 8 rugsėjo @ 19:16 #163870kletai tada ir nesakyk kad ishbaigtumas priklauso nuo to kiek dedzhiu dirba prie projekto (parasparniuose), nes kiek teko suprast ten didelis skirtumas gaunasi tarp rimtos aviaciojos..
Shiuo atveju pas mus svarbiausia ideja.. o ja ishdevelopina reikiamas softas..
vnzo.. neishmetinek neteisingu teiginiu
2003 9 rugsėjo @ 05:50 #163871liotcikkle parašė:
>
> tai tada ir nesakyk kad ishbaigtumas priklauso nuo to kiek
> dedzhiu dirba prie projekto (parasparniuose), nes kiek teko
> suprast ten didelis skirtumas gaunasi tarp rimtos aviaciojos..Gal parasparniuose ir nereikia daug dedziu nes ten nieko naujo, is principo, nebesugalvojama. Zaidziama tik su geometrija ir siek tiek su konstrukcija (nerviuru isdestymas), tuomet ,turbut, uztenka vieno inzinieriaus. Panasiai yra ir su sklandytuvo aerodinamika , uztenka vieno zmogaus su reikalingu suftu, bet visa kita kas dedasi i sklandytuvo vidu ir pan. reikia dar 10 konstruktoriu (norint dirbt normaliais terminais)
> Shiuo atveju pas mus svarbiausia ideja.. o ja ishdevelopina
> reikiamas softas..Jei softas padetu tai gal ir smegenu nebereikia? Softas tik pagreitina tobulinimo procesa. (duoda isklotines keiciant geometrija, atlieka aerodinaminius skaiciavimus)
>
> vnzo.. neishmetinek neteisingu teiginiu2003 12 rugsėjo @ 06:25 #163885Anonimasvien nuotrauka ka reiskia!
http://www.solsports.com.br/nordeste2003/ingles_principal.htm2003 12 rugsėjo @ 10:17 #163886Sigitasatnaujintas http://www.parasparniai.mums.lt
skyrelyje “sparnai, įranga” pristatoma SOL, UP, freeX, Brauniger produkcija
2003 15 rugsėjo @ 15:25 #163892Sigitaskainos ir sąlygos – http://www.parasparniai.mums.lt
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.