- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 18 gegužės @ 06:52 #182919Marijonas
Kaip malonu buvo paskaityti apie pojucius po srauto nutrukimo…. Mano Sigma-7 po srauto nutrukimu beveik 80% buna su kaklaraisciais, bet kai pripranti, tai juokas… Siek tie pakompensuoji, arba dar lekdamas is nutrukimo fazes speji stropu pagalba isnarplioti. Nors uz si veiksma Zenia man duodavo piz… Tipo sparnas dar kaip reikiant neatsigaves, t.y. dar pilnai neskrenda, o as jau kaklaraiscius atrisineju ir galiu isprovokuoti nauja nutrukima, ar dar kokia nesamone…. Man buvo idomu palyginti kaip SIV atliekamas su skirtingos klases sparnais. Pirmame SIV-e as buvau su 1-2 sparnu ir negatyvai buvo juoku darbas, antrame SIV-e su 2 man sudetingiausia buvo kaip ne keista negatyvai. Cia as prisidirbau visko ir tvistu ir praskridimu atsipalaidavusiomis stropomis ir antrinio srauto nutrukimo ir t.t. Taciau bendras vaizdelis po SIV lieka: nuostabi savijauta ir atsirades pasitikejimas savimi ir savo sparnu…. Visi i SIV-a!!!!
2009 18 gegužės @ 11:30 #182920karolisJeigu neklystu Blokha per pirma siva moko is full stalo iseidineti staigiai viska paleidziant.
Tokiu budu sparno centras prisipucia daug greiciau negu ausys, is ten ir kaklaraisciai.
Nieko tokio, kol skraidai su 1-2, 2 sparnais tai del to per daug sukti galvos gal ir nevertaIs kitos puses… as savo 1-2 “cimodana” esu viena karta uzrises taip, kad teko su ta visa barzda ir leistis.
Tiesa sakant, pakartoti nenoreciau.O kad visi “advancininkai” dievagojasi esantys kaklaraisciu isrisimo ekspertai – anokia cia paslaptis.
Ko nepadarysi del graziu ausyciu2009 18 gegužės @ 18:04 #182923juonistai va as ir galvoju kaip su pradedanciuju sparnu Discovery3 galima padaryti tris srauto nutraukimus su trim kaklaraisciais. Tai del to ir kyla klausimas ar cia toks sparnas, ar kokia nors speciali isejimo is negatyvo technologija, nu tipo, kad daugiau adrenalino gautum
2009 18 gegužės @ 18:39 #182924karolisTai papasakok savo technologija – is kiek kartu tau uzsirisa kaklaraistis, ir ka darai kad taip neatsitiktu?
2009 18 gegužės @ 20:21 #182928juonisnu siaip as dar niekad nedariau srauto nutraukimo, del to ir klausiu.
2009 18 gegužės @ 22:37 #182935karolisTai tada tiesiog priimk kaip normalu dalyka kad uzsirisa mazi kaklaraisciai po fullstalo.
Dazniausiai pas standartikus tos ausys pacios po keliu sekundziu issoka arba uztenka paklibinti kurias nors ausines stropas del vaizdo kad tipo dirbi ore
Is ten visiem susidaro ispudis kad kaklaraisciai atrisami labai paprastai.Dauguma Blokhos SIV’ininku i kaklaraiscius ziuri su pasaipa, nes tipo cia ne rezimas, bet is tikruju jie ne visai teisus
Antra fullstala ne visada yra aukscio ir drasos daryti, o leistis su dideliu kaklaraisciu yra gana pavojinga.
Zapaske mesti juo labiau.Svarbiausia zinot kad kai skrendi su kaklaraisciu, sparno horizontalus greitis gali buti GEROKAI mazesnis.
T.y. sparno kokybe is 8 gali buti pavirtusi i 4 arba dar maziau, klevantu eiga mazesne, srauto nurovimas arciau ir tt.2009 18 gegužės @ 23:13 #182937karolisTa proga prisiminiau viena atveji is kazkurios nesenos keliones i turkija
Tai va atvariau as i zona turedamas dar gerokai virs 1000m aukscio, apacioj deginosi mano mergaite ir as isdidziai pareiskiau kad dabar jai asmeniskai zadu sukti kazkoki tai acro reikala
Aukscio buvo dar tikrai labai daug ir as visiskai ramia dusia pradejau sukioti kazkokius tai vingoverius / kilpas is kuriu perejau i SATa, ir is jo nusprendziau iseiti su dynamic full stallu. Deja tas stallas gavosi siek tiek asimetriskas ir as pradejau kreivai kristi atgal, ko pasekoje per negatyva vis delto issikrapsciau is tos diskotekos ir pamaciau kad turiu nebloga kaklaraisti. Aukscio dar buvo ~550, kaip ir viskas tvarkoj, tik va tas kaklaraistis niekaip nenori issiristi, nors tu ka. Beda tame kad as gana toli nuo kranto ir sekmingai toliau nuo jo tolstu, zodziu buvo tam tikra perspektyva leistis i vandeni, kuri tuo metu neatrode labai viliojanti.
Patampes krastines stropas kazkiek laiko supratau, kad to kaklaraiscio iprastom priemonem tikrai neatrisiu, ir jeigu noriu pakartotinai rauti srauta, tai dabar jau yra pats laikas. Idomu tai, kad kai sparno arkiskumas didelis, tai is apacios kaklaraistis atrodo visai menkas, nors realiai sparnas vos skrenda ir nuo menkiausio prisilietimo prie klevantu nueina i gala ir pradeda kazkaip keistai parasiutuoti, zodziu leistis tokiam rezime tikrai nesinori. Kol as ten krapsciausi ir galvojau, is mano turetu 550 liko 300m, o krantas toli, zodziu reikia rauti is naujo ir kuo greiciau. Paskubom nuroviau, paskubom isejau, ir reikejo matyti mano nustebusi veida kai po antro srauto nutrukimo jau turejau du solidzius kaklaraiscius ir <200 aukscio
Aciu dievui abudu jie greitai atsiriso ir as ramiai parskridau i kranta.
Mergaite taip ir nesuprato kurioj vietoj ten turejo buti visas grazusis acro
O as antra karta gyvenime isitikinau kad kaklaraisciai ne visada buna juokingi2009 19 gegužės @ 07:50 #182941juonisnu daug maz aiski situacija, dekui. Beje gal kam teko leistis su rimtu kaklaraisciu ne i vandeny, kokios pasekmes, koks zemejimo greitis, kaip geriau atlikti nusileidima ir pan. zinoma, jei neprasidejo autorotacija.
2009 19 gegužės @ 11:11 #182953viollAciu uz gerus ivertinimus.
Smulkmena, bet jegos prisest kitam keliones aprasymui prideda.
sekmes!
Violeta2009 25 gegužės @ 13:32 #183086mghsterJei dar kam įdomu įdėjau daugiau nuotraukų http://picasaweb.google.com/mantas/KaMesTenVeikem šitos darytos rusų, tikrai yra į ką pažiūrėt…
2009 25 gegužės @ 13:58 #183087TasasLabai fainos foto, atskleidžiančios tikrąjį SIV kurso vaizdą.
AČIŪ2009 25 gegužės @ 15:02 #183092sssvajoklisgrazus pasiskraidymas.. vienoj vietoj asimetrinis gavosi?
2009 25 gegužės @ 15:45 #183093mghstersssvajoklis Parašė:
> grazus pasiskraidymas.. vienoj vietoj asimetrinis
> gavosi?Apie ką kalbi? Srauto nutrūkimą, sparno lūžimą o gal SAT’ą Ženios
2009 27 gegužės @ 07:24 #183114sssvajoklisapie raudono sparno asimetrini keliuose nuotraukose….
[picasaweb.google.com
2009 27 gegužės @ 16:32 #183123mghsterNa ten tiesiog lūžo sparnas darant vingouverį (tikriausiai), nežinau ar tai visai asimetrinis frontalas… O su frontalais negatyvais ir visu kituo nedėjau nuotraukų, nes išviso yra du DVD ir tingiu atrinkinėt
2009 28 gegužės @ 07:46 #183131sssvajoklisAisku tada. Bitlas labai gerai moka dirbti su filmais . gal jis galetu tuos DVD sutrumpinta pagrazinta forma ideti i interneta ir parodyti visiems… galvoju kaip bebutu vaizdine medziaga daug geriau uz bet koki pasakojima…
2009 28 gegužės @ 08:01 #183132BitlasBitlas su savo darbais nespeja, o dar bandot ir svetimus uzkraut. Visai padorumo neturit…
2009 28 gegužės @ 19:05 #183153mghsterSpecialiai svajoklio su trim s prašymu http://picasaweb.google.com/mantas dar 500 nuotraukų
2009 29 gegužės @ 20:54 #183176sssvajoklisNuosirdus ACIU!!!!!!!!!!!!!!!!
2009 30 gegužės @ 08:13 #183181BlochaNa pagaliau ir aš pora žodžių parašysiu apie mūsų SIVa Makedonijoj.
Apie šalį geriau Violetos niekas neparašys, aš tik pasakysiu, kad mes jautėmės Makedonijoj labai komfortiškai. Nuoširdus žmonės su artimu mentalitetu, gražus vaizdai, įdomios vietos..
Startavietė Galičica – pagrindinė prie Ochrid ežero, nuožulnumas idealus, žolytė, bet yra ir akmenų kai kur ir stropos gali užsikabinti. Pirma problema – jei meteo-vėjas pučia iš rytų, startuoti neįmanoma. Antra problema – jei nėra termičkos, tiesiai skrendantį zoną, virš vandens lieka vargani 400-500 m. Nekas… Bet viduryje dienos pradeda „vežti“ visas Galičica masyvas; kol eini į zoną palei kalnagūbrį – be problemų surenki pakankamai aukščio, kad zonoje turėtum jau kilometrą. Toks atėjimas į zoną dar ir įdomesnis, bet žaliam čiainikui gali būti nejauku trintis prie uolų.
Vietiniai dabar ruošia naują startavietę prie pat zonos, kurį leis ateiti virš vandens garantuotai 800 m aukštyje, be papildomo rinkimo. Be to startas bus uždengtas nuo rytų vėjo – mažiau priklausysime nuo meteo-sąlygų. Startavietė turi būti paruošta jau birželio mėn.
Nusileidimas – prie pat zonos, ant didelio kempingo paplūdimio. Yra ir kliūtys (dvi medžių juostos, tarp kurių reikia pataikyti), bet baigęs kursą pilotas turi pataikyti be problemų.
Makedonai organizavo procesą beveik be priekaištų: kol nusileidžia paskutinis pilotas, mikroautobusas jau privažiuoja ir pasiruošęs kilti į kalną, ant vandens nuolat budi kateris su dviem žmonėm (kuris labai juokingai važinėja paskui tavo šešėlį, kol tu dirbi zonoje, paklausiau – kam, sako – kad butu arčiau ir kad variklis garantuotai veiktu
), pakrantėje budi gydytoja, pasiruošusi suteikti pirmąją pagalbą, dar vienas žmogus filmuoja visus skrydžius. Sraigtasparnis neskraido, bet esant nelaimingam atsitikimui numatyta kviesti iš Ochrido greituminį policijos katerį, kuris atplaukia per 7 min ir per 30-40 min po įvykio nukentėjęs bus traumatologinėje klinikoje Ochride. Manto išėmimas iš vandens užtruko 12 min.
Jei nėra oro, autobusas mūsų paslaugom važiuoti bet kur visą parą. Tuo ir pasinaudojome, kol prie Ochrido pute rytai. Apsilankėme Kruševo startavieteje, nuskristi išėjo tik vakare žemyn, bet supratau, kad esant terminėm sąlygom vieta nuostabi skriejimui ir maršrutams. Makedonai sako, kad tai pagrindinė jų XC-vietove. Ta pačią dieną pabuvojome ant jų „varlynuko“ – Ribnik. Nuostabus kalniukas mokymams – beveik apvalus 100 m kupstas viduryje lygumos, tinka visiems vėjams. Danga – žolytė, nuolydis idealus, nusileisti – bet kur apačioje. Papūtė vėjelis ir mūsiškiai paskriejo lygiam dinamike apie pusvalandį.
Finansinė pusė išėjo tokia:
Apgyvendinimas viešbutuke su maitinimu kainavo 21 eur. Už tai gauni kukliai įrengtą kambarį su dušu, švedų stalo pusryčius, didelį sumuštinį su savim bei skanią ir sočią vakarienę. Karšti gėrimai įskaičiuoti, o ryte atsisakyti dieviškos kavos iš šeimininkės rankų gali tik visiškas šio gėrimo ne mėgėjas. SIV-paketas (mikroautobusas, kateris, daktaras) kainuoja 17-22 eur pilotui (priklausomai nuo grupės dydžio). Startų kiekis neribotas – kiek grupė sveikatos turi. Nesant orui autobusas veža, kur pasakysi. Mes pvz reguliariai važiavome į Ochrid į pirtį (10 eur žmogui pirtis prabangiame viešbutyje). Vietinės kainos apskritai paliko piniginei labai gerą įspūdį, o vietinis vynas už 10 Lt… M-m-m, Tga-Za-Jug forever!
Miniveną C4 Grand Picasso mes išsinuomavome už 130 Lt parai. Komfortiškai gali važiuoti 4+1 žmonės. 2 dienų kelias pirmyn (kuras, mokami keliai, maistas, nakvynės) pro Serbija kainavo 290 eur. 3 dienų kelias atgal pro Albaniją, Kroatija, Austriją – 340 eur.
Tai yra nukeliauti minivenu 4-ese kainuoja kiekvienam apie 960 Lt, mikroautobusu (6-8-ese) – apie 620 Lt. Alternatyva – skrydis lėktuvu apie 1400-1500 Lt. Vietoj per 9 dienas SIV-kursantas išleis 1780 Lt, nepilotas – 650 Lt.
Bendras SIV-o skaičiavimas 2400-2900 Lt duoda neblogą rezultatą, palyginus su Turkijos 3500-4000 Lt.Bendros išvados butu tokios: Visai nebloga alternatyva Turkijai, bet su sąlyga, kad nauja startavietė bus įrengta. Gėlas vanduo – akivaizdus pliusas, ištraukti ir išdžiovinti sparną ne kiek nekainuoja. Vietinis klubas dirba gerai, ir kas svarbiausia – matosi suinteresuotumas, kad SIV-grupės atvažiuotu reguliariai ir liktu patenkintos.
Komentarai apie full-štalus, ir pan. Ne laikau aš kaklaraiščio vaikišku režimu, pagaliau daug kam būna toks šlipsas, kad skristi tiesiai iškarto neįmanoma. Tai galbūt kita medalio pusė mano bandymo psichologiškai nuraminti žmogų ir įtikinti jį, kad kaklaraištis – tai ne proga infarktui ar iš karto atsarginio parašiuto mėtymui. Jei įmanoma, kaklaraištis tūri būti sutvarkytas vienu ar kitu būdu, ką mes ir mokomės SIVe.
Kas liečia švelnaus išėjimo iš Full-štalo (su daug mažesne šlipso tikimybe), kurį mes nagrinėjame per SIV-PRO, tai aš po truputi bręstu perkelti šį pratimą į pirmą SIVą, bet argumentų PRIEŠ irgi netrūksta. Aš pasiruošęs diskutuoti šį klausimą su patyrę pilotais ir rimtais SIV specialistais, prie kurių ir save nekukliai priskiriuAčiū už kantrų viso posto skaitymą
Blocha
ARCUS -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.