- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 4 rugpjūčio @ 10:35 #152764Mikutovskis
Sveiki oro zmones
Noriu skraidyti su skraidykle (hang gliding), (ne su moto), ka patarsit kur kreiptis ir t.t. Na Jus patys zinot ko as turiu paklausti, daugiau nei as dabar galiu paklausti
Dekingas uz info kiekvienam is anksto.
P.S. As is Jonavos, cia du parasparnistai yra
(vienas is Ju mano pusbrolis) reikia manau vieno ir su skraidykle
2010 4 rugpjūčio @ 11:25 #188536MarijonasTavo pusbrolis pakankamai kompetetingas viska paaiskinti ir perkalbeti skristi parasparniu……
2010 4 rugpjūčio @ 11:33 #188538MikutovskisPrasideda
2010 4 rugpjūčio @ 11:44 #188539RaimuckaKaune Vyshniukas yra
2010 4 rugpjūčio @ 13:30 #188542MikutovskisDekoju
2010 4 rugpjūčio @ 13:35 #188543juroxMarijonai. manes vieno neuzteko perkalbeti ta OŽY, todel pasiuliau kreiptis i foruma. tikiuosi atsiras kompetetingu zmoniu kurie isaiskins visus pliusus ir minusus.
vysniuk.atsiliepk !2010 4 rugpjūčio @ 14:55 #188545juroxMikutovskiui. radau keleta stasiuko minciu apie tai.
Kas ir kaip
2005-02-02 21:55
Jei niekaip neišsirenki skraidymo priemonės, bet skaitai skraidūnų forumą, jame gali gauti informacijos apie varžybas. Atvažiuok, pažiūrėk kaip surenkamos skraidyklės, kaip jos paruošiamos startui, kaip kyla, leidžiasi. Ir pats turėsi galimybę abi skraidymo priemones palyginti, gal bus lengviau išsirinkti. Jei nori skraidyti tik savo malonumui, iškart galiu patarti – rinkis parasparnį. Aš pradėjau irgi nuo skraidyklės ir daug metų skraidžiau, kol neatsirado parasparnis. Įsivaizduoju, dabar reikėtų išsiruošti paskraidyti į kalnus su skraidykle. Paprasčiausiai neišneštų kišenė, nes su tokiu kroviniu tektų važiuoti tik su savo mašina. Reikia specialios bagažinės. O parasparnį įmetei pas draugus į bagažinę, sumokėjai savo kelionės dalį ir pirmyn. Kas liečia saugumą, tai jis tavo galvelėj. Priseis daug perskaityti literatūros (ją padės išsirinkti instruktorius, į kurį tu kreipsies). Taip pat parekomenduos kokį įsigyti sparną ir visą kitą. Iš pirmo žvilgsnio, parasparnis labai paprasta, primityvi, lengvai prieinama skraidymo priemonė. Daug kas ir nusvyla nagus, neįvertinęs situacijos. Skraidyklei nesilanksto sparnai, bet patikėk manim, ją taip pat ore kaip šapelį svaido, o ir tūpimas su kieta konstrukcija ir nemažu greičiu ant savų kojų yra komplikuotesnis nei su parasparniu. Galų gale, saugumas priklauso ne nuo skraidymo priemonės, o nuo daugybės įvairiausių faktorių, kuriuos savo mokymosi kely sužinosi, nes tingiu viską vardyti. Vasario 12-13 d. prie Trakų pilies ant ežero vyks varžybos ir skraidūnų bus kaip musių ant karvės š. Štai ten ir galėsi iki soties grožėtis jų skrydžiais, rinktis sau tinkamą sielai skraidymo priemonę. Sėkmės. Pavasaris čia pat rinkis greičiau.Kas ir kaip (2)
2005-02-04 13:10
Abi skraidymo priemonės žavios, tačiau kiekviena iš jų turi savo niuansų kaip žemėje taip ir ore. Ir įrodinėti, kuri pranašesnė yra beprasmiška. Tačiau spartus parasparnių išpopuliarėjimas paskutinį dešimtmetį kalba pats už save. Nes tai iš tikro pats paprasčiausias ir greičiausias būdas atsiplėšti nuo žemės. Skraidykle visdėlto yra jau technika, prie jos daugiausiai linksta turintis tam palinkimą, mėgstantis varžtelius, dildes, pjūklelius, slankmatį ir t.t. Žiūrėkit, kiek gamtoj įvairiausių paukščių ir visi skrenda, tiesa vieni greičiau kiti lėčiau, bet jie neturi pasirinkimo, kokie išsirito iš kiaušinių, kokius gavo sparnus su tokiais ir skraido. O mes galim išsirinkti, norim greičiau su vėjeliu, renkamės skraidyklę, norim lėčiau – parasparnį. O blaško ore visus vienodai, jau labai mes mažučiai tame oro vandenyne. Parasparnio žavumas štai kur – timptelėjai už virvučių ir stovi sparnas virš galvos, keli žingsniai ir tavo svajonė išsipildė. Tai tik mano, amžino romantiko, nuomonė.Kas ir kaip (3)
2005-02-04 23:35
Vis dėlto mums veteranams anuo metu buvo daug lengviau, nes nebuvo pasirinkimo, buvo tik sklandymas. 1963 Klaipėdoje Jakų aerodrome pakilau į savarankišką skrydį su “primorcu” arba KAI-12 sklandytuvu. Tais pačiais metais, ieškodami nuotykių keliese pabandėm skristi ir kilti paskui sunkvežimį su paprastu apvaliu šuolių parašiutu. “Žaidėm”, kol keliese kojas susilaužėm. O po 10 m. pasidariau pirmąją skraidyklę. Ir daug prakaito sugėrė Nidos kopos ir pajūrio smėlis betampant jas ant dviračio iki kelto ir jūros. O kur dar Krymas, Kaukazas… Ir kai pasirodė parasparniai, būtent dėl lengvo ir paprasto transportavimo pasirinkau jį. Skraidyklė savo veržlumu, forma, dizainu, skrydžio savybėmis man sukelia nemažai sentimentų ir prisiminimų, bet man tai jau praeitas etapas. Tai jaunų ir stiprių vyrų sportas. Kas liečia nelaimingų atvejų statistiką, lyginant skraidykles ir parasparnius, tai nereikia užmiršti kuo daugiau skraidoma. Parasparnių kaip musių kiekvienoje Europos skraidavietėje. Nes tas užsiėmimas prieinamas kiekvienam panorėjusiam ir turinčiam babkių ir nieko apie tai neišmanančiam. Iš čia ir statistika kitokia nei skraidyklių. Vyručiai, gyvenkim draugiškai, danguj vietos daug.Kaip ten dėl saugumo su parasparniu?
2004-09-13 18:10
O aš taip pat savo jaunystėj pradėjau nuo sklandymo, vėliau, pakeitus darbo specifiką, perėjau prie skraidyklių. Atsiradus Lietuvoj parasparniams, pasirinkau šią skraidymo priemonę. Paaiškinsiu kodėl. Su skraidykle tampytis kur kas sudėtingiau, turiu omenyje transportą, o čia tik kuprinė į kurią telpa pusė tavo gyvenimo. Įsimetei į bagažinę ir pirmyn nors į pasaulio kraštą. Po skraidyklės sparnu nesijaučiau saugesnis nei po parasparniu. Ten jau ir greitis didesnis, tūpimas sudėtingesnis, kieta konstrukcija daug ko neatleidžia. Kiekviena skraidymo priemonė turi savo žavesio ir negalima žmogaus įkalbinėti pasirinkti būtent tą, o ne kitą būdą skraidyti. Čia jau jo reikalas. Dabar yra literatūros ir galima patenkinti smalsumą apie viską išsamiai. Ne skraidymo priemonėj glūdi saugumas, o piloto makaulėj. Įsigyk gerą pagal saugumo testus parasparnį ir svarbiausia išmok pasirinkti skraidymo vietą ir oro sąlygas ir būsi saugesnis nei žemėje. Kybai po debesėliu, o po tavo kyšančiomis kojomis sukasi žemė. Ar ne gražu?2010 4 rugpjūčio @ 16:27 #188546MikutovskisJoooooo – odnako ze !
Man atrodo vienu parasparniu Jonavoje daugiau skraidzios
2010 4 rugpjūčio @ 19:16 #188547Sigitassvarbu neskubant pasverti visus ‘už ir prieš’, įsiklausyti kitų nuomonės…
2010 5 rugpjūčio @ 05:22 #188551MarijonasO tu pabandyk ir viena ir kita skraidymo buda. Tiek tarp skraidyklininku yra skraidanciu parasparniai, tiek tarp parasparnininku yra skraidanciu skraidyklemis…… Ju nuomones taip pat ivairios. Svarbiausia – nepriesinti vienos skridimo priemones pries kita…..
2010 5 rugpjūčio @ 10:09 #188553MoonJei esi idejinis ir nori statyti komunizma – rinkis skraidykle. Jei nori dziaugtis gyvenimu – rinkis parasparni.
2010 5 rugpjūčio @ 20:32 #188560MindaugasHGto Mikutovskis: Raudondvari baisogalos skraidykliu sporto klubas turi dviviete skraidykle, tai kai leidzia salygos skraidome, tai mielai pakeltume ir paaiskintume kas domina
jei dar yra noro gali paskambinti 867486284
to moon: As manau skraidykles vienas minusas yra tik gabenimas, bet jeigu turi nuosava automobili ir stogo skersinius tai si problema dingsta2010 5 rugpjūčio @ 20:49 #188561Evaldas ZDel transportavimo tai skraidykle turi minusa, bet skrydzio kokybe – pliusa deciau skraidyklei;)
2010 5 rugpjūčio @ 23:52 #188564liotcikMoon Parašė:
> Jei esi idejinis ir nori statyti komunizma –
> rinkis skraidykle. Jei nori dziaugtis gyvenimu –
> rinkis parasparni.Jei nori dziaugtis gyvenimu rinkis naktinius klubus ir alkoholi
2010 6 rugpjūčio @ 06:58 #188567MoonLiotcik, pasirinkau parasparni, o ke koksa. Na, dar bokala alaus, po gero skrydzio
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.