- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 28 spalio @ 17:03 #162168Anonimas
Pamate Homeris Simpsonas zmogu prijungta prie dirbtinio kvepavimo aparato ir sušuko: Aš čia pats matai savo plaučius plėšau, o jam ponui prijungė aparatą!
2005 28 spalio @ 17:11 #162169liotcikSimpsonas parašė:
>
> Pamate Homeris Simpsonas zmogu prijungta prie dirbtinio
> kvepavimo aparato ir sušuko: Aš čia pats matai savo plaučius
> plėšau, o jam ponui prijungė aparatą!2005 29 spalio @ 11:08 #162170AnonimasDaug kas is manes saipesi kai ruosisausi pirkt moto parasparni-skuduras,paklode jaigu nori uzsimust tai skrisk…Ir tai buvo “tikri lakunai,asai”Bet kaip dabar pasakau kad valandai sudeginu 2,5 l benzino ir skraidau istisus metus kaip tai jau ir pavyduliaut pradeda.Koks skirtumas su kuo tu skrendi,dangus juk taspats.
2005 29 spalio @ 16:55 #162172liotcikSiaip parasparnis yra paprasciau. Patys skraidyklininkai ta patvirtina. Jei paprastumas tau pirmoj vietoj, nedvejodamas gali rinktis para.
Bet sakykim 300 mersas uz golfa daug daugiau benzo ryja, golfa paprasciau vairuot nes jis mazesnis, bet kazkodel labai daug kas nori merso.
Patikek Vycka dangus atrodo kitaip kai skrendi su skraidykle, su parasparniu ar lektuvu.
Beje apie tavo minetus motoparasparnius ir motoskraidykles, moto skraidykle daugiau kaip lektuvelis pas ja greitis ~ 2x didesnis, su ja gali kurnors nuskrist net prie 5m/s priepriesinio vejo. Bet jei tau aktuliausia benzino sanaudos ir skraidai tik virs aerdromo savo malonumui, zinoma moto parasparnis tikslesnis pasirinkimas.Vycka parašė:
>
> Daug kas is manes saipesi kai ruosisausi pirkt moto
> parasparni-skuduras,paklode jaigu nori uzsimust tai
> skrisk…Ir tai buvo “tikri lakunai,asai”Bet kaip dabar
> pasakau kad valandai sudeginu 2,5 l benzino ir skraidau
> istisus metus kaip tai jau ir pavyduliaut pradeda.Koks
> skirtumas su kuo tu skrendi,dangus juk taspats.2005 29 spalio @ 19:30 #162173AnonimasMan atrodo, kad aktualiausia yra pakilti nuo zemes ir skristi. O kokia skraidymo priemone pasirinkti, spendzia kiekvienas asmeniskai. Geriausia, zinoma, isbandyti kuo daugiau variantu ir galiausia pasirinkti tai, kas artimiausia (arba bent jau finansiskai priimtiniausia). Teko isbandyti nemazai skirtingu skraidymo aparatu. Skrydzio su skraidykle pajusti, deja, dar neteko, bet neabejoju, kad si skraidymo priemone taip pat turi savo “sarmo”.
2005 31 spalio @ 09:24 #162175AnonimasAs noriu pasakyt tai,kad skraidykim tuo, kas mums yra priimtiniausia,ir nemenkinkim kitu skraidymo aparatu.O skirtuma tarp golfo ir merso as tikrai zinau,nes teke nemazai paskraidyt ir su ulo,sklandytuvu ir dar daug kitu greitesniu aparatu,tuo labiau jog ir mano darbas tiesiogiai susijes su aviacija. :)Liotcik parašė:
>
> Siaip parasparnis yra paprasciau. Patys skraidyklininkai ta
> patvirtina. Jei paprastumas tau pirmoj vietoj, nedvejodamas
> gali rinktis para.
> Bet sakykim 300 mersas uz golfa daug daugiau benzo ryja,
> golfa paprasciau vairuot nes jis mazesnis, bet kazkodel labai
> daug kas nori merso.
> Patikek Vycka dangus atrodo kitaip kai skrendi su skraidykle,
> su parasparniu ar lektuvu.
> Beje apie tavo minetus motoparasparnius ir motoskraidykles,
> moto skraidykle daugiau kaip lektuvelis pas ja greitis ~ 2x
> didesnis, su ja gali kurnors nuskrist net prie 5m/s
> priepriesinio vejo. Bet jei tau aktuliausia benzino sanaudos
> ir skraidai tik virs aerdromo savo malonumui, zinoma moto
> parasparnis tikslesnis pasirinkimas.
>
>
> Vycka parašė:
> >
> > Daug kas is manes saipesi kai ruosisausi pirkt moto
> > parasparni-skuduras,paklode jaigu nori uzsimust tai
> > skrisk…Ir tai buvo “tikri lakunai,asai”Bet kaip dabar
> > pasakau kad valandai sudeginu 2,5 l benzino ir skraidau
> > istisus metus kaip tai jau ir pavyduliaut pradeda.Koks
> > skirtumas su kuo tu skrendi,dangus juk taspats.2005 31 spalio @ 19:50 #162178AnonimasNoriu pataisyti “Liotcik”. Siuolaikiniu motoskraidykliu max greitis 160km/h, kreiserinis 80 – 100km/h (Pegasus, Air Creation). Visos motoskraidykles skraido iki 12m/sek vejo greicio. Kuro sanaudos dvivieciame varijante 6 (HKS 700)- 10 (ROTAX 912)l/h. Tupimo greitis 60 km/h, pakilimo – 65. Todel turistiniam varijantui tai yra idealu. Kaip praktika rodo 300 km atstumas ne problema. Taip pat motoskraidykle tinka ir laisvo skrydzio megejams. Zmones sugeba su 5l benzino iskaboti po 6 val! Aisku motorizuotas parasparnis labiau priklauso nuo vejo stiprumo, todel jo galimybes mazesnes. Bet kaina irgi mazesne, plius laikymo problemos mazesnes.
2005 2 lapkričio @ 06:19 #162183VysniukasNa pradziai vis tik pasakysiu, kad ismokus skristi su skraidykle, su parasparniu ismokti paprasciau, bet norint gerai ir saugiai pilotuoti abiem atvejais reikia nuosirdziai mokytis ir laiko uzims panasiai.
O dabar testas kaip pasirinkti kuo skraidyti.
Na jei rinktis kuo skraidyti reiktu pirma atsakyti i kelis klausimus:
1. Ko nori?
2. Kokios tavo finansines galimybes (galima norite ir i kosmosa, bet ar galesi tai sauleisti)?
3. Kas ir ka siulo?
4. Pabandzius su tuo ka siulo dar karta atsakyk i 1. klausima?O dabar spjauk i visus komentatorius ir mokinkis skristi su tuo ka pasirinkai ir kai ismoksi skristi su vienu orlaivio tipu, tada gali pagalvoti ir apie kita, jei panoresi.
Sekmes,
Vysniukas.2005 2 lapkričio @ 09:45 #162187VysniukasP.S. Paskutiniam komentare neparasiau, kad mokintis reikia pas instruktoriu, o ne savistoviai, na bet tai manau visi suprato.
2005 2 lapkričio @ 15:39 #162194Anonimastaip aš visiškai pritariu. Vytcka savo parasparnį dešimt metrų nusineša į pievutę, būrbt ir skrenda. nereik nei aerodromo, nei dar kažkokių hujovinų.
o seni lakūnai ir konstruktoriai parasparnius šakina todėl, kad nejuda jų biznis. vat kur katė pakasta.2005 2 lapkričio @ 16:09 #162196liotcikZmogau tu aerodrome nesi buves turbut. Is kur tokios mintys ))))
S K A I T Y K I T parašė:
>
> taip aš visiškai pritariu. Vytcka savo parasparnį dešimt
> metrų nusineša į pievutę, būrbt ir skrenda. nereik nei
> aerodromo, nei dar kažkokių hujovinų.
> o seni lakūnai ir konstruktoriai parasparnius šakina todėl,
> kad nejuda jų biznis. vat kur katė pakasta.2005 2 lapkričio @ 19:47 #162208Anonimasman iki aerodromo su dviračiu 25 min. aerodrome daug būnų. tad… aišku gerai ir lėktuvai…bet kam susidaryti sau papildomu rūpesčių???? parasparny susivyniojai ir nešiesi švilpaudamas.
2005 3 lapkričio @ 06:41 #162209liotcikTaigi jau buvo kalbeta kad jei tau svarbiausia paprastumas, renkiesi parasparni ir nesuki sau galvos.
Bet tu gerbk ir kitus kuriems parasparnis atrodo per daug gleznas ir juo net neimanoma skrist prie 10-12m/s vejo o kokybe tik 8-10 ir rekordas tik 230km pavejui (cia kalbu is sklandytoju puses, ju technika sudetinges ir uz skraidykliu ir parasparniu kartu sudejus). Kai saka: kas kam rupi. Specialiai jokiu kliuciu parasparniams nieks nesudarineja, kliutys tik tavo galvoje.liotčik. parašė:
>
> man iki aerodromo su dviračiu 25 min. aerodrome daug būnų.
> tad… aišku gerai ir lėktuvai…bet kam susidaryti sau
> papildomu rūpesčių???? parasparny susivyniojai ir nešiesi
> švilpaudamas.2005 3 lapkričio @ 14:46 #162212GeorgasO skraidykliu rekordas – 122km pavejui:
http://www.skrydis.lt/files/Rekordai/rekordai2005_09.pdf
:PPPPP
G.
2005 3 lapkričio @ 18:46 #162213LivingstonasKam kuo labiau patinka skristi, tas tuom tegul ir skrenda. Juk skraidymo priemones pasirinkimas tikrai neturetu priklausyti nuo “kietumo” ar “krutumo” demonstravimo. Argi nesvarbiausia skristi? Keistas gincas…
2005 3 lapkričio @ 21:46 #162214Anonimasfraze rasta lietuvishko interneto bruzgynuose:
“Svajonę skristi vienoje ar kitoje formoje, labiau ar mažiau išreikštą
turėjau visada.”zhmones, nesipykite del tu skraidymo formu, svarbu, kad turetumet ishreikshtas svajones:))… ir geriau labiau nei mazhiau:))
2006 30 rugpjūčio @ 06:11 #169873AnonimasGal kas zinot kur galima nusipirkt skraidykle ir kiek mazdaug kainuoja?
2006 30 rugpjūčio @ 10:10 #169876Anonimasna, skraidyklininkai vezhasi kas ish kur sugeba. dazhniausiai ish vokietijos per dhv.de puslapi susirade.
pasiulychiau uzheiti i hanggliding.lt puslapi kur “buriuojasi” skraidyklininkai, bet dabar, del piktu zhmoniu ish amerikes (gal kokiu spam botu), porai savaichiu puslapis “nuluzho”. tai po shio termino gali ten pasilankyti ir pasizhiureti “kas ir kaip” ir daugiau suzhinoti apie skraidykles.
kaina priklauso nuo stovio, modelio ir pan. shiap pradzhiai (pirmiem 2 metam) 150-400 europiniu, o toliau pagal poreikius ir galimybes, gali ir su tuo pachiu skraidyti, jei tinkamas. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.