- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 29 gegužės @ 08:11 #183156Smu
Šiaip nėra būtina/privaloma turėti ParaPro 3 norint mokintis skraidyti su motoru. Valdyti sparną reikia mokėti (tai mokina visi motoriniai instruktoriai). Bet kam būsimam motoristui praeidinėti visą laisvūnišką kelią(mokėti keltis su išviltuvu, brūžinti šlaitus, daryti įvairias ausis, B-stall’us ir pan.) – nelabai suprantama. Aišku, mokėjimas skristi laisvu tikria nemaišo, o dažnai net padeda. Bet tai tikrai ne vienintelis kelias. Juolab kad su motoru dažniausiai nei būni tokiose aštriose sąlygose, nei turi daug galimybių aktyviam pilotavimui (naudojant aukštą pakabą).
Tad apsispręsk ko tikrai nori (skristi laisvūniškai ar su motoru) – ir ten mokinkis. Nes stovykla Salose / kursai kainuoja nemažai, jei norėsi mokintis skristi motoru – irgi kainuos. Nebent planuoji skraidyti ir su motoru, ir be motoro (tokių irgi yra, tik nelabai daug). Ir prieš pasirinkdamas dar įvertink savo laisvą laiką – jei jo neturi daug, tai laisvūniškai net neverta pradėti galbūt.
2009 29 gegužės @ 11:16 #183163Marijonasna gerbiamasis Smu, tu cia visiskas nesamones kalbi. Norint nors kiek moketi skraidyti ir yra skirti kursai. Kursai duoda bendra supratima apie skraidyma ar su ar ir be motoro, o taip pat
supazindina su taisyklemis, kuriu deja kai nekurie motoristai nei zino, nei laikosi….. Va tam ir reikalingi kursai. O tavo isvada, kad kursai nereikalingi, geriau lai lieka tau ir tavo sazinei….2009 29 gegužės @ 12:08 #183164SmuTurėjau omenyje kursus Salose, t.y. laisvo skrydžio kursus, kurie motoristams nėra būtini. Kad kursai/instruktorius aplamai yra būtina, tai čia sutinku 110%.
Motoristai irgi daro stovyklas, panašias į Salas (prasidės nuo šios savaitės galo) – kur per savaitę praeini pilną kursą su visa teorine ir praktine medžiaga.
Šie du skraidymo būdai vienas kitam nemaišo ir nesikerta – gali lankyti arba laisvūniškus, arba motorinius kursus, jie vienas nuo kito nepriklauso.
Arba praeini abu šiuos kursus, išmoksti skristi tiek laisvu, tiek su motoru – ir skrendi kada nori ir kaip nori.P.S. Maniau, kad ParaPro3 apima tik laisvą skrydį (ne motorinį). Jei klystu, pataisykite.
2009 29 gegužės @ 12:13 #183165gadominasSmu Parašė:
> Šiaip nėra būtina/privaloma turėti ParaPro 3
> norint mokintis skraidyti su motoru. Valdyti
> sparną reikia mokėti (tai mokina visi motoriniai
> instruktoriai). Bet kam būsimam motoristui
> praeidinėti visą laisvūnišką kelią(mokėti keltis
> su išviltuvu, brūžinti šlaitus, daryti įvairias
> ausis, B-stall’us ir pan.) – nelabai suprantama.
> Aišku, mokėjimas skristi laisvu tikria nemaišo, o
> dažnai net padeda. Bet tai tikrai ne vienintelis
> kelias. Juolab kad su motoru dažniausiai nei būni
> tokiose aštriose sąlygose, nei turi daug galimybių
> aktyviam pilotavimui (naudojant aukštą pakabą).
>
> Tad apsispręsk ko tikrai nori (skristi
> laisvūniškai ar su motoru) – ir ten mokinkis. Nes
> stovykla Salose / kursai kainuoja nemažai, jei
> norėsi mokintis skristi motoru – irgi kainuos.
> Nebent planuoji skraidyti ir su motoru, ir be
> motoro (tokių irgi yra, tik nelabai daug). Ir
> prieš pasirinkdamas dar įvertink savo laisvą laiką
> – jei jo neturi daug, tai laisvūniškai net neverta
> pradėti galbūt.Beveik i tema, iliustruota mokomoji medziaga. Tiesa sakai, instruktorius praktiskai nereikalingas jei nusprendei buti motoriku ;]
2009 29 gegužės @ 13:47 #183167liotcikBuvau laisvunas visa laika, nusipirkau motora uzsidejau ir nuskridau.
Teko mokint kelis motoristus kurie nutare pereit ant laisvo skrydzio (tiesa sakant siuo metu viena mokinu), pirmas turi 40 skrydziu antras 200+. Patikekit padirbet su jais yra ka.
ISvada: Ant motoro pereit laisvunas sugebes su trumpu paaiskinimu apie subtilybes, nuo motoro ant laisvo – reikia kursu.
2009 29 gegužės @ 20:29 #183174sssvajoklisisvada …
reikalingi laisvuniski kursai bet kokiu atveju o paskui eik kur tik nori. nori laisvu nori su motoru…2009 29 gegužės @ 20:40 #183175sssvajoklisarba taip
2009 30 gegužės @ 04:19 #183178BlochaNors gali nuskambėti, kaip reklama, bet man juokinga girdėti apie motoristą, kuris nemoka tu pačių ausų padaryti, nežino kas yra frontalas, o dieną neskraido dėl to, kad… BIJO TERMIKŲ!
Ir tokių “motoristų” nemažai. Jei pradedi mokytis su motoru tokiam stiliuje, kai kuri šio nuostabaus užsiėmimo dalys lieka nesuprasta ir svetima – tampi eilinis “vakaro pilotas”. Aš jokiu budu ne prieš motorus, aš prieš tokį vienpusį paragliding’ą.
Sutinku su Darium – laisvunas išmoks skristi su motoru per 1-2 pamokas, motoristo permokymas pareikalaus beveik pilno kurso.Blocha
ARCUSP.S. Jei ši tema daug kam bus įdomi ir toliau – gal užveskime naują temą, nes čia visgi apie Salas.
2009 30 gegužės @ 07:33 #183180donceNa as sutinku su tuom, kad siaip tikrai reiktu moketi skristi laisvu skrydziu, nes kaip sakoma “sunku pratybose lengva mušyje”. Bet jei mokytis ir vienus kursus ir poto kitus, tai man susidaro tokia nuomone, kad jau dviguba kaina.Beto ir laiko reikia dvigubai, na bet as uz saugu skrydi, geriau jau laiko rasti. Nejaugi nevyksta tokios stovyklos arciau Klaipedos ?
2009 30 gegužės @ 08:25 #183182BlochaARCUS gali mokinti skraidyti su motoru po laisvo skrydžio kurso, tai kainuos papildomai 300 Lt su Jūsų motoru, įsigytu pas mus, ir 700 Lt su mūsų įranga.
Blocha
2009 31 gegužės @ 20:31 #183195AndriusZPatarciau mokintis stovykloj Salose.Del mokymo kokybes ir greitumo ,pinigai tikrai atsiperka.Pas mus Šiauliuose dabar yra 5 paramotorai.Visi mes turim laisvuniškas licenzijas. Kai kas mokinos pas Ženia stovikloj,kiti pas Mariu Maceina. Su motorais išmokome skraidyti patys.Pas kiekviena yra gera racija ,tad patyre pilotai visada pataria.Kita savaite paleisime pasyvke,pradesime daugiau skraidyti laisvuniškai.Kviečiu i Šiaulius.P.S.Negalvok,varyk i Salos.
2009 2 birželio @ 08:35 #183229ArvydasasArčiau Klaipėds stovyklos nevyksta, nes jos daugiau išvies niekur nevyksta, tik Salosse. Derinkis atostogas.
2009 4 birželio @ 08:34 #183245lolo00na Salos is tiesu labai geras budas greitai ismokt skrist, bet tik tuo atveju jei orai bus geri. taciau zmogui atvykusiam is pvz Klaipedos ir nepraejusiam pilno kurso Salose, atsirastu sunkumu, nes neuzbaigta kursa reiktu uzbaiginet Valkininkuose.o cia jau papildomi labai tolimi kilometrai o su jeis aisku ir islaidos.
2009 4 birželio @ 17:39 #183260ArvydasasManau pradėtą kursą galėtum užsibaigti ir Klaipėdoje (pas Stasiuką), tik jei turėtum savo įrangą. O vet jei įrangos nturi ir Salose skraidi su mokyklos, tai tada taip, užsibiagti bus sudėtinga… O gal Stasiukas jau turi mokyklinį sparną?
2009 4 birželio @ 18:05 #183261artistasTuriu.
2009 4 birželio @ 19:36 #183266donceTikiuosi, kad orai bus geri, nes as ten ir vyksiu, o kaip bus pamatysim
siaip butu gerai praeiti pilna kursa vienu metu
2009 5 birželio @ 08:08 #183278Arvydasasartistas Parašė:
> Turiu.Ooo… Tai keičia daug ką
Tada gali bandyti ir nevažiuoti į Salas, o su artistu derinti
2009 5 birželio @ 09:06 #183281artistasGerai valdyti sparna,ko reikia skraidymui su varikliu,reikia kitu kursu,nei su isvilktuvu.Reikia gauti gera antzemini paruosima ir po to dirbti paciam su sparnu pievuteje prie skirtingo stiprumo veju.O kai negalima iskisti nosies i lauka,kai uz lango lietus-zubrinti teorija
2009 5 birželio @ 10:39 #183286Tasasartistas Parašė:
> Gerai valdyti sparna,ko reikia skraidymui su
> varikliu,reikia kitu kursu,nei su
> isvilktuvu.Reikia gauti gera antzemini paruosima
> ir po to dirbti paciam su sparnu pievuteje prie
> skirtingo stiprumo veju.Visiškai nesutinku su šia nuomone, daug lengviau ir paprasčiau yra išmokti skristi su išvilktuvu, o po to lieka tik į variklio principus įsigilinti ir pilotas jau ore
Gi normalioje skraidymo mokykloje tikrai puikiai išmokoma elgtis su sparnu ant žemės ir pagrindinių principų kaip elgtis su sparnu, tiek ant žemės, tiek danguje. Tiek įtakoja ir teoriniai kursai, kurių metu mokiniai supažindinai su viskuo ir gan greitai, be to yra galimybė užduoti klausimus ir gauti konkrečius atsakymus su paaiškinimais.
Tad norintiems išmokti greitai, kokybiškai ir saugiau visada siūlau praeiti pilną kursą Salų stovykloje, o po to tik spręsti kaip norėsi toliau skraidyti (laisvu skrydžiu ar su varikliu)
2009 5 birželio @ 12:42 #183290Tomas Sestokasmano nuomone: savaitiniai kursai leidzia MOKINIUI toliau intensyviai dalyvauti skraidymuose ir gylintis i teorija bei praktika su minimalia instruktoriaus prieziura. As sutinku, kad per savaite galima zmogu uzdrosti taip, kad jis islaikys egzamina. Bet as nesutinku, kad po tos savaites jis gali vaziuot i kalnus ar Kernave ir ten vienut vienutelis skrist. Ir as visiskai nesutinku, kad po tokiu ekstra kursu (kuriems buvo paimtos atostogos) zmogus grizta i darba, ir po 3,4,5 men. paemes sparna, varytu skraidyti. Per didelis informacijos kiekis ir per didelis informacijos kontrastas su kasdieniu daugumos mokiniu gyvenimu – visiskai kiti ismatavimai. Manau turetu buti gaunama licencija zemesne, nei ParaPro3.
Ir dar, pas mus kartais labai grieztai laikomasi taisykliu. Man patinka, kai buna butent taip, bet labai daznai elgiamasi priesingai ir man panasu, kad tai bendra taisykle – elgtis taip, kaip patogu. Na pvz. smagiau skraidyti ten kur norisi ir kada norisi – prezidente, kodel isemiai mano trackus?! Kitas pvz.: mes mokome skraidyti varikliais. Stai kainos, stai salygos. O tai kur ULOPF instruktoriaus licencija? Juk net federacija kita.
As gal klistu, bet jei sie sprendimai (laikytis/nesilaikyti reikalavimu) butu daromi ne galimai suinteresuotu zmoniu, siu klaidu nedaryciau. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.