- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 27 kovo @ 12:49 #150073Anonimas2006 27 kovo @ 18:20 #166483Anonimas
Nieko nesupratau. SOL komanda skraide motoparasparniais ir ….. ?
2006 27 kovo @ 18:28 #166484AnonimasLiotčik’e, perskaityk dar kartą kitą…, 15-ą – gal suprasi; ar tu irgi neturi ką veikti, kaip kad kai kurie čia forumo rašytojai?
)))
2006 28 kovo @ 00:47 #166486liotcikTai tu neturi ka rasyt, jei rasai apie nieka. Visa info kuria radau tavo nuorodose:
The SOL paragliders traditionally work well in the paramotor.
Two products that have been satisfying the clients are Prymus 2 and Kangaroo 2.
Ir nuotraukos.
Tai ka norejai pasakyt?2006 28 kovo @ 06:26 #166487Anonimasliotcik, jei angliškai blogai supranti – tai skaityk portugalų, vokiečių, ispanų, prancūzų kalbomis – gal daeis tada:))))))
2006 28 kovo @ 08:51 #166489AnonimasPasiziurejau ir as. Nieko cia nuostabaus – zmones prikabino SOL sparna prie paramotoro ir nustate, kad su varikliu jis “traditionally works well”. Kitaip sakant, gamintojas bande minetus sparnus ir su paramotoru, todel, tikriausia nepriestaraus, jeigu ir kiti taip darys.
Dauguma sparnu gamintoju atlieka analogiskus eksperimentus, bet tokio pobudzio informacija dar nereiskia, kad sie sparnai oficialiai sertifikuoti motoriniam skrydziui (DULV sertifikatas). Greiciausia, kad tai yra tik apsidraudimas nuo atvejo, kuomet pirkejas nebuvo ispetas, nes gamintojas nezinojo jog su motoru jo sparnas gali “work bad”.2006 28 kovo @ 12:21 #166491Anonimasmatai cia SOL dileriukas arba vietininkas LT pasigyre kad jo atstovaujama kompanija pirma karta isbande kombinacija sparnas+motoras.
Ivykis pats savaime nera naujiena, nes kiti gamintojai tai padare pries penkis ar daugiau metu…
Gal SOL dileriukas galvoja, kad paramotoristai puls pas ji pirkti sparnus, bet taip irgi nebus, nes jie skraido rimtais, DUVL sertifikuotas sparnais.
Cia rizikuok dar skristi tuo brazilisku triusikeliu, ar ne taip p. Sigitai?2006 28 kovo @ 14:17 #166492Anonimasgaila tokių, kurie tik pasislepę po nikais teloja
2006 28 kovo @ 16:09 #166493AnonimasSigis parašė:
>
> liotcik, jei angliškai blogai supranti – tai skaityk
> portugalų, vokiečių, ispanų, prancūzų kalbomis – gal daeis
> tada:))))))Prie ko cia tos kalbos, jei esme kaip su sakem ant vandens parasyta.
Gal tu kita kart ka nors konkreciau parasyk, nes ziuriu ne as vienas konkretumo pasigedau.2006 28 kovo @ 23:18 #166494liotcikNenusimink Sigi yra ir konkretesniu naujienu
SOL Ellus bandymai paraplan.ru
2006 29 kovo @ 13:32 #166497AnonimasZmogau Nr.23 – nepusk liaudziai arabu; informacija tokia:
kiekvienas sparnu gamintojas leidzia skraidyti ju sparnais su paromotorais; pvz.: zinoma ir gerbiama UP firma net specialius laisvagalius sparnams – http://www.up-europe.de/index.php?id=58
gamina , kurie leidzia tuo paciu sparnu, pasiilginus laisvagalius, skrist su motoru, arba pasitumpinus juos – skristi laisvame skrydyje; ir tada jau piloto reikalas, ar tureti du atskirus sparnus, ar pakanka vieno – ir motoriniam, ir laisvam skrydziui, ir uz prieinama kaina2006 29 kovo @ 17:58 #166500Anonimasgal atvirksciai; pasitrmpinus- su motoru, pasiilginus- laisvam?
2006 29 kovo @ 19:13 #166505KJO “motoriniai laisvagaliai” buna visiems sparnams ar apsiribojama DHV-1, 1-2?
2006 30 kovo @ 10:37 #166508Anonimas“Motorinius laisvagalius” pirmasis pasiule SWING – jie tapo POWERPLAY serijos sparno Sting standartines komplektacijos dalimi. Dabar “motorinius laisvagalius” savo sparnams gamina daugelis (net ir rusu firmos). Pilotai juos nesunkiai pritaiko net ir tiems sparnams, kuriu gamintojai tokiu priedu savo asortimente neturi. Svarbiausia, kad “motoriniu laisvagaliu” speedo ir trimeriu eiga nevirsytu originalo. Jeigu minetos funkcijos nebus naudojamos, savo iniciatyva uzdeti “motoriniai laisvagaliai” is esmes nesiskirs nuo originalo. Taciau sparno “klonavimas”, t.y. – visos savo iniciatyva atliktos modifikacijos yra “on your own risk”. Zymiai patikimiau, kai naudojami originalus – gamintojo siulomi priedai.
Pastaruoju metu pasirode “motorizuotu” DHV-2 kategorijos sparnu, taciau su tokiais skraido tik labiausiai patyre “karlsonai”. Dar neteko girdeti, kad jie jau butu gave ir oficialu DULV sertifikata (nebent mano informacija pasenusi). Vargu, ar jie bus labai populiarus, nes varzybu metu tokio tipo sparnai labiausiai pasitesina ekonomijos pratimuose. Kuomet reikia greicio, skrendant su varikliu “chemodanai” dazniausia nesunkiai aplenkia “britvas”, nes labiau zemejanti sparna reikia daugiau “ivaryti”, kad jis skristu horizontaliai (smailesniu kampu sklendziantys sparnai prie tokio greicio jau kyla i virsu).2006 30 kovo @ 12:19 #166512AnonimasMecka turbut irgi yra SOL dileriukas?
Mecka & Sigis parašė:
>
> Zmogau Nr.23 – nepusk liaudziai arabu; informacija tokia:
> kiekvienas sparnu gamintojas leidzia skraidyti ju sparnais su
> paromotorais; pvz.: zinoma ir gerbiama UP firma net
> specialius laisvagalius sparnams –
> http://www.up-europe.de/index.php?id=58
> gamina , kurie leidzia tuo paciu sparnu, pasiilginus
> laisvagalius, skrist su motoru, arba pasitumpinus juos –
> skristi laisvame skrydyje; ir tada jau piloto reikalas, ar
> tureti du atskirus sparnus, ar pakanka vieno – ir motoriniam,
> ir laisvam skrydziui, ir uz prieinama kaina2006 30 kovo @ 16:44 #166514AnonimasPirmasis tikras paramotorinis sparnas su trimeriais yra Fresh Breeze Silex, kuri gamino Swing nuo 99 metu. Labai sparciai populiarejant paramotorams Swing dar 2002 metais isleido savo serija pavadinta Powerplay Sting, sie sparnai padaryti Swing Arcus pagrindu del lengvo starto ir stabilumo skrydyje, prailginti stabdziai kad skrendant paramotoru nepavargtu rankos, laisvagaliai su 2 karabinu tvrtinimo pozicijom ir trimeriais standartineje komplektacijoje taigi Sting laisvai galima skraidyti ir be motoro.
Tarp labiau patyrusiu paramotoristu ir dalyvaujanciu varzybose populiariausias sparnas 2002 pasirodes Paramania (Dudek) Action. Per Afnor testus M ir L dydzio sparnam testuotojai net nesugebejo uzlausti frontstalo del to naudojamas sparnas ne tik varzybose bet ir tolimesniem skrydziam diena arba kalnuotoje vietoveje kur nenuspejamos turbulencines salygos. Is sios vien PPG skrydziam skirtu sparnu koncepcijos neseiniai pasirode Paramania Revolution kuris skirtas pradedantiem pilotam su tokiu paciu greiciu skirtumu 24/58 km/h, kiek zinau jis planuojamas DULV sertifikacijai kuri reikalinga norint pardavineti sparnus Vokietijoje taip pat kaip ir DHV.
Su laisvos skrydzio sportiskesniais sparnais -“bananais” skraido retas paramotoristas greiciausiai turintis viena sparna nes jie sunkiai keliasi ir jais su paramotoru ir ismynus speeda skristi labai pavojinga.RE parašė:
>
> “Motorinius laisvagalius” pirmasis pasiule SWING – jie tapo
> POWERPLAY serijos sparno Sting standartines komplektacijos
> dalimi. Dabar “motorinius laisvagalius” savo sparnams gamina
> daugelis (net ir rusu firmos). Pilotai juos nesunkiai
> pritaiko net ir tiems sparnams, kuriu gamintojai tokiu priedu
> savo asortimente neturi. Svarbiausia, kad “motoriniu
> laisvagaliu” speedo ir trimeriu eiga nevirsytu originalo.
> Jeigu minetos funkcijos nebus naudojamos, savo iniciatyva
> uzdeti “motoriniai laisvagaliai” is esmes nesiskirs nuo
> originalo. Taciau sparno “klonavimas”, t.y. – visos savo
> iniciatyva atliktos modifikacijos yra “on your own risk”.
> Zymiai patikimiau, kai naudojami originalus – gamintojo
> siulomi priedai.
> Pastaruoju metu pasirode “motorizuotu” DHV-2 kategorijos
> sparnu, taciau su tokiais skraido tik labiausiai patyre
> “karlsonai”. Dar neteko girdeti, kad jie jau butu gave ir
> oficialu DULV sertifikata (nebent mano informacija pasenusi).
> Vargu, ar jie bus labai populiarus, nes varzybu metu tokio
> tipo sparnai labiausiai pasitesina ekonomijos pratimuose.
> Kuomet reikia greicio, skrendant su varikliu “chemodanai”
> dazniausia nesunkiai aplenkia “britvas”, nes labiau zemejanti
> sparna reikia daugiau “ivaryti”, kad jis skristu
> horizontaliai (smailesniu kampu sklendziantys sparnai prie
> tokio greicio jau kyla i virsu).2006 30 kovo @ 18:32 #166515Anonimas23, pagal tave dileris beveik keiksmazodis? Gal paciam kada nors nenusiseke koks biznis tai dabar ant kitu varai?
23 danguje 1 zemeje parašė:
>
> Mecka turbut irgi yra SOL dileriukas?
>
> Mecka & Sigis parašė:
> >2006 30 kovo @ 21:10 #166516AnonimasTaip, SILEX buvo pirmas tipiskas PPG sparnas bet “motoriniu laisvagaliu” (su 2 karabinu tvirtinimo pozicijomis) jis dar neturejo.
2006 31 kovo @ 00:35 #166517Anonimas23 -as sparnus perka tik senus ir nudrostus,tai jam dyleriai kaip ir nereikalingi
Liotcik.. parašė:
>
> 23, pagal tave dileris beveik keiksmazodis? Gal paciam kada
> nors nenusiseke koks biznis tai dabar ant kitu varai?
>
>
>
> 23 danguje 1 zemeje parašė:
> >
> > Mecka turbut irgi yra SOL dileriukas?
> >
> > Mecka & Sigis parašė:
> > >2006 2 balandžio @ 09:33 #166526AnonimasLT dileriukas tai reiskia kad bet koki suda iskis kaip gera daikta.
Labai patariu ypac naujokams saugotis tu veikeju, kuriems parasparniai yra ne hobis ar pramoga, ar gyvenimo budas, o verslas. Nes tada siems
“verslininkams” yra stimulas tik vienas- parduoti, nesvarbu kas po, svarbu pinigai kiseneje, o tada visa kita- tavo problemos, daznai nurasomos i naujoko nepatyrima ar nenuovokuma.Pamenu, man pirmas sparnas instruktoriaus buvo isiulytas Freex Fiber kaip labai geras ir tinkamas naujokui!!!! o kad tai sparnas-peilis, kuriuo net uzdrausta skraidyti Vokietijoje, instruktoriui nusispjaut- svarbu perka.
Kaip sakyti,pirmas pakylimas nuo Kernaves, sparnas luzta ore , ir gerai kad tas naujokas dar ne grybas pasitaike, kitaip siandien tupimo vietoje kryziuka turetumete.Taigi visiems patariu mastyti savo galva, ir jei turite kazkokiu minciu kazka pirkti, nepatingekite pasidometi internete forumuose, tiks jums tai ar ne, kokie kitu atsiliepimai, be to, man taip atrodo, kad uzsienio dileriai daugiau saziningesni, siulydami savo prekes, o LT dileriukai- kad tik ka iskisti, o po manes nors ir tvanas….
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.