- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 2 balandžio @ 10:17 #166527Anonimas
23 jau ryškiai nusistatęs prieš dylerius . Geriau prisistatyk
2006 2 balandžio @ 10:32 #166528MoNepradekit laisvos rinkos principu keist,neikasit.
2006 3 balandžio @ 07:37 #166530Anonimastikri lietuviai – šaunuoliai; tik užsislaptinę temoka purvais drabstytis;
nevarykit ant Fiber – geras sparnas, pats skraidžiau su juom – ačiū Mečkai; tada tokie laikai buvo – parasparnių pionierizmas Lietuvoj; žmonės ir dabar dar su tais Fiber’iais skraido ir vargo nemato, netgi su motoru; (ar kas domėjotės: kiek buvo incidentų su saugiais/įprastais sparnais ir su Fiber? – viskas Fiber naudai);
o jei esi kirvis ir negalvoji savo galva, tai sugebėsi ir su ‘ypač saugiu’ DHV1 sparnu prisiploti2006 3 balandžio @ 08:03 #166531evaldaspilotas parašė:
>
> tikri lietuviai – šaunuoliai; tik užsislaptinę temoka
> purvais drabstytis;Mano vardas Evaldas, pavarde Stanys, galiu ir asmens koda parasyti ir abrozdeli prideti, ir adresa. O kas tas “neuzsisalptines pilotas”?
Galvok, “pilote”, ka rasai, o jei negalvoji – tai nerasyk.Cia as parasiau siaip, ne del temos idomumo ar aktualumo, tiesa pasakius, net nesigilinau i ja, o todel, kad dalyvauju ne viename forume ir pastoviai susiduriu su “anonistais” kritikuojanciais kitus “anonistus”. Taciau nei vienas is ju to kazkaip nepastebi. Matai, sau – netaikoma…
2006 3 balandžio @ 13:07 #166533kleright:) viskas fiber naudai..
gal reiktu truputi plačiau pasidomėt kaip ten saugiai visiem skraidėsi su faiberiais, o ne savo svajonėse gyvent.
2006 3 balandžio @ 14:12 #166534Anonimassigi labas!!! galetum atsiust parasparniu kainorasti.aciu
2006 3 balandžio @ 17:45 #166535Anonimasnu labas Dinia, kas per dynia esi?
);
kad nevaikstau viesai plakata su kainomis uzsikabines:); prisistatyk ir klausk cia:
869840205 ar sigitasok@yahoo.com2006 3 balandžio @ 17:48 #166536Anonimaspilotas parašė:
>
> tikri lietuviai – šaunuoliai; tik užsislaptinę temoka
> purvais drabstytis;
> nevarykit ant Fiber – geras sparnas, pats skraidžiau su juom
> – ačiū Mečkai; tada tokie laikai buvo – parasparnių
> pionierizmas Lietuvoj; žmonės ir dabar dar su tais Fiber’iais
> skraido ir vargo nemato, netgi su motoru; (ar kas domėjotės:
> kiek buvo incidentų su saugiais/įprastais sparnais ir su
> Fiber? – viskas Fiber naudai);
> o jei esi kirvis ir negalvoji savo galva, tai sugebėsi ir su
> ‘ypač saugiu’ DHV1 sparnu prisiplotiSutinku, tada tokie laikai buvo. Bet del fiberio saugumo tai tu meluoji, net ausys juda. Aisku jei nusoksi nuo Kernaves per stiliu nieko neatsitiks, bet kalbant apie rimtus skrydzius tu ziauriai meluoji.
Labai gerai pazystu zmogu, kuris prisiskraides su Faiberiu is prasparniu isejo, nors pries tai ,berods, 2 vieto Lietuvos cempionate turejo.2006 3 balandžio @ 18:07 #166537Anonimasdel Fiber klauskit Meckos – jis puikiai zino ir pasakys, ar buvo traumu su Fiber beskraidanciais; ir nereikia cia burbulo pusti ko nera
2006 3 balandžio @ 18:37 #166538Anonimaspilotas parašė:
>
> del Fiber klauskit Meckos – jis puikiai zino ir pasakys, ar
> buvo traumu su Fiber beskraidanciais; ir nereikia cia burbulo
> pusti ko neraPrie ko cia Miecka, gal tau duot telefona zmogaus kuris nudribo su Fiberiu (lygumose)? Galetum paskambint ir ligos istorijos paprasyt.
2006 4 balandžio @ 07:48 #166539Anonimasjei sakoma kad virs 90%viskas priklauso nuo piloto tai gal tas nukritimas ir susijes su piloto kalte o ne del sparno.turbut buvo pasirinktos netinkamos oro salygos,nepatyres pilotas ar dar kazkas.ar visgi skrido zmogelis ir staiga jo aparatas nukrito?
2006 4 balandžio @ 08:08 #166541Anonimasligos istoriju zymiai daugiau galima pririnkti, kur nukriste ir susilauze yra su DHV1, DHV1-2 sparnais; cia nereikia kelti bereikalingos bangos; nes daug kas priklauso nuo piloto veiksmu, pilotavimo;
zmones ivairus – ir tusciu saligatviu eidamas kitas sugeba i stulpa atsitrenkti:))2006 4 balandžio @ 10:37 #166543klekalba buvo apie traumas su fiberiais, ir jų buvo, ir stiprių.
2006 4 balandžio @ 13:22 #166544Anonimasbuvo traumu ir ne tik su faiberiais; faiberiai tikrai neuzsitarnavo, kad ant ju butu varoma;
tema uzdaryta2006 4 balandžio @ 14:22 #166546Anonimaspilotas parašė:
>
> buvo traumu ir ne tik su faiberiais; faiberiai tikrai
> neuzsitarnavo, kad ant ju butu varoma;
> tema uzdarytaPilote, kiek tau metu? Speju nedaugiau 20 (turbut 16).
Nieks nevaro ant Fiberiu. Fiberis yra 95m competition’as(tuo metu tai vadinosi dhv-3). Ir jei tau instruktorius sake kad 95% saugumo priklauso nuo piloto, jis buvo teisus, nes pilotas renkasi parasparni. Ir jei pas tave naliotas 20val ir tu skrendi su Fiberiu rimtom salygom, tai tu blogai klausei instruktoriaus ar ne taip ji supratai.2006 4 balandžio @ 14:52 #166547AnonimasLiotcik, tu jaunas dar; komentarus pasilaikyk sau; priskraidysi kelis simtus valandu ir sukaupsi patirties metelius, tik komentuoti jau noras praeis:); tikiu, kad nesi net skrides su faiberiu
2006 4 balandžio @ 15:03 #166548AnonimasPilotas kuris skrido su tuo Fiberiu turejo 3 metu patirima,skraide atsargiai,veltui nerizikavo,dalivavo Lietuvos Čempionate Sasnavoj,vejo užputimai prie žemes sieke 6-7 m/s,gan silpna termine veikla,ateinant tupti sparnas “lužo”,prasidejo autorotacija,pilotas nukrito,sulauže raktikauli.
2006 4 balandžio @ 15:41 #166549Anonimaspilotas parašė:
>
> Liotcik, tu jaunas dar; komentarus pasilaikyk sau;
> priskraidysi kelis simtus valandu ir sukaupsi patirties
> metelius, tik komentuoti jau noras praeis:); tikiu, kad nesi
> net skrides su faiberiuTai kas toks esi? Kam siulai Faiberi, tiems kas turi 200+ val? Koks parasparnis yra maziau saugus uz Fiberi? (jei gali konkretu modeli)
Su faiberiu nesu skrides, su Macpara Magus-2 turiu apie pora valandu.2006 5 balandžio @ 20:22 #166554AnonimasNa pasigirsiu ir as esu nemazai skraides su”Faiberiu”Kadangi su juo buvau
daug skriejes Juodkrantej,apsiprates,prisijaukines jis man ir Italijoje ir
Slpvakijoje”oziu” nerode.Tik”stranike”norejau tupti ant kalno,o vejas pastiprejo kol buvau ore,todel papuoliau i rotorine uz kalno zona.Nesaldu
momentais buvo,bet suvaldziau ta ugnies pauksti ir sekmingai nutupiau.
Tik neisivaizduoju pavz.ka butu naujokelis dares toje situacijoje.Ir dar.
Vienas dalykas kai tas”Faiberis”naujas dar gurgzdantis ir kitas kai senas
Stai tada velniazin kas su juo darosi.Pats skridau su visai nudroztu tokiu
sparnu,daugiau nebebandysiu.O siaip dabar pasaulis su tokiom”britvom”
skraido,kad tas”Faiberis”nekaltas kudikelis pries juos.Viska lemia piloto
kvalifikacija.Kai mazai skraidai uztenka ir 1-2 o pavaryk i metus po 200val.
ir tau noresis krutesnio.Geram pilotui klevantai nemaiso. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.