- This topic is empty.
Rodomi 4 įrašai - nuo 1 iki 4 (viso: 4)
Rodomi 4 įrašai - nuo 1 iki 4 (viso: 4)
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.
Gera ir naudinga butu tema, tai gal cia ir tik apie testus
Noriu suzinoti viena niuanca testavimo eigoj, ar matuojamas ivedimo i rezima laikas ar patraukimo stropos rezimui isgauti
atstumas, ar tie tai daro test pilotai savo nuoziura
Pav. darom frontala sakykim be akeleratoriaus, tai nuo eiliu traukimo greicio , uztraukimo ilgio , uzlaikymo nutraukus galima isgauti visai skirtinga jo elgsena
Varstelis Parašė:
Bandymu metu nematuojamas nei patraukimo laikas, nei atstumas, bet stengiamasi isgauti reikalaujama sparno luzimo geometrija. Del frontalo nesu tukras, bet manau bando, kad nuluztu sparnas per puse stygos.
Asimetrinio luzio atveju reikia, kad nuluztu 50 ir 75% sparno, o nuluzusi dalis atsilenktu atgal 45° kampu.
Kartais su easamom stropom neiseina isgauti tokio luzio kokio reikalauja EN t.y. nuluzta per mazai arba per daug, tuomet naudojamos papildomos stropu eiles (prisiuva papildomai, bandymams).
Stai geras video. http://www.para-test.com/index.php?option=com_content&task=view&id=446&Itemid=9
Aiskiai nubreztos linijos ant parasparnio frontalui, 50% ir 75% asimentriniam.
Visu testu video cia: http://www.para-test.com/index.php?option=com_content&task=view&id=125&Itemid=40