• This topic is empty.
Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154504
    paujon

    Kiekvienais metais Ziad Basil pakalbina pagrindiniu firmu konstruktorius apie naujus gaminius ir planus ateinanciam sezonui. Padariau siu interviu santrauka tiems kurie nesupranta angliskai arba neturi laiko perziureti visus interviu. Turetu buti naudinga tiems, kas renkasi iranga ateinanciam sezonui.

    Air Design
    Isleido Rise 2 nauja EN B sparna. Bus siuloma ir islengvinta Rise 2 Superlight versija. Pasirodys Susi 2 – naujas mazas sparnas, skirtas hike and fly entuziastamas. Firma taip pat dirba prie Pure 2 (EN D) sparno naujam sezonui, kuris bus 7.0 proilgio.

    NOVA
    Firma turi nauja vyriausia dizaineri Philippe Medicus, kuris pas Nova dirba jau 5 metus ir dabar perima pareigas is Hanesh Papesh. Jis stengsis pratesti NOVA tradicijas. Naujasis Mentor 4 (EN B ) – proilgis islieka nedidelis, sparno forma mazai pakitus. Pritaikyta ryklio nosis, kiti pakeitimai vizualiai sunkiai matomi (profilis ir pan), bet techniskai yra svarbus. Nuo Mentor 3 sklendimo kokybe pagerinta 0.5 per visa poliare, taip pat pagerintas greitis ant pilno speedo. Dabartinis EN C Factor 2 – galbut bus atnaujintas kitam sezonui. Nova neplanuoja kurti varzybinio CCC sparno.

    Ozone
    Naujas Mojo 5 (EN A) mokyklinis ir po mokyklinis sparnas. Bus su ryklio nosim. Kuria nauja mokyklini sparna. Ozone isleis pora nauju motoriniu sparnu. Swift 4 – naujas lengvas sparnas Rush 4 pagrindu. Mazdaug 1.4kg lengvesnis uz Rush 4. Enzo 2 – XS ir L dydziu sparnai sertifikuojami CCC kategorijoje. Exoceat – papildomi dydziai. Taip pat kuriama nauja XC pakaba kuri uzims vieta tarp lengvojo kokono Ozium ir varzyboms skirtos Exoceat.

    Skywalk
    Baigineja Ariba 3 (lengva Tequila 4) versija. Pagrindinis sekanciu metu prioritetas – Cayenne 5 (EN C). Proilgis bus apie 6.4. Sparna ketina isleisti pavasariui. Skywalk taip pat dirba prie naujos Poison versijos (EN D) bet sis prototipas dar nebaigtas. Skywalk lieka istikima “jet flaps” technologijai ir toliau ja naudos. Firma isleido nauja lengva pakaba pagaminta X-alps naudotos pakabos pagrindu. Pakaba patogi – bet labai islengvinta, neskirta naudoti kaip pagrindine piloto pakaba.

    Niviuk
    Artik 4 – naujas EN C. Icepeak 8 – bus paruostas naujam sezonui. Pakaba Drifter taip pat bus atnaujinama, bet dar neparuosta. Pakaba bus siek tiek lengvesne, tures kisenes 2 parasiutams. Su Artik 4 labai didelis progresas nuo Artik 3. Sparnas tures 6.1 proilgi. Artik 4 bus lengviau valdomas uz Artik 3. Bet maksimalus greitis nebus didesnis uz Artik 3, kokybe prie maksimalaus greicio geresne.

    BGD
    Isleistas Adam (EN A) sparnas. Isleido lengva tandema ir lengva Tala (EN C). Didziausia naujiena Base (high EN B ). Siame sparne idiegtos naujos technologijos – mini-ribs sparno priekyje ir ryklio nosis. Bet sparnas dar nebaigtas – per rudeni is keliu prototipu bus paimtos geriausios savybes ir sudetos i viena.

    Triple Seven
    2015 bus 2 nauji produktai: Rook 2 (EN B ) ir King (EN D) – 3 eilis EN D sparnas. Rook 2 bus EN B viduryje pagal valdymo sudetinguma, bet pagal skrydzio parametrus konkuruos del top EN B vietos. King ketinama padaryti pilotams kurie priprate prie klasikiniu EN D. Sparnas yra tarsi Queen evoliucija – panasus pojutis skrydyje, bet didesnis proilgis is geresnes skrydzio charakteristikos.

    Advance
    Daug nauju projektu. Omega 9 (EN D) – vis dar neapsisrende ar verta daryti nauja EN D sparna. Jei iseis naujas EN D sparna, tai bus trieilis ir nelabai didelio proilgio siai kategorijai. Dirba prie Impress 4 kokono – kuris bus pabaigtas kitu metu viduriui arba rudeniui. Dabar yra isleistas naujas lengvas kokonas Lightness 2. Nuo pirmos versijos padidejo komfortas, didesnis protektorius, geresne aerodinamika, daugiau reguliavimo galimybiu. Svoris siek tiek padidejo nuo pirmos versijos, bet vistiek maziau 3kg.

    SOL
    2015 metams pagrindinis produktas – Lotus (high end EN C). Skirtas jau skraidantiems EN C sparnais, netinka persedimui nuo EN B. Kuriamas naujas tandemas, su kuriuo jie ketina pademonstruoti 400km skrydi. Taip pat kuriamas naujas motorinis sparnas. Taip pat kuriama naujas varzybinis kokonas. Jis bus su dviem parasiutais, 6.7kg svorio. SOL vis dar laikosi filosofijos kurti ilgam naudojimui skirtus sparnus – sparnas turi skristi kaip naujas net po 2 metu naudojimo. Firma siuo metu nekuria CCC ir EN D sparnu del iskreiptos rinkos.

    MacPara
    Naujas sparnas ELAN Light (EN C). Naujas sparnas mokykloms Muse 4 (EN A). Pora nauju pakabu. Firma kuria nauja EN D arba CCC klases sparna, bet kolas sis projektas yra pirmuju prototipu stadijoje.

    WindTech
    Firma isleidzia nauja sparna Altair (EN A). Naujas sparnas Bali (EN B ) – optimizuotas stropu ilgis. Konstruktorius sako labai geras sparnas visais aspektais ir sudarys konkurencia high EN B kategorijoje. Sertifikuotas M dydis. Naujas Capri (EN C) bus isleistas uz keliu savaiciu ir pakeis Fenix. Proilgis 6.2, ryklio nosis, apie 220m stropu.

Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.