• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 81 iki 100 (viso: 176)
  • Autorius
    Įrašai
  • #174054
    Sania

    Butu sparnas kaip pas jus visus, as cia net nerasyciau :) Nebuciau pasirodes.

    #174055
    kle

    Sania,

    viskas gerai su tavim, galbut per daug pasitiki savo jegomis, bet sitai susiderina su jaunatvisku maksimalizmu.
    Esi teisingam kely. Dabar belieka pabaigt kursus pas instruktoriu, uzpildyt visas spragas, nusipirkt normalu skrendanti sparna,
    ir tobulint savo igudzius normaliose salygose (skraidant marsrutus, dinamike ant normaliu slaitu)

    Kazkuriuo momentu atrode kad susivokei, kad esi labai zaliam lygy ir viskas tik pries akis, nepamesk sito suvokimo
    tada nieko nebenervinsi:)

    #174057
    karolis

    10277 karta pratyliu nuleides galva. Forume keiktis negrazu…

    #174060
    Tasas

    Sania:
    Sparnas yra ne viskas :) Kursai yra VISKAS :D
    Kas is to kad moki (nerealiai) valdyt sparna ant zemes :D Ore viskas savotiskai kitaip ir tikrai nera niekur tiksliai aprasyta,kad galetum pats saugiai ismokti.
    Niekas taves nepakels i ora (net neleis tau skrist ant slaito) kol neturesi licenzijos, irodancios tavo patirti ir leidziancios dalyvauti varzybose.
    Norint gauti licenzija privaloma baigti skraidymo kursus pas oficialius LSPSF instruktorius.

    Arcus skraidymo mokyklos kursai:
    Per maždaug 10 užsiėmimų (priklauso nuo oro) Jūs atliksite apie 40 savarankiškų skrydžių.
    Išmoksite užtikrintai startuoti, manevruoti ore, taikliai nusileisti, t.y. gausite bazinių įgūdžių rinkinį, kuris reikalingas tolimesniam skriejimo ir maršrutinių skrydžių įsisavinimui.
    Be to praeisite 6-8 paskaitų (18-20val) teorinį kursą, jungiantį aerodinamikos ir meteorologijos pagrindus, parasparnio konstrukciją ir eksploatavimą, oro teisę ir skraidymo saugumą.
    Po apmokymo išlaikysite egzaminus, ir gausite piloto pažymėjimą. Pagal tarptautinę kvalifikacijos įvertinimo sistemą PARA-PRO, Jums bus suteikta trečia kategorija (PARA-PRO 3).

    Jums reikalingi:
    – sportinis draudimas apmokymo laikotarpiui (geriau būti apdraustam metams)
    – sportinė apranga, pirštinės, aukšti batai su kietu padu (kalnų, turistiniai)
    – sveikatos pažyma (vairuotojo pažymėjimui gauti)
    – 4 nuotraukos dokumentams

    Del kainos tai cia derybu reikalas ;)

    Apie mokymo programa:
    http://www.skrydis.lt/files/LSPSF/PGmokymo_programa.doc
    Apie licenzijavimo sistema:
    http://www.skrydis.lt/files/para_pro.doc
    Piloto pazymejimo isdavimo tvarka:
    http://www.skrydis.lt/files/LSPSF/piloto_paz.doc

    Kazkas dar neaisku?

    #174066
    Sania

    Kle gerai pasake :) Dabar tai pradedu suprast ko man reikia. Bet as turiu viena labai svarbu klausyma kuri noriu uzduot pilotui. Aisku tai turi skambeti ne taip kaip cia (forume) o reikia susitikti ir jau taip pasikalbeti. Tas kalusymas apie licenzijos ir ziniu gavima mane nebaigia knyst nuo pat pradziu. Man reikia isgirsti atsakyma is zinancio zmogaus. Beje ar sestadieni i Valkininkus, jei bus geras oras galima atvaziuot jei ka? Gal kas Utenoj sestadieni renkas? Taip ir nepamaciau laisvo skrydzio pilotus. Nes tai psichologiskai sunku vaziuot taip toly i Valkininkus neturint savo transporto tik keliom valandom. Isvaziuoji anksti ryta, o atvaziuoji velai vakare. Ir visa tai tik del keliu valandu?:(

    #174067
    Gedulko

    Nieks ir nesake kad cia lengvas sportas :)
    Reikia tureti pakankamai noro, pinigu, laiko, ideti pastangu.
    Laikant licencija tikrinamos ne vien teorines zinios, bet ir praktinis mokejimas skraidyti, isvengti bei moketi iseiti is pavojingu rezimu ;)
    Nors gal ir be to galima butu isduoti ParaPro1 :) Turbut butu pirma tokia licencija LT :)))))))

    #174069
    Arvydasas

    Na, Sania, atsakymai į klausimus apie licenzijavimą surašyti Taso duotose nuorodose. Skaityk. O jei vis dar turi klausimų: klausk čia. O jei nedrasu, skambink Tadui telefonu (juk tam jis ir duotas). Vis paprasčiau, nei važiuoti vien tik tam kad paklausti (nors žmogiškas kontaktas, žinoma irgi svarbu).

    #174070
    Sania

    Klausymas kaip priedas prie keliones. Dabar man svarbiau nesedeti namie sestadieni o buti kur nors pas jus.

    #174071
    Gedulko

    Para Pro, Stage 1. GROUND SKIMMING
    (Don’t fly higher than you would care to fall!)
    (this stage is combined with stage 2)
    ;)

    #174072
    Sania

    As stengiuos taip ir neskraidyt. Da pas man ir nera tokios galimybes :D Nuo 3m. aukscio ,,kalniuko,, nieko tokio nepadarysi. Maksimum kokiam 1m. pakilt galima dar.

    #174077
    Tasas

    Ar tai vadinama skraidymu? Gal juokauji :D Ir zinok, kad kuo auksciau-tuo saugiau(BEABEJO LAIKANTIS VISU SAUGUMO TAISYKLIU).
    Jei nori skraidyt reik mokytis, o tai ka tu darai tai perniek ;)
    Nieks taves siaip skraidyt neismokys, tad siulau ieskoti rimtu zmoniu kurie galetu tave pakuruoti ieskant instruktoriaus.

    #174081
    Sania

    As nauduojos tuo kalneliu kaip startaviete. Pririsam 30m ilgio lina prie pakabos, o kita gala ima draugas. 3-4m/s lengvai uztenka pakilt i 25m auksti turint 40m tempimui. Tik viena karta buvau pakyles i 50m auksti. Gan auksta ir baisoka su mano technika buvo :) Tad kai vienas as einu ant to kalnelio, tai tiesiog pakeliu sparna pastoviu, pasiproktikuoju apsisukima ir starta. Pastebejau kad veidu i veja startuot patogiau ir efektyviau nei nugara. Seniau kaip ozys priesinausi tokiam starto buduj. Manau kad del to kad po 2-3 tokiu startu pas mane lieka kraujuotos zaizdos nuo pakabos.

    #174082
    kle

    o va 25m jau pilnai pakanka prisiplot rimtai ;)

    pvz 1 http://www.youtube.com/watch?v=GCQ1QXYGo-k
    pvz 2 http://www.youtube.com/watch?v=9CCAz_DbCRM

    #174083
    Sania

    Situos filmukus jau esu mates :) Ant youtube jau viska perziurejau kas siejasi su paragliding. Maciau labai daug pavyzdziu, todel stengiuos ju nepakartoti. As jau seniai perzengiau ta riba kur nemokejimas tiesiogiai veda prie netinkamo vejo panaudojimo ir plojimosi i zeme bei tempimo. As nuo pat pradzios kai pakeliu sparna ir apsisuku pradedamas starta neatitraukiu akiu nuo sparno. Todel apsisukimas pas mane jau automatizuota funkcija :D As zinau kad tai yra pavojinga zaisti su veju

    #174084
    Sania

    Visada yra sansai uzsimusti, bet pas mane ne toks sparnas kaip pas jus. As savo galiu apibudint kaip medini. Jis toks kietesnis uz jusu :) Sau sukuriau 2 taisykles: 1- Nerizikuok jei nesi isitykines kad salygos leidzia. 2- Laikyk sparna tiesiai, ir liksi sveikas. Va taip :) jau puse metu si taisykle mane saugo. Man atrodo kad aukstis netoks jau svarbus kriterijus, palyginus su tuo kaip tu tai darai. Aukstis pades jei sparna uzlusta (is sono vejas papus), tada uztenka laiko jam atsistatyti forma ir pratesti saugu skrydi.

    #174085
    Sania

    Tiesa, apie sestadieni. Jis jau rytoj, o as nieko nezinau :) Vyks kas nors? Oras lygtai ir nieko ryt. Utenoj kas bus? I Valkininkus deja pinigu uztenka tik i viena puse :*( Iki Utenos dar kaipnors nuvaziuosiu.

    #174087
    Justas SPK

    Sania,
    kadangi naudojiesi internetu, galetum pradet jau ir meteo dometis, yra nemazai geru prognoziu puslapiu:
    http://www.meteoblue.ch
    http://new.meteo.pl/index_eng.php
    http://www.arl.noaa.gov/ready/cmet.html
    http://en.allmetsat.com/metar-taf/estonia-latvia-lithuania.php
    ir t.t.
    ir literaturos yra apie tai nemazai, pvz Dennis Pagen “Understanding the Sky” (galima rast internete).

    tai bus ypac naudinga velesniuose skraidymo etapuose, o galu gale ir egzamine yra meteo dalis.

    #174088
    kle

    ihh..

    nifiga jis ne kietesnis, jis daug greiciau atitrukineja ir padaryti taip kaip pirmam filmuke su juo nieku darbas. Lygiai
    taip pat jei sulauzys sparna asimetriskai, turi daug maziau klevantos eigos kad kompensuoti krypti (del to reikia gerai zinoti ka darai)

    Kaip tu gali zinoti kada nerizikuoji, jei neturi igudziu suprasti kada salygos leidzia ir kas is vis su tom salygom darosi

    25 metrai yra pats blogiausias aukstis. Bet koks kritinis rezimas pastatys sparna tau pries horizonta ir kaip tik tuo momentu plosies be jokio palaikymo i zeme.

    Gal gali tada pakomentuot ka blogai anie pilotai padare tuose video? ir ka reikejo daryt?

    #174089
    Sania

    Justui aciu uz meteo! Tikrai pades!

    #174090
    Sania

    Kle, as nieko nekomentuosiu. Kai kazka pasakau tai pasakau jau 100% isitykines. Pas mane buvo keli tokie atvejai kai kokiu 10-15 metru auksty isejes is uz medziu staiga pradejo pust vejas ir daugiau nei puse kairynio sparno uzluzo. Praradau tik kelis metrus aukscio kai sparnas vel atsistate ir as paregulaivau sparna skryst tiesiai pries veja. Paskrydau dar kokiu 5sek ir uzejau uz medziu linijos kur vejas daug mazesnis, ir nusileidau. Kylau tiesiai, o pakyles veja pagavau is mazdaug 30 laipsniu i kaire puses. Kalniuka galite paziureti temoje ,,pirksiu sparna 400-500 lt,, kur draugui ieskojau sparno pasimokyt.
    Kle: Kaip tu gali zinoti kada nerizikuoji, jei neturi igudziu suprasti kada salygos leidzia ir kas is vis su tom salygom darosi.
    Nezinau kaip ten su kitais pilotais… Bet pats stebiu apie 5 min. aplinkinius medzius, zole ir paties nuojauta nustatant rizika. Dazniausiai jungiu prognoze, ziuriu tiesiogine translecija is miesto meteorologijos stancijos kur tiesiogiai rodo koks vejo greitis i kita, ir tik tada svarstau ar vertetu eit ant to kalnelio.
    Gal ten su jusu sparnais kas kita dedas, bet kaip jau zinau jie geriau atlaiko stipru veja nei mano (mano nunesa daugiau nei 4m/s vejui). Tepasakiau tai ka pats zinau is patirties. Gal jums ir lengva kazka sakyti ziurint is virsaus su dideles patirties maisu uz peciu.

Rodoma 20 įrašų - nuo 81 iki 100 (viso: 176)
  • Tema „ Su kuom nuvaziuot?“ uždara naujiems atsakymams.