- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2007 12 rugsėjo @ 17:25 #174054Sania
Butu sparnas kaip pas jus visus, as cia net nerasyciau
Nebuciau pasirodes.
2007 12 rugsėjo @ 17:32 #174055kleSania,
viskas gerai su tavim, galbut per daug pasitiki savo jegomis, bet sitai susiderina su jaunatvisku maksimalizmu.
Esi teisingam kely. Dabar belieka pabaigt kursus pas instruktoriu, uzpildyt visas spragas, nusipirkt normalu skrendanti sparna,
ir tobulint savo igudzius normaliose salygose (skraidant marsrutus, dinamike ant normaliu slaitu)Kazkuriuo momentu atrode kad susivokei, kad esi labai zaliam lygy ir viskas tik pries akis, nepamesk sito suvokimo
tada nieko nebenervinsi:)2007 12 rugsėjo @ 21:54 #174057karolis10277 karta pratyliu nuleides galva. Forume keiktis negrazu…
2007 13 rugsėjo @ 06:35 #174060TasasSania:
Sparnas yra ne viskasKursai yra VISKAS
Kas is to kad moki (nerealiai) valdyt sparna ant zemesOre viskas savotiskai kitaip ir tikrai nera niekur tiksliai aprasyta,kad galetum pats saugiai ismokti.
Niekas taves nepakels i ora (net neleis tau skrist ant slaito) kol neturesi licenzijos, irodancios tavo patirti ir leidziancios dalyvauti varzybose.
Norint gauti licenzija privaloma baigti skraidymo kursus pas oficialius LSPSF instruktorius.Arcus skraidymo mokyklos kursai:
Per maždaug 10 užsiėmimų (priklauso nuo oro) Jūs atliksite apie 40 savarankiškų skrydžių.
Išmoksite užtikrintai startuoti, manevruoti ore, taikliai nusileisti, t.y. gausite bazinių įgūdžių rinkinį, kuris reikalingas tolimesniam skriejimo ir maršrutinių skrydžių įsisavinimui.
Be to praeisite 6-8 paskaitų (18-20val) teorinį kursą, jungiantį aerodinamikos ir meteorologijos pagrindus, parasparnio konstrukciją ir eksploatavimą, oro teisę ir skraidymo saugumą.
Po apmokymo išlaikysite egzaminus, ir gausite piloto pažymėjimą. Pagal tarptautinę kvalifikacijos įvertinimo sistemą PARA-PRO, Jums bus suteikta trečia kategorija (PARA-PRO 3).Jums reikalingi:
– sportinis draudimas apmokymo laikotarpiui (geriau būti apdraustam metams)
– sportinė apranga, pirštinės, aukšti batai su kietu padu (kalnų, turistiniai)
– sveikatos pažyma (vairuotojo pažymėjimui gauti)
– 4 nuotraukos dokumentamsDel kainos tai cia derybu reikalas
Apie mokymo programa:
http://www.skrydis.lt/files/LSPSF/PGmokymo_programa.doc
Apie licenzijavimo sistema:
http://www.skrydis.lt/files/para_pro.doc
Piloto pazymejimo isdavimo tvarka:
http://www.skrydis.lt/files/LSPSF/piloto_paz.docKazkas dar neaisku?
2007 13 rugsėjo @ 12:01 #174066SaniaKle gerai pasake
Dabar tai pradedu suprast ko man reikia. Bet as turiu viena labai svarbu klausyma kuri noriu uzduot pilotui. Aisku tai turi skambeti ne taip kaip cia (forume) o reikia susitikti ir jau taip pasikalbeti. Tas kalusymas apie licenzijos ir ziniu gavima mane nebaigia knyst nuo pat pradziu. Man reikia isgirsti atsakyma is zinancio zmogaus. Beje ar sestadieni i Valkininkus, jei bus geras oras galima atvaziuot jei ka? Gal kas Utenoj sestadieni renkas? Taip ir nepamaciau laisvo skrydzio pilotus. Nes tai psichologiskai sunku vaziuot taip toly i Valkininkus neturint savo transporto tik keliom valandom. Isvaziuoji anksti ryta, o atvaziuoji velai vakare. Ir visa tai tik del keliu valandu?
2007 13 rugsėjo @ 12:25 #174067GedulkoNieks ir nesake kad cia lengvas sportas
Reikia tureti pakankamai noro, pinigu, laiko, ideti pastangu.
Laikant licencija tikrinamos ne vien teorines zinios, bet ir praktinis mokejimas skraidyti, isvengti bei moketi iseiti is pavojingu rezimu
Nors gal ir be to galima butu isduoti ParaPro1Turbut butu pirma tokia licencija LT
))))))
2007 13 rugsėjo @ 12:34 #174069ArvydasasNa, Sania, atsakymai į klausimus apie licenzijavimą surašyti Taso duotose nuorodose. Skaityk. O jei vis dar turi klausimų: klausk čia. O jei nedrasu, skambink Tadui telefonu (juk tam jis ir duotas). Vis paprasčiau, nei važiuoti vien tik tam kad paklausti (nors žmogiškas kontaktas, žinoma irgi svarbu).
2007 13 rugsėjo @ 12:44 #174070SaniaKlausymas kaip priedas prie keliones. Dabar man svarbiau nesedeti namie sestadieni o buti kur nors pas jus.
2007 13 rugsėjo @ 13:05 #174071GedulkoPara Pro, Stage 1. GROUND SKIMMING
(Don’t fly higher than you would care to fall!)
(this stage is combined with stage 2)
2007 13 rugsėjo @ 16:04 #174072SaniaAs stengiuos taip ir neskraidyt. Da pas man ir nera tokios galimybes
Nuo 3m. aukscio ,,kalniuko,, nieko tokio nepadarysi. Maksimum kokiam 1m. pakilt galima dar.
2007 13 rugsėjo @ 20:36 #174077TasasAr tai vadinama skraidymu? Gal juokauji
Ir zinok, kad kuo auksciau-tuo saugiau(BEABEJO LAIKANTIS VISU SAUGUMO TAISYKLIU).
Jei nori skraidyt reik mokytis, o tai ka tu darai tai perniek
Nieks taves siaip skraidyt neismokys, tad siulau ieskoti rimtu zmoniu kurie galetu tave pakuruoti ieskant instruktoriaus.2007 14 rugsėjo @ 11:19 #174081SaniaAs nauduojos tuo kalneliu kaip startaviete. Pririsam 30m ilgio lina prie pakabos, o kita gala ima draugas. 3-4m/s lengvai uztenka pakilt i 25m auksti turint 40m tempimui. Tik viena karta buvau pakyles i 50m auksti. Gan auksta ir baisoka su mano technika buvo
Tad kai vienas as einu ant to kalnelio, tai tiesiog pakeliu sparna pastoviu, pasiproktikuoju apsisukima ir starta. Pastebejau kad veidu i veja startuot patogiau ir efektyviau nei nugara. Seniau kaip ozys priesinausi tokiam starto buduj. Manau kad del to kad po 2-3 tokiu startu pas mane lieka kraujuotos zaizdos nuo pakabos.
2007 14 rugsėjo @ 11:47 #174082kleo va 25m jau pilnai pakanka prisiplot rimtai
pvz 1 http://www.youtube.com/watch?v=GCQ1QXYGo-k
pvz 2 http://www.youtube.com/watch?v=9CCAz_DbCRM2007 14 rugsėjo @ 11:57 #174083SaniaSituos filmukus jau esu mates
Ant youtube jau viska perziurejau kas siejasi su paragliding. Maciau labai daug pavyzdziu, todel stengiuos ju nepakartoti. As jau seniai perzengiau ta riba kur nemokejimas tiesiogiai veda prie netinkamo vejo panaudojimo ir plojimosi i zeme bei tempimo. As nuo pat pradzios kai pakeliu sparna ir apsisuku pradedamas starta neatitraukiu akiu nuo sparno. Todel apsisukimas pas mane jau automatizuota funkcija
As zinau kad tai yra pavojinga zaisti su veju
2007 14 rugsėjo @ 12:03 #174084SaniaVisada yra sansai uzsimusti, bet pas mane ne toks sparnas kaip pas jus. As savo galiu apibudint kaip medini. Jis toks kietesnis uz jusu
Sau sukuriau 2 taisykles: 1- Nerizikuok jei nesi isitykines kad salygos leidzia. 2- Laikyk sparna tiesiai, ir liksi sveikas. Va taip
jau puse metu si taisykle mane saugo. Man atrodo kad aukstis netoks jau svarbus kriterijus, palyginus su tuo kaip tu tai darai. Aukstis pades jei sparna uzlusta (is sono vejas papus), tada uztenka laiko jam atsistatyti forma ir pratesti saugu skrydi.
2007 14 rugsėjo @ 12:07 #174085SaniaTiesa, apie sestadieni. Jis jau rytoj, o as nieko nezinau
Vyks kas nors? Oras lygtai ir nieko ryt. Utenoj kas bus? I Valkininkus deja pinigu uztenka tik i viena puse :*( Iki Utenos dar kaipnors nuvaziuosiu.
2007 14 rugsėjo @ 12:34 #174087Justas SPKSania,
kadangi naudojiesi internetu, galetum pradet jau ir meteo dometis, yra nemazai geru prognoziu puslapiu:
http://www.meteoblue.ch
http://new.meteo.pl/index_eng.php
http://www.arl.noaa.gov/ready/cmet.html
http://en.allmetsat.com/metar-taf/estonia-latvia-lithuania.php
ir t.t.
ir literaturos yra apie tai nemazai, pvz Dennis Pagen “Understanding the Sky” (galima rast internete).tai bus ypac naudinga velesniuose skraidymo etapuose, o galu gale ir egzamine yra meteo dalis.
2007 14 rugsėjo @ 12:58 #174088kleihh..
nifiga jis ne kietesnis, jis daug greiciau atitrukineja ir padaryti taip kaip pirmam filmuke su juo nieku darbas. Lygiai
taip pat jei sulauzys sparna asimetriskai, turi daug maziau klevantos eigos kad kompensuoti krypti (del to reikia gerai zinoti ka darai)Kaip tu gali zinoti kada nerizikuoji, jei neturi igudziu suprasti kada salygos leidzia ir kas is vis su tom salygom darosi
25 metrai yra pats blogiausias aukstis. Bet koks kritinis rezimas pastatys sparna tau pries horizonta ir kaip tik tuo momentu plosies be jokio palaikymo i zeme.
Gal gali tada pakomentuot ka blogai anie pilotai padare tuose video? ir ka reikejo daryt?
2007 14 rugsėjo @ 14:05 #174089SaniaJustui aciu uz meteo! Tikrai pades!
2007 14 rugsėjo @ 14:16 #174090SaniaKle, as nieko nekomentuosiu. Kai kazka pasakau tai pasakau jau 100% isitykines. Pas mane buvo keli tokie atvejai kai kokiu 10-15 metru auksty isejes is uz medziu staiga pradejo pust vejas ir daugiau nei puse kairynio sparno uzluzo. Praradau tik kelis metrus aukscio kai sparnas vel atsistate ir as paregulaivau sparna skryst tiesiai pries veja. Paskrydau dar kokiu 5sek ir uzejau uz medziu linijos kur vejas daug mazesnis, ir nusileidau. Kylau tiesiai, o pakyles veja pagavau is mazdaug 30 laipsniu i kaire puses. Kalniuka galite paziureti temoje ,,pirksiu sparna 400-500 lt,, kur draugui ieskojau sparno pasimokyt.
Kle: Kaip tu gali zinoti kada nerizikuoji, jei neturi igudziu suprasti kada salygos leidzia ir kas is vis su tom salygom darosi.
Nezinau kaip ten su kitais pilotais… Bet pats stebiu apie 5 min. aplinkinius medzius, zole ir paties nuojauta nustatant rizika. Dazniausiai jungiu prognoze, ziuriu tiesiogine translecija is miesto meteorologijos stancijos kur tiesiogiai rodo koks vejo greitis i kita, ir tik tada svarstau ar vertetu eit ant to kalnelio.
Gal ten su jusu sparnais kas kita dedas, bet kaip jau zinau jie geriau atlaiko stipru veja nei mano (mano nunesa daugiau nei 4m/s vejui). Tepasakiau tai ka pats zinau is patirties. Gal jums ir lengva kazka sakyti ziurint is virsaus su dideles patirties maisu uz peciu. -
AutoriusĮrašai
- Tema „ Su kuom nuvaziuot?“ uždara naujiems atsakymams.