- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2002 22 rugpjūčio @ 16:58 #148598Anonimas
Sveki!
Mano svoris 85kg. Ant sparno raso, kad startinis svoris 100-130.Ar as galiu skraidyti su tokiu sparnu.Ka reiskia pakrautas sparnas?Kas b8na jei nedakrautas?2002 22 rugpjūčio @ 18:02 #155939klestartinis svoris yra piloto svoris su visa yranga: sparnas, pakaba, zapaske, sparnas, stropos, ir netgi oras sparne. Ish viso tai yra apie 17 kg. Jei nori suzhinot savo startini svori, prie savo startinio svorio pridek tuos 17 kg.
Dabar apie sparno perkrovimus ir nedakrovimus. Viskas aishku priklauso nuo sparno, bet gerai ikrautas sparnas daug geriau valdosi (nesimuisto kai trauki klevantas), turi daugiau greichio (labai lengva pastebeti skraidant zhiema kernavej).
Nedakrautas sparnas duoda geresni responsa, pvz priesh sulushdamas, turi shiektiek mazhesni zhemejima ir greiti (kartais irgi privalumas, per sipnas salygas kernavej). Yra ir daugiau pliusu ir minusu. Butu idomu suzhinot kas per sparnas, gal ka daugiau galechiau pasakyti.Kle
2002 22 rugpjūčio @ 18:08 #155940kledar vienas dalykelis. Nedakrautas sparnas plokshchiau sukasi, sunkiau ima pokrypi. Kam chia pliusas, kam ne
2002 22 rugpjūčio @ 18:26 #155941Anonimassparnas MISSION 2000m.
2002 22 rugpjūčio @ 18:28 #155942AnonimasFREEX”Opetro parašė:
>
> sparnas MISSION 2000m.2002 23 rugpjūčio @ 06:02 #155943Antanas> Mano svoris 85kg. Ant sparno raso, kad startinis svoris
> 100-130.Ar as galiu skraidyti su tokiu sparnu.Aishku, kad gali… Netgi jei 65kg svertum galetum, bet klausimas ar noretum antra karta , ir to nenorejimo priezhastis nebutu kazhkas baisaus, bet paprashchiausiai su dideliu sparnu (nedakrautu) nera malonumo skristi, jis l. vangus, sunkiai pradeda suktis. Bet galima ir shiokio tokio malonumo ish to ishlauzhti… jei turi sado-mazo polinkiu, butu nerialiai visa diena skrieti termikuose… ))
Gal ash per daug vazhiuoju ant dideliu sparnu, bet su tuom turejau patirties, skraidymo mokykloje buvo to pachio tipo sparnai tik vienas ish ju didelis (30kvm) ir kartais nelikdavo kitu reikedavo ta imti…
Po to ash nusipirkau mazha sparna, kuri perkraunu 5-10kg virsh max ribos ir esu tuom l. patenkintas.
Pagal skridimo parametrus mazhiau ikrauto sparno zhemejimas yra shiek tiek mazhesnis, daugiau ikrauto – geresne kokybe (l/d) ir greitis. Shitie parametrai yra svarbesni skrendant XC, turint omeny Lietuvos oro salygas.
Daugiau ikrautas sparnas rechiau luzhta del didesnio slegio sparne, jo reakcija shiek tiek galingesne ir speju greichiau atsitaiso po luzhiu…Mano ishvada butu tokia: Pabandyk ji ir pazhiurek jis tau patinka ar ne … ))
2002 23 rugpjūčio @ 12:34 #155949kleantanai, del l/d (glide) esi visishkai neteisus, kokybe yra visishkai ta pati ir ji nepriklauso nuo ikrovimo.
Kas del valdymo, nereikia taip zhiaurei perdeti. Vangumas jauchiasi, bet sparnas gerokai plokshchiau sukasi, neima greichio iedamas i posuki. Shitos savybes labai teigiamos, ypac xc skrydzhiuose. kas del prarandamo greichio, xc to nepajusi, nes daugiausia skrydzhiuj itakos turi vejas. Kas kita butu ant shlaito, per stipru veja. Kas del luzhimo: taip, jis luzhta sunkiau, bet kai luzhta duoda daug mazhiau informacijos, ir dazhnai luzhimas buna shiurkshtesnis.
Gerai ikrautu aparatu sunkiau centruoti silpnus termikus: kai nori labiau pasukti, jis susirenka daug greichio, gerokai nuzhemeja.Mision labai geras sparnas. Tavo svoris kaip supratau butu ant apatines sertifikuotos ribos. Mano nuomone gauni labai gera varianta xc, nenusivilsi ir ant kalniuku. Svarbiausia, pabandyk, jei patiks – manau zhinai ka daryti
Kle
2002 23 rugpjūčio @ 14:56 #155952Antanas> antanai, del l/d (glide) esi visishkai neteisus, kokybe
> yra visishkai ta pati ir ji nepriklauso nuo ikrovimo.
)) Spek ish trieju kartu, kodel i skalndytuvus pila 180l balasto, ir kodel kai kurie parasparniu pilotai po shikna turi vandens maishus.. Esme, ta kad prie didesnio ikrovimo poliare pasistumia i deshine, tai yra prie to pachio zhemejimo yra didesnis greitis. Jei tau tas dalyka neaishkus, gali atlikti elementaru bandyma, nuo nuozhulnaus pavirshiau paleisk du rutuliukus viena lengvesni kita sunkesni, manau nera abejones, kuris toliau nuriedes. O kodel? Todel, kad sunkesnis budamas tam pachiam aukshti turi daugiau potencines energijos, kuria veliau transformuoja i kinetine.> Kas del valdymo, nereikia taip zhiaurei perdeti. Vangumas
> jauchiasi, bet sparnas gerokai plokshchiau sukasi, neima
> greichio iedamas i posuki. Shitos savybes labai teigiamos,
> ypac xc skrydzhiuose.Privalumas mazhai ikrauto sparno yra visai vakare, kada termikai l. silpni tada ishloshi ant to, kad mazhesnis minimalus zhemejimas, bet diena kai stiprus visai kitas atvejis, kai sparna vos ne kaip kirvi reikia ikirsti i termiko sherdi, o po to joje ishsilaikyti… Ir centruotis su sunkai valdomu sparnu, kai blashko…
> kas del prarandamo greichio, xc to
> nepajusi, nes daugiausia skrydzhiuj itakos turi vejas.Shiuo atveju kalba eina ne apie tai, kad per trumpesni ar ilgesni laika pasieksi tiksla, bet apie tai, kad tikslas ne visada tiksliai pagal veja. Buna, kad reikia pereiti i kita gatve, ar paeiti priesh veja. Ypach svarbu saugumui leidzhiantis, jug per pusdieni pasikeichia salygos, nezhinoma teritorija gali tekti paaiti priesh veja i pieva, gelbetis nuo N galimu kliuchiu, o jei tuom atveju vejas sustiprejes? Ir dar begales klaustuku, del kuriu verta tureti papildomai resursu, kad pasiekt tiksla ar net laimingai nusileisti.
> kita butu ant shlaito, per stipru veja. Kas del luzhimo:
> taip, jis luzhta sunkiau, bet kai luzhta duoda daug mazhiau
> informacijos, ir dazhnai luzhimas buna shiurkshtesnis.Del informacijos, gal but, bet tas dalykas parastai sprendzhiamas kitaip, rekia pasirinkti atitnkama pakabinimo sistema ir informacijos bus sochiai… O slegio pokychiai sparne, manau, labiau jauchiami, kai ten paprastai jo “yra” …
> Gerai ikrautu aparatu sunkiau centruoti silpnus termikus: kai
> nori labiau pasukti, jis susirenka daug greichio, gerokai
> nuzhemeja.Jei nedarai radikaliu posukiu taip nebuna. Silpnuose termikuose nieks neverchia giliu spiraliu.
2002 23 rugpjūčio @ 16:31 #155954GedasAntanas parašė:
>
> > antanai, del l/d (glide) esi visishkai neteisus, kokybe
> > yra visishkai ta pati ir ji nepriklauso nuo ikrovimo.
> )) Spek ish trieju kartu, kodel i skalndytuvus pila 180l
> balasto, ir kodel kai kurie parasparniu pilotai po shikna
> turi vandens maishus.. Esme, ta kad prie didesnio ikrovimo
> poliare pasistumia i deshine, tai yra prie to pachio
> zhemejimo yra didesnis greitis.Antanai, o tu aerodinamikos egza islaikei licenzija gaudamas? Zhenia pamates tokius zodzius priverstu perlaikyti
Poliare persistumia ne i desine, o pagal lieciamaja. T.y. proporcingai padideja tiek vertikalus, tiek horizontalus greitis ir l/d lieka tas pats. Balastas imamas norint pasiekti didesni greiti ar sparno stabiluma.
Gedas
2002 23 rugpjūčio @ 16:41 #155955kleoj antanai, del poleres pasislinkimo esi klaikiai neteisus. Jinai slenka tiek i kaire, tiek zhemyn. Pats pagalvok: paimk savo sparna, ir pakabink ant jo mashina, pagal tavo teorija sinkas bus 1.1 o greitis apie 300hm/h? Taigi mes gausim aparata su nerealia kokybe, ka ten su sklandytuvu lyginti. Su tokiomis frazemis apie poliare reikia sedeti ir tyleti, nes paskui kas nors licenzija atims.
Del sparnu ikrovimo lyginimo? Mes kalbam apie nedakrauta ir perkrauta, ar apie nedakrauta ir normaliai ikrautus sparnus? jei antras variantas pilnai sutinku kad normaliai ikrautas sparnas geriausias.
Apie gilias spirales termikuose: teko skristi su darium tandemu (inflight weight 150 kg, virshutine sparno riba 130). Kai acikabinom nuo troso ir sukomes sparnas iejo i pusgile spirale ir numetem apie 50 m (180 posukiu), su savo lengvai ikrautu sparnu ash galiu apsisukti su beveik tokiu pat zhemejimu, visai normaliu greichiu.
del sparno jautimo: nuo pakabos tai priklauso labai mazhai. Sparne su mazhu slegiu kiekvienas slegio praradimas labai ryshkiai pastebimas, o kai sparnas pripustas kaip plyta, jis lush labai stipriai, priesh tai net neperspejes.
Antanai, kad galetum kazhka sakyti reikia priesh tai ishbandyti, nes matau nelabai supranti ka rashai.
BR, Kle
P.S. Gal nori kada alaus ishgert, pasiginchytume live, bo chia labai daug pastangu reikia ideti2002 23 rugpjūčio @ 17:04 #155956Anonimasaaaaaaaaciu u= nuoshirdzius ashkinimus,Kiek suprantu, vieningos nuomones nera. Ash shi sparna jau nusipirkes, man aishkino, kad geriau zemutine riba, blogiausiu atveju isidesi balasto.Kiek skraidziau, tai labiausia aplamdo Netonyse, kai buna shoninis stiprus vejas.Buvo nulauze puse sparno, bet turejau aukscio ir po 5 pumpavimu sparnas atsistate.Mnau tai nebuvo sparno apkrovimo problema – soninis pietryciu vejas, gal kiek per stiprus.Termikuose sedejau viena karta(15km. marshrutelis) ir palyginus su skaraidymu ant antvejo – kratymai termikuose vienas malonumas.Bet mano patirtis termikuose dar labai maza.
2002 23 rugpjūčio @ 17:53 #155957klenekreipk i mus demesio, ir daryk ka sako shirdis
2002 23 rugpjūčio @ 18:22 #155958Anonimasaciu
2002 23 rugpjūčio @ 18:29 #155960AnonimasDar vienas klausimas.Ar ne per daug uz naja variometra (kazkoks comfort)
1000l Lt.? Uz kiek galima isigyti gera variometra?petro parašė:
>
> aciu2002 23 rugpjūčio @ 19:54 #155961klecomfortas naujas kainuoja apie 800 lt, pas ta pati mechka. 1000lt bishki daugoka. Bandyk deretis
br, kle
2002 24 rugpjūčio @ 18:36 #155962AnonimasAchu kle.Butu gerai kada susipazint.
2002 25 rugpjūčio @ 03:04 #155963klegal kartais su savo missionu buvai kernavej?
Gal mes jau pazhystami…2002 25 rugpjūčio @ 04:25 #155964liotcikTeko matyti keleta zmoniu kurie skraido su nedakrautais kupolais tai palyginus su kitais jie skraido maziau (kartais net dvigubai) nei zmones su normaliai ikrautais.
2002 25 rugpjūčio @ 11:03 #155965Termikskaitau ir galvoju ar tik tu pirma termika ne panevezyje pagavai aaaaaaa?
O del ikrovimo patikek as du metus skraidziau su neikrautu. Patarimas !nesimokik is savu klaidu! Ikrauk ir bus viskas gerai!!!!
O balasta tai visalaika spesi issijimti.2002 26 rugpjūčio @ 05:22 #155967Antanas> Antanai, o tu aerodinamikos egza islaikei licenzija gaudamas?
> Zhenia pamates tokius zodzius priverstu perlaikyti
Koki egza? Kokia licenzija???
)))> Poliare persistumia ne i desine, o pagal lieciamaja. T.y.
> proporcingai padideja tiek vertikalus, tiek horizontalus
> greitis ir l/d lieka tas pats.Jo sutinku. To dalyko nebuvau skaites, tai bishki pavariau i pievas ishmastydamas… ))
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.