- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 16 spalio @ 19:00 #189285karolis
Su variatorium prie didesnio vejo gal ir pasikeltum, bet prie stiliaus tas motoriukas atiduos galus po keliu startu
2010 16 spalio @ 19:19 #189286liotcikkarolis Parašė:
> Su variatorium prie didesnio vejo gal ir
> pasikeltum, bet prie stiliaus tas motoriukas
> atiduos galus po keliu startuTu cia taip galvoji ar is praktikos?
Mano tikslas su scootertow (motoroleriu) buvo tik pradinis mokymas. Todel as naudojau 50cc dvitakte honda elite. isspausdavau ant kelio max 50km/h. Buvo gal kokie 2 variantai kai neuzteko galios keliant parasparni. Pilotas ~100kg, ir sparnas DHV-1 ikrautas ant ribos, stilis. Kitais atvejais pilotas 70-80kg parasparnis dhv-1 ikrautas ant vidurio, net ir prie absoliutaus stilio kildavo bent 1m/s. Prie 3-4m/s vejo – 2m/s.
Siaip jei planuose kilt i rimtesnius aukscius, zmones naudoja min 125cc, dazniau 250cc motoroleriu variklius. Mane pora kartu yra kele su 250cc, svelniai tariant – galios netruksta.2010 16 spalio @ 20:10 #189287karolisJei palyginsi tokios pacios kubaturos motorolerio varikli ir generatorine honda ar jos kopija, tai motorolerio variklis tures gerokai daugiau galios.
Nuo pernai metu tuos variklius pradejo leisti dar labiau deforsuotus del kazkokiu EU triuksmingumo reikalavimu.Mes bandem nuo 200cc motoro uzmaitinti mano hidraulini isvilktuva, tai as issikeliau i 20 metru, Bitla iskele gal i 50 metru
Net jei nurasyti 50% hidraulikos nuostoliam, vis tiek galios labai mazai.
Per tuos du startus motoriukas taip graudziai vaitojo ir dumino kad nusprendem daugiau jo nekankintiSu variatorium prie vejo turetu buti daug geriau, bet juk daznai reikia pasikelti ir prie stiliaus.
2010 16 spalio @ 21:44 #189288BitlasLaida apie PWC vykusi Japonijoje 2007, kuriame dalyvavo lietuvos pilotas Alexas:
http://video.yandex.ru/users/quakel/view/116
Darius,
http://www.bitlas.com/2010 17 spalio @ 03:25 #189289liotcikkarolis Parašė:
> Jei palyginsi tokios pacios kubaturos motorolerio
> varikli ir generatorine honda ar jos kopija, tai
> motorolerio variklis tures gerokai daugiau galios.
>
> Nuo pernai metu tuos variklius pradejo leisti dar
> labiau deforsuotus del kazkokiu EU triuksmingumo
> reikalavimu.
>
> Mes bandem nuo 200cc motoro uzmaitinti mano
> hidraulini isvilktuva, tai as issikeliau i 20
> metru, Bitla iskele gal i 50 metru
> Net jei nurasyti 50% hidraulikos nuostoliam, vis
> tiek galios labai mazai.
> Per tuos du startus motoriukas taip graudziai
> vaitojo ir dumino kad nusprendem daugiau jo
> nekankinti
>
> Su variatorium prie vejo turetu buti daug geriau,
> bet juk daznai reikia pasikelti ir prie stiliaus.Viskas gal ir teisybe, bet matau tik viena problema , zmogus kuris projektavo tavo isviltuva neteisingai parinko varikli, bet sistemos principas geras – isbandytas ir veikia.
O reliai hidraulikoj nuostoliai gali but ir gerokai didesni nei 50%, priklausomai kaip suprojektuota.2010 17 spalio @ 12:37 #189293karoliszmogus kuris projektavo mano isvilktuva?
parinko neteisinga varikli?
as kaip visada apie obuolius, o liotcik kaip visada apie apelsinus.
2010 17 spalio @ 13:09 #189296renkaValdemaras Parašė:
> Tuo nesusilaikysiu nesikeikdamamas,kam b..idomu
> kazkoks chuj..traukiamas sniuro…..Valdemarai…cia ir yra TEMA_NE I TEMA
Viskas gerai,Svajokli,lai traukia ta chuj…kazkas2010 17 spalio @ 15:11 #189297liotcikkarolis Parašė:
> zmogus kuris projektavo mano isvilktuva?
>
> parinko neteisinga varikli?Nu gerai, sakysiu tiesiai – blogai suprojektavai.
>
> as kaip visada apie obuolius, o liotcik kaip
> visada apie apelsinus.Sistema su vidaus degimo varikliu ir mechanine perdava (variatoriumi) yra isbandyta ir pasauje sekmingai naudojama parasparniu/skraidykliu isvilkimui, galiu idet desimtis youtube video jei kyla abejoniu, arba jei busi netoli galesiu pademostruot kaip tempia 50cc ~2-3ag variklis.
Kodel tavo hidraulika nevelka as nezinau; ir is vis ko tu kisi savo hidraulika kai kalbam apie mechanine perdava, tai apie kokius b… apelsinus as kalbu?2010 17 spalio @ 16:36 #189299sssvajokliskarolis Parašė:
> Su variatorium prie didesnio vejo gal ir
> pasikeltum, bet prie stiliaus tas motoriukas
> atiduos galus po keliu startunemanau nes kaip juos lauzo jaunikas susede po kelis ir daugiau ir laiko be problemu…
2010 17 spalio @ 17:02 #189300karolisaciu, toliau diskutuoti nematau prasmes, nes liotcik kaip visada zino geriausiai
2010 21 spalio @ 22:37 #189332Lukashttp://www.youtube.com/watch?v=FAxvZL2gNqc&feature=player_embedded#!
Veiksmas nuo 5min ir nuo 6min 20 sek.
Bežiūrint priminė tolminą šiais metais. Kaip Tadai orą bandė
2010 22 spalio @ 07:31 #189334BitlasEiliu prie isvilktuvu mazinimo sprendimas:
http://www.youtube.com/watch?v=F80mHO_Ryi4&feature=player_embedded#!
2010 22 spalio @ 10:04 #189336TasasLukas Parašė:
> http://www.youtube.com/watch?v=FAxvZL2gNqc&feature
> =player_embedded#!
>
> Veiksmas nuo 5min ir nuo 6min 20 sek.Puikus rotorinio termiko pavyzdys
2010 22 spalio @ 18:47 #189343liotcikBitlas Parašė:
> Eiliu prie isvilktuvu mazinimo sprendimas:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=F80mHO_Ryi4&feature
> =player_embedded#!Grazu, bet kaip uztikrint kad starto metu nenupjausi stropu nepavykus startui?
2010 22 spalio @ 18:55 #189344baubasliotcik Parašė:
> Grazu, bet kaip uztikrint kad starto metu
> nenupjausi stropu nepavykus startui?O kaip variantas paleisti variklį tik pakėlus sparną ir pradėjus bėgti?
2010 22 spalio @ 21:11 #189345Varstelis[www.yuneec.be]
Dirba ta linkme tik kad svoris atzvilgiu galios ir laiko prastas. Na truksta stipriu, lengvu ir pigiu akumu pakolkas
Maciau gyvai parodoj tokius2010 22 spalio @ 21:19 #189346sssvajoklisBitlas Parašė:
> Eiliu prie isvilktuvu mazinimo sprendimas:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=F80mHO_Ryi4&feature
> =player_embedded#!Kas gamina tokia yranga? kur ja uzsakyti? ir kiek kainuotu?ja butinai reikia isbandyti.
2010 23 spalio @ 00:42 #189347liotcikbaubas Parašė:
> liotcik Parašė:
>
>
> > Grazu, bet kaip uztikrint kad starto metu
> > nenupjausi stropu nepavykus startui?
>
> O kaip variantas paleisti variklį tik pakėlus
> sparną ir pradėjus bėgti?Properelis turi inercija ir kol sustos nuo pilnu sukiu (o to startuojant visada reikia) praeis pora sekundziu.
Be to motoras turi nemaza svori (kas kad graziai atrodo) todel pakelt kupola ir su juo begt bus sunkiau nei su laisva sistema (isidek 10-12bambaliu -15-18kg su vandeniu ir pabandyk pakaitint). Prie stiliaus as nematau sansu kaip su juo saugiai startuout net ir su gerais sugebejimais. (per didelis sansas netekt stropu)Pritaikyma matau kaip jie rodo tame video – startuot nuo kalniuko, kai gali pilnai pereit i skridimo pozicija pries duodant per gazus.
O gal prisimint prieskari ir naudot gumini amortizariu kaip kad sklandytojai dare.Mano nuomone geresnis ir pigesnis variantas butu scootertow su distanciniu valdymo (is aviamodelio), kazkur maciau firma kuri daro elektrini. Pazystu zmogu kuris pasigamino ir isbande tokia sistema su skraidykle (bet realiai mazai naudojo, nes zmogus daugiau isradejas nei skraidyklininkas). Trukumas vienas – reikia lauko, Ir kad nieks nepavogtu libiodkes stovincios paliktos lauke.
2010 23 spalio @ 01:13 #189348liotcikhttp://www.skynch.com/wordpress/
http://www.xcmag.com/2010/05/skynch/ raso kaina 6700eur+pvm. Nu uz elektra ir taip juelyriskai padaryta aparta reik moket kaip uz juvelyrikos gamini
. Manau is kinietisko motorolerio galima pasidaryt uz 1000eur daikta kuris altliks ta pacia funkcija.
2010 23 spalio @ 06:22 #189349RamsasTo liocik:
As pvz visada startuoju su papildomais 20-25 kg ir nematau problemos
Gaila tik kad tie papildomi kg ne bambaliuose sudėti…. -
AutoriusĮrašai
- Tema „ svajoklio tema“ uždara naujiems atsakymams.