- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 31 gegužės @ 09:54 #187705karpis
Nelabai aš taves supratau Tomai – apie tuos proilgius ir dvoikes – kaip pasižiuri dvoikes tai ten gal tik dvi yra su proilgiu didesniu nei 6 ?
2010 31 gegužės @ 10:47 #187706Tomas SestokasMatau, nesupratai, tai buvo komplimentas. Jei Axis nebutu sugalvojes nieko naujo, nepaleistu naujo modelio. O dvoikiu su proilgiu toli nuo 6 jau paieskot reikia (bet kaip vakar girdejau is biciulio: geriau jie butu sugalvoje sparna su proilgiu 1, bet su normaliom charakteristikom) –
cia is para 2000:
gradient Aspen 3 – 5.9 (nors maniau, daugiau bus)
skywalk Cayenne 3 – 6 (taip pat is dilerio girdejau, kad 6.3)
SC mystic 26 (TAIP PAT SERTIFIKUOTAS C!!! – siaubas!!!!) – 6,5
swing Astral 6 – 6,4
WindTech Zenith sertifikacija B – 6 (geras sparnelis. as dileris, bet ju kainas nedristu i foruma deti)
airwave cobra – 6
Na ir pabaigai mano meile – UP Summit XC – vel 6.Bet kaip jau sakiau, man tie proilgiai nepatinka. Vega siais metais atrodo trumpiausia, bet kaip sake mano biciulis, tegul atsiranda kvadratinis sparnas, bele skristu gerai.
Karpi, tai buvo komplimentas
2010 31 gegužės @ 11:30 #1877082010 31 gegužės @ 11:36 #187709TasasMano nuomone proilgis nėra esminis dalykas renkantis sparnus, ar vertinant jų saugumą.
Kiekvienas sparno modelis yra skirtingas ir tinka ne kiekvienam, taigi reikia rinktis pagal jausmą skrydyje (jei tik leidžia galimybės).2010 31 gegužės @ 19:49 #187720SigmaTaip,Tadai, renkantis sparnus, proilgis nėra esminis dalykas, bet konstruojant gerai sklendžiantį sparną,
tai esminis kriterijus, visa kita kosmetika.2010 31 gegužės @ 19:53 #187722SigmaDidėjant proilgiui, proporcingai mažėja saugumas ir atvirkščiai
2010 31 gegužės @ 20:06 #187725artistasNiekas šiame pasaulyje,manau ir kituose taip pat,nestovi vietoje.Keičiasi,vystosi,evoliucionuoja.Mūsų mylimi sparneliai taip pat.Tik reikia įsikirsti,kad ir sėdintis po juo pilotas,turi keistis,tobulėti,vystytis,evoliucionuoti.Neatsilikti nuo proceso,tada nė nepastebėsi ar proilgis 7-8-10m.
2010 31 gegužės @ 21:33 #187726liotcikSigma Parašė:
> Didėjant proilgiui, proporcingai mažėja saugumas
> ir atvirkščiaifaktai ir praktika rodo kad tai nebutinai teisnga.
Artiste, proilgis santykinis vienetas, jis matuojamas ne metrais.
2010 1 birželio @ 09:36 #187734artistasO aš ir neturėjau omeny kiek į ilgį metrais ištysęs sparnas.Per daug tiesmukiškai viską supratai.Filosofija minties aiški.pilotas turi atitikti sparną.o ambicijos antroj eilėj.Kas neaišku?
2010 1 birželio @ 19:10 #187756liotcikartistas Parašė:
> O aš ir neturėjau omeny kiek į ilgį metrais
> ištysęs sparnas.Per daug tiesmukiškai viską
> supratai.Filosofija minties aiški.pilotas turi
> atitikti sparną.o ambicijos antroj eilėj.Kas
> neaišku?visiskai nieko asmenisko, bet , citata:
“tada nė nepastebėsi ar proilgis 7-8-10m.”
“m” – bedrineje kalboje sutrumpinimas metrams.
Griztant prie temos, is asmenines patirties teko susidurt su senais parasparniais kuriu proilgis visai nebuvo ispudingas (kaip minejau auksciau) bet po luzio jie elgesi labai agresyviai. Dabar su didesniais proilgiais parasparniai elgiasi ramiau.
Parasparniu projektuotojai randa ir tobulina metodus kaip suvaldyt tuos proilgius ir mano nuomone tai jiems sekasi labai neblogai.Pirmame pasisakyme kazkas pateike labai nepatikimus zalius duomenis (vos ne is lubu nurasytus) ir kazkokia tai reakcija atsirado kad tai susije su proilgiais – su tuo visiskai nesutinku.
Prisegu statistinius duomenis is paskutinio USHPA zurnalo(JAV skraidykliu/parasparniu asociacijos).
Matyti kad paskutiniais metais pilotu zuvimu skaicius lygus 0.5 iki 1 – 1000pilotu. Tai reiskia kad nuo 2004 metu is 1000 registruotu pilotu per metus zusta iki 1 (vieno) piloto. Tai gan neblogi duomenis nes jav jei nori but pilotas reik moket metini mokesti apie 60-70$ (tie kas neskraido mazai sansu kad moka si mokesti). .
Be to nepamirskit kad Lietuvoj lygumos ir termines salygos labai draugiskos lyginant su kalnais. Mano nuomone jei neskraidai ant slaitu ir esi mokytas pilotas Lietuvoj uzsimust sansu yra arti nulio.2010 3 birželio @ 12:09 #187810MudaJei Darius nebutu nuramines, jau galvojau gal mest sita mirtina hobi
2010 3 birželio @ 17:10 #187812Sigitassaugu – šaškėmis, domino lošti; bet ten ir vykstant į užsiėmimo vietą – nežinosi, kada plyta ant galvos nukris (kad ir nuo stogo)
;
2010 3 birželio @ 20:17 #187818artistasDaugelyje sporto šakų,parasparnių irgi,daugiausiai rizikuoja čempionai.Žmonės-lyderiai.Priekyje visų būti smagu,bet ir rizikinga.Visi likusieji eina jau kažkieno pramintu taku,todėl,savaime aišku,jau lengviau.Gyvenimas rodo,kad čempionai gyvena trumpiausiai.Sužiba kaip meteorai, nušviečia kitiems kelią ir užgęsta.
2010 3 birželio @ 20:48 #187820Kesuniagradient Aspen 3,kad ir su 5,9 bet gana astrus sparnas….Galiu duot isbandyt jei nebandes..
)
2010 3 birželio @ 20:51 #187821KesuniaKaip sako,vienas mano pazistamas parasparniu guru,kai oras gerai veza,net ir siferio lapai skraido…..
2010 4 birželio @ 07:53 #187826artistasMano
2010 4 birželio @ 20:28 #187832kosmosasMano nuomone.Skirtumas tarp seno ir naujo n e r e l u s.Apie U-Turn airvolf proilgis 6. . Lyginant buvusu Gradient aspen tai tas pats kaip juoda ir balta.
Termickoje kaikuriose salygose gradienta butu aplamde, airvulfa ne. Kaskas ten smarkiai padirbeta su oro tankiu sparne.Su juo jauciuosi zymiai
saugiau. Mokslas nemiega.Skrydzio kokybe nesamoninga.Teisybe smaikstesnis,greitesnis,gudresnis.Neverta bijoti tu siulaikiniu proilgiu
vyksta moksliniai skaiciavimai. Aisku jei rimtas gamintojas.2010 4 birželio @ 20:37 #187834kosmosasArba gradientukas mano tik kaskada skrydes geras skudurelis. Nors stropos naujos ir dar lyg skrenda kaip geras.Nera lietuvusku raidziu,jegu ka.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.