• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 44)
  • Autorius
    Įrašai
  • #151856
    Dima

    įdėsiu deguto šaukštą į gerai organizuotas varžybas.Labai nustebino vyr. teisėjo G.Vilkaičio teisėjavimas Ir taisyklių ignoravimas.Deja apie tai per vėlai sužinojau,prieš pat finalinius skrydžius.Sekmadienį vakare nuėjau pažiūrėti dienos rezultatus ir labai nustebau,kai pamačiau,kad pas kai kuriuos pilotus,kurie blogai pataikė į taikinį yra geri rezultatai.Kaip tik šalia sėdėjo vyrukas,kuris tuos rezultatus pilotams nusileidus rašydavo ir duodavo pasirašyt.Paklausiau jo,kaip tai įvyko,kad pilotas nugrybavo,o rezultatas yra geras.Jis pasakė,kad to paaiškinti negali,nes tas pilotas,iš karto nubėgo pas vyr teisėją prašyti restarto ir teisėjas jam leido.Buvo jau vėlu paduoti protestą,rezultatai buvo jau paskelbti.Tada pagalvojau,kad kitą rytą reikės vyr. teisėjo paklausti,kodėl taip įvyko.Kitą rytą paklausiau teisėjo, kodėl jeigu pilotas nepataiko į taikinį, jam leidžiama perstartuoti. Jis man atsake,kad tuo momentu buvo vejas virš 7m/s ir dėl to galima perstartuoti.Jis paprašė ir jam leido.Tada uždaviau logišką klausimą,kodėl ne visiem galima daryti restartą? Vėjas dažnai buvo labai stiprus ir daug pilotu ant akselio negalėjo prasimušti.I tai man jis atsakė,kad reikėjo jiems paprašyti restarto ir jis būtų leidęs.Jie neprašė dėl to patys kalti.Kas prašė tam davė.Tada dar pagalvojau o iš
    kur pilotas gali žinoti koks vėjo greitis,kai jis eina i taikini? 6ar7 metrai?kaip žinoti kada prašyti restarto?Logiška būtų,kad apie tai praneštu pilotui pats teisėjas.Užejau i http://www.orosvente.lt ir pažiūrėjau taisykles.O ten aiškiai parašyta.Jeigu nusileidimo vietoj vejas viršija 7m/s ir pučia ne mažiau kaip 30sek. tada pilotui turi buti pasiūlytas restartas.Su kuo jis turi iškarto arba sutikti arba atsisakyti.
    Noriu atkreipti dėmesį,kad ne pilotas turi begti pas teiseją,o teisejas pas pilotą ir siūlyti restarta.O išejo visai kitaip.Pilotai
    kurie skaite taisykles ir galvojo,kad varžybos bus pagal taisykles,ir po nepataikymo i taikini ne bego pas teiseja ir nepraše restarto,
    naiviai galvojo,kad jeigu bus ribinis vejas,tai vyr teisejas pats jiems pasiūlys perstartuoti.ypač gėda turi būti prieš latvius,kurie dažnai nedatraukdavo ant akselio iki taikinio ir po to neprašydavo pakartotiniu skrydžių,galvodami,kad viskas eina pagal taisykles.

    #181098
    Vakare

    Dima, juk galejai pareiksti protesta.

    7. Skundai ir protestai
    Skundai ir protestai sprendžiami remiantis darbo tvarka 7 sekcijoje ir bendrojoje sekcijoje. Varžybų dalyvis gali pateikti protestą vyr. teisėjui arba varžybų direktoriui. Protestai pateikiami raštiškai nurodant priežastis, pažeistas taisykles ir reikalavimus. Pateikiant protestą mokamas 30 litų (arba 10 eurų) užstatas, kuris, patenkinus ieškovo reikalavimus, grąžinamas. Protestas pateikiamas 1 valandos bėgyje, po oficialių rezultatų paskelbimo. Išnagrinėjus protestus, arba 1 valandos bėgyje niekam nepareiškus protestų, rezultatai paskelbiami galutiniais.

    #181099
    Georgas

    Dima, jei ne dėl savęs tai dėl draugų galėjai anksčiau apie tai pasakyti. Nereikia protestų ar skundų, tiesiog prieini prie manęs ir pasakai: taip ir taip, man atrodo kad yra taisyklių pažeidimas. Būtume iškart vietoje viską išsiaiškinę…

    G.

    #181102
    Armis

    O man atrodo, kad prie stipraus vejo smagiau leistis ;) Prie stiliaus pasirode sunkiau man (siaip juokas cia). Kiek pamenu, tai per pasaulio ciampa budavo zmogus meteorologas lyg ir stebedavo oro salygas, tada jis ir pasakydavo, gaus ar ne restarta.

    #181111
    sssvajoklis

    virs teiseju galvu pakabinti vejo greicio matuokle. ir nusileidus iskarto i ja ziureti. duoti teisejui velniu kad nesiulo restarto ir nueiti startuoti dar karta

    #181116
    Tasas

    To Dima:
    Siaip ne teisejai turi siulyti restarta, o pats pilotas prasyti, pateikdamas svaria priezasti.

    #181119
    Dima

    Tasas Parašė:


    > To Dima:
    > Siaip ne teisejai turi siulyti restarta, o pats
    > pilotas prasyti, pateikdamas svaria priezasti.

    Tadai,paskaitik punkta 4.6

    #181120
    karolis

    Dar butu smagu jeigu pilotui nusileidus, teisejas sudetu sparna i greita maisa :)

    As tai stebiuosi kaip is viso atsiranda norinciu dirbti ta darba…
    Esu tikras, kad Dima, kaip nuodugniai isstudijavusi taisykles pilota, kitais metais paskirs teisejo padejeju – vejo matuotoju :)

    #181121
    GiSi

    Noreciau isgirsti vyr. teisejo ir to piloto paaiskinimus.

    #181122
    sssvajoklis

    mintis labai gera
    uzemusius paskutines ar pirmas vietas pagal susitarima reikia skrti tesejauti varzyboms..

    #181134
    liotcik

    Sportininkas privalo zinot taisykles. (ipatingai tie kas siekia rezultato)

    Dima teisus – teisejai pagal taisykles turejo siulyti perstartavimus. Jei jie to nedare, turejo but pareikstas protestas.

    Jei atvarem i varzybas “na ura” ir po to kazkas atkase, kad taisykles buvo pzeidinejamos – saukstai po pietu.

    Cia siaip bendrai:

    Paskutiniu metu atkreipiau i XC varzybu taisykliu fenomena “leading points” (Lietuviskai: pirmavimo taskai). Gali kirst finiso linija pirmas, bet jei viso pratimo metu atsilikinejai – pirmas nebusi. Kalnuose parasparniai skrenda grupemis “gaggle”, kartais net ne patys geriausi pilotai issilaiko pirmaujancioje grupeje ir jei jiems pasiseka paskutiniame termike – gali kirst finisa pirmi, nors per vis pratima tik seke kitus. “Leading points” tokius lyderius atmeta. Kol nebuvo GPS’u to padaryt buvo neimanoma.

    Dar sklandytojai yra gerai pasake: “Varzybose laimi ne tie kas geriausiai skrenda, bet tie kas surenka daugiausia tasku” (sklandyme jie zaidzia su perstartavimais: pvz. praskrenda dali pratimo ir jei mato kad salygos pagerejo – grizta ir startuoja is naujo :) )

    Taigi, jei nori pirmaut – zinok taisykles.

    #181136
    Tomas Sestokas

    Kiek suprantu, kalbi apie finisho cilindra? Tuomet tai ne visai teisu. Finisho cilindras – virtualus “apskritimas” aplink finiso linija, iki kuriuo skaiciuojamas skrydzio laikas. Ji perskridus, lieka vienintelis tikslas, nuskristi iki finiso linijos. Tai sugalvota tam, kad sportininkai prie finiso linijos, kai lieka nebedaug aukscio nespaustu speed’o.
    Jei tu kalbi apie kaz ka kita, tuomet sorry, einu skaityti :)

    #181137
    liotcik

    Ne Tomai as ne apie ta. Tu kalbi apie tai kai greitis fiksuojamas ne paskutiniame cilindre. As kalbu apie Leading points.

    #181138
    Tomas Sestokas

    Bet kiek girdejau daugelis, net ir top pilotu “ridena bachka”, o tai ne visai atitinka leading pionts. Bet gal. Reiks pasiskaityt.

    #181139
    liotcik

    Paziurek i Pasaulio cempo rezultatus (8 pratimas): http://www.eagleparagliding.com/themes/voodoo_dolly/images/2009Worlds/results/task-8-individual.htm

    Maurer’io greitis mazesnis (atsiliko 7 sekundem nuo Savov), bet pratima laimejo.

    Tame pratime panaudotas ir tas “bajeris” apie kuri tu kalbejai: ES (end speed) 6 posukio punkte CGORDO, o finisas VALLE DE BRAVO.

    #181141
    karolis

    > Dima teisus – teisejai pagal taisykles turejo
    > siulyti perstartavimus. Jei jie to nedare, turejo
    > but pareikstas protestas.

    Galejo, o ne turejo.
    Kadangi niekas protesto nepareiske, matyt visi buvo patenkinti varzybu eiga, iskaitant ir Dima.
    Po musio kumsciais mojuoti nebera prasmes.

    O siaip tai pilstymas is tuscio i kiaura…

    Istrauka is anglisku taisykiu, kurios galioja FAI varzybom:

    A re-launch may be awarded only for the following reasons:
    * wind speed at target exceeds 7 m/s during no less than 30 seconds. A pilot shall be awarded a re-launch which must be accepted or refused with no delay.

    Ar kur nors parasyta kad teisejas turi pats siulyti pilotui restartuoti?

    Istrauka is lietuvisku taisykliu:

    Pilotas gali pareikalauti pakartotinio skrydžio kreipdamasis į vyr. teisėją (finišo teisėją) nusileidimo aikštelėje. Tokiu atveju, jis neturi patvirtinti parašu savo rezultato rezultatų lape, o užregistruoti pakartotinį skrydį, kreipdamasis į rezultatus fiksuojantį teisėją. …….. Pakartotinis skrydis gali būti leidžiamas jei:

    * Vėjo greitis nusileidimo vietoje viršija 7 m/s ne mažiau kaip 30 sekundžių bėgyje. Pilotui turi būti pasiūlytas pakartotinis skrydis, su kuo jis turi sutikti arba atsisakyti nedelsdamas.



    skrydis turi buti pasiulytas jeigu pilotas to reikalauja. Kadangi reikalavo tik vienas ar du, tai jiem ir buvo pasiulyta. O ar jie pasielge etiskai – cia jau kitas reikalas, nes visi leidosi prie vienodo vejo ir niekas kitas nugrybaves restartuoti nenoredavo…

    #181143
    Dima

    Vilma,aš sekmadieni iškart po varžybu išvažiavau i Vilniu,o vakare atvežiau i Trakus Karoliui sparna ir tada tik pamačiau rezultatus.
    Po rezultatu paskelbimo praejo daugiau negu valanda.Ir aš ne prieš tuos rezultatus,kurie buvo parodyti.Aš už tai,kad visi butu lygus.Tie kas praše pakartotiniu skrydžiu,teisingai dare.Bet ta darba turejo atlikti teisejas,jis pats turejo siulyti restarta,nes ne visi pilotai žinojo,kad ribinis vejas.

    Vitai,del draugu aš tai ir norejau isiaiškint,todel po to,kai pirmadieni ryte,man vyr teisejas su dar vienu vyruku,(kuris visa šita rengin
    prižiurejo) paaiškino,kad pilotai patys turejo prašyti restarto,aš po nuejau ir draugam pasakiau,kad viskas ok. reikejo prašyti restarto,kas praše,tam dave.Tada dar pagalvojau,kad turbut aš nelabai gerai perskaičiau taisykles,nes tokie solidus vyrai man ne meluos.Bet po varžybu vis del to dar karta pažiurejau taisykles.Ir ten aiškiai nurodyta.
    cituoju;
    Vėjo greitis nusileidimo vietoje viršija 7 m/s ne mažiau kaip 30 sekundžių bėgyje. Pilotui turi būti pasiūlytas pakartotinis skrydis, su kuo jis turi sutikti arba atsisakyti nedelsdamas.

    Tik tada šimtu procentu isitikinau,kad teisejas neatliko savo pareigu.Aišku kai kuriems nusispjaut ar teisejas sažiningas,ar ne.Jiems geriau,kad jis neteisingai teisejautu,o geriau,kad ju sparnus i greito pakavimo maiša sudetu.Bet man nepatinka dvigubi standartai ir melas.todel apie tai ir parašiau i foruma,kad ateityje pilotai žinotu,ko galima laukti iš varžybu.

    #181144
    zvirblis

    del xc taisykliu tai keista kad laimi ne tas kuris pirmas kerta finisa. juk sakykim begimo varzybose irgi daznai sportininkas bega paskui lyderi ir paskutiniu momentu jis pradeda spaust ir aplenkia lyderi.kerta finisa pirmas.teisejai jam tikrai nepasako kad eee tu begai visalaik antras tai tu ir buk antras. taip pat ir su pilotais, jei tas ne pats geriausias pilotas sugeba issilaikyt su lyderiais ir ant galo juos isdurt tai cia jau paciu lyderiu problemos. beje juk yra visokiu taktiku. kazkur klausiaus piloto interviu kad jis pries gala spiceliai praleido kazka i prieki ir paskui jy ismaude. ir t.t manau turetu but pirmas kirtai finisa pirmas ir esi. o seip varzybose nesu dalivaves ir gal ne viska supratau kodel taip daroma :)

    #181145
    liotcik

    Negali pykt ant teiseju, jie patys turbut neatkreipe demesio i sia svarbia smulkmena taisyklese (o teisejas del to ir teisejas kad rimtu veidu aisakinetu :D ). Zmogiskas faktorius. Be to pastebejau kad LSPSF ir orosventes puslapyje tikslaus nusileidimo taisykles skiriasi.
    Neabejoju, kad reikiamu momentu uzprotestavus, protestas butu buves patenkintas, nes viskas labai aiskiai siuo klausimu parasyta.

    Labai gerai kad buvo atkreiptas demesys i siuos dalykus.

    Isvada viena – visi: ir teisejai (kad nesuklyst) ir dalyviai (kad uzprotestuot reikiamu momentu) skaitykim taisykles atidziau.

    #181148
    Georgas

    Neklysta tik tas, kas nieko nedaro :)

    Ačiū už pastabas, kitamet pataisysim taisykles (jeigu nepamiršim) :)

    G.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 44)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.