- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 18 vasario @ 17:00 #181149agrijus
Man buvo pasiulytas restartas pirma diena del stipraus vejo . As atsisakiau .
M.Meskauskas.
2009 18 vasario @ 18:24 #181151arunsAs noriu padekoti varzybu organizatoriams uz svente-Aciu. Lengviausiai nieko nedaryti ir po to pradeti ieskoti kaltu, kritikoti.
2009 18 vasario @ 19:12 #181153ciuzinysArunai, si kritika ne is pirsto lauzta, tuo labiau – ja prieme vadovybe. Taip kad antra paties komentaro puse cia netinkama.
2009 18 vasario @ 20:55 #181159DimaGeorgas Parašė:
> Neklysta tik tas, kas nieko nedaro
>
> Ačiū už pastabas, kitamet pataisysim taisykles
> (jeigu nepamiršim)
>
> G.Ačiu,ta ir norejau išgirsti. Jeigu ne ta mažyte smulkmenele del teisejavimo,tai visos varžybos buvo labai gerai suorganizuotos.
2009 18 vasario @ 21:21 #181164Dimaaruns Parašė:
Lengviausiai nieko nedaryti ir po to
> pradeti ieskoti kaltu, kritikoti.Arunai,lengviausia ne kritikuoti,o buti subinlaižiu.Lengviausia nekreipti demesio i neteisybe ir tyleti.
2009 18 vasario @ 21:42 #181167Tomas SestokasDima, neliudek, tai buvo tik klaidos, o ne piktybinis naudojamasis padetim. Ziurek, laimejo ne lietuvis, antra vieta ne Arcus piloto (beje, kaip dazniausiai buna
). Jei norim idealiu teiseju, is kuriu galetume kaz ko reikalaut, reikia moket jiems pinigus.
Beje ir subiniu, patraukliu laizymui siam forume irgi nesimato.
2009 19 vasario @ 05:29 #181173ALEXAntra važybų diena po pietu (trečias ratas), nusileidęs atbulai pilnai išspaustu akseliu, gavau patarima iš Marijono kreiptis į teisėją dėl restarto. Restartas buvo man suteiktas be problemu. Bet stovėdamas starte suabėjojau ar saugu aplamai startuoti prie tokio vėjo.
Per racija paklausiau teisėjų:”Ar galima pernešti restartą rytdienai?” Man buvo kategoriškai atsakyta. Startavau, užėjau ant taško-neša atbula, išminu akseleratorių-ne padeda. Viskas pasikartojo. Taip kad restartas dėl sąlygu tomis pačiomis sąlygomis(o gal ir blogesnėmis) ne labai prasmingas.
Dalyvių registracijos lentelėje yra užsideklaravusių po du sparnus. IMHO:Labai neblogas sprendimas: per štilių-silpną vėją DHV1,1-2 o aukščiau aprašytomis sąlygomis naudoti šustresnius aparatus.2009 19 vasario @ 07:55 #181181ViolyteSveiki,
Zinoma sunku komentuoti, kai pati nebuvau siose vrzybose. Bet gal mano zinios pades issiaiskinti situacija.
1. Varzybu dalyvis isisregistruodamas i varzybas patvirtina, kad susipazino ir sutinka su varzybu taisyklemis, tai reiskia jas zino ir moka jomis pasinaudoti.
siuo atveju, pasinaudoti savo teise pkartotinai startuoti nes jo skrydzio ar nusileidimo metu vejas buvo stipresnis nei nustatyta 7 ms riba.
Varzybu teiseju komandoje turetu buti numatytas asmuo kuris seka vejo stipruma piloto skrydzio metu ir apie pasikeitusias oro salygas informuoja vyr teiseja.Taip pat FAI I kat varzybu taisykles numato, kad esant pavojuj taikinio zonoje pilotas perspejamas mojuojant raudona veliava. Siuo atveju, pavojus- per didelis vejas taikinio zonoje.
Pilotas pamates signala turi saugliai leistis uz taikinio zonos ir priejes prie vyr teisejo ir prasyti pakartotinio skridimo.
Jei pilotas “gavo” gusi pakeliui iki taikinio ir del to neturejo galimybes pasiekti taikinio, jis, nusileides atokiau nuo jo turi teise prasyti teisejo pakartotinai kilti. FAI I kat varzybose paskiriams 1 teisejas stebeti piloto skrydi, nuo pakilimo iki nusileidimo, kad isvengti spekuliaciju.
Varzybu metu negali buti keiciamas sparnas
Varzybu dalyvis neturi startuoti pavojingomis salygomis. Starto teisejas zinodamas veja esant stipresni uz nustayta riba turi sustabdyti kilimus iki salygos pasikeis i geraja puse.
Pakartonisi skridimai galimi tik esant normalioms oro salygoms ir jei tokiu nera ta pacia diena, gali buti atlikti kita varzybu diena.Pagarbiai,
Violeta2009 19 vasario @ 08:55 #181182arunsDima jei nemoki normaliai rasyti, as nelinkes testi sita diskusija.
2009 19 vasario @ 08:59 #181183RimanteVaikai, gyvenkime draugiskai!
…“Talentas pataiko i taikini, i kuri niekas kitas negali pataikyti; genijus pataiko i taikini, kurio niekas kitas nemato.” (A. Sopenhaueris)
Tai bukim mes genijais, jei talentais ne visada pasiseka tapti.2009 19 vasario @ 18:34 #181192zvirblisjau nepirma kart atsiranda zmoniu forume kurie pradeda aiskinti apie tai kaip cia negrazu, kokie visi blogi, visii kritikuoja ir panasiai. baisu pasireiksti forume nes iskart busi iskritikuotas ir t.t.
nejaugi jus norite kad cia visi rasytu oi aciu kaip viskas buvo grazu, oi koks jus geras instruktorius, oi kaip jus graziai skrendat. tada sis forumas bus tikras subinlaiziu forumu.
manau kad kritika tikrai nera blogai ypac jai kritikuojantis asmuo turi tam paaiskinima. o ir buti kritikuojamu kartais yra naudinga. nes jei jau kritikuoja tai reiskia yra del ko.2009 19 vasario @ 20:01 #181193artistasKiekviena kritika nesa savyje progresa
2009 19 vasario @ 20:47 #181196karolisna kritika kaip kritika, o nesaziningas teisejas, dvigubi standartai ir melas tai gal biski per riebiai pasakyta
Kazkaip nemanau kad teisejas specialiai visiem melavo o tam vienam taike 2gubus standartus ir sudare isskirtines salygas
2009 19 vasario @ 21:32 #181197zvirblistai niekas ir nesako kad teisejai melavo ar dare tai piktybiskai. kazkur buvo padaryta klaida kuri ir yra gveldenama sioje temoje.
2009 19 vasario @ 21:59 #181198TasasTikrai tariu didelį AČIŪ VISIEMS TEISĖJAMS IR ORGANIZATORIAMS
Nemanau, kad kažkas buvo neteisingai ar neteisėtai. Kas norėjo, tikrai galėjo prašyti restartų (daugeliui ir tai nepadėjo), bet viską labai puikiai sprendė G.Vilkaitis.
P.S. Jei kažkas nedaskrenda iki taikinio, tai yra jo problema(dažniausios piloto klaidos: iškart po atsikabinimo pasisuka pavėjui ir su vėjeliu nusineša, nepasilikdami atsargos), o ne teisėjų, bet jie gali leisti perstartuoti, jei tik pagailima vargšo piloto, bet tikrai neprivalo!!
2009 19 vasario @ 22:17 #181199SigmaTadai, ziurint is Tavo pozicijos dauguma pilotu yra vargsai, bet taisykles yra taisykles.
2009 20 vasario @ 11:19 #181208GiSiTomas Sestokas (SKY) Parašė:
> Dima, neliudek, tai buvo tik klaidos, o ne
> piktybinis naudojamasis padetim. Ziurek, laimejo
> ne lietuvis, antra vieta ne Arcus piloto (beje,
> kaip dazniausiai buna). Jei norim idealiu
> teiseju, is kuriu galetume kaz ko reikalaut,
> reikia moket jiems pinigus.
> Beje ir subiniu, patraukliu laizymui siam forume
> irgi nesimato.
Arcus komanda siame cempe tikrai uzeme auksciausia vieta.
O 90% Lietuvos lyderiaujanciu sportininku isaukleti Blochos.2009 20 vasario @ 12:13 #181212Tomas SestokasGiSi Parašė:
> O 90% Lietuvos lyderiaujanciu sportininku
> isaukleti Blochos.Ar negaletumet paskelbti sarasiuka rimtai lederiaujanciu LR sportininku?
2009 20 vasario @ 13:38 #181217BlochaNa pvz. Tomas Šeštokas – vienas iš lyderiaujančių LT pilotų – irgi kažkada suteikė man garbę mokytis ARCUS mokykloje
Jokiu būdu nenoriu įžeisti – gali, Tomukai, šitą puslapį savo karjeroje apversti ir pamiršti
Blocha
ARCUS2009 20 vasario @ 14:19 #181219Tomas SestokasMan zinoma malonu, kad prakalbus apie lyderius LR padangeje, zmones pirmiausia prisimenama mano kuklia persona
As dekingas likimui, kad pakliuvau i superinstruktriaus rankas (nedriskit mano zodziuose ieskoti ironijos – jos cia nera). Ir as jauciuosi labai apmaudziai, kad instruktoriui is Dievo tenka galvoti apie pinigus. Tai cia buvo rimtai.
O toliau, Trakai Open – pavyko. Buvo labai labai smagu. Hm, bet ir cia rimtai… Tiek to, siandien nesijuokauja. Varau skaityti Maslenikova. Po nemieges nakties dar liko 10pusl. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.