• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 44)
  • Autorius
    Įrašai
  • #181149
    agrijus

    Man buvo pasiulytas restartas pirma diena del stipraus vejo . As atsisakiau .

    M.Meskauskas.

    #181151
    aruns

    As noriu padekoti varzybu organizatoriams uz svente-Aciu. Lengviausiai nieko nedaryti ir po to pradeti ieskoti kaltu, kritikoti.

    #181153
    ciuzinys

    Arunai, si kritika ne is pirsto lauzta, tuo labiau – ja prieme vadovybe. Taip kad antra paties komentaro puse cia netinkama.

    #181159
    Dima

    Georgas Parašė:


    > Neklysta tik tas, kas nieko nedaro :)
    >
    > Ačiū už pastabas, kitamet pataisysim taisykles
    > (jeigu nepamiršim) :)
    >
    > G.

    Ačiu,ta ir norejau išgirsti. Jeigu ne ta mažyte smulkmenele del teisejavimo,tai visos varžybos buvo labai gerai suorganizuotos.

    #181164
    Dima

    aruns Parašė:


    Lengviausiai nieko nedaryti ir po to
    > pradeti ieskoti kaltu, kritikoti.

    Arunai,lengviausia ne kritikuoti,o buti subinlaižiu.Lengviausia nekreipti demesio i neteisybe ir tyleti.

    #181167
    Tomas Sestokas

    Dima, neliudek, tai buvo tik klaidos, o ne piktybinis naudojamasis padetim. Ziurek, laimejo ne lietuvis, antra vieta ne Arcus piloto (beje, kaip dazniausiai buna :)). Jei norim idealiu teiseju, is kuriu galetume kaz ko reikalaut, reikia moket jiems pinigus.
    Beje ir subiniu, patraukliu laizymui siam forume irgi nesimato :).

    #181173
    ALEX

    Antra važybų diena po pietu (trečias ratas), nusileidęs atbulai pilnai išspaustu akseliu, gavau patarima iš Marijono kreiptis į teisėją dėl restarto. Restartas buvo man suteiktas be problemu. Bet stovėdamas starte suabėjojau ar saugu aplamai startuoti prie tokio vėjo.
    Per racija paklausiau teisėjų:”Ar galima pernešti restartą rytdienai?” Man buvo kategoriškai atsakyta. Startavau, užėjau ant taško-neša atbula, išminu akseleratorių-ne padeda. Viskas pasikartojo. Taip kad restartas dėl sąlygu tomis pačiomis sąlygomis(o gal ir blogesnėmis) ne labai prasmingas.
    Dalyvių registracijos lentelėje yra užsideklaravusių po du sparnus. IMHO:Labai neblogas sprendimas: per štilių-silpną vėją DHV1,1-2 o aukščiau aprašytomis sąlygomis naudoti šustresnius aparatus.

    #181181
    Violyte

    Sveiki,
    Zinoma sunku komentuoti, kai pati nebuvau siose vrzybose. Bet gal mano zinios pades issiaiskinti situacija.
    1. Varzybu dalyvis isisregistruodamas i varzybas patvirtina, kad susipazino ir sutinka su varzybu taisyklemis, tai reiskia jas zino ir moka jomis pasinaudoti.
    siuo atveju, pasinaudoti savo teise pkartotinai startuoti nes jo skrydzio ar nusileidimo metu vejas buvo stipresnis nei nustatyta 7 ms riba.
    Varzybu teiseju komandoje turetu buti numatytas asmuo kuris seka vejo stipruma piloto skrydzio metu ir apie pasikeitusias oro salygas informuoja vyr teiseja.

    Taip pat FAI I kat varzybu taisykles numato, kad esant pavojuj taikinio zonoje pilotas perspejamas mojuojant raudona veliava. Siuo atveju, pavojus- per didelis vejas taikinio zonoje.
    Pilotas pamates signala turi saugliai leistis uz taikinio zonos ir priejes prie vyr teisejo ir prasyti pakartotinio skridimo.
    Jei pilotas “gavo” gusi pakeliui iki taikinio ir del to neturejo galimybes pasiekti taikinio, jis, nusileides atokiau nuo jo turi teise prasyti teisejo pakartotinai kilti. FAI I kat varzybose paskiriams 1 teisejas stebeti piloto skrydi, nuo pakilimo iki nusileidimo, kad isvengti spekuliaciju.
    Varzybu metu negali buti keiciamas sparnas
    Varzybu dalyvis neturi startuoti pavojingomis salygomis. Starto teisejas zinodamas veja esant stipresni uz nustayta riba turi sustabdyti kilimus iki salygos pasikeis i geraja puse.
    Pakartonisi skridimai galimi tik esant normalioms oro salygoms ir jei tokiu nera ta pacia diena, gali buti atlikti kita varzybu diena.

    Pagarbiai,
    Violeta

    #181182
    aruns

    Dima jei nemoki normaliai rasyti, as nelinkes testi sita diskusija.

    #181183
    Rimante

    Vaikai, gyvenkime draugiskai!

    “Talentas pataiko i taikini, i kuri niekas kitas negali pataikyti; genijus pataiko i taikini, kurio niekas kitas nemato.” (A. Sopenhaueris)
    Tai bukim mes genijais, jei talentais ne visada pasiseka tapti.

    #181192
    zvirblis

    jau nepirma kart atsiranda zmoniu forume kurie pradeda aiskinti apie tai kaip cia negrazu, kokie visi blogi, visii kritikuoja ir panasiai. baisu pasireiksti forume nes iskart busi iskritikuotas ir t.t.
    nejaugi jus norite kad cia visi rasytu oi aciu kaip viskas buvo grazu, oi koks jus geras instruktorius, oi kaip jus graziai skrendat. tada sis forumas bus tikras subinlaiziu forumu.
    manau kad kritika tikrai nera blogai ypac jai kritikuojantis asmuo turi tam paaiskinima. o ir buti kritikuojamu kartais yra naudinga. nes jei jau kritikuoja tai reiskia yra del ko.

    #181193
    artistas

    Kiekviena kritika nesa savyje progresa

    #181196
    karolis

    na kritika kaip kritika, o nesaziningas teisejas, dvigubi standartai ir melas tai gal biski per riebiai pasakyta :)

    Kazkaip nemanau kad teisejas specialiai visiem melavo o tam vienam taike 2gubus standartus ir sudare isskirtines salygas :)

    #181197
    zvirblis

    tai niekas ir nesako kad teisejai melavo ar dare tai piktybiskai. kazkur buvo padaryta klaida kuri ir yra gveldenama sioje temoje.

    #181198
    Tasas

    Tikrai tariu didelį AČIŪ VISIEMS TEISĖJAMS IR ORGANIZATORIAMS ;)
    Nemanau, kad kažkas buvo neteisingai ar neteisėtai. Kas norėjo, tikrai galėjo prašyti restartų (daugeliui ir tai nepadėjo :D ), bet viską labai puikiai sprendė G.Vilkaitis.

    P.S. Jei kažkas nedaskrenda iki taikinio, tai yra jo problema(dažniausios piloto klaidos: iškart po atsikabinimo pasisuka pavėjui ir su vėjeliu nusineša, nepasilikdami atsargos), o ne teisėjų, bet jie gali leisti perstartuoti, jei tik pagailima vargšo piloto, bet tikrai neprivalo!!

    #181199
    Sigma

    Tadai, ziurint is Tavo pozicijos dauguma pilotu yra vargsai, bet taisykles yra taisykles. :D

    #181208
    GiSi

    Tomas Sestokas (SKY) Parašė:


    > Dima, neliudek, tai buvo tik klaidos, o ne
    > piktybinis naudojamasis padetim. Ziurek, laimejo
    > ne lietuvis, antra vieta ne Arcus piloto (beje,
    > kaip dazniausiai buna :)). Jei norim idealiu
    > teiseju, is kuriu galetume kaz ko reikalaut,
    > reikia moket jiems pinigus.
    > Beje ir subiniu, patraukliu laizymui siam forume
    > irgi nesimato :).

    Arcus komanda siame cempe tikrai uzeme auksciausia vieta.
    O 90% Lietuvos lyderiaujanciu sportininku isaukleti Blochos.

    #181212
    Tomas Sestokas

    GiSi Parašė:


    > O 90% Lietuvos lyderiaujanciu sportininku
    > isaukleti Blochos.

    Ar negaletumet paskelbti sarasiuka rimtai lederiaujanciu LR sportininku?

    #181217
    Blocha

    Na pvz. Tomas Šeštokas – vienas iš lyderiaujančių LT pilotų – irgi kažkada suteikė man garbę mokytis ARCUS mokykloje :D

    Jokiu būdu nenoriu įžeisti – gali, Tomukai, šitą puslapį savo karjeroje apversti ir pamiršti ;)

    Blocha
    ARCUS

    #181219
    Tomas Sestokas

    Man zinoma malonu, kad prakalbus apie lyderius LR padangeje, zmones pirmiausia prisimenama mano kuklia persona ;)
    As dekingas likimui, kad pakliuvau i superinstruktriaus rankas (nedriskit mano zodziuose ieskoti ironijos – jos cia nera). Ir as jauciuosi labai apmaudziai, kad instruktoriui is Dievo tenka galvoti apie pinigus. Tai cia buvo rimtai.
    O toliau, Trakai Open – pavyko. Buvo labai labai smagu. Hm, bet ir cia rimtai… Tiek to, siandien nesijuokauja. Varau skaityti Maslenikova. Po nemieges nakties dar liko 10pusl. :)

Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 44)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.