- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 20 vasario @ 16:20 #181226GiVi
Kagi, biski nuleidom gara, laikas ir man kazka pasakyt.
1. Sprendimas del leidimo restartuoti priimamas tik teiseju sutarimu. (atskiru atveju jiems nesutarus restartas BUTINAS, nepriklausomai nuo piloto noro)
2. Teiseju komanda buvo tarptautine, todel mazai tiketina, kad du teisejai is latvijos butu sutike su “nugrybavusio” lyderiaujancio lietuvio restartu.
3. Konkretciu Dima papiktinusiu atveju restartas buvo duotas ne todel, kad pilotas nedaskrido iki taikinio, o todel, kad buvo ispustas is taikinio centro, virs kurio dar kabejo likus apie 2m aukscio.
4. Sio nusileidimo metu startai buvo pristabdyti del per stippraus vejo, t.y. tai kad vejas buvo stipresnis nei 7m/s daugiau nei 30s, abejoniu nekelia.
5. NEI VIENAS pilotasvarzybu metu nesileido “atbulas”, todel kalbos apie tai, kad “nebuvo galima prasimusti pries veja” stipriai perdetos.Dziugu, kad yr kas kitamet veja matuos
Cia as rimtai, nebutina stoveti su matuokliu, galima pasirupinti vejo greiti rasancia meteostotele.
beje, vienas is bet kokiu varzybu tikslu yra isgarseti. Dabar nuskriausto piloto ir blogo teisejo vardai ko gero geriau zinomi nei varzybu nugaletojo. Dekui ;o)
GiVi
2009 20 vasario @ 16:29 #181227ALEXTomas Sestokas (SKY) Parašė:
> Man zinoma malonu, kad prakalbus apie lyderius LR
> padangeje, zmones pirmiausia prisimenama mano
> kuklia personaPrakalbus apie liderius, aš prisimenu juos užauginusius MOKYTOJUS.
> O toliau, Trakai Open – pavyko. Buvo labai labai
> smagu.Sutinku 100%. Jokio deguto prieskonio. Laimėjo geriausieji
> Varau skaityti Maslenikova. Po
> nemieges nakties dar liko 10pusl.Tomai, ačiu už knygą. Autorius visgi spėjo pagyvent
2009 20 vasario @ 21:51 #181249DimaGintautai,ačiu už paaiškinimus.Bet aš kaip supratau iš taisykliu,kad jeigu vejas per stiprus,tai pilotui turi buti pasiulytas skrydis,o
ne pilotas turi eiti ir prašyti.ar teisingai aš supratau? Todel ir parašiau šia tema,nes vieniems jis buvo pasiulytas,o kiti patys ejo
prašyti restarto,del stipraus vejo.Aš galvojau ir dabar galvoju,jeigu per stiprus vejas,tai nusileidime teisejas iškarto siulo restarta,o ne pilotas paskui bega pas teiseja ir prašo,nes tokiu atveju galima dviprasmiškai traktuoti jo prašyma.Iš šalies tai atrodo,kad pilotas
nepataike,o po to ikalbejo teiseja ta nepataikyma nurašyti i stipru veja.2009 9 kovo @ 12:43 #181582KJAš pats verčiau taisykles, galbūt ten mano klaida. Pabandysiu išsiaiškinti su FAI.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.