• This topic is empty.
Rodomi 4 įrašai - nuo 41 iki 44 (viso: 44)
  • Autorius
    Įrašai
  • #181226
    GiVi

    Kagi, biski nuleidom gara, laikas ir man kazka pasakyt.

    1. Sprendimas del leidimo restartuoti priimamas tik teiseju sutarimu. (atskiru atveju jiems nesutarus restartas BUTINAS, nepriklausomai nuo piloto noro)
    2. Teiseju komanda buvo tarptautine, todel mazai tiketina, kad du teisejai is latvijos butu sutike su “nugrybavusio” lyderiaujancio lietuvio restartu.
    3. Konkretciu Dima papiktinusiu atveju restartas buvo duotas ne todel, kad pilotas nedaskrido iki taikinio, o todel, kad buvo ispustas is taikinio centro, virs kurio dar kabejo likus apie 2m aukscio.
    4. Sio nusileidimo metu startai buvo pristabdyti del per stippraus vejo, t.y. tai kad vejas buvo stipresnis nei 7m/s daugiau nei 30s, abejoniu nekelia.
    5. NEI VIENAS pilotasvarzybu metu nesileido “atbulas”, todel kalbos apie tai, kad “nebuvo galima prasimusti pries veja” stipriai perdetos.

    Dziugu, kad yr kas kitamet veja matuos :) Cia as rimtai, nebutina stoveti su matuokliu, galima pasirupinti vejo greiti rasancia meteostotele.

    beje, vienas is bet kokiu varzybu tikslu yra isgarseti. Dabar nuskriausto piloto ir blogo teisejo vardai ko gero geriau zinomi nei varzybu nugaletojo. Dekui ;o)

    GiVi

    #181227
    ALEX

    Tomas Sestokas (SKY) Parašė:


    > Man zinoma malonu, kad prakalbus apie lyderius LR
    > padangeje, zmones pirmiausia prisimenama mano
    > kuklia persona ;)

    Prakalbus apie liderius, aš prisimenu juos užauginusius MOKYTOJUS.

    > O toliau, Trakai Open – pavyko. Buvo labai labai
    > smagu.

    Sutinku 100%. Jokio deguto prieskonio. Laimėjo geriausieji

    > Varau skaityti Maslenikova. Po
    > nemieges nakties dar liko 10pusl. :)

    Tomai, ačiu už knygą. Autorius visgi spėjo pagyvent

    #181249
    Dima

    Gintautai,ačiu už paaiškinimus.Bet aš kaip supratau iš taisykliu,kad jeigu vejas per stiprus,tai pilotui turi buti pasiulytas skrydis,o
    ne pilotas turi eiti ir prašyti.ar teisingai aš supratau? Todel ir parašiau šia tema,nes vieniems jis buvo pasiulytas,o kiti patys ejo
    prašyti restarto,del stipraus vejo.Aš galvojau ir dabar galvoju,jeigu per stiprus vejas,tai nusileidime teisejas iškarto siulo restarta,o ne pilotas paskui bega pas teiseja ir prašo,nes tokiu atveju galima dviprasmiškai traktuoti jo prašyma.Iš šalies tai atrodo,kad pilotas
    nepataike,o po to ikalbejo teiseja ta nepataikyma nurašyti i stipru veja.

    #181582
    KJ

    Aš pats verčiau taisykles, galbūt ten mano klaida. Pabandysiu išsiaiškinti su FAI.

Rodomi 4 įrašai - nuo 41 iki 44 (viso: 44)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.