- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 12 spalio @ 11:42 #159111Anonimas
Bence parase:
>apsoliuciai visu luziu isvengti neimanoma,bet labai nesudetinga dar pries >luzi jausti kur sparnas atsipalaiduoja,tada jokiu fintu nereikia-tiesiog >pakanka perkelt svori priesingon pusen nei atsipalaidavus,o pastarojoj >padidint slegi.Jeigu taves sito niekas nemokino, siulau pakartoti >skraidymo pradziamoksli.man,kad siv praeit i turkija nereikejo nuo kalno >sokinet…
Viskas teisingai, bet buna luzimu kurie vyksta ir be “perspejimo”, kuri tu tikrai tiksliai aprasei. O tas, kuriam tu apelioji, mokejo sita technika nauduoti ir iki Turkijos, o dabar moka ir netiketa luzi labai greitai sutvarkyti, o esant reikalui ant puses sparno ir skristi ir manevruoti ir voz ne nusileisti. Tikiosi, tu irgi moki ir mano paslaugu tau nebereikia2004 12 spalio @ 13:54 #159112AnonimasJoooooooo kaliega, nebloga reklama
Atvaro toks po SIV kursu i Netonis (jauciasi pranasesnis nei kiti) visi sedi ant zemes nes bijo skrist (nes nebaige SIV kursu) , tas kur baiges sustartuoja, tik atplysus ji sudeda ir jis nudrimba is 8m aukscio, po to ligoninej akis pramerkes sako: ” blyn per siv kursus buvau ziauriai kietas, mokejau isvest parsparni is tokios situacijos nuzemejes tik 12m”
Esant tam tikrom oro salygom ir tam tikram auksciui skrendant su parasparniu jokie kursai gali nepadet. Be to pilotas nebaiges SIV kursu ,bet turintis daugiau skraidymu patirties geriau mokes isvengti luzimo nei baiges kursus bet turintis mazai skridimo valandu. O uz 2500-3000lt oj kiek galima priskraidyt. (aisku buna tokiu situaciju kai luzimo niekaip neiseina isvengt, bet patyres pilotas gali geriau isvengt skraidymu tokiomis oro salygomis)
Siulau alternatyva SIV kursams: uz tuos pinigus iseina labai nebloga skraidykliu iranga, o pas skraidykles sparnai siaip sau neluzta.
p.s. siulau labai rimtai neziuret i mano nuomone (ipatingai tiems kas tik ka grizo is SIV kursu
)
2004 12 spalio @ 14:23 #159113TermikEEEE dariusk skraidikles neluzta
)) o kas Stonkui buvo nutike a pats savo akimis maciau kaip is 300 luzo skraidikles sparnas
))
2004 12 spalio @ 14:38 #159114AnonimasSios diskusijos jau pradeda nusibosti. Ta pati per tapati.
Man si diskusija primena ankstesne tema apie mokyma skraidyti be instruktoriaus. *paemi parasparni i rankas ir trauki kiek jegu turi, paziuri i kitus kas uz ko trauke ir bandai megdzioti. Patampes savaite kita ziurek ir noras praeina*. Vat ir valandu kiekis.2004 12 spalio @ 14:39 #159115AnonimasSios diskusijos jau pradeda nusibosti. Ta pati per tapati.
Man si diskusija primena ankstesne tema apie mokyma skraidyti be instruktoriaus. *paemi parasparni i rankas ir trauki kiek jegu turi, paziuri i kitus kas uz ko trauke ir bandai megdzioti. Patampes savaite kita ziurek ir noras praeina*. Vat ir valandu kiekis.2004 12 spalio @ 14:40 #159116AnonimasSios diskusijos jau pradeda nusibosti. Ta pati per tapati.
Man si diskusija primena ankstesne tema apie mokyma skraidyti be instruktoriaus. (paemi parasparni i rankas ir trauki kiek jegu turi, paziuri i kitus kas uz ko trauke ir bandai megdzioti. Patampes savaite kita ziurek ir noras praeina). Vat ir valandu kiekis.2004 12 spalio @ 15:17 #159117AnonimasNorejau surasti kur mes rasem apie asus, bet radau tik zodeli pas tuos, kurie nebuvo turkijoj. Gal del to, kad 3 akies neturiu.
O siaip del acro – ka ismokom ta darem. Tam saligos buvo palankios (apacioj juk jura).
Nepatarciau niekam bandyti paciam be instruktazo ir virs zemes.
Cia jau apie patyrusi pilota (ilgai skraidziusi) negali buti kalbu.
Ir cia ne asismas vadinasi, o noras ismokti su maziausiom pasekmem.
P.S.Taupus moka du kartus, jei isliks gyvas.2004 12 spalio @ 17:58 #159118AnonimasApie automobiline analogija.
Yra toks pasakymas: geras vairuotojas ne tas, kuris is pavojingos situacijos issisuka, o tas, kuris i ja nepapuola. Tauttosaka, taip sakant. Be abejo jokia patirtis nekenkia, bet vel gi auto analogija remiantis (jei po kapotu daugiau jegos nei smegeninej…) jei mintis neskrieja zenkliai toliau nei sparnas visada gali tiketis ivaryti save i kampa.
GV2004 12 spalio @ 20:32 #159119liotcikTermik. parašė:
>
> EEEE dariusk skraidikles neluzta)) o kas Stonkui buvo
> nutike a pats savo akimis maciau kaip is 300 luzo skraidikles
> sparnas))
>
>Taip, skraidykles del oro salygu neluzta. (nekalbu apie uraganus ir audras) Siaip jei nori gali ir Su-31 sulauzyt ore jei labai noresi. Bet tai del pilotavimo ipatumu
Ka pasakysi?2004 13 spalio @ 05:58 #159120AnonimasIr kodel gi jums reikalinga ta vieninga nuomone apie SIV?….
Kas nori SIV ir netingi pataupyti tam reikalui – tegul vaziuoja… Kas nenori ir taupo kitkam – tegul nevaziuoja…
Gyvenimas rodo, kad galima skraidyti ilgai ir sekmingai be SIV, galima nelemtai zuti ir praejus SIV…
Vieniems patinka skraidyti, kaip vazineti atsargiam eiliniam vairuotojui – tie per ilga laika atsargiai ismoksta skristi tiek kiek jiems reikia – ir skraido sau, su truputi drebanciomis kinkomis ne itin ekstremaliose, bet dar nepatirtose situacijose (kaip ir as, kol dar nesu pradejes SIV
).
Kiti siekia (ar kazkuri laika bando siekti) sportininko/ralio-meistro kvalifikacijos, arba nori zinoti savo sparno galimybes ir skristi labiau uztikrintai – tiems, pagal ju norus, turbut verta praeiti SIV… ka jie ir daro.
2004 13 spalio @ 06:46 #159121AnonimasPritariu 99%
Fiodorovicius parašė:
>
> Ir kodel gi jums reikalinga ta vieninga nuomone apie SIV?….
>
> Kas nori SIV ir netingi pataupyti tam reikalui – tegul
> vaziuoja… Kas nenori ir taupo kitkam – tegul nevaziuoja…
>
> Gyvenimas rodo, kad galima skraidyti ilgai ir sekmingai be
> SIV, galima nelemtai zuti ir praejus SIV…
>
> Vieniems patinka skraidyti, kaip vazineti atsargiam eiliniam
> vairuotojui – tie per ilga laika atsargiai ismoksta skristi
> tiek kiek jiems reikia – ir skraido sau, su truputi
> drebanciomis kinkomis ne itin ekstremaliose, bet dar
> nepatirtose situacijose (kaip ir as, kol dar nesu pradejes
> SIV).
>
> Kiti siekia (ar kazkuri laika bando siekti)
> sportininko/ralio-meistro kvalifikacijos, arba nori zinoti
> savo sparno galimybes ir skristi labiau uztikrintai – tiems,
> pagal ju norus, turbut verta praeiti SIV… ka jie ir daro.2004 13 spalio @ 08:07 #159122GeorgasBe abejo, i SIV kursus negalima varyti jega. Zmogus turi pats tam subresti ir noreti tobuleti. Galima visa gyvenima praskraidyti ir puikiausiai apsieiti be tokiu kursu, o galima praeiti desimt visu imanomu kursu ir nuolat patekti i keblias situacijas. Viska lemia ZMOGUS, jo smegenine.
Is analogijos su auto: vienas vairotojas visa gyvenima pravazineja ir nesudalyvauja nei vienoj avarijoj, o kitas kasmet po masina sudauzo.
Beje, dazniau sudauzo tas, kuris kaip tik praejes visus kursus, nes jo pasitikejimas savo jegomis didesnis.G.
2004 13 spalio @ 08:10 #159123AnonimasFiodoroviciau prityariu, bet kiti to nesupranta ir klaidina kitus zmones, o ypac jaunus pilotus. Juk neimanoma ismokti to savarankiskai. Nestiprius mazgus ar luzimus sutinku galima ismokti suvaldyti, dazniausia pats sparnas savarankiskai is to iseis. Bet kai tau nuo kieto oro (kai termine veikla tokia aktivi ar pakliuni i koki rotoriuka) uzlusta puse sparno ar frontalus gaudai kas 5sek. galu gale pakliuni i debesiuka ir reike kazka daryti, o juk su tuo nesusidures ir neisivaizduoji su kuo ji valgyti. Po tokiu patarimu ne duok Dieve paklius i tokia situacija, o kas tada atsakys. Ar ir tada mes apie ji blevyzgausim forume ir rasinesim apie asisma o gal iskarto licencijas atemam?
2004 13 spalio @ 09:11 #159125AnonimasKas liecia vairuotojus, ir lenktynininkus su kuriais susiduriu kasdien, tai mano galva sturmanas visada isivaizduoja, kad jis galejo geriau pravaziuoti trasa nei jo pilotas, o kai sturmanas “dasirauna iki”sportinio automobilio tai jis ji arba sudauzo, arba pats susid. arba moka baudas policijai, nes pradeda lenktyniauti gatvese (ne trasoj, ne varzybose), ir isivaizduoja kad jis kur kas geriau galetu sudalyvauti:)) O apie mechanikus net nesneku, tie jau gime “zemai skraidyti”, nors per varzybas tik ratus keicia, bet i darba vaziuoja , kaip per lenktynes:)
Moralas butu toks: “neskraidykite zemai” jei esate tik sturmanas, …o kadangi parasparnio pilotas yra pirmas ir vienitelis laivo kapitonas…tai nebukite tuo “mechaniku” kuris rizikuoja savo gyvybe vaziuodamas i darba.
Nezinau kaip su SIV praktika, bet kad SIV reikia “pravesti” savo galvoje tai tikrai:)
Beje kaip issisifruoja SIV? Sauguminio Imuniteto Vakcina?2004 13 spalio @ 09:12 #159126AnonimasVienok, prisimenant 1.5 menesio mano ir Lioticiko diskusija apie tai, ar verta pradeti mokytis skraidyti su instruktorium ar savarankiskai – as neatsisakau tos minties, kad su instruktorium pacioje pradzioje (praeiti pradine para-mokykla) yra geriau, patikimiau ir greiciau (nesvarbu, kad tai siek tiek kainuoja).
Cia irgi panasiai kaip su auto – kad teises islaikyti, reikia praeiti vairavimo kursus ir egzamina.
O SIVa galima butu prilyginti vairavimo meistriskumo kursams, kuriuose igytos zinios bei siek tiek igudziu atveria didesnes galimybes veikti (pvz, esant kietesnemis salygomis arba uzsimanius kiek paisdykauti, proto ribose). O kai kam gal ir nesinori isdykauti ar skraidyti sunkiomis salygomis, gal toks zmogus bus atsargus ir todel nepapuls i situacija “neduok dieve” (pvz, audros debesi). Na, jis patirs maziau kaifo (ar streso), bet gal jam daugiau jo ir nereikia…Liotcik. parašė:
>
> Pritariu 99%
>2004 13 spalio @ 09:54 #159127AnonimasJei kalbet apie vairavimo kursus tai as su instruktorium vaziavau viena ar du kartus ir egzamina islaikiau is pirmo karto. Vairuot ismokau savarankiskai.
O dviraciu vairavimo kursus irgi but neprosali kai kam lankyt.Fiodorovicius parašė:
>
> Vienok, prisimenant 1.5 menesio mano ir Lioticiko diskusija
> apie tai, ar verta pradeti mokytis skraidyti su instruktorium
> ar savarankiskai – as neatsisakau tos minties, kad su
> instruktorium pacioje pradzioje (praeiti pradine
> para-mokykla) yra geriau, patikimiau ir greiciau (nesvarbu,
> kad tai siek tiek kainuoja).
> Cia irgi panasiai kaip su auto – kad teises islaikyti, reikia
> praeiti vairavimo kursus ir egzamina.
> O SIVa galima butu prilyginti vairavimo meistriskumo kursams,
> kuriuose igytos zinios bei siek tiek igudziu atveria didesnes
> galimybes veikti (pvz, esant kietesnemis salygomis arba
> uzsimanius kiek paisdykauti, proto ribose). O kai kam gal ir
> nesinori isdykauti ar skraidyti sunkiomis salygomis, gal toks
> zmogus bus atsargus ir todel nepapuls i situacija “neduok
> dieve” (pvz, audros debesi). Na, jis patirs maziau kaifo (ar
> streso), bet gal jam daugiau jo ir nereikia…2004 13 spalio @ 10:14 #159128AnonimasIdomu kiek reiketu mokytis savarankiskai eismo taisykliu, jei nieks neduotu Eismo taisykliu knygeles? Ar laikyti teorija po 20 metu isnaujo? Kolega pilotas, padedantis mokytis skraidyti gali jau buti primirses “eismo taisykles”, o instruktorius jas moka mintinai:)
2004 13 spalio @ 10:21 #159129AnonimasDviraciu kursus – gal ir neprosali, jeigu zmogus nemokejo vaziuoti, taciau nori ismokti, turi truputi pinigu kursams ir neturi daug laiko mokytis…
PS: Apie genijus ir itin negabiuosius bei ju galimybes savarankiskai ismokti ka nors – greitai ir gerai – kalba butu begaline… Nes kiekvienas genijus turi savo individualu mokymosi kelia, kurio jis ir pats nesuvokia (tiesiog jam gaunasi naturaliai – kaip kudikiui mamos papa ciulpti). O negabiesiems mokyti gali buti sugalvota daug metodu, taciau kiekvienas negabusis irgi individualus – zinomi metodai jam paprastai netinka, reikia kurti individualu, jam pritaikyta metoda…
Liotcik. parašė:
>
> Jei kalbet apie vairavimo kursus tai as su instruktorium
> vaziavau viena ar du kartus ir egzamina islaikiau is pirmo
> karto. Vairuot ismokau savarankiskai.
> O dviraciu vairavimo kursus irgi but neprosali kai kam lankyt.2004 13 spalio @ 11:11 #159131AnonimasAs niekad nekalbejau apie mokymasi savarankiskai kai neturi zalio supratimo apie skraidyma, t.y. teorines zinios butinos, o mokantis savarankiskai jos turi but ipatingai geros.
Rimas parašė:
>
> Idomu kiek reiketu mokytis savarankiskai eismo taisykliu, jei
> nieks neduotu Eismo taisykliu knygeles? Ar laikyti teorija po
> 20 metu isnaujo? Kolega pilotas, padedantis mokytis skraidyti
> gali jau buti primirses “eismo taisykles”, o instruktorius
> jas moka mintinai:)2004 13 spalio @ 13:13 #159132AnonimasO jei rimtai tai SIV kursai yra reikalingi
Paskaitykite skyreli “Graikija”…
Ko tikriausiai kai kuriu atveju butu zymiai daugiau jei pilotai dalyvave Europos cempionate neturetu panasios patirties
Varzybu metu pilotai yra tiesiog stumiami i ekstremalias situacijas
Ir cia piloto “sugebejimas nuspeti pavojingas salygas” nepadeda
Jis is anksto zino kad yra stumiamas i tas pacias pavojingiausias salygas
Gali pasirinkti ir neskristi
Bet atvyke i tokio lygio rengini dazniausiai negali sau to leisti
Taip kad reikalingos abi patirtys, tiek skraidymu (ko reikalauja taisykles), tiek “SIV tipo kursu ir patirties (to reikalauja elementariausios savisaugos taisykles)
Beveik viskas priklauso nuo piloto noru skristi
Ar tik laisvalaikiu ramiai, graziai ir savo malonumui
Ar bet kur, bet kada ir bet kokiomis salygomis
Nuo to ir pradekite
Juk palyginus su ta pacia automobiline analogija, niekas nesimoko ivaldyti sportinio monstro ralio trasoje, jei vairuoja dideli nerangu autobusa, kurio tikslas pasiekti labai nutolusius taskus, ir nelabai svarbu ar per diena, ar per tris
Svarbu pasiekti, saugiai ir ramiai. Ir po to lygiai taip pat sugrizti -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.