- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 1 balandžio @ 13:00 #151361Blocha
Sveiki-gyvi, skraidunai.
Sveikinu su atejes pavasariu ir noreciau trumpai pristatyti Valkininku darbo grafika ir ikainius.Savaitgaliai:
Dirbam, kaip iprastai nuo ryto iki vakaro, tik stengsimes pradeti anksciau – apie 9 val.
Pakilimo kaina – 10 Lt .
Garantuojamas aukstis 200m. Zodis “garantuojamas” reiskia, kad neimsime pinigu uz mazesni auksti. Isimtis buna, bet tada kelsime pilotus su ju sutikimu. Normalus aukstis – kaip iprastai – 300-350m.
Rytais-vakarais dirbs 1-2 startavietes, diena pasijungs 3-a startaviete.
Viena is startavieciu gali aptarnauti pilotus uz didesne kaina – 20 Lt. Taip bandysime uztikrinti galimybe startuoti brangiau, bet su mazesne eile.
Ta pati startaviete vykdys pakilimus i didesni auksti – “step-towing”. Tikimes garantuoti 400m, o iprasta auksti “laikyti” 500-600m. Sprendima apie antra “zingsni” radifikuotas pilotas gales pranesti operatorui pakilimo eigoj. T.y. startuoji uz 20Lt iprasta pakilima, jei neradai termiko, pries atsikabinant pranesi, kad nori dar – sulauki traukos nuemimo, neatsikabini, apsisuki ir skrendi link starto (Issamia instrukcija “step-towing’ui” skelbsime netrukus). Reikalavimas pilotui – nuo ParaPro 4, geras radio-rysys su pakilimo komanda.
Kaina – 30-40Lt (dar nezinome tiksliai, ziuresime kiek gaunasi savikaina).Darbo dienos:
Pernai turejome tokia problema, kai isvilkimo komanda atvaziuodavo labiau mokikliniems skrydziams (pas mokinius ir instruktorius kiti tikslai nei pas pilotus) ir aerodromas pradedavo dirbti geriausiu atveju 15-16 val. Dabar norime “atristi” isvilkimo paslauga pilotams nuo mokyklos veiklos. Darbo diena nuo 11 iki 18 val pilotu buna nedaug – startu irgi nedaug, o siais laikais net Egis del 15-30 Lt atlyginimo puses dienos prie isvilktuvo prasedeti nebenori. Jei norime skraidyti kiekviena gera diena – turime uztikrinti normalu atlyginima personalui.
Darbo laikas nuo 12val (jei oras ankstyvas – nuo 11val) iki 18 val
Pakilimo kaina – 20 Lt.
Vakarais, jeigu atvaziuoja dirbti mokykla, kaina vel grizta i 10 Lt, bet ir prioritetas tuo metu mokiniams.Su savo trukumais (trukiniejantis trosai, neapmokytas personalas ir pan.) zadame nuolat kovotis. Netingektie kritikuoti, tik “konstruktyviai”. Tarp kitko, trosus jau pakeitem, ir nupirkom pamaina musu senukui – zaliam T2. Greitai “apskraidinsime” Valkininkuose!
Savo kolegoms-konkurentams kituose aerodromuose, kurie siulys mazesnes kainas, nuosirdziai linkiu sekmes versle.
Sorry, kad rasau balanzio 1, tai ne puokstas, o musu realus planai.
Blocha
ARCUS2008 1 balandžio @ 16:57 #176387gestasna va gerbemi kolegos :pulkyte dabar zenia pulkyte tik sudo nemalkite
2008 2 balandžio @ 06:02 #176395tuchkuszenia o ka manai apie bi-directional step towing? tokiu atveju grazintuvas veiktu kaip isvilktuvas, tiesa bet ji reiktu tam pritaikyt.
2008 2 balandžio @ 06:40 #176400Termikabejoju kad kas maziau pasiulys
2008 2 balandžio @ 07:00 #176402sssvajoklisnormali kaina ! uz tokia kokybe!
2008 2 balandžio @ 07:45 #176405karpisSuper !!!
2008 2 balandžio @ 09:10 #176406Tomas SestokasKa cia pulsi. Kaip jau buvo pasakyta, paklausa sureguliuos kainas. Jei ji – paklausa isliks, negi keiksi organizatorius, kad jie bando uzsidirbti. Taip pat sekmingai butu galima tiesiog prieiti prie ju ir paprasyti litus dovanu. Kitavertus, man asmeniskai isvilkimo paslaugos tampa nebeikandamos ir tam tikra prasme nepagristos, kadangi apvalinant savaitgalio kaina butu apie 200Lt, o uz 3-350 jau gali pavaryti Slovakijoje, KALNUOSE.
2008 2 balandžio @ 10:33 #176408karolisgarantuojamas aukstis 200 m skamba gana kukliai, ypac darbo dienom po 20 lt, kai zmones atvaziuoja tam kad isskristi.
2008 2 balandžio @ 11:04 #176409BlochaTuchkui:
Seni pilotai atsimena mano pirma isvilktuva – 9 arkliu Honda, pirkta is Maskvos. Jis pas mus dirba kaip grazintuvas. Jo pajegumo uztenka buksiruoti sparna pavejui horizontaliai, net bizki su kilimu. Manau, to uzteks. Kitaip reikia statyti startavietej iprasta isvilktuva – tai neekonomiska ir labiau pavojinga. Tiesa, silpnos grandies grazintuve tokiam pakilimui tenka atsisakyti, todel ir ivedam apribojima pilotu kvalifikacijai. Bet as begu per daug i prieki, issamus aprasymas ir instrukcija bus netrukus.Donatas pasiule korekcija darbo dienu tvarkai: uz pirmus startus pilotas moka daugiau, uz kitus – iprasta kaina, nes visiems pasitaiko neiskrysti is karto, o visa diena moketi po 20 Lt – per brangu. Pilnai pritariu:
Pirmi trys startai – 20 Lt, nuo ketvirto – 10 Lt.Blocha
ARCUS2008 2 balandžio @ 11:29 #176410GedulkoDeja, kainos parduotuvese irgi nelabai ikandamos darosi… Infliacija didele, tenka priprasti
Del iskelimo aukscio – galima pazadeti, kad bus isvyniotas visas trosas (pagal technines galimybes).
Jei pilotas papuls i zemejanti srauta, nieko cia neispesi.2008 2 balandžio @ 15:50 #176415SpaskisMan atrodo didesne kaina sukels neprognozuojama startavietes apkrova, kai pilotai lauks salygu o sulauke sturmuos. Juk dauguma nenores balistinio skrydzio uz 20 Lt
Gal reiketu kaina priristi dar ir prie oro saulygu palankumo. Pvz Balistinis skrydis is garantuotu 200 m uz 10 Lt ir 300 m uz 15 Lt, na o terminėmis valandos 200 m 16Lt ir 300 m 24 Lt pakilimo aukstis galetu buti uztikrinamas skirtingais isvilktuvais, pilotas atsistojes i eile prie vieno is isvilktuvu pats pasirinktu ko pageidauja. Personalo alga gal kiek galetu uztikrinti abonentinis menesinis piloto mokestis kuris buti sumuojamas prie pirmo menesio pakilimo2008 2 balandžio @ 20:23 #176419sssvajoklis2008 2 balandžio @ 20:38 #176421arbatiniso kuo paskutine nuoroda susijusi su Valkininkais ir ishvilktuvais?
2008 2 balandžio @ 20:39 #176422karoliso kada sssvajoklis rase ka nors i tema?
2008 2 balandžio @ 23:36 #176424SigmaSutinku su Zenia,pinigai cia ne esminis
dalykas,svarbiausia,kad pilotas gautu kokybiska paslauga
ikainiai gali buti labai skirtingi, jeigu tai kas yra rasoma bus igyvendinta tai super!, valio!
Mano pageidavimai:
1.Kad startaviete dirbtu visada kai tinkamas oras
2.Kad nereiketu ilgai stoveti eileje
3.Skraidymai nuo 11 – 18 val.
Noreciau kuo greiciau pasidziaugti geru noru issipildymu.
Zenia, pirmyn!!! as uz tokias najoves!2008 3 balandžio @ 08:41 #176426Gedulko1.Kad startaviete dirbtu visada kai tinkamas oras
As galiu beveik visada, Egis irgi turetu buti suinteresuotas labiau del didesnio atlyginimo.
2.Kad nereiketu ilgai stoveti eileje
Darbo dienomis dirbant nuo 11 eiliu neturetu susidaryti (daugelis pilotu turetu buti marsrute)
3.Skraidymai nuo 11 – 18 val.
Ilgejant dienoms gal vertes ir 10 val. pradeti.
2008 3 balandžio @ 10:06 #176428sssvajokliskarolis Parašė:
> o kada sssvajoklis rase ka nors i tema?
tema apie grazius vingoverius.. gal moki taip paskraidyti?2008 3 balandžio @ 11:17 #176429karolissssvajokli, man atrodo del kazkokiu keistu priezasciu tamstos narsykle vis neteisinga tema rodo, del to ir atsakymai ne visai i tema gaunasi
Nors apie vingoverius tai as visada su malionumu padiskutuociau, tik va kad butu su kuo…
2008 3 balandžio @ 12:41 #176432SaniaSu manim galit
Cia mano mylimiausias dalykas skraidymuose.
2008 3 balandžio @ 12:47 #176433SaniaBe to, is autoriaus pseudonimo galite suprasti kas seimininkas
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.