• This topic is empty.
Rodoma 19 įrašų - nuo 1 iki 19 (viso: 19)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150907
    Arvydasas

    Sveiki,

    Klausimas gali pasirodyti juokingas, bet nesijuokit ;)

    Ar Variometras ir GPS’as visada yra du atskiri prietaisai? Ar nėra Variometro su GPS imtuvu, ar GPS imtuvo su Variometru?

    Ačiū

    Arvydas

    #171972
    Sigitas

    kad normalus tas klausimas:);
    yra – brauniger competino toks – ziurek http://www.parasparniai.mums.lt

    #171973
    Justas SPK

    yra tokiu modeliu:

    Brauniger Competino, Compeo
    Flytec 5020, 5030
    Aircotec XC-Trainer, Top Navigator
    Digifly Leonardo

    geri ir brangus daiktai :)
    p.s. jie visi neturi zemelapiu.

    #171974
    Arvydasas

    Jei jau apie kainas:

    Tai ar toks “2 in 1” (pvz. Br. Compeo) kainuoja daugiau nei 2 atskirai?

    #171978
    liotcik

    Arvydasas Parašė:


    > Jei jau apie kainas:
    >
    > Tai ar toks “2 in 1” (pvz. Br. Compeo) kainuoja
    > daugiau nei 2 atskirai?

    Taip brangiau. Priklausomai nuo komplektacijos iki 2x.

    #171993
    KJ

    Nežinau ar visi, bet bent jau kai kurie iš šių variometrų/GPS’ų neturi žemėlapio.
    Gal labai taupant geriau pirkti normalų GPS ir piščialką?

    #171997
    liotcik

    KJ Parašė:


    > Nežinau ar visi, bet bent jau kai kurie iš šių
    > variometrų/GPS’ų neturi žemėlapio.
    > Gal labai taupant geriau pirkti normalų GPS ir
    > piščialką?

    Pagrindinis prietaisas skrendant parasparniu yra variometras. Piscialka niekad pilnai neatstojo variometro.
    As asmeniskai geiau imciau sena mechanini variometra nuo sklandytuvo nei piscialka.
    GPS’as yra antrinis prietaisas. O su zemelapiai atsirado visai nesenai ir tai yra is….dejimas
    Taupykit kaip nors kitaip.

    #171999
    Georgas

    GPSas Turi buti tinkamas varzyboms ir marsrutams.
    Variometras turi buti su garsu, kitaip is jo bus maza naudos.
    Galima surasti GPSa su variometru, bet be garso ir nepritaikyta parasparniams (pvz. netikslus, veluoja parodymai, nera vidurkinimo…)
    Galima surasti gera parasparnistini variometra su GPSu, bet ten GPSas skirtas registruoti skrydi varzybose, jis daugiau logeris nei GPSas ir netures daugelio GPSui naudingu funkciju. Be to, normalus GPSas naudingas ne tik skrendant, bet ir vaziuojant i kelione, tada is kombinuoto prietaiso maza naudos.

    Kiekvienas prietaisas turi savo paskirti. Geriau du atskiri gerai veikiantys, nei vienas kombinuotas ir niekam netinkamas.

    G.

    #172002
    Spaskis

    Idealiu atveju netaupant bapkiu :) , manau geriau GPS tureti atskirai su zemelapiu ir dar tureti variometra su GPS.
    Yra dauk zaviu fukciju tokiu kaip termiko centro rodymas, ar skrydzio kompiuteris, kuriu paprastas GPS neturi arba paprastas Varikas be GPS neatliks.
    Kai aktualus ekonominis variantas, tuomet geriau geras Variometras ir biudzetinis GPS su zemelapiu

    #172031
    liotcik

    Georgas Parašė:


    > GPSas Turi buti tinkamas varzyboms ir marsrutams.
    >
    > Galima surasti gera parasparnistini variometra su
    > GPSu, bet ten GPSas skirtas registruoti skrydi
    > varzybose, jis daugiau logeris nei GPSas

    Pries sitaip snekedamas perskaityk pvz. Compeo Competino instrukcija. Skrendant varzybose ar laisvam marsrute su kombinuotu Vario/gps tau daugiau nieko nereikia. Taip jis specialiai skirtas skraidymui, uztat padeda isvengt klaidu skraidant varzybose (imant posukio punktus), padeda optimizuot skrydi (rodo vejo greiti – labai svarbu kalnuose, “daliota”, paskutini termika ir pan).

    > Kiekvienas prietaisas turi savo paskirti. Geriau
    > du atskiri gerai veikiantys, nei vienas
    > kombinuotas ir niekam netinkamas.

    Daugelis ir skraido su atskirais variu ir GPS’u , bet atskiri jie neturi daugumos privalumu ka turi vienas kombinotas. Aisku jei neskraidai varzybose kombinuoto tikriausiai neapsimokes pirkt, laisvame skrydyje lygumose jo privalumai maziau juntami.

    #172045
    Georgas

    Competino neturi zemelapio, o GPS be zemelapio mazai ko vertas.

    G.

    #172047
    Sigitas

    žemėlapiai gps pagrinde skirti turistams – keliautojams, grybautojams, žvejams ir kitiems veikėjams:); rimti gps, kurie kartu su vario, žemėlapių neturi, bet turi daug pagalbinių funkcijų, kurios praverčia varžybose, taip pat skraidant kalnuose;
    užsienio rimtose varžybose patyrę asai gps su žemėlapiais naudoja tik kaip rezervinį gps trekui užrašyti; asams žemėlapių nereikia:)

    #172057
    liotcik

    Gerorgai kam skrydyje keliu zemelapis?

    #172058
    Georgas

    ne keliu, o miesteliu. Visada zinai kur esi ir gali pranesti, kur atvaziuoti paimti.
    O siena su Baltarusija – tiesiog privaloma skraidant Lietuvoje :)

    G.

    #172059
    Anonimas

    liotcik Parašė:


    > Gerorgai kam skrydyje keliu zemelapis?

    Liotcik- manau nepaneigsi, kad jei skrendama atviro nuotolio cross country zemelapis reikalingas, ypac lygumose. Tam, kad orientuotumeis kur esi ir link kur skrendi, kad neiskristi i ivairias draudziamas zonas (pagal keliu zemelapi gali atsiminti, kur prasideda draudziamos zonos), kaip pagaliau pasakyti kitiems, is kokio kaimo tave parvesti.

    compeo competino ir kiti panasus- geri prietaisai, kai vyksta varzybos, kur is anksto suplanuotas “route”, ir kur zemelapis tikrai nevaidina jokios roles. Paprasto marsruto atveju is jo naudos tik kaip is paprasto logerio. aisku, dar ta stebuklinga funkcija padedanti centruoti termikus, kurios naudingumu kol neisbandysiu tol nepatikesiu.

    #172062
    Moon

    Sveiki,

    o ka manote apie tokius “zaisliukus”?

    Te visad sviecia saule…

    #172063
    Moon
    #172064
    Gedas

    Su sklandytuvu visai nieko butu. Gal. Su parasparniais – tie visi handheldai pakankamai trapus dalykai, kad isgyventu ilgesni laiko tarpa :)

    Gedas

    #172065
    liotcik

    Georgas Parašė:


    > ne keliu, o miesteliu. Visada zinai kur esi ir
    > gali pranesti, kur atvaziuoti paimti.
    > O siena su Baltarusija – tiesiog privaloma
    > skraidant Lietuvoje :)
    >
    > G.

    Pasikartosiu pagrindiniai privalumai kombinuoto vario/gps atsiskleidzia varzybose. Draudziamas zonas galima ivest i competino “zemelapi” (pateikiama kartu su prietaisu bet ivest gali berods tik 15, bet Lietuvai per akis) , siena irgi but galima padaryt. As nusprendziau nuspirkt kombinuota po blogos patirties varzybose del navigacijos.
    As aisku netaupau, turiu ir kombinuota ir atskira gps’a su zemelapiu :D Tad apsiginklaves ir varzybom ir laisvam skrydziui :)
    Kai pradejau skraidyt neturejom net mobilaus telefono (tada dar jei buvo per brangus), ir variometras budavo meachninis nuo sklandytuvo, pritvirtintas su gumytem :) nusileisdavai eidavai i pirma sodyba ir klausdavai “kur as cia nusileidau ir kur but galima paskambint”, skambindavai i aerodroma ir sakydavai: “laba diena, cia toks Darius is skraidyklininku, gal galetumet pakviest Rolanda prie telefono” :) O Rolandas kitam aerodromo gale. Bega tas kas atsiliepe per visa aerodroma kviest Rolando prie telefono. Po to atvaziudavo Rolandas su Zazu :D . Vienzo budavo “fun” :) Turbut dar smagiau nei dabar. Didesnes galimybes turbut nesuteikia daugiau dziaugsmo.
    Dabar aisku “ispizdejimas” :)

Rodoma 19 įrašų - nuo 1 iki 19 (viso: 19)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.