- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2007 24 balandžio @ 10:21 #150907Arvydasas
Sveiki,
Klausimas gali pasirodyti juokingas, bet nesijuokit
Ar Variometras ir GPS’as visada yra du atskiri prietaisai? Ar nėra Variometro su GPS imtuvu, ar GPS imtuvo su Variometru?
Ačiū
Arvydas
2007 24 balandžio @ 10:32 #171972Sigitaskad normalus tas klausimas:);
yra – brauniger competino toks – ziurek http://www.parasparniai.mums.lt2007 24 balandžio @ 11:04 #171973Justas SPKyra tokiu modeliu:
Brauniger Competino, Compeo
Flytec 5020, 5030
Aircotec XC-Trainer, Top Navigator
Digifly Leonardogeri ir brangus daiktai
p.s. jie visi neturi zemelapiu.2007 24 balandžio @ 11:21 #171974ArvydasasJei jau apie kainas:
Tai ar toks “2 in 1” (pvz. Br. Compeo) kainuoja daugiau nei 2 atskirai?
2007 24 balandžio @ 11:36 #171978liotcikArvydasas Parašė:
> Jei jau apie kainas:
>
> Tai ar toks “2 in 1” (pvz. Br. Compeo) kainuoja
> daugiau nei 2 atskirai?Taip brangiau. Priklausomai nuo komplektacijos iki 2x.
2007 24 balandžio @ 19:12 #171993KJNežinau ar visi, bet bent jau kai kurie iš šių variometrų/GPS’ų neturi žemėlapio.
Gal labai taupant geriau pirkti normalų GPS ir piščialką?2007 24 balandžio @ 23:30 #171997liotcikKJ Parašė:
> Nežinau ar visi, bet bent jau kai kurie iš šių
> variometrų/GPS’ų neturi žemėlapio.
> Gal labai taupant geriau pirkti normalų GPS ir
> piščialką?Pagrindinis prietaisas skrendant parasparniu yra variometras. Piscialka niekad pilnai neatstojo variometro.
As asmeniskai geiau imciau sena mechanini variometra nuo sklandytuvo nei piscialka.
GPS’as yra antrinis prietaisas. O su zemelapiai atsirado visai nesenai ir tai yra is….dejimas
Taupykit kaip nors kitaip.2007 25 balandžio @ 06:01 #171999GeorgasGPSas Turi buti tinkamas varzyboms ir marsrutams.
Variometras turi buti su garsu, kitaip is jo bus maza naudos.
Galima surasti GPSa su variometru, bet be garso ir nepritaikyta parasparniams (pvz. netikslus, veluoja parodymai, nera vidurkinimo…)
Galima surasti gera parasparnistini variometra su GPSu, bet ten GPSas skirtas registruoti skrydi varzybose, jis daugiau logeris nei GPSas ir netures daugelio GPSui naudingu funkciju. Be to, normalus GPSas naudingas ne tik skrendant, bet ir vaziuojant i kelione, tada is kombinuoto prietaiso maza naudos.Kiekvienas prietaisas turi savo paskirti. Geriau du atskiri gerai veikiantys, nei vienas kombinuotas ir niekam netinkamas.
G.
2007 25 balandžio @ 09:04 #172002SpaskisIdealiu atveju netaupant bapkiu
, manau geriau GPS tureti atskirai su zemelapiu ir dar tureti variometra su GPS.
Yra dauk zaviu fukciju tokiu kaip termiko centro rodymas, ar skrydzio kompiuteris, kuriu paprastas GPS neturi arba paprastas Varikas be GPS neatliks.
Kai aktualus ekonominis variantas, tuomet geriau geras Variometras ir biudzetinis GPS su zemelapiu2007 26 balandžio @ 17:24 #172031liotcikGeorgas Parašė:
> GPSas Turi buti tinkamas varzyboms ir marsrutams.
>
> Galima surasti gera parasparnistini variometra su
> GPSu, bet ten GPSas skirtas registruoti skrydi
> varzybose, jis daugiau logeris nei GPSasPries sitaip snekedamas perskaityk pvz. Compeo Competino instrukcija. Skrendant varzybose ar laisvam marsrute su kombinuotu Vario/gps tau daugiau nieko nereikia. Taip jis specialiai skirtas skraidymui, uztat padeda isvengt klaidu skraidant varzybose (imant posukio punktus), padeda optimizuot skrydi (rodo vejo greiti – labai svarbu kalnuose, “daliota”, paskutini termika ir pan).
> Kiekvienas prietaisas turi savo paskirti. Geriau
> du atskiri gerai veikiantys, nei vienas
> kombinuotas ir niekam netinkamas.Daugelis ir skraido su atskirais variu ir GPS’u , bet atskiri jie neturi daugumos privalumu ka turi vienas kombinotas. Aisku jei neskraidai varzybose kombinuoto tikriausiai neapsimokes pirkt, laisvame skrydyje lygumose jo privalumai maziau juntami.
2007 27 balandžio @ 06:20 #172045GeorgasCompetino neturi zemelapio, o GPS be zemelapio mazai ko vertas.
G.
2007 27 balandžio @ 07:42 #172047Sigitasžemėlapiai gps pagrinde skirti turistams – keliautojams, grybautojams, žvejams ir kitiems veikėjams:); rimti gps, kurie kartu su vario, žemėlapių neturi, bet turi daug pagalbinių funkcijų, kurios praverčia varžybose, taip pat skraidant kalnuose;
užsienio rimtose varžybose patyrę asai gps su žemėlapiais naudoja tik kaip rezervinį gps trekui užrašyti; asams žemėlapių nereikia:)2007 27 balandžio @ 11:41 #172057liotcikGerorgai kam skrydyje keliu zemelapis?
2007 27 balandžio @ 12:06 #172058Georgasne keliu, o miesteliu. Visada zinai kur esi ir gali pranesti, kur atvaziuoti paimti.
O siena su Baltarusija – tiesiog privaloma skraidant LietuvojeG.
2007 27 balandžio @ 12:18 #172059Anonimasliotcik Parašė:
> Gerorgai kam skrydyje keliu zemelapis?Liotcik- manau nepaneigsi, kad jei skrendama atviro nuotolio cross country zemelapis reikalingas, ypac lygumose. Tam, kad orientuotumeis kur esi ir link kur skrendi, kad neiskristi i ivairias draudziamas zonas (pagal keliu zemelapi gali atsiminti, kur prasideda draudziamos zonos), kaip pagaliau pasakyti kitiems, is kokio kaimo tave parvesti.
compeo competino ir kiti panasus- geri prietaisai, kai vyksta varzybos, kur is anksto suplanuotas “route”, ir kur zemelapis tikrai nevaidina jokios roles. Paprasto marsruto atveju is jo naudos tik kaip is paprasto logerio. aisku, dar ta stebuklinga funkcija padedanti centruoti termikus, kurios naudingumu kol neisbandysiu tol nepatikesiu.
2007 27 balandžio @ 12:54 #172062MoonSveiki,
o ka manote apie tokius “zaisliukus”?
Te visad sviecia saule…
2007 27 balandžio @ 12:55 #172063Moonsorry, neidejau liko
http://www.compegps.com/2006/index.php?detail=detail&opcion=1&lang=0en&prod=10
Linkejimai
2007 27 balandžio @ 12:57 #172064GedasSu sklandytuvu visai nieko butu. Gal. Su parasparniais – tie visi handheldai pakankamai trapus dalykai, kad isgyventu ilgesni laiko tarpa
Gedas
2007 27 balandžio @ 14:35 #172065liotcikGeorgas Parašė:
> ne keliu, o miesteliu. Visada zinai kur esi ir
> gali pranesti, kur atvaziuoti paimti.
> O siena su Baltarusija – tiesiog privaloma
> skraidant Lietuvoje
>
> G.Pasikartosiu pagrindiniai privalumai kombinuoto vario/gps atsiskleidzia varzybose. Draudziamas zonas galima ivest i competino “zemelapi” (pateikiama kartu su prietaisu bet ivest gali berods tik 15, bet Lietuvai per akis) , siena irgi but galima padaryt. As nusprendziau nuspirkt kombinuota po blogos patirties varzybose del navigacijos.
As aisku netaupau, turiu ir kombinuota ir atskira gps’a su zemelapiuTad apsiginklaves ir varzybom ir laisvam skrydziui
Kai pradejau skraidyt neturejom net mobilaus telefono (tada dar jei buvo per brangus), ir variometras budavo meachninis nuo sklandytuvo, pritvirtintas su gumytemnusileisdavai eidavai i pirma sodyba ir klausdavai “kur as cia nusileidau ir kur but galima paskambint”, skambindavai i aerodroma ir sakydavai: “laba diena, cia toks Darius is skraidyklininku, gal galetumet pakviest Rolanda prie telefono”
O Rolandas kitam aerodromo gale. Bega tas kas atsiliepe per visa aerodroma kviest Rolando prie telefono. Po to atvaziudavo Rolandas su Zazu
. Vienzo budavo “fun”
Turbut dar smagiau nei dabar. Didesnes galimybes turbut nesuteikia daugiau dziaugsmo.
Dabar aisku “ispizdejimas” -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.