• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 61 iki 80 (viso: 83)
  • Autorius
    Įrašai
  • #157487
    Sigitas

    :)))))))))))

    #157488
    kle

    sigi mlin.. eik shikt:)

    #157489
    Sigitas

    ooo – gražu blyn – prisišnekėsi, teoretike:))))
    nu molodiož pošla – hormonų audros:))))

    #157490
    kle

    gr:)
    gerai..
    sakyk kur tas 2×2?
    gelvenoras? nova irgi ish gelvenoro gamino..
    pateiktas review vol libre? novos artaxas ivertintas geriausiu toj pachioj klasej kur ir synergy
    nesuprantu kaip nedidele apyvarta turiniti kompanija gali lenkti lyderiaujanchia pasauly firma kuri vienam sparno dydzhiui daug prototipu paruoshia ir neishleidzhia neishbaigto produkto..

    kas dar?
    nifiga man nehormonu audros.. ash chia sedzhiu sergantis apsisnargliaves.. ir dirbu.. o manes teoretiku nevadink.. bo tikrai susipyksim:/

    mlin perzhiurek dar karta mano ir tavo faktus.. ir palygink

    #157491
    liotcik

    Del vieno dalyko sutinku su Klemensu, Sigitai kur davei atsiliepimus, tai jie buvo gamintojo www puslapyje, ten kokio nors autoritetingo piloto nepalankios nuomones tikrai nebus.

    By the way, Synergy yra Afnor Standart, o DHV testo neturi(faktas kaip blynas) , ir pilotai skraide su DHV1-2 parasparniais pereje ant Synergy (cia viskas Lietuvoj, nereik toli ieskot) atsiliepia kaip apie grieztesni , reikalaujanti is piloto nuolatinio aktyvaus valdymo parasparni. Pradedanciajam tokio nerekomenduoja.

    Pvz. jei as pirkciau parasparni tai stengciausi suzinot blogasias jo puses(nes gerasias labai lengva suzinot), o tada ziureciau kieno blogybes man labiau priimtinos.
    Pvz. NOVOS blogybe – didele kaina
    Sol – nesertifikuotas DHV
    Nagi Klemensai ir Sigitai prateskite sarasa :))))) (but geriau faktai,o ne sampratavimai)

    #157492
    Sigitas

    ponai – jūsų žiniai, kad yra kelios sertifikavimo sistemos – DHV, AFNOR ir pan., ir įrangai nebūtina turėt kelis sertifikatus – sertifikavimas didelius pinigus kainuoja
    ir nereiškia, kad jei sparnas sertifikuotas DHV, o neturi Afnor sertifikato – juo negalima mokintis ir skraidyt, ir atvirkščiai

    #157493
    kle

    imho metas baigt shita diskusija.. negerai broliams pyktis..
    o jei jau diskutuot tai live prie alaus..

    #157494
    Sigitas

    Lietuvoj šiuo metu skraidoma 3-ų rūšių sertifikavimo sparnais – vokiečių DHV, prancūzų AFNOR (naudojamas ir kituose kontinentuose) ir rusiško sertikavimo – t.y. – be jokio sertikavimo:)))))

    #157495
    kle

    dar yr ukrainskas sertifikavimas:P kur video kasechiu pavidalu 3×3 raishka sparnas atlieka visus dhv testus

    #157496
    Anonimas

    kle, ar tu eisi pagaliau i paskaitas??????????????

    #157497
    liotcik

    Sigitas parašė:
    >
    > ponai – jūsų žiniai, kad yra kelios sertifikavimo sistemos –
    > DHV, AFNOR ir pan., ir įrangai nebūtina turėt kelis
    > sertifikatus – sertifikavimas didelius pinigus kainuoja
    > ir nereiškia, kad jei sparnas sertifikuotas DHV, o neturi
    > Afnor sertifikato – juo negalima mokintis ir skraidyt, ir
    > atvirkščiai

    DHV turi 5 saugumo klsase 1, 1-2 , 2 ,2-3 , 3, Afnor tik 3: Standart, Performance ir Competition. Taigi DHV tiksliau ivertina parasparni. Be to DHV sertifikavima sunkiau praeiti jis – sudetingesnis, todel ir tiksliau viska ivertina, reikalauja didesnio gaminio isbaigtumo.
    O mokintis galima ir su Fiberiu (kaip kaikas sake DHV 5-6), nieks neuzdraus.

    #157500
    Termik

    ha ha ha cia geras kle gavai antausi.

    O del alaus tai tu cia labai teisus senai taip reikejo nes as galvojau tai ta jusu diskusija jau nesibaiks

    #157501
    Termik

    …….Antanas parašė:
    > :)))))))
    > Tu Marijau duosi????
    > :))))))))))))))))))

    Antanai gal uzteks jau man galvoti laikas butu kad kas nors kytas jau pagalvotu nes kaip tai jau atsibodo uz kitus galvoti ir organizuoti,,, ir nebe noriu aiskintis kur, kas ,kada

    #157525
    Gedas

    Liotcik parašė:
    >
    > Sigitas parašė:
    > >
    > > Mano SOL Synergy parodė ką gali – sparnas elgėsi nuostabiai
    > > ir klusniai, kaip gerai dresiruotas šuniukas momentaliai
    > > reaguodavo į timptelėjimą vairais ar svoriu;
    > > kažkas minėjo kad ausys mėsta lankstytis – per visą skrydį
    > > nei kraštelis nubuvo užlenktas, nors visas skrydis skristas
    > > su speed – SOL sparnai puikūs kaip ir ant šlaitų skraidyt,
    > > taip ir crosscountry skrydžiams, ir tai ne kartą įrodyta
    > >
    >
    > Viskas gerai, smagu kad pasigiriat skraidymu ispudziais ir
    > tt. tik zinok man tavo parasparnio reklama ar pan. jau
    > nusibodo, ar cia kaip per televizoriu ar radija daznai
    > transliuoja kad atmintinai zinotum?
    > Kiek suprantu tu neesi Sol dileris.

    Dariau, nusiramink kiek. Cia Sigitas savo produkcija reklamuoja. Sol yra labai geri sparnai. Juk skrydis, kai Synergy _nesudejo_ yra tikras ivykis, vertas uzpostinti i foruma :-}

    Gedas

    #157526
    Gedas

    Sigitas parašė:

    > reikia pasitikėt gamintojais, o ir pridaryta nepriklausomų
    > testų krūvos

    Kalbant apie gamintojus – nei vienas rimtas gamintojas absoliuciu skaiciu (L/D, min sink, etc) apie savo gaminius nepateikineja. O ziurint i nepriklausoma Vol Libre testa SOL pateikti Synergy skaiciai kazkaip ‘idomiai’ skiriasi nuo realiai ismatuotu. Max ismatuotas L/D – 8.16, skelbiamas 8.5. Gal Sigitai, kaip SOL atstovas, galetum pakomentuoti toki skirtuma?

    Rezultatai jei ka

    http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Perf/Compare_English.htm

    Pasirinkti ‘head wind’ 0 km/h ir spausti ‘create table’.

    Gedas

    #157527
    Anonimas

    Na jeigu jau sneketi apie nepriklausomus saltinius, tai reikia sakyti viska iki galo, o nepasirinkti tik atfiltruota informacija. Tame paciame saite pagal kito saltinio “Parapente Mag” duomenis SOL Synergy L/D – 8.3, beje tiek pat kiek ir Nova Artax, o turbut situos sparnus ir reiketu lyginti, jeigu jau cia toks principinis gincas, kurie sparnai geresni – SOL ar Novos. Ir siame saite abu sie sparnai papuola i tokia salygine “Univ. Rating” kategorija 1.5 (DHV 1-2, Afnor standard).
    O jeigu toliau pazaisime, tai dar graziau gaunasi. Ten dar skaiciuoja toki isvestini “Grade %”, isskaiciuota is keliu sparno parametru. Na tai ten SOL Synergy su 71% stovi auksciausiai tarp visu 1.5, o Nova Artax su 61 bent 12 poziciju zemiau, po kruva kitu firmu sparnu, ir ten dar kainos faktorius neitrauktas. Cia gal ir subjektyvus zaidimas, bet saltinis tai nepriklausomas…
    Na gal ir sugriesijo SOL, irasydama ta 8.5, bet turbut visi sutiks, kad L/D matavimas yra pakankamai subjektyvus dalykas, kita syki gal net piloto batu numeris turi itakos.

    Niekas turbut nesigincija, kad Nova gera firma ir gamina gerus sparnus, bet kad SOL sparnai ne kiek ne prastesnio lygio, irgi faktas, tai patviritina ir nepriklausomi saltiniai ir Lietuvos pilotu atsiliepimai. O kainos skirtumas tai esminis…

    Zenonas

    #157528
    Gedas

    Zenonas parašė:
    >
    > Na jeigu jau sneketi apie nepriklausomus saltinius, tai
    > reikia sakyti viska iki galo, o nepasirinkti tik atfiltruota
    > informacija. Tame paciame saite pagal kito saltinio
    > “Parapente Mag” duomenis SOL Synergy L/D – 8.3, beje tiek pat
    > kiek ir Nova Artax, o turbut situos sparnus ir reiketu
    > lyginti, jeigu jau cia toks principinis gincas, kurie sparnai
    > geresni – SOL ar Novos. Ir siame saite abu sie sparnai
    > papuola i tokia salygine “Univ. Rating” kategorija 1.5 (DHV
    > 1-2, Afnor standard).
    > O jeigu toliau pazaisime, tai dar graziau gaunasi. Ten dar
    > skaiciuoja toki isvestini “Grade %”, isskaiciuota is keliu
    > sparno parametru. Na tai ten SOL Synergy su 71% stovi
    > auksciausiai tarp visu 1.5, o Nova Artax su 61 bent 12
    > poziciju zemiau, po kruva kitu firmu sparnu, ir ten dar
    > kainos faktorius neitrauktas. Cia gal ir subjektyvus
    > zaidimas, bet saltinis tai nepriklausomas…
    > Na gal ir sugriesijo SOL, irasydama ta 8.5, bet turbut visi
    > sutiks, kad L/D matavimas yra pakankamai subjektyvus dalykas,
    > kita syki gal net piloto batu numeris turi itakos.
    >
    > Niekas turbut nesigincija, kad Nova gera firma ir gamina
    > gerus sparnus, bet kad SOL sparnai ne kiek ne prastesnio
    > lygio, irgi faktas, tai patviritina ir nepriklausomi
    > saltiniai ir Lietuvos pilotu atsiliepimai. O kainos skirtumas
    > tai esminis…

    Kazkoks idomus dalykas prasideda. Kai oficialus SOL dileris sako, cituoju, ‘reikia pasitiketi gamintojais’ o tu imi ir suabejoji sitais zodziais, kai nepriklausomu testu ‘papugos’ visai neatitinka gamintojo skelbiamu, SOL’o entuziastai staiga snekas kreipia fleimo SOL vs NOVA linkme. How’n’why so?

    Pakomentuociau as ir kainu skirtuma, bet gal kitoj vietoj ir prie alaus. Nes cia dar kokie ‘mokesciai’ netycia uzklis.

    Gedas

    #157532
    kle

    nova foreva!!!!!!!!! ir nesvarbu kas ka ir kaip sakytu

    #157533
    Anonimas

    kle parašė:
    >
    > nova foreva!!!!!!!!! ir nesvarbu kas ka ir kaip sakytu

    vai??? kodel jus taip prisirisat prie vieno gamintojo? tau tai tikrai nera is to naudos (ar ne?). ir tau visai neimponuoja, pvz. Gin Gliders? ar tu tiesiog pamirsai pridurti: ‘…is visu mano bandytu sparnu’?

    #157535
    Anonimas

    Kas ka turi, tas ta giria.

Rodoma 20 įrašų - nuo 61 iki 80 (viso: 83)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.