- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2002 8 balandžio @ 11:22 #148481Anonimas
Sekmadini padarem “turne i Seduva” (Bredis (C) 2002).
Trumpas israsas is mano flightbook:
2002-04-07
Seduva, vejas SR, 7-8m/s gusiai iki 12. Temperatura +9C. Debesu nera.
Paskelbtas tikslas: Raseinia
Is viso 2 startai.
Skrydis: 13:43 – 14:36
Max kilimas – +3.5m/s, max aukstis – 1645m, bendras aukscio paimimas – 2032m
Nuskrysta 31 km iki vk. Valatkaiciai (1.5km i vakarus nuo Vosiliskes)
Arnas Valys irgi padare apie tiek!
Speju kad sitam sezone nusimato karstos varzybos XC lygoj.2002 8 balandžio @ 11:31 #155345AnonimasAleksas wrote:
>
> Sekmadini padarem “turne i Seduva” (Bredis (C) 2002).
> Trumpas israsas is mano flightbook:
>
> 2002-04-07
> Seduva, vejas SR, 7-8m/s gusiai iki 12. Temperatura +9C.
^^^^^^^^^^^^Ne cempionatas dar, kam gi taip?
Gedas
P.S. Dar bus panasiu turne – informuokit, bus norinciu prisijungti
2002 8 balandžio @ 11:51 #155346martynas>
> Gedas
>
> P.S. Dar bus panasiu turne – informuokit, bus norinciu
> prisijungtiAgree. Kai varysit i kita lygos turne, informuokit, gal daugiau ligoniu prisides.
2002 8 balandžio @ 16:43 #155347AnonimasJai mes skraidysime per tokius vejus tai palaukit dar neto pamatisim arba kazkas jau to nebematis!? Vejas buvo seduvoje baisus IKI 12m ir daugiau
Ar mes drasus ar kvaili laikas parodis!2002 9 balandžio @ 05:24 #155348AnonimasVejas musu draugas. Be 6-8m/s at FL 100km skrydzio nepadrysi. O stavkes jau tokios.
Vidmantai, ar girdi? ;o)2002 9 balandžio @ 07:51 #155349martynas> Arnas Valys irgi padare apie tiek!
> Speju kad sitam sezone nusimato karstos varzybos XC lygoj.Gerbiamieji, leiskit pamastyt “balsu”…
Kas tas XC yr? Ar tai skrydziai pavejui, kur vejas nesa (kaip toj dainoj), ar tai skrydziai tam tikru is anksto suplanuotu (uzdaru) marsrutu.
Mano nuomone kur kas sudetingiau skraidyt trikampius (kad ir 30 km), nei pavejui 80 km…
Kokios “XC spec’u” nuomones?
2002 9 balandžio @ 09:35 #155350AnonimasŽinoma, skristi pavėjui yra lengviausia. Kai vėjas postipris, tai vienintelis įmanomas maršrutas. Net esant 2-3 m/s stiprumui, parasparniu nuskristi žymesnį atstumą prieš vėją labai sunku. Todėl nedažnai Lietuvoje būna salygos uždaro maršruto skrydžiams.
Sudėtingumui įvertinti
LSPSF taurės taisyklėse įvesti koeficientai:
1.5 maršrutui į iš anksto deklaruotą tikslą,
2 – uždaram maršrutui.O šiaip tai manau, kad geriau skristi nors ir pavėjui nei sėdėti ant žemės ir laukti salygų trikampiams…
Georgas
2002 9 balandžio @ 12:24 #155351Anonimasidomu kokia situ “didvyriu” kvalifikacija kad skraido gusiuose iki 12m/s?
klausimas kas geriau – ar buti pilotu kuris skraide prie 12 m/s vejo, ar buti pilotu vis dar tebeskraidanciu trumpais marsrutais
idomi deklaracija: “max aukstis – 1645m, bendras aukscio paimimas – 2032m” – cia kas, klaida ar neisprusimas?
pamastymui: “Vejas musu draugas. Be 6-8m/s at FL 100km skrydzio nepadrysi. O stavkes jau tokios” – kas uz ka ir kiek stato. Stavkes is ko – gyvybes? (jei jau tokiu oru reikia draskytis)
2002 9 balandžio @ 13:18 #155353Anonimas???
Naujos kartos Braunigeris isskaicioja [A3 adds up the total of all climbed meters/ft during a flight ]. http://www.brauniger.de
Hmm, 6-8m/s prie pado ar cia daug?
PP zargonas:
…
Stavke – deklaruotas marsrutas
…2002 9 balandžio @ 14:02 #155354AnonimasChebra, nesikabinekim prie oro salygu ! Nebuvo sekmadieni 12m/s. Na o jei ir buvo gusiai, tai visi – protingi, pralauke. “Kazdyj dumaet v meru svoei isporcenosti” : vertimas -> kiekvienas skraido pagal savo galimybes ! Gaila, taciau as siom salygom ju neturejau, na o like(ne taip ju ir mazai) – SAUNUOLIAI. Suskrido nebloga atstuma ir saugiai. !!!
Taigi Arnas ir Aleksas – briedziai……. :-0
p.s. Prisiminkit praejusiu metu Lietuvos cempa – 10-11 m/s, o kilo visi kas netingejo.Arvydas
Carbon2002 9 balandžio @ 15:27 #155355Anonimas>Max kilimas – +3.5m/s, max aukstis – 1645m, bendras aukscio paemimas – 2032m
2032 – 1645 = tiktai 387,
galima sakyti kad Aleksas turėjo vieno termiko skrydį. Vienu ėmimu nuvartyi 30 km – neblogai.
Georgas
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.