- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 23 balandžio @ 19:56 #176938sssvajoklis
gali
bet zmogus ne masina
jei susiduria saligatvyje pasekmiu blogu nera … jei uzkris ant galvos na bus blogai jei ant stogo ? sugadins stoga
su masinom suzaloja daug zmoniu vienu metu ir gali buti daug masinu / cia nieko tokio nera…2008 23 balandžio @ 20:28 #176940karolissssania2,
O kas bus jei savamokslis genijus iskris man i sparna ir mes kartu draugiskai susipainioje, atsiprasau uz issireiskima, x*jarinsim pilnu greiciu i slaita? O bus stai kas: as iki gyvenimo galo nesiosiu varztus savo stubure vien del to kad jis ta diena galvojo su ta vieta, ant kurios zmones dazniausiai sedi.
As manau kad sitas forumas yra kazkoks perdetai tolerantiskas visokiu nesveiku pezalu atzvilgiu. Atvaro ivairus sanios ir ju atmainos ir buria kazkokius burtus, o apskritai tai vertetu banint juos, nes zmogus is salies gali pagalvoti kad PG pilotai yra prieglusiai.
2008 23 balandžio @ 20:37 #176942Tomas SestokasKaroli, a kokia tavo telefona? Rimtai, kaip tau paskambinti? Noriu lia-lia su tavim.
2008 23 balandžio @ 20:54 #176943karolis69814200
2008 23 balandžio @ 21:00 #176944mado del tu prieglushiu tu teisus.
2008 23 balandžio @ 22:04 #176946klea jus galit kulturingai apie traumas kalbet pilotu forume, kaip jau 100 kartu buvo kalbeta. Ne mes vieni cia skaitom
2008 24 balandžio @ 06:25 #176953vytaskpirma: gal cia tarp tokiu protingu, atsiras kas apibudins savoka ir skirtuma tarp savamokslio ir ir nesavamomslio.
antra: uzveskim statistika, ir paziurekim kas daugiau prilauzia grybo savamoksliai ar nesavamoksliai.P.S. JEIGU AS PARASYSIU, TAI BUS TA PATI MINTIS TIK KITAIS ZODZIAIS
instruktorius neprie ko sioje situacijoje
tik reikia zinoti kokiomis aplinkybemis visa tai yvyko tam kad kiti nekartotu tokiu klaidu ar toliau nuo tokiu situaciju laikytusi…
o instruktorius kaip ir mokyklos mokytojas ko neimokai to jau neismokys…baigei mokykla ir esi pats uz save ir kitus atsakingas..
ta prasme nevaikscioti peilio asmenimis…
KIEKVIENAS TURI ISMOKTI PATC, IR NIEKAS UZ JI NEISMOKS – IR UZ KITA NEGYVENS.Kadangi,kai as mokiausi, buvome vieni is pirmuju, ir niekas musu nemoke, todel esu baisus nusikaltelis ir didziulis jusu priesas -SAVAMOKSLIS
2008 24 balandžio @ 06:31 #176954sieroa licenzija turi?
2008 24 balandžio @ 07:20 #176955karolisPG egzaminas yra reikalingas tam kad uztikrinti bent jau minimalias zinias ir igudzius reikalingus saugiai skraidyti. Jeigu ant slaito ateina licencijuotas pilotas, tai gali tiketis kad jis BENT JAU KAZKA zino ir nedarys visisku nesamoniu.
gal ir masina vairuoti nereikalingos teises? O kam jos, taigi visi galim buti savamoksliai ir viska ismokti patys.
Dabar ateina naujas zmogus i sita foruma, ir skaito ivairiu saniu pranesimus:
– nusipirkau sparna uz 200 litu, 10 metu senumo, su juo ir skraidau nieko nepatikrines
– susisiuvau pakaba is masinos dirzu – puikiai veikia!
– skraidau ant kalnelio prie namu, salia jo aukstos itampos laidai, kartais link ju uznesa
– buvau susilauzes ranka, bet px, ranka greitai sugyja
– kad jus zinotumet kiek kartu mane tempe ir vilko ir kiek kartu as trenkiausi galva i zeme. Ne, salmo tai as tikrai neturiu…
– zmogus tai ne masina, jeigu susidursi – nieko neatsitiks
– nebaigiau jokiu mokslu, bet prisikonstravau varikli prie tos sedynes, kaip ji ten vadinasi… pakaba atrodo, ir dabar skraidau
– geriau nepasakosiu ko as dar esu pridares…Tai ka galvot prisiskaicius tokiu pievu? Parasparniai – lunatiku sportas!
2008 24 balandžio @ 07:39 #176958Tomas SestokasReiktu pradet nuo frazes:
“kad jus zinotumet kiek kartu mane tempe ir vilko ir kiek kartu as trenkiausi galva i zeme. Ne, salmo tai as tikrai neturiu…”,
o toliau su siuo baltu bilietu zmones bus atlaidesni2008 24 balandžio @ 07:54 #176959RiKavytask Parašė:
> > pirma: gal cia tarp tokiu protingu, atsiras kas
> apibudins savoka ir skirtuma tarp savamokslio ir
> ir nesavamomslio.
> antra: uzveskim statistika, ir paziurekim kas
> daugiau prilauzia grybo savamoksliai ar
> nesavamoksliai.Veskite, veskite statistika ir skaiciuokite. Tik objektyvumo delei reikia dar ivertinti ne kiek daugiau “prilauzia grybo”,
o per kiek valandu ir/ar startu nulauziamas grybas plius ivertinant skrydzio salygu sudetinguma.
Tokios statistikos nesurinksi, todel:TIEMS, KAS TIKI SAVAMOKSLIU PLEPALAIS, PRIMYGTINAI SIULAU PASIKLIAUTI SAVO AUSIMIS:
PASIKLAUSKITE 10 PILOTU, KURIE MOKESI SKRAIDYMO MOKYKLOSE,
AR JIE GAILISI “ISMESTU PINIGU”, AR REKOMENDUOJA INSTRUKTORIU.Stai cia ir bus tikra statistika.
2008 24 balandžio @ 09:18 #176962Tomas Sestokasvytask Parašė:
> > pirma: gal cia tarp tokiu protingu, atsiras kas
> apibudins savoka ir skirtuma tarp savamokslio ir
> ir nesavamomslio.
…………………………………………………………………………………………………
Oi Vytai, as busiu toks protingas. Nesavamokslis – tai zmogus, kuris yra gaves ziniu apie tai kas, kada ir kodel gali nutikti ore. Tai zmogus, kuriam buvo parodytos konkrecios situacijos ir isejimai is ju, zmogus, kuris priverstynai buvo ivedamas i tam tikras situacijas ir treniravosi is ju iseiti ir t. t. ir pan. Bet svarbiausia – tai vos skraidyti pradejes zmogus, kuris dar nelabai zino ko jis nezino ir todel negali saves vertinti. Taigi nesavamokslio kvalifikacija buvo ivertinta patyrusio piloto (tokie turetu buti visi instruktoriai ir jei dabar yra netaip, vadinasi kazka reikia keisti) ir nuspresta, kad sis mokinys gali arba negali skristi, nekeldamas pavojaus (arba keldamas ji minimaliai) sau ir kitiems.………………………………………………………………………………………………..
> o instruktorius kaip ir mokyklos mokytojas ko
> neimokai to jau neismokys…baigei mokykla ir esi
> pats uz save ir kitus atsakingas..……………………………………………………………………………………………….
Taip, instruktoriaus funkcijos ir PAREIGA – padeti mokyniui praeiti federacijos patvirtinta mokymosi programa, priimti egzamina ir ji IVERTINTI. Ivertinimas gali buti ir neigiamas. Fraze “Ko neimokai, to jau neismokinsi” gali buti verta to, kad grazinti mokyni i mokykla. Mokyti galima tik pagal federacijos PATVIRTINTA programa, t.y. neforsuojant jos, “netobulinant ” ir pan. Instruktorius turetu buti federacijos “pareigunas”, dirbantis pagal labai tiksliai nustatyta schema, o bet kokie schemos pakeitimai turetu buti daromi federacijos.> Kadangi,kai as mokiausi, buvome vieni is pirmuju,
> ir niekas musu nemoke, todel esu baisus
> nusikaltelis ir didziulis jusu priesas
> -SAVAMOKSLISVytai, kadangi tu mokiaisi vienas pirmuju, asmeniskai esu tau (ir kitiems) dekingas, kad savo kaulais nutieset man (ir kitiems) kelia mokytis saugiai (cia as rimtai). Dabar nenuvertink savo indelio, siulydamas nekreipti demesio i Jusu israstus saugumo kanonus ir viska daryti posenovej.
Kadangi nebuvau vienas pirmuju, mokiausi saugiai ir be traumu.
Todel esu Jums dekingas ir prisiekes Jusu draugas – NESAVAMOKSLIS2008 24 balandžio @ 09:54 #176965SpaskisMatau daug emociju ir jokios ivikio analizes, manau statistika jau pasigadinom lieka tik oficialios ataskaitos laukti
2008 24 balandžio @ 10:17 #176966Tomas SestokasO kam reikia tos analizes? Padaryti isvadas. Stai jos:
1. norint skraidyti, reikia moketi tai daryti, t.y. reikia mokytis.
2. atirpus vejas kelia pavoju.
3. kilnoti sparna ant zemes taip pat gali buti pavojinga. turint omenyje salyginai lengvas pasekmes, galima itarti, kad trauma buvo gauta ant zemes.Hm, tarsi ir nieko naujo
2008 24 balandžio @ 13:15 #176968MarijonasMars greitai visi i pilotu skyreli su savo ne visiem suprantamais isvedziojimais. Kiek buvo sakyta, kad visi ivykiai svarstomi tik uzdarame pilotu skyrelyje. Jus ka norite kad Juozas viska pachierintu?
2008 24 balandžio @ 13:58 #176970karolisMarijonai, mes ne apie konkrecia trauma kalbam o apskritai apie nelegalus
2008 24 balandžio @ 15:06 #176973ValdemarasMaciau ta nelaimeli,dar padejau i greitaja ikelti…
vaziuoju pro sona ir galvoju uzsuksiu ant Zubiskiu slaito paziuret kaip salygos..
vaziuojant zvirkeliu dasiveja mane greitoji,praleidziu ja…
davazevus slaita ziuriu ta greitoji stovi,bet nei vienos masinos nei zmoniu nera
islipau ir einu link slaito greitosios vairuotojas paprase padet ikelt nelaimeli,priejau,
klausiu kas buvo?,sako skraidre,keliai molini,viena koja persikreipusi…..
nei parasparnio,nei vieno zmogaus aplinkui,tik telefonas rankoi,gulejo ant slaito virsaus,pieveleje,
vejas pute stiprus ir Siaures-Rytu
Keisciausia.kad jis buvo vienas ir nesimate parasparnio aplinkui…2008 24 balandžio @ 16:38 #176974TomTurbut Gregas sparna pardavinejo, kai pamate jok sanderis neivyks susipakavo ir dingo. O klientas ir liko gulet pievoj …
2008 24 balandžio @ 18:52 #176976MoonSveiki,
paskaitykit sios dienos LR 25psl. Tiesiog idomu, kad visi dingo nuo slaito, iskaitant ir nukentejusiojo teva, kuris “mate” visa ivyki.
Mistika kazkokia, Valdemarai.O siaip, sedime mes kedese, jei ka…
Te visad sviecia saule
2008 24 balandžio @ 20:07 #176979artistasAnt visu slaitu medziu neprisodinsi,slagbaumu ir sargybiniu nepristatysi,tokiu”Ikaru”buvo,yra ir bus.Tik skaudi, tiesiogine prasme, patirtis atsaldo perdeta entuziazma,atgaivina savisaugos instinkta.Mano manymu nera cia superivikis,tai ziniasklaidai
reikia kraujo,skambiu antrasciu,jie is musu nelaimiu darosi pinigus.O del to nelaimelio galima atsipusti,vienas rizikos faktorius metams tikrai dings is musu akiracio.Kas rimtai nori skraidyti,pradeda nuo teorijos,viska isskaito apie savo busimaji hobi,galu gale jei ne pas instruktoriu krepiasi,mazu maziausiai i ta kuris jau senokai tuo uzsiima ir jam gali buti autoritetu.
O jei dar turi kompa,tada langas i ta pasauli prasiveria labai placiai.Kai zmogus nemoka ivertinti oro salygu,reiskia turi sedeti ant zemes dar ilgai ilgai.Ir ne siaip sau sedeti,o stebeti patyrusiu pilotu,pasiruosima startui,starta,jo “darba”ore,tupima.Jei zmogenui labai staigiai viskas buna aisku,paprasta ir lengva-jis ne nemirktelejes atsibunda palatoje taip dorai ir nesuprates kas atsitiko.Veliau jis kaltins viska,ora,kalna,veja,bet ne save.galu gale ne visiems duota laime skraidyti.ne veltui atsirado si patarle:gimes sliauzioti-skraidyti negali.Cia irgi reikalingas talentas,pasaukimas,jei taip norit,Dievo dovana.O jei su ja dar gauni blaivu prota,sveika savisaugos instinkta,tada jau skrisk zmogau ir dziaukis -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.