- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 8 balandžio @ 19:55 #149643Anonimas
Sveiki skraidunai! Gal kas yra turejes reikalu su freex Oxygen’u , butu labai idomu isgirsti lietuviska nuomone apie si aparata. Planuojama skraidyti ir su paramotoru.
2004 8 balandžio @ 21:01 #164132kle:DDDD
imho tai kvailoka ideja. Zhostkas sparnas su savu charakteriu. Daug review yra apie ji. O paramotoras ish vis toks sunkiai suderinamas dalykas. Nebent butum labai advanced pilotas2004 9 balandžio @ 05:13 #164133AnonimasKle – ar negaletumet isversti Lietuviskai?
Kestas
2004 9 balandžio @ 08:30 #164134Sigitaskle – kiek tu pats Oxygenų suskraidei ir valandų priskraidei su tuo sparnu, kad tokius ‘svarius’ įvertinimus skleidi?
2004 9 balandžio @ 09:08 #164135kleperskaichiau 2 review apie oxygena. Abejoju ar yra lietuvoj paramotoristu, turinchiu pakankamai patirties skraidyt su juom. Kadangi zhinau kad lietuvoj pilna skraidanchiu su oxygenais ir turinchiu daug svaresniu ivertinimu prisirankiojus, tai ir tyliu.
Imho saugumas svarbiau, uzh bilekoke komercija ar kitokius interesus2004 9 balandžio @ 09:14 #164136Sigitaskad tuos tavo skaitytus review rašinėja ir skaito tokie kaip tu – teoretikai, ir tik daug skraidydami ir daugiamečio patyrimo turintys pilotai turi ir gali ką pasakyti
Gerų velykų, spalvotų kiaušinių – visi į dangų!
2004 9 balandžio @ 09:21 #164137AnonimasRebiatos,taip nieko konkreciai ir neatsakete Free vyrukui….
2004 9 balandžio @ 09:43 #164139AnonimasPrie variklio DHV 2-3 sparno gal vis tik geriau nekabinti.
2004 9 balandžio @ 09:45 #164140Sigitas>Prie variklio DHV 2-3 sparno gal vis tik geriau nekabinti<
tai priklauso, kas per variklis, ir dar labiau – kas per pilotas:))
2004 9 balandžio @ 10:51 #164141AnonimasTaip. Kuo labiau patyres pilotas, tuo reciau motoriniams skraidymams DHV 2-3 sparna naudoja.
2004 9 balandžio @ 23:35 #164143egisRE parašė:
>
> Taip. Kuo labiau patyres pilotas, tuo reciau motoriniams
> skraidymams DHV 2-3 sparna naudoja.sorry uz spama, bet labai geras komentaras ))))
o jei rimtai, kokia prasme su varikliu naudoti dhv 2-3 sparna, tipo pageres kazkiek valdymas krutai skraidant ar ant kuro kazkiek susitaupys???
man kazkaip atrodo kad nelabai tolkas yra??2004 10 balandžio @ 07:28 #164145AnonimasNa ash kabinau ir skridau ,ir apsejau be nuotykiu.
2004 13 balandžio @ 09:27 #164148AnonimasZinoma, DHV 2-3 sparnai yra judresni, taciau reikalauja zymiai tikslesnes pilotavimo technikos. Bandymai “krutai” paskraidyti zymiai dazniau baigiasi sparno “luzimu”, o isvedimas is “astriu” situaciju uzsitesia. Jeigu tai ivyksta mazame aukstyje, net ir labai koordinuoti piloto veiksmai nespeja pagelbeti. Yra maciusiu, kaip Ramon Morillas (Ikariados ir Pasaulio PPG cempionas) per 2002 Pasaulio cempionata Vengrijoje medzio zieves paragavo… Galima pacituoti ir daugiau istoriju – vienas rusas taip apibudino savo patirti: “… nx etot Performance, kupliu prostoi Standart i tolko na niom s motorom letat budu”. Praeita rudeni Elegijus su savo “britva” Aleksoto aerodrome atsakanciai “pasidusino”, nes pries stipru veja vos beistenge paskiristi (speedu pasiznudoti, zinoma, nesiryzo, nes ir taip reikejo sparna “gaudyti”, kad jis nesusiglamzytu). Todel i Egio uzduota klausima “kokia prasme su varikliu naudoti dhv 2-3 sparna” jis pats teisingai ir atsake – “man kazkaip atrodo kad nelabai tolkas yra”. Daugiau bedos, negu naudos (jeigu papildoma stresa galima laikyti naudingu).
Kuro sanaudos daugiausia priklauso nuo skridimo rezimo. “Krutai” manevruojant, gazo rankena tenka atsakanciai pamaigyti, taip kad tokiose situacijose naivu tiketis degalu ekonomijos. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.