• This topic is empty.
Rodoma 13 įrašų - nuo 1 iki 13 (viso: 13)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149643
    Anonimas

    Sveiki skraidunai! Gal kas yra turejes reikalu su freex Oxygen’u , butu labai idomu isgirsti lietuviska nuomone apie si aparata. Planuojama skraidyti ir su paramotoru.

    #164132
    Klekle

    :DDDD
    imho tai kvailoka ideja. Zhostkas sparnas su savu charakteriu. Daug review yra apie ji. O paramotoras ish vis toks sunkiai suderinamas dalykas. Nebent butum labai advanced pilotas

    #164133
    Anonimas

    Kle – ar negaletumet isversti Lietuviskai?

    Kestas

    #164134
    SigitasSigitas

    kle – kiek tu pats Oxygenų suskraidei ir valandų priskraidei su tuo sparnu, kad tokius ‘svarius’ įvertinimus skleidi?:)

    #164135
    Klekle

    perskaichiau 2 review apie oxygena. Abejoju ar yra lietuvoj paramotoristu, turinchiu pakankamai patirties skraidyt su juom. Kadangi zhinau kad lietuvoj pilna skraidanchiu su oxygenais ir turinchiu daug svaresniu ivertinimu prisirankiojus, tai ir tyliu.
    Imho saugumas svarbiau, uzh bilekoke komercija ar kitokius interesus

    #164136
    SigitasSigitas

    kad tuos tavo skaitytus review rašinėja ir skaito tokie kaip tu – teoretikai, ir tik daug skraidydami ir daugiamečio patyrimo turintys pilotai turi ir gali ką pasakyti

    Gerų velykų, spalvotų kiaušinių – visi į dangų!:)

    #164137
    Anonimas

    Rebiatos,taip nieko konkreciai ir neatsakete Free vyrukui….

    #164139
    Anonimas

    Prie variklio DHV 2-3 sparno gal vis tik geriau nekabinti.

    #164140
    SigitasSigitas

    >Prie variklio DHV 2-3 sparno gal vis tik geriau nekabinti<

    tai priklauso, kas per variklis, ir dar labiau – kas per pilotas:))

    #164141
    Anonimas

    Taip. Kuo labiau patyres pilotas, tuo reciau motoriniams skraidymams DHV 2-3 sparna naudoja.

    #164143
    Egisegis

    RE parašė:
    >
    > Taip. Kuo labiau patyres pilotas, tuo reciau motoriniams
    > skraidymams DHV 2-3 sparna naudoja.

    sorry uz spama, bet labai geras komentaras :)))))

    o jei rimtai, kokia prasme su varikliu naudoti dhv 2-3 sparna, tipo pageres kazkiek valdymas krutai skraidant ar ant kuro kazkiek susitaupys???
    man kazkaip atrodo kad nelabai tolkas yra??

    #164145
    Anonimas

    Na ash kabinau ir skridau ,ir apsejau be nuotykiu.

    #164148
    Anonimas

    Zinoma, DHV 2-3 sparnai yra judresni, taciau reikalauja zymiai tikslesnes pilotavimo technikos. Bandymai “krutai” paskraidyti zymiai dazniau baigiasi sparno “luzimu”, o isvedimas is “astriu” situaciju uzsitesia. Jeigu tai ivyksta mazame aukstyje, net ir labai koordinuoti piloto veiksmai nespeja pagelbeti. Yra maciusiu, kaip Ramon Morillas (Ikariados ir Pasaulio PPG cempionas) per 2002 Pasaulio cempionata Vengrijoje medzio zieves paragavo… Galima pacituoti ir daugiau istoriju – vienas rusas taip apibudino savo patirti: “… nx etot Performance, kupliu prostoi Standart i tolko na niom s motorom letat budu”. Praeita rudeni Elegijus su savo “britva” Aleksoto aerodrome atsakanciai “pasidusino”, nes pries stipru veja vos beistenge paskiristi (speedu pasiznudoti, zinoma, nesiryzo, nes ir taip reikejo sparna “gaudyti”, kad jis nesusiglamzytu). Todel i Egio uzduota klausima “kokia prasme su varikliu naudoti dhv 2-3 sparna” jis pats teisingai ir atsake – “man kazkaip atrodo kad nelabai tolkas yra”. Daugiau bedos, negu naudos (jeigu papildoma stresa galima laikyti naudingu).
    Kuro sanaudos daugiausia priklauso nuo skridimo rezimo. “Krutai” manevruojant, gazo rankena tenka atsakanciai pamaigyti, taip kad tokiose situacijose naivu tiketis degalu ekonomijos.

Rodoma 13 įrašų - nuo 1 iki 13 (viso: 13)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.