- This topic has 0 atsakymų, 1 dalyvis, and was last updated prieš 6 m. 2 mėn. by liotcik.
Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.
Visada siūlau prieš perkant parasparnį pasižiūrėti jo duomenis, jei naujesnis modelis pas gamintoją, jei senesnis, yra prancūzų sukurta duombazė su visų sparnų duomenimis, pradėta kurti dar prieš 2000 metus 🙂 http://para2000.org/wings/manufactures-text.html
Sužinosite modelio gamybos pradžią, dydį, svorio ribas (Lietuvoje geriausia krauti apie 50-70% ribose, t.y. jei sparno svorio ribos 80-100kg, optimalu skristi su 90-95kg.; skrydžio svoris skaičiuojamas prie nuogo žmogaus svorio pridedant 15-20kg. lengviems pridėti mažiau, sunkiems pilotams daugiau).
Mano asmenine nuomone, parasparnių vystime įvyko šuolis ties 2011-2012 metais. Senesnių sparnų aerodinaminė kokybė juntamai žemesnė. Bet tai neaktualu jei jūsų tikslas mokytis, ar skristi nežiūrint į kitus. Bet skrendant su daugiau kolegų tikėtina, kad pajusite jog kolegos pakyla ir skrieja, o jums sekasi prasčiau.
Tikslų sparno susidėvėjimą galima sužinoti atlikus pilną LSPSF parasparnio patikrą. http://lspsf.lt/docs/pazymejimai/lspsf_kainorastis_20180301.pdf
Greitą apžiūrą, remiantis patirtimi galiu padėti atlikti Kaune susitarus asmeniškai.