• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 49)
  • Autorius
    Įrašai
  • #164002
    Time to fly teamtime to fly team

    O kodel tu Sigitai taip del to susirupinai, nejaugi galvojai, kad turejau omenyje tave?

    #164003
    Klekle

    dzhyzas.. kiek tokiu pardaveju prisizhiurejau.. pardavineja edelius 90 metu.. nei licenzijos paklausia nei pasidomi ar skraidyt moka

    manau ish vis viso shito politika turetu but tokia, kol nepraejai kurso tol niekas sparno neparduoda.. o tai ir lieka viskas tik lengvo pasiulymo formoj praeiti kursa pas zhenia, kuris del dideles kainos ir neaishkios prasmes lieka neigyvendintas.. o paskui susitinki kernavej toki.. “o tai jus chia mokat? o tai kaip chia reikia?” su kokiu afnor performance beshokinejanti..

    banint tokia veikla reikia, $ turetu but antroj vietoj po saugumo

    #164004
    Liotcikliotcik

    Pritariu, gerai butu, kad iranga parduotu arba pilotui su licenzija, arba klubo nariui, arba su instruktoriau ar patyrusio piloto rekomendacijom ar panasiai.

    kle parašė:
    >
    > dzhyzas.. kiek tokiu pardaveju prisizhiurejau.. pardavineja
    > edelius 90 metu.. nei licenzijos paklausia nei pasidomi ar
    > skraidyt moka
    >
    > manau ish vis viso shito politika turetu but tokia, kol
    > nepraejai kurso tol niekas sparno neparduoda.. o tai ir lieka
    > viskas tik lengvo pasiulymo formoj praeiti kursa pas zhenia,
    > kuris del dideles kainos ir neaishkios prasmes lieka
    > neigyvendintas.. o paskui susitinki kernavej toki.. “o tai
    > jus chia mokat? o tai kaip chia reikia?” su kokiu afnor
    > performance beshokinejanti..
    >
    > banint tokia veikla reikia, $ turetu but antroj vietoj po
    > saugumo

    #164005
    Time to fly teamtime to fly team

    Labai gera ideja nuo kle ir Liotcik.
    Kvieciu abu atvaziuoti pas mus i parduotuve ir kontroliuoti kokia iranga ir kam parduodame. Manau jusu patirtis leidzia atskirti gera iranga nuo blogos, sertifikuota nuo nesertifikuotos.
    Tarpkitko Vilniuje yra mazai funkcionieriu, siulau jiems sukurti sertifikacijos sistema, blogu ir geru pardaveju sarasa.

    #164006
    Time to fly teamtime to fly team

    Kodel mes pasirinkom inventoriaus saugojima, o ne pardavinejima komiso pagrindais?

    1. Nesaziningiem pardavejam neapsimoka saugoti inventoriaus pas mus kur yra galimybe rinktis is daug daiktu. Jam labiau apsimoka surasti kvaili ant Netoniu ar Kernaves slaito.
    2. Pirkejas perka daikta pries tai bendraudamas su pardaveju asmeniskai taigi visiskai aisku kas kam pardave preke.

    #164007
    Anonimas

    ot ir atvirksciai: kokia seniena parduodamas pas jus, jis kaip ir nusiima dali atsakomybes nuo saves-jus gi siulysit pirkejui, o ne jis. o uz vertinga preke moket kas menesi procentus, zinant, kad tai ir sudaro dali jusu pelno, sorry..

    na, ne man mokyt biznierius :)

    #164008
    Time to fly teamtime to fly team

    Supraskit, kad as nesuinteresuotas parduoti. As pinigus gaunu uz saugojima, parodyma ir supazindinima pirkejo su pardaveju.
    Siuo metu pas mus yra 5-6 naudoti parasparniai (neskaitant nauju), 3 naudotos pakabinimo sistemos. Taip pat yra kalnu slides, kaitai ir kitokia iranga skirta nuomai ir pardavimui.
    Atvaziuokit paziureti, uz tai pinigu nereiks moket.

    #164009
    SigitasSigitas

    negražu kvailiais vadinti žmones, susidomėjusius kokiais nors naujais dalykais – šiuo atveju – parasparniais
    ir suprantamas tų ‘gudručių’ noras naujam žmogui įkišti seną, nebetinkamą skraidymams sparnus ir įrangą. Paprastai viskas gerai bus iki pirmo rimtesnio incidento, kol kuris nors neprisiplos ar nesusilaužys kaulų – tada reikės prokurorams atsakinėt į klausimus – kas tie ‘gudručiai’ pardavėjai buvo, ir pan…:)

    gerų saugių skrydžių ir ateinančių švenčių!

    #164010
    Liotcikliotcik

    Nieks jusu nekontroliuos (bent jau kol kas), cia tik buvo pasiulymas Jusu sazinei ar pan.

    time to fly team parašė:
    >
    > Labai gera ideja nuo kle ir Liotcik.
    > Kvieciu abu atvaziuoti pas mus i parduotuve ir kontroliuoti
    > kokia iranga ir kam parduodame. Manau jusu patirtis leidzia
    > atskirti gera iranga nuo blogos, sertifikuota nuo
    > nesertifikuotos.
    > Tarpkitko Vilniuje yra mazai funkcionieriu, siulau jiems
    > sukurti sertifikacijos sistema, blogu ir geru pardaveju sarasa.
    >
    >

    #164011
    Time to fly teamtime to fly team

    Kontroliuot reikia ne mus, o pirkejus ir pardavejus. Siandien yra pirma proga : pardavejas – neturintis parasparnio piloto licenzijos zmogus, kuris atveze i lietuva 5 pacius pirmus parasmercius, tada, kai apie parasparnius isvis nieks nezinojo. Bet jis didelis autoritetas parasiutu sporte. Sparnas – edel saber, performance klase, 1996 m gerai issilaikes tik uz 350 Euro.
    Pirkejas – taippat neturintis parasparnio piloto licenzijos zmogus, bet taip pat labai norintis skraidyti ir neuzdirbantis daug pinigu zmogus.
    Prasau kle ir Liotcik, kaip zadate vienam uzdrausti parduoti, o kitam nupirkti. Ir nuo ko pradesite?

    #164012
    Liotcikliotcik

    Tokiu atveju reik bent perspet pirkeja kad su tokiu parasparniu jis nesunkiai gali uzsimust, ar bent ka nors susilauzyt. Kad skraidant su parasparniais kurie neatitinka kvalifikacijos nemokamas draudimas ar pan. O jei jis vis tiek nori skraidyt, pasakyt, kad pries skraidant pasiskaitytu literaturos nepatingetu paziuret kaip skraido kiti, paklausinet tai kas neaisku , o pats mokintusi tik grieztai esant ramiom salygom, ten kur yra patyrusiu (su licenzija) pilotu o dar geriau instruktoriu. Kad issigandes neuztruktu pilnai valdymu ir pan.
    O pardavejo pavarde paviesint bent jau siame forume (geriausiu atveju “Aviacijos pasaulyje”).
    As pats mokinausi su dhv2-3 parasparniu , ir nieko :) Bet as ziniojau su kuo turiu reikalu.

    time to fly team parašė:
    >
    > Kontroliuot reikia ne mus, o pirkejus ir pardavejus. Siandien
    > yra pirma proga : pardavejas – neturintis parasparnio piloto
    > licenzijos zmogus, kuris atveze i lietuva 5 pacius pirmus
    > parasmercius, tada, kai apie parasparnius isvis nieks
    > nezinojo. Bet jis didelis autoritetas parasiutu sporte.
    > Sparnas – edel saber, performance klase, 1996 m gerai
    > issilaikes tik uz 350 Euro.
    > Pirkejas – taippat neturintis parasparnio piloto licenzijos
    > zmogus, bet taip pat labai norintis skraidyti ir
    > neuzdirbantis daug pinigu zmogus.
    > Prasau kle ir Liotcik, kaip zadate vienam uzdrausti parduoti,
    > o kitam nupirkti. Ir nuo ko pradesite?
    >
    >

    #164013
    Time to fly teamtime to fly team

    Liotcik, sakai kad su tokiu parasparniu galima uzsimust, bet jug parasparnis edel saber puikus sparnas pradedanciajam, nors ir klasifikuotas kaip DHV2. O taip issilaikes ir uz tokia zema kaina labai geras pasirinkimas. Zmogus kuris pries 10 metu atveze parasmercius turi patirties daug daugiau uz kle ir Liotcik kartu paemus. Taigi kur visi jusu siulomos atrankos kriterijai?
    Taigi mieli teoretikai, daugiau skraidykite ir neisradinekit dviracio. Pries bandydami kazka uzdrausti bent jau sukurkite sistema, kaip tai padaryt civilizuotai.

    #164014
    Liotcikliotcik

    Tai tie kurie sertifikuoja parasparnius yra durneliai ir jie viena ryta atsikele sumaste kad edel saber yra nesaugus ir dave jam DHV-2 sertifikata(tai reiskia kad su prasparniu rekomenduojama skraidyt turint staza ~50val) . O “time to fly team” perkando durnelius is DHV ir issaiskino tikrasias edel saber charakteristikas.

    Valio : “time to fly team’ui”

    :)))))))))

    time to fly team parašė:
    >
    > Liotcik, sakai kad su tokiu parasparniu galima uzsimust, bet
    > jug parasparnis edel saber puikus sparnas pradedanciajam,
    > nors ir klasifikuotas kaip DHV2. O taip issilaikes ir uz
    > tokia zema kaina labai geras pasirinkimas. Zmogus kuris pries
    > 10 metu atveze parasmercius turi patirties daug daugiau uz
    > kle ir Liotcik kartu paemus. Taigi kur visi jusu siulomos
    > atrankos kriterijai?
    > Taigi mieli teoretikai, daugiau skraidykite ir neisradinekit
    > dviracio. Pries bandydami kazka uzdrausti bent jau sukurkite
    > sistema, kaip tai padaryt civilizuotai.
    >
    >

    #164015
    Time to fly teamtime to fly team

    Gal gali pasakyt kodel pats mokeisi su DHV2 – 3 sparnu?
    Matyt turi netik astru liezuvi bet ir kieta galva.

    #164016
    Klekle

    shvedijoj yra sistema.. kur pagal piloto kategorija leidzhiama tam tikra klase sparnu.. jei ivyksta incidentas su aukshtesnes kategorijos nei leizhiama sparnu, draudimas nekompensuoja zhalos.. manau butu smagu jei ir lietuvoje taip butu.. o tai perkasi zhmones senas britvas.. lauzhosi kaulus

    kas ish to kad didelis noras skraidyt yra, vistiek be apmokymu parasparnio parduot zhmogui negalima

    #164017
    Klekle

    time to fly team parašė:
    >Supraskit, kad as nesuinteresuotas parduoti.

    liux skamba;) tik ir norisi atiduoti savo sparna ir dar primoket kad jis kuo ilgeu paguletu nesuinteresuotu parduoti parduotuvej;)

    #164018
    Anonimas

    Na dėl to nesuinteresuotumo, tai čia fikcija. Šiaip tai “saugojimas, parodymas ir supažindinimas” vadinama komerciniu tarpininkavimu. Už tai paprastai imama pinigai, veltui dabar nieks nieko nedaro. Kitas dalykas, nuo ko imamas tarpininkavimo mokestis. Dažniausiai nuo apyvartos: daugiau sutarpininkavai – daugiau ir gavai, nepardavei – nieko negavai, nors ir dejai pastangas. Čia gi matosi noras susikurti labai palankų biznio modelį: pardavei, nepardavei – daiktas guli, pinigėliai kapsi. Kuo ilgiau pragulės, tuo daugiau pinigėlių. Taigi lyg ir iš tikro nėra suinteresuotumo parduoti. Bet kita vertus, kas gi ten laikys savo daiktelius (ir dar pinigėlius mokės), jeigu nebus apyvartų, t.y. pardavimų. Taigi pardavinėti vis tik reikia, reiškia ir interesas yra.

    Va tai tokia komercija.

    #164019
    Time to fly teamtime to fly team

    Svedijoj sia sistema subure zmones kuriem tai svarbu. Lietuvoj yra daug kalbanciu, bet daranciu neatsiranda.
    Jaunas esi, tai galetum dali laiko ir pinigu skirti siai kilniai idejai. O kolkas gyvename taip kaip yra.

    #164020
    Time to fly teamtime to fly team

    Pagaliau i tema!
    Padaryk gera kaina ir primoket reiks maziau ir parduosi greiciau ir pirkejas bus patenkintas. Ar esi kategoriskai pries tai, kad daugelio pardaveju parasparniai ir kita iranga butu saugomi ir rodomi potencialiem pirkejam vienoje vietoje ir pirkejai galetu rinktis ne is 1-2, o is 10-20 variantu?

    PVZ. automobiliai ar motociklai taip jau seniai pardavinejami. Kur cia matai blogybe?

    #164021
    Time to fly teamtime to fly team

    Pilnai palaikau Zenona. Ar du procentai per menesi yra didele ar maza kaina?

Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 49)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.