- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2003 23 gruodžio @ 15:31 #164022Cancer
time to fly team,
Chebra, viskas nera taip blogai kaip kai kam atrodo. As siuo klausimu nesistengsiu reikstis kategoriskai. Jei jau susikloste tokia komercine sistema, tai nereikia jos gesint, geriau butu tobulint ir modernizuot, nes siaip jau ideja lyg ir nebloga. Deja siuo metu nera jokiu oficialiu nurodymu, leidzianciu reguliuoti parasparniu pardavima. Klausimas ar butu ju laikomasi jei jie butu? Nereikia astrint aplinkybiu nes bent kuriuo metu, opejant siai problemai galit susilaukt nemaloniu kontrasprendimu. Esant tokiai dabartinei padeciai, o tai yra, kad jusu rankose lieka galima itaka pirkejui, linkeciau islikt korektiskiems ir vertint prekes bei klientus objektyviai. Visa tai lieka jusu kompetencijos ir sazines ribose, nes kaip minejau jokiu istatiminiu sprendimu siuo klausimu kol kas nera. Atminkit, jog jus pastoviai isliksit prieinami “tautos teismui”, tai yra, kad kritikos ir net izeidimu galit susilaukt is kiekvieno. Tokia pozicija jau jus pasirinkot patys. Pabaigai noreciau palinket sekmingo ir rezultatyvaus darbo, bet nepamirskit, kad as pats matydamas nesazininga veikla jusu rankose pasistenksiu sukelt mokesciu inspekcijos interesa ar kitaip tiesiogiai pakenkt jusu veiklai, siekian mano isivaizduojamos geroves pilotu gretose.
EXTREME FLYGHT CLUB prezident Darius Stankevicius
2003 23 gruodžio @ 17:31 #164023time to fly teamEXTREME FLYGHT CLUB prezidentui Dariui Stankeviciui,
Sutinku su dauguma teiginiu, o pabaigai noreciau palinketi to pacio:
sekmingo ir rezultatyvaus darbo, bet nepamirskit, kad as pats matydamas nesazininga veikla jusu rankose pasistenksiu sukelt mokesciu inspekcijos interesa ar kitaip tiesiogiai pakenkt jusu veiklai, siekian mano isivaizduojamos geroves pilotu gretose.Jurgis Smarlovskis
2003 23 gruodžio @ 18:39 #164024kle:DDDDDDDD
susilaikysiu nuo komentsusheip rimtai galetumet imti pinigus nuo parduoto sparno kainos, nes tai kazhkaip smagu atiduot sparna tam kuris uzhdirbtu daugiau jei ilgiau neparduotu.. toks kreivas suinteresuotumas gaunasi
o shvedija manau mums irgi ne uzh kalnu, tik jei tokios kompanijos kaip jusu atidzhiau pazhiuretu i tvarka ir neparduotu sparnu bilekam, butu geras zhingsnis i prieki..
nori sparno? pas zhenia, ishsilaikai licenzija ir gauni2003 23 gruodžio @ 20:04 #164025time to fly teamPrezidentui Cancer viceprezidentui kle spaudos atstovui Liotcik aciu uz issamius komentarus. Gerais ketinimais isklotas kelias i pragara.
Is ko ir kaip imti pinigus, mes patys kaipnors issiaiskinsim.
Skraidykit extremaliai, bet atsargiai, svarbu ne koks kupolas, o kas po tuo kupolu: ))?
Linksmu svenciu!2003 24 gruodžio @ 09:29 #164026CancerLinksmu Kaledu bei laimingu naujuju jum taip pat.
2004 5 sausio @ 06:07 #164033liotciktime to fly team parašė:
>
> Gal gali pasakyt kodel pats mokeisi su DHV2 – 3 sparnu?
> Matyt turi netik astru liezuvi bet ir kieta galva.
>
>Galva pas mane tikrai nera kieta. (tfu tfu tfu)
O mokiaus su DHV 2-3 nes neturejau pasirinkimo. Bet dar karta kartoju as zinojau su kuo turiu reikala, ir del to ipatingai skaiciausi su oro salygom
2004 5 sausio @ 15:35 #164034kleanyway..
manau geriausia kai zhmones mokosi su mokomaisiais, o varzhosi su varzhybiniais sparnais.. nemanau kad lietuviai yra pakankamai kompetetingi perspresti tai ka seniai sertifikavo daugiau patirties turintys pilotai..
ir labai didelis klausimas ar galima chia daryt kompromisus.. ankschiau gal.. dabar kai atsiranda salygos laikytis taisykliu, gal geriau ju ir laikytis
2004 21 sausio @ 14:15 #164046AnonimasKo gero tai ir yra naturali atranka
2004 21 sausio @ 14:30 #164047AnonimasNa jei yra paklausa bus ir pasiula , o jei nebutu pigiu parasparniu , tai ir butu visai neblogai, daugelis skraidavieciu butu gerokai laisvesnes.
Kita vertus daugelis taip pradeda- nusiperka skudura, pabando, apsitrina ir po to sekmingai skraido su apygeriais aparatais. Nes manau tik nedidele
dalis ryztasi ish kart pirktis nauja. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.